het zorgt er in ieder geval voor dat jij weer even hier komtquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:55 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien is Jerell precies wat BB nodig heeft. De hele zooi op scherp zetten en de knuppel in het hoenderhok gooien.
Ik denk dat zijn heldenverhalen ook flink overdreven waren om de vrouwtjes daar wat te imponerenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:55 schreef cheanny het volgende:
Ik snap voor Naomi en Julie dat Jerrel zijn bitchy opmerkingen too much zijn. Zelfs Nick begrijp ik aangezien ik weet dat ze dat niet gewend zijn. Maar Michel moet toch meer kunnen hebben. Maakt zich nog druk om een tekenfilmmuis/rat. Heeft jaren tussen de mariniers gewerkt. Waren die Mariniers onderling dan zo lief tegen elkaar?
Ja da's de Gouden Kooi, daar was t de bedoelingquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:58 schreef Ebinas het volgende:
Nick we kunnen het ook anders spelen
we kunnen het zo bond maken, dat hij zelf zegt ik moet opstappen
Michel Allah dat is mijn plan.
In de regels staat je mag niemand wegpesten.
maar dit staat gelijk.
en daarom moet hij een waarschuwing krijgen.
WE gaan het doen zegt Michel
Er volgt een SL
Die zijn bekend, maar dat wordt dus een halt toegeroepenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:59 schreef Whuzz het volgende:
SL? We mogen de snode plannen van Mies en Nick niet horen
SL. We mogen niet zien hoe Mies Tekkel uit elkaar trektquote:
jij niet alleen haha wat was jij doenquote:
Dat kan maar dan zou hij het toch in die harde mannenwereld ook niet gered hebben. Ik denk zelf dat hij er niet tegen kan genegeerd te worden. Heeft best een groot ego, ons alpha mannetje.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:56 schreef danilel het volgende:
[..]
wellicht dat er rotemoties van vroeger naar boven komen toen hij nog gepest werd.
Ga dan ook niet wegquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben een uur weg, en we zijn 2 CoS'en verder...
Nee, Jerrel heeft niet met Michel gesproken gisteren ... ze negeren elkaar vooralquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Het was gisteren toch uit gepraat, wat is er nu wee gebeurd dan?
Dat was snel? Dan hebben ze hem over het hek gegooid. Begraven kan nooit zo snel gedaan zijn.quote:
Julie in DBK.quote:
Oh, maar waarom niet dat was toch wel de bedoeling ik wilde Mies het toch ineens niet of Jerrel?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, Jerrel heeft niet met Michel gesproken gisteren ... ze negeren elkaar vooral
Harde mannenwereld? De meeste kerels zijn pussy'squote:Op woensdag 10 februari 2021 13:01 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dat kan maar dan zou hij het toch in die harde mannenwereld ook niet gered hebben. Ik denk zelf dat hij er niet tegen kan genegeerd te worden. Heeft best een groot ego, ons alpha mannetje.
Kijk de documentaire Marsof maar eens. Aflevering 5 gaat over een missie met Michel, waar hij over vertelde.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn heldenverhalen ook flink overdreven waren om de vrouwtjes daar wat te imponeren
quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Staat Michel nu ook passief-agressief gehakt te kneden?
Dat denk ik dus ook, dat het nooit de bedoeling is geweest dat zijn verblijf daar van blijvende aard is. Ingehuurd om de tanende kijkcijfers weer wat op te krikken met spraakmakende acties.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:55 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien is Jerell precies wat BB nodig heeft. De hele zooi op scherp zetten en de knuppel in het hoenderhok gooien.
Deeg volgens mij, maar wat maakt het uit als het zijn boosheid maar tempertquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Staat Michel nu ook passief-agressief gehakt te kneden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |