Ervaring opdoen is goed, maar niet via tv. Als ze eruit komt moet ze verder. Ook wat er allemaal te lezen is in de forum's e.d. En daar is het haar om te doen. Mensen kunnen hard zijn en schrijven dingen waar de honden geen brood van lusten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:02 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Misschien is deze ervaring juist goed voor haar. Omdat ze het nu moet doen zonder moeder en opa+oma
Puzziequote:
De kwaliteit van de filmpjes is bagger, heb er een gekeken , maar het is niet te doen. Ik geloof het allemaal welquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:15 schreef engine het volgende:
[..]
Puzzie
Was wel grappig gistermiddag. Terugkijken waard
Het zal vanavond wel in de tv uitzending zittenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De kwaliteit van de filmpjes is bagger, heb er een gekeken , maar het is niet te doen. Ik geloof het allemaal wel
Denk dat die wending al is geweest met het uitsluiten van de nieuwen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:20 schreef Toweler het volgende:
Zal wel een wending aan zitten aan de nominaties omdat alles later is
Misschien wel, maar is het niet raar al. dat de nieuwen niet genomineerd mogen worden en ook niet mogen nomineren?? Ik zou het een prettige wending vinden, als die drie wel elkaar zouden mogen nominerenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:20 schreef Toweler het volgende:
Zal wel een wending aan zitten aan de nominaties omdat alles later is
Ahquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:21 schreef engine het volgende:
[..]
Het zal vanavond wel in de tv uitzending zitten
Mee eens, maar het is erg bij vlagen. Maar dat is altijd zo denk ik.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:24 schreef Benny het volgende:
Zijn er trouwens nog steeds mensen die vinden dat deze editie van BB saai is?
Naar mijn gevoel gebeurt er zoveel dat het niet eens goed in de uitzendingen past
Dat went. Once you go black...quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:28 schreef Ebinas het volgende:
Nick zijn broodjes zijn behoorlijk zwart geblakerd.
Schrapt het ergste ervan af.
Maar geeft alsnog een lekkere roetsmaak denk ik
Sinds die 3 zijn vertrokken gebeurt er gewoon een hoop. Even 'saai' ene gesprekje tussen een paar bewoners vind ik nu al een stuk interessanter dan voorheen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mee eens, maar het is erg bij vlagen. Maar dat is altijd zo denk ik.
Sommige dagen gebeurt er geen fuck en dan ineens één of twee dagen met bijna teveel om te volgen.
Ja. Dat was wel behoorlijk zonde inderdaad. Opeens was die beker erquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:28 schreef Li0nHeart het volgende:
En dan hebben we nog geen eens het WK Petanque in de uitzending gehad.. wat wel echt hilarisch was met het commentaar van de deelnemers
quote:
Was dat ook niet, omdat de camera's voortdurend gericht stonden op de hottub? Nu gebeuren er op andere plekken in huis ook wel watquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Sinds die 3 zijn vertrokken gebeurt er gewoon een hoop. Even 'saai' ene gesprekje tussen een paar bewoners vind ik nu al een stuk interessanter dan voorheen.
Het enige wat er een beetje buitenvalt zijn de weekenddagen. Dan gebeurt er niet zoveel, maar dan kun je je ook afvragen of dat echt nodig is
Mwah, ik had gehoopt dat het meer zoals BB Australia was. Die hadden wel echt veel vettere opdrachten. Nu gebeurt er wel veel, maar vooral persoonlijk drama en geen actie ofzo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:24 schreef Benny het volgende:
Zijn er trouwens nog steeds mensen die vinden dat deze editie van BB saai is?
Naar mijn gevoel gebeurt er zoveel dat het niet eens goed in de uitzendingen past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |