Maar wel een hele grappig TT!quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
4 posts met niks om het topic vol te krijgen. Dan ben je echt een neus.
Een sneuneus wel te verstaan.
Je doet je naam wel eer aan hè. Ik vind dat prijzenswaardig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In tijden niet zo gelachen inderdaad. Potverdikkie dat was het wel waard.
Konden we van jou maar hetzelfde zeggen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je doet je naam wel eer aan hè. Ik vind dat prijzenswaardig.
Deze post staat vol met woordspelingen. Vind ik prijzenswaardig. (derhalve een like uitgedeeld)quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Konden we van jou maar hetzelfde zeggen.
Hè sorry, die was onder de gordel.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, niemand heeft echt gelachen. Het was sarcasme.
Ajax magazine gooit de druk erop..quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:10 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
kan het niet openen maar zie wel een gemiste kans op 40-45
quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax magazine gooit de druk erop..
Dubio want van een andere tegenstander wil je niet winnen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ergens interesseert die beker me niet, maar een potje tegen Ajax moeten we imo altijd winnen
Beetje in dubio dus.
Sta je dan met je debiele TTquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:28 schreef PSVCL het volgende:
Rosario en Dumfries![]()
Het centraal duo is ook niet goed genoeg
Je zou verwachten dat je na een keer of 15 wat volwassener gaat worden, maar die vlieger gaat bij jou niet helemaal op geloof ik.quote:
wow saltyquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:48 schreef Gutanoth het volgende:
Er is weer een blik successupporters van Ajax opengetrokken zie ik?
Ziedend met een vleugje madquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:48 schreef Gutanoth het volgende:
@7Eleven is er. Dan weet je dat het beter kan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:48 schreef Gutanoth het volgende:
bizar dat zo’n coach gewoon op te pikken was in chinaquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:53 schreef tompsv18 het volgende:
Het valt me erg tegen dat Schmidt nooit in staat is om in te grijpen door middel van een andere tactiek of qua wissels. Het is altijd hetzelfde, als dat niet loopt dan kun je de wedstrijd wel opgeven. Dan wordt het ook niks meer.
Overigens zijn Rosario en Dumfries echt schandalig slecht. Dumfries heeft het hele seizoen nog amper een goeie pot gespeeld.
Ik vind die Boscagli met afstand de beste van de vier achterin.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:56 schreef PSVCL het volgende:
Het centraal duo is ook niet goed genoeg, zodra ze een beetje tegenstand hebben raken ze in paniek
goede analyse, denk je een ommekeer 2e helft? Gaat er gesloopt worden?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:56 schreef PSVCL het volgende:
Het centraal duo is ook niet goed genoeg, zodra ze een beetje tegenstand hebben raken ze in paniek
Verdedigend wel matig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind die Boscagli met afstand de beste van de vier achterin.
Nou, die Dumfries maakt zichzelf niet onhaalbaar voor andere clubs, op dit moment.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verdedigend wel matig.
Hopelijk wordt Dumfries van de zomer verkocht dan kan Teze naar de rechtsback
Denk het wel, 3x Vertessen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:57 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
goede analyse, denk je een ommekeer 2e helft? Gaat er gesloopt worden?
Hoe doet Gakpo t?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Denk het wel, 3x Vertessen.
Hoop het voor jullie, fijne 2e helft🤝quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Denk het wel, 3x Vertessen.
Dumfries is echt gênant slecht dit seizoen. Net of hij die Corona niet te boven is gekomen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:53 schreef tompsv18 het volgende:
Het valt me erg tegen dat Schmidt nooit in staat is om in te grijpen door middel van een andere tactiek of qua wissels. Het is altijd hetzelfde, als dat niet loopt dan kun je de wedstrijd wel opgeven. Dan wordt het ook niks meer.
Overigens zijn Rosario en Dumfries echt schandalig slecht. Dumfries heeft het hele seizoen nog amper een goeie pot gespeeld.
Het zit jou ook altijd mee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb de eerste helft niet gezien.
Natuurlijk wel, maar tegen Ajax altijd net wat meerquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dubio want van een andere tegenstander wil je niet winnen?
10 minuten zou al fijn zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom kunnen we niet gewoon een hele wedstrijd fatsoenlijk voetballen?
Omdat we een paar van onze beste voetballers al wekenlang niet kunnen opstellen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom kunnen we niet gewoon een hele wedstrijd fatsoenlijk voetballen?
Oké successupporter.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:59 schreef 7Eleven het volgende:
9 jaar geen halve finale knvb beker
Sinds 2018 geen topper gewonnen
Europees 2 uit 34 ofzo
Belangrijkste is winnen vind ik. Maar ieder zijn meug.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En dat is het belangrijkste. Hou vast die gedachte
Hele matige comeback en Lucille Werner.jpg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:03 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Wat je bent een ekte ekte omdat je hier elke dag post 🥴
Lastig voetballen tegen twaalf manquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En dat is het belangrijkste. Hou vast die gedachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |