abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197919839

VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2021 @ 08:50:20 #2
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197919988
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:35 schreef Caland het volgende:

[..]

[ twitter ]
twitter

De scheidsrechters zeggen het zelf.

Als ik dat lijstje bekijk lijkt het in dezelfde categorie te vallen als een onterechte vrije trap krijgen (zoals Frankrijk op het WK tegen België) en daaruit scoren. Dat mocht ook niet worden teruggedraaid.
pi_197920014
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]

[ twitter ]
De scheidsrechters zeggen het zelf.

Als ik dat lijstje bekijk lijkt het in dezelfde categorie te vallen als een onterechte vrije trap krijgen (zoals Frankrijk op het WK tegen België) en daaruit scoren. Dat mocht ook niet worden teruggedraaid.
Lijkt mij dat die regels duidelijk genoeg zijn, in tegenstelling tot 'de scheidsrechters' die dat verslaggevertje gesproken heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2021 @ 08:59:38 #4
262211 hhh38
pi_197920067
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Lijkt mij dat die regels duidelijk genoeg zijn, in tegenstelling tot 'de scheidsrechters' die dat verslaggevertje gesproken heeft.
Maar een aantal van die dingen uit dat lijstje mag daadwerkelijk niet gereviewed worden, ook als er een goal uit wordt gescoord. Een fout gegeven spelhervatting bijvoorbeeld.
pi_197920128
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Maar een aantal van die dingen uit dat lijstje mag daadwerkelijk niet gereviewed worden, ook als er een goal uit wordt gescoord. Een fout gegeven spelhervatting bijvoorbeeld.
Oja, dat klopt ook wel weer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197920890
Zoals die goal van die Cyprioten tegen PSV had ik een VARretje wel begrepen, hier vond ik het ook erg overtrokken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_197921140
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoals die goal van die Cyprioten tegen PSV had ik een VARretje wel begrepen, hier vond ik het ook erg overtrokken.
Nouja als de VAR mag ingrijpen moet er natuurlijk wel ingegrepen worden. Het moet niks uitmaken of een bal een beetje of heel veel rolt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197921172
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja als de VAR mag ingrijpen moet er natuurlijk wel ingegrepen worden. Het moet niks uitmaken of een bal een beetje of heel veel rolt.
Nouja, het is meer dat daar direct het schot met de rollende bal gescoord werd. Al zou je ook kunnen stellen dat hier de kans echt wel ontstond door de rollende bal. Als hij hem eerst opzij had gespeeld was het in die zin anders geweest.
  woensdag 10 februari 2021 @ 12:31:43 #9
416931 yats
(non) Average Joe
pi_197923162
Om het een en ander nog even in perspectief te plaatsen, de VAR in kwestie komt uit....Capelle aan de IJssel. Wie bedenkt zoiets?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_197923234
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef yats het volgende:
Om het een en ander nog even in perspectief te plaatsen, de VAR in kwestie komt uit....Capelle aan de IJssel. Wie bedenkt zoiets?
Niemand. Het is namelijk Capelle aan den IJssel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2021 @ 12:39:04 #11
416931 yats
(non) Average Joe
pi_197923294
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Niemand. Het is namelijk Capelle aan den IJssel.
Het gaat om het idee Caland. Je moet toegeven dat je dan als KNVB en als VAR de schijn tegen hebt.

Wat ik overigens ook niet begrijp is dat er niet vanaf de kwartfinale bij elke wedstrijd doellijntechnologie en buitenspeltechnologie aanwezig is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_197923323
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:39 schreef yats het volgende:

[..]

Het gaat om het idee Caland. Je moet toegeven dat je dan als KNVB en als VAR de schijn tegen hebt.

Wat ik overigens ook niet begrijp is dat er niet vanaf de kwartfinale bij elke wedstrijd doellijntechnologie en buitenspeltechnologie aanwezig is.
De installatie daarvan kost 320.000 euro per stadion. (doellijntechnologie)
pi_197923330
quote:

[..]

Zo kan je op elke slak wel zout gaan leggen. Makkelie fluit toch ook gewoon Feyenoord terwijl hij uit Dordt komt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2021 @ 12:41:04 #14
262211 hhh38
pi_197923332
quote:

[..]

Doellijntechnologie installeer je niet zomaar even voor een wedstrijd. In veruit de meeste gevallen kan je het met de VAR goed beoordelen
pi_197923362
En zo'n figuur uit Capelle a/d IJssel kan ook net zo goed voor FC Groningen zijn. Mag ie dan maar niet aan het werk bij Excelsior, Feyenoord, Dordrecht, Sparta, Groningen, Heerenveen, Emmen, Twente enzovoorts?
pi_197923382
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
En zo'n figuur uit Capelle a/d IJssel kan ook net zo goed voor FC Groningen zijn. Mag ie dan maar niet aan het werk bij Excelsior, Feyenoord, Dordrecht, Sparta, Groningen, Heerenveen, Emmen, Twente enzovoorts?
Als je van alle KNVB officials moet gaan uitrekenen in welke plaats ze ooit geboren zijn en dan niet meer mogen fluiten in een actieradius van 40-45km wordt nog een hele puzzel vermoed ik.

Geloof dat je alleen geen clubs uit je geboortestad mag fluiten, en zelfs dat vind ik eigenlijk flauwekul.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197923408
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Als je van alle KNVB officials moet gaan uitrekenen in welke plaats ze ooit geboren zijn en dan niet meer mogen fluiten in een actieradius van 40-45km wordt nog een hele puzzel vermoed ik.

Geloof dat je alleen geen clubs uit je geboortestad mag fluiten, en zelfs dat vind ik eigenlijk flauwekul.
Kuipers en Nijhuis mogen dat wel, maar hebben zelf besloten om dat niet te doen (FC Twente).
pi_197923442
quote:

[..]

Het is gewoon sneu gedrag van yats. Spijkers op laag water zoeken. Doorgaans wordt ieder club ongeveer even vaak genaaid.
pi_197923443
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:44 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Kuipers en Nijhuis mogen dat wel, maar hebben zelf besloten om dat niet te doen (FC Twente).
Ah oké, dacht dat het was opgelegd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197923458
quote:

[..]

En dat heeft dan denk ik weer meer te maken met de inschatting dat voetbalvolk wel zo dom is om te denken dat een scheidsrechter partijdig is als het om geboorteplaats gaat, zoals bijvoorbeeld yats.

Ik vind het in elk geval de grootste flauwekul. Ga er gewoon vanuit dat een scheidsrechter geen voorkeur heeft (in zijn fluiten).
pi_197923803
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En dat heeft dan denk ik weer meer te maken met de inschatting dat voetbalvolk wel zo dom is om te denken dat een scheidsrechter partijdig is als het om geboorteplaats gaat, zoals bijvoorbeeld yats.

Ik vind het in elk geval de grootste flauwekul. Ga er gewoon vanuit dat een scheidsrechter geen voorkeur heeft (in zijn fluiten).
Bij Nijhuis werd dat al gezegd toen hij een concurrent van Twente floot in de slotfase van de competitie.. (toen Twente nog echt bovenin meedeed)
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:24:30 #22
416931 yats
(non) Average Joe
pi_197924164
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Het is gewoon sneu gedrag van yats. Spijkers op laag water zoeken. Doorgaans wordt ieder club ongeveer even vaak genaaid.
Tuurlijk joh, de reactie die ik al verwachtte. Nu ben ik weer sneu. Terwijl ik toch echt geen rare vragen stel.

Als KNVb, als arbiter maar ook als VAR heb je gewoon de plicht om alle schijn van partijdigheid tegen te gaan. Dat Kuipers en Nijhuis daarom er zelf voor kiezen Twente niet te fluiten kan ik dan ook alleen maar toejuichen. Je voorkomt gewoon zoveel onnodige discussies.

Dat de KNVB dan bij een wedstrijd van Excelsior een VAR uit Capelle inzet is niet echt slim van zowel de KNVB als deze VAR. Wat nou als Vitesse door een foutieve beslissing van de VAR met 1-0 verloren had? Dan waren de poppen aan het dansen geweest. Of als ik het groter trek, wat nou als er vanavond een VAR uit Eindhoven zit die Ajax door een foute beslissing laat verliezen? Of morgen een VAR uit Friesland die Feyenoord ten onrechte laat verliezen? Dan breekt die hele discussie weer uit terwijl het zo makkelijk te vermijden is...
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:25:25 #23
416931 yats
(non) Average Joe
pi_197924181
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

De installatie daarvan kost 320.000 euro per stadion. (doellijntechnologie)
Dat verklaart een hoop. Dan valt te begrijpen dat men dat niet overal heeft. Al lijkt het me geen gekke vraag om te stellen.
pi_197924242
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:24 schreef yats het volgende:

[..]

Dat de KNVB dan bij een wedstrijd van Excelsior een VAR uit Capelle inzet is niet echt slim van zowel de KNVB als deze VAR. Wat nou als Vitesse door een foutieve beslissing van de VAR met 1-0 verloren had? Dan waren de poppen aan het dansen geweest.
Dan had buiten @yats van het FOK!forum echt helemaal niemand zich druk gemaakt om de geboorteplaats van de fucking grensrechter :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197924284
Als een VAR een fout maakt dan ga ik zeggen dat die VAR een lul is in plaats van dat ik z'n woonplaats ga opzoeken.

In godsnaam zeg
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:32:32 #26
416931 yats
(non) Average Joe
pi_197924296
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het is naïef om te denken dat scheidsrechters geen voorkeuren hebben. Of ben je de rel bij AZ-Ajax een paar jaar terug alweer vergeten waarin de scheidsrechter na een Ajax-goal iets te duidelijk liet merken waar zijn voorkeur lag?

quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Voor wat betreft dat laatste, normaliter heb je gelijk. Echter, uit de data van de laatste 2 jaar blijkt dat er wel degelijk verschil zit tussen de clubs. Fortuna id de meest benadeelde club, gevolgd door Vitesse. Andersom heeft Ajax het meeste voordeel van de VAR gehad tot nu toe.
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:33:51 #27
416931 yats
(non) Average Joe
pi_197924313
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan had buiten @:yats van het FOK!forum echt helemaal niemand zich druk gemaakt om de geboorteplaats van de fucking grensrechter :`)
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als een VAR een fout maakt dan ga ik zeggen dat die VAR een lul is in plaats van dat ik z'n woonplaats ga opzoeken.

In godsnaam zeg
Jullie denken dat ik dat opgezocht heb? Wat lief...Maar nee, het komt gewoon van een journalist af die dat uitgezocht heeft. Ik zou niet eens weten wie de VAR was gisteren.
pi_197924319
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:32 schreef yats het volgende:

[..]

Voor wat betreft dat laatste, normaliter heb je gelijk. Echter, uit de data van de laatste 2 jaar blijkt dat er wel degelijk verschil zit tussen de clubs. Fortuna id de meest benadeelde club, gevolgd door Vitesse. Andersom heeft Ajax het meeste voordeel van de VAR gehad tot nu toe.
‘De data’

Flutonderzoekje :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197924330
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:33 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

Jullie denken dat ik dat opgezocht heb? Wat lief...Maar nee, het komt gewoon van een journalist af die dat uitgezocht heeft. Ik zou niet eens weten wie de VAR was gisteren.
Je vond het kennelijk wel belangrijk genoeg om het op FOK! forum te posten in plaats van dat je zelf zegt van joh hier ga ik me niet druk om maken.
pi_197924335
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:33 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

Welke journalist? Ben wel benieuwd wie van de Gelderlander zo’n gigantische eierdop heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197924420
quote:

[..]

100% begrijpelijk en logisch.

Ik hou met hart en ziel van mijn geboortestad Rotterdam en mijn cluppie Feyenoord, maar mocht ik het ooit in mijn botte hoofd halen om het tot profscheids te schoppen (ik ben immers KLB-mod geworden dus je weet het maar nooit) zou ik de wedstrijden van Feyenoord ook liever volledig overslaan als scheids en videoscheids. Om gigantisch veel gezeik te voorkomen en omdat ik weet dat ik niet objectief zal fluiten. Komt er alleen maar meer gezeik mee.

Iedereen heeft toch al een tyfushekel aan je louter omdat je een scheids bent, dan hoef je het nog niet moeilijker voor jezelf te maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 10-02-2021 13:41:46 ]
pi_197924514
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:32 schreef yats het volgende:
Het is naïef om te denken dat scheidsrechters geen voorkeuren hebben. Of ben je de rel bij AZ-Ajax een paar jaar terug alweer vergeten waarin de scheidsrechter na een Ajax-goal iets te duidelijk liet merken waar zijn voorkeur lag?

Ik denk dan ook niet dat een scheidsrechter geen voorkeuren heeft, ik denk dat ze professioneel genoeg zijn om die voorkeuren niet te laten blijken in het fluiten.

En ja, dat ben ik vergeten, geen idee waar je het over hebt.
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:50:28 #33
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_197924568
quote:

[..]

Heb van Wegereef meegekregen dat hij simpelweg Feyenoord niet wilde fluiten omdat hij te dicht in de buurt van Rotterdam woont (Hellevoetsluis). Na een wedstrijd in 2002 tegen PSV die hij aardig slecht had gefloten kreeg hij vrij veel dreigementen naar zijn kinderen toe, kan wel begrijpen dat je er dan een beetje klaar mee bent.
Met pijn en moeite derde
pi_197925060
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Heb van Wegereef meegekregen dat hij simpelweg Feyenoord niet wilde fluiten omdat hij te dicht in de buurt van Rotterdam woont (Hellevoetsluis). Na een wedstrijd in 2002 tegen PSV die hij aardig slecht had gefloten kreeg hij vrij veel dreigementen naar zijn kinderen toe, kan wel begrijpen dat je er dan een beetje klaar mee bent.
En terecht natuurlijk, duidelijk de schuld van die kinderen dat ie zo waardeloos floot!
pi_197925086
quote:
15s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

En terecht natuurlijk, duidelijk de schuld van die kinderen dat ie zo waardeloos floot!
Was ook wel een extreem slechte scheidsrechter dus geen wonder dat zijn kinderen werden opgezocht.

Dat doet bijvoorbeeld @GGMM ook op twitter als een verslaggever hem niet aanstaat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197925088
twitter

:)
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 14:34:45 #37
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197925425
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:15 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

:)
twitter
What can change the nature of a man?
  Forum Admin woensdag 10 februari 2021 @ 14:49:39 #38
35723 crew  GGMM
pi_197925668
Raar dat deze wedstrijd doorgaat, ondanks dat er net zoveel sneeuw ligt als afgelopen zondag.

Ben benieuwd naar @PSVCL zijn visie hierover
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197925890
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:34 schreef Coco het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ik vind dit niet zo'n leuke rubriek
pi_197926584
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vind dit niet zo'n leuke rubriek
Statistisch kan het niet zo slecht blijven gaan.
pi_197927288
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:49 schreef GGMM het volgende:
Raar dat deze wedstrijd doorgaat, ondanks dat er net zoveel sneeuw ligt als afgelopen zondag.

Ben benieuwd naar @:psvcl zijn visie hierover
1-3 PSV ;)
pi_197927318
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:34 schreef Coco het volgende:

[..]

[ twitter ]
3 keer ajax uit..?
verder wel een waardeloze statistiek, vandaag verandering in brengen
  woensdag 10 februari 2021 @ 16:24:36 #43
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_197927553
Ben benieuwd naar Stekelenburg, kan hij het nog?
pi_197927586
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:24 schreef RamboDirk het volgende:
Ben benieuwd naar Stekelenburg, kan hij het nog?
Wat? Aftrekken in een ouwe sok?
  woensdag 10 februari 2021 @ 16:36:33 #45
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_197927781
quote:
18s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Wat? Aftrekken in een ouwe sok?
Dit is leuk.
pi_197927786
twitter

Voetballen nondeju.
pi_197927880
Kneuzenclubjes die niet eens een veldje kunnen onderhouden waar 1 keer in de 2 weken op gevoetbald wordt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197927887
Helemaal zonder publiek zou ik zeggen draai het lekker om, maar de KNVB denkt liever in beperkingen doorgaans.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197928112
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:42 schreef Caland het volgende:
Helemaal zonder publiek zou ik zeggen draai het lekker om, maar de KNVB denkt liever in beperkingen doorgaans.
Maar dan winnen we al helemaal niet.
pi_197928224
twitter
pi_197928342
Cambuur is dan ook de enige echte club uit Friesland.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 17:30:28 #52
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197928719
Heerenveen heeft een groot probleem.
pi_197929172
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:30 schreef Coco het volgende:
Heerenveen heeft een groot probleem.
@MC-Morgan @T3hTommay
pi_197929186
Ik hoop dat Heerenveen degradeert.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:05:43 #55
416931 yats
(non) Average Joe
pi_197929188
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:42 schreef Caland het volgende:
Je bedoeld denk ik 'de KNVB denkt alleen aan de grote clubs'. Wij moesten afgelopen zaterdag op diezelfde 'gevaarlijke akker' en in diezelfde kou gewoon spelen van de KNVB...
pi_197929208
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:05 schreef yats het volgende:

[..]

Je bedoeld denk ik 'de KNVB denkt alleen aan de grote clubs'. Wij moesten afgelopen zaterdag op diezelfde 'gevaarlijke akker' en in diezelfde kou gewoon spelen van de KNVB...
Zaterdag had het nog niet eens gesneeuwd man. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:10:25 #57
474254 GurneyIsBestOke
pi_197929237
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:07 schreef Caland het volgende:

[..]

YATSEFLATS
Met pijn en moeite derde
pi_197929524
quote:

[..]

PSV en Vitesse worden genaaid
pi_197929660
quote:

[..]

Waar in Finland woon jij ergens dat je zaterdag in de sneeuw moest spelen?
pi_197929696
90 minuten voorbeschouwing voor twee b-clubs.
pi_197929720
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:39 schreef Zipportal het volgende:
De enige fatsoenlijke clubs van NL :)
pi_197929737
Ik verheug me nu al op de discussie zo rond 22:00 over of de beker wel of geen hoofdprijs is.
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:43:30 #63
416931 yats
(non) Average Joe
pi_197929744
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Het was tijdens de wedstrijd aan het sneeuwen man.

Sneeuw is het probleem morgen niet. De sneeuw is opzij te vegen zoals men ook in Rotterdam gisteren deed. Dus vertel mij eens, wat is het verschil dan nog?
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:44:43 #64
416931 yats
(non) Average Joe
pi_197929758
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Waar in Finland woon jij ergens dat je zaterdag in de sneeuw moest spelen?
Het sneeuwde gewoon al tijdens Heerenveen-Vitesse. Friesland is ver naar het noorden, maar om het nou Finland te noemen?
pi_197929778
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:44 schreef yats het volgende:

[..]

Het sneeuwde gewoon al tijdens Heerenveen-Vitesse. Friesland is ver naar het noorden, maar om het nou Finland te noemen?
Ze mogen het hebben van me.
pi_197929894
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:43 schreef yats het volgende:

[..]

Het was tijdens de wedstrijd aan het sneeuwen man.

Sneeuw is het probleem morgen niet. De sneeuw is opzij te vegen zoals men ook in Rotterdam gisteren deed. Dus vertel mij eens, wat is het verschil dan nog?
Een flinke laag sneeuw dat bevriest bovenop een kutveld, you do the math. Feitelijk trek je dan ook nog eens het hele veld kapot als je die sneeuw hardhandig weghaalt, maar veel meer viel er toch niet aan te verneuken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197929942
Maargoed, door die laag ijs was het veld blijkbaar echt kei- en keihard dus dan valt er ook simpelweg niet op te voetballen.

In plaats van een kunstgrasverbod zou de KNVB ook eens moeten kijken naar een minimaal percentage van het budget wat naar het veld moet gaan, want veel te veel pauperclubjes in Nederland hebben hetzelfde probleem.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197929961
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:39 schreef Zipportal het volgende:
Wat zijn de A-clubs dan?
Oh.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 19:00:29 #69
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_197929990
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:44 schreef yats het volgende:

[..]

Het had nog nauwelijks gevroren en het begon die avond te sneeuwen ja. Maar nu heeft het al vier dagen gevroren en kennelijk kan dat veld het niet hebben. Gewoon logisch nadenken Yats.
pi_197930018
Het is toch niet te geloven, @yats is alweer ergens woedend over.
Oh.
pi_197930047
Wij roven auto's leeg punt nl. @De_Kraam
pi_197930109
Klaver :')
Oh.
pi_197930112
Grote haakneus is nog nooit bij een wedstrijd geweest

Typerend
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:08:34 #74
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197930124
Is het verkiezingstijd?
pi_197930125
Klaver is een jood.

Gewoon.
pi_197930131
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is toch niet te geloven, @:yats is alweer ergens woedend over.
Is hij zo'n blokkeerfries?
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:09:42 #77
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_197930146
Pas op , die heeft een bomgordel
RED ONS HENNIEGOD
pi_197930147
Oké bedankt voor de analyses.
Oh.
pi_197930150
Bakje koffie _O_
Oh.
pi_197930151
Graf accent Ooijer.
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:10:49 #81
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197930161
Bakkie koffie @El-Stinho
pi_197930165
Leuk die muziek aan voor niemand.
Oh.
pi_197930168
😂
pi_197930169
Overmars heeft zich voorgenomen om weer helemaal niks te zeggen

Hij kan verlengen of hij kan blijven
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:12:39 #85
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197930179
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:11 schreef Caland het volgende:
Overmars heeft zich voorgenomen om weer helemaal niks te zeggen

Hij kan verlengen of hij kan blijven
Nogal logisch dat hij hier zijn kaarten niet op tafel gaat zeggen, wat verwacht je zelf. :D
pi_197930192
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:12 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Nogal logisch dat hij hier zijn kaarten niet op tafel gaat zeggen, wat verwacht je zelf. :D
Hij doet altijd zo autistisch en geheimzinnig over helemaal niks
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:14:41 #87
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197930206
Haha mooie vent :D
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:14:44 #88
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197930208
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij doet altijd zo autistisch en geheimzinnig over helemaal niks
Dat vind ik eigenlijk wel meevallen. Maar als je dit niks vindt begrijp je zijn functie niet zo goed.
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:14:44 #89
416931 yats
(non) Average Joe
pi_197930209
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Een flinke laag sneeuw dat bevriest bovenop een kutveld, you do the math. Feitelijk trek je dan ook nog eens het hele veld kapot als je die sneeuw hardhandig weghaalt, maar veel meer viel er toch niet aan te verneuken.
Ons veld is slecht, maar ik was zaterdag echt geschokt hoe slecht het veld in Heerenveen is.
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:16:36 #90
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197930227
Hahahha _O-
Over foutje Haller.

Ben jij een controlepunt in dat systeem?
- Nee
Maar dat word je wel?
- Denk het wel ja

_O_
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:17:54 #91
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197930241
@Dion84926332: Arrogante pleuris overmars met je bak koffie en kut antwoorden. Pleur lekker een eind heen als je zo’n interview gaat geven. Gadverredamme. #ajapsv

#Viesmad
pi_197930264
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
Bakkie koffie @:el-stinho
Met een gevulde koek of iets erbij? Anders hoef je me niet te mentionen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:19:49 #93
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197930268
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:19 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Met een gevulde koek of iets erbij? Anders hoef je me niet te mentionen.
sorry alleen koffie
pi_197930270
Zou ook niet willen verlengen na een gesprek met Overmars, wat een clown :')
pi_197930277
Ik pak ook even een bak koffie

@GGMM @Jojoortje

Hopelijk ga ik er niet van hakkelen @overmars
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197930288
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:20 schreef Caland het volgende:
Ik pak ook even een bak koffie

@:ggmm @:jojoortje

Hopelijk ga ik er niet van hakkelen @:overmars
Doet onze Frank het toch wat beter he.
pi_197930308
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Doet onze Frank het toch wat beter he.
Die is van nature ontspannen, dat merk je dan ook in interviews.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 10 februari 2021 @ 19:22:10 #98
35723 crew  GGMM
pi_197930309
Die drang van Feyenoorders om alles wat geen voetbal is maar met Ajax te willen vergelijken, zodat ze ook ergens beter in zijn.

Daar word ik soms wel een beetje moe van.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197930316
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:22 schreef GGMM het volgende:
Die drang van Feyenoorders om alles wat geen voetbal is maar met Ajax te willen vergelijken, zodat ze ook ergens beter in zijn.

Daar word ik soms wel een beetje moe van.
Meh, Toen Yellow en Gudde de interviews deden was ik een stuk minder mild.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:24:00 #100
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197930334
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Die is van nature ontspannen, dat merk je dan ook in interviews.
Nog geen interview van gezien eerlijk gezegd, maar daar zal ook vast een mark(t) voor zijn.
pi_197930336
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:10 schreef Zipportal het volgende:
Graf accent Ooijer.
Mocro fever.
pi_197930342
Al die buitenlandse 'broodvoetballers' blijven doorgaans langer bij Ajax dan de 'Hollandse' jongens. Gelul altijd.
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:25:44 #103
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197930355
Ja Jan Joost ze gaan een eventuele transfer volgend seizoen begroten. 8)7
pi_197930361
Wat een conclusie :')
Oh.
pi_197930365
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA RECLAME.
pi_197930368
KANJERS
Oh.
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:30:18 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197930433
Het verbaast mij trouwens dat Ferry Bouman nog niet voorbij is gekomen

Neem aan dat dit nog komt?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 19:31:54 #108
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197930460
Zeg het maar jongens.
pi_197930508
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:30 schreef Caland het volgende:

was er gister, penalties nemen met raf en jan-joost
pi_197930512
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:08 schreef Zipportal het volgende:
Klaver is een jood.

Gewoon.
Weer een reden om niet op Groenlinks te stemmen. @GurneyIsBestOke
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:34:16 #111
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197930513
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:30 schreef Caland het volgende:

Er is al een blokje Bekende Nederlanders geweest Hans.
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:34:33 #112
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197930520
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:31 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar jongens.
1-3 PSV, 2 blunders van Steek.
pi_197930591
quote:
Zeg het maar jongens.
Ja.
pi_197930593
quote:
Zeg het maar jongens.
3-1 Ajax ofzo. Aanvallend mist PSV nog steeds te veel.
pi_197930601
Pee-Es-Vie
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 19:38:03 #116
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197930604
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

1-3 PSV, 2 blunders van Steek.
Dat is zielig voor Onana.
pi_197930606
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pee-Es-Vie
Ik hoorde het ook.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 19:38:33 #118
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197930611
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ik hoorde het ook.
Wie hoop je dat verliest?
pi_197930617
quote:
Zeg het maar jongens.
2-2
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:39:09 #120
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_197930623
3-1
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_197930630
7-7
Oh.
pi_197930634
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:38 schreef Coco het volgende:

[..]

Wie hoop je dat verliest?
Ajax natuurlijk.

Ik verwacht nu wel een like.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 19:40:02 #123
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197930643
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:39 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ajax natuurlijk.

Ik verwacht nu wel een like.
Hoeveel likes heb je inmiddels?
pi_197930654
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:40 schreef Coco het volgende:

[..]

Hoeveel likes heb je inmiddels?
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals/receivedforumlikes

pi_197930670
Ten hag _O_
pi_197930673
Haggie spreekt NEDERLANDS. Soort van.
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:41:20 #127
474254 GurneyIsBestOke
pi_197930678
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:34 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Weer een reden om niet op Groenlinks te stemmen. @:gurneyisbestoke
Heel Klaver is een reden om niet op Groenlinks te stemmen.
Met pijn en moeite derde
pi_197930684
Stukje klemtoon.
Oh.
pi_197930691
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Heel Klaver is een reden om niet op Groenlinks te stemmen.
Ik steun deze motie.
Oh.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 19:41:47 #130
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197930692
quote:
wtf wie geeft nou haags een like

oh wacht zijn natuurlijk die bots van hem

@Oriente
pi_197930694
_O-
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:42:21 #132
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197930710
Milan werd licht ongemakkelijk.
Wat een autist is Hag ook.
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:42:25 #133
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197930711
Ten Hag pissed _O_
pi_197930713
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:41 schreef Coco het volgende:

[..]

@:oriente
@Treinhoer
pi_197930718
Even een Louis van Gaal-momentje
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 19:43:11 #136
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197930734
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197930787
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:43 schreef Coco het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_197930791
TEN HAGGED
Oh.
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:45:10 #139
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197930792
Yats ook al mad om Heerenveen - Feyenoord. Waar maakt die kerel zich NIET druk om :')
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:45:36 #140
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197930804
Kenneth maakt het nog wat ongemakkelijker met een dikke grijns op zijn smoel _O-
pi_197930820
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Yats ook al mad om Heerenveen - Feyenoord. Waar maakt die kerel zich NIET druk om :')
Feyenoord is altijd een rode lap voor user Yats.
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:46:47 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197930835
quote:
De Nederlandse taal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:47:00 #143
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197930842
Ronald is meer van de nandrolon.
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:47:13 #144
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_197930848
Het lijkt wel alsof Bruggink lippenstift op heeft
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:47:53 #145
474254 GurneyIsBestOke
pi_197930863
quote:
Of zijn argumenten feitelijk correct zijn
Met pijn en moeite derde
pi_197930904
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:26 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA RECLAME.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 19:52:42 #147
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197930980
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:49 schreef Zipportal het volgende:

[..]

woensdag 10 februari 2021 @ 19:53:36 #148
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931002
Oh ja Gravenberch is er niet bij.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 19:57:29 #149
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197931117
quote:
15s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja Gravenberch is er niet bij.
Jammer, ik wil dat PSV tegen de sterkste versie van Ajax speelt!
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:58:15 #150
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_197931149
Nee dit kan niet
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 19:58:22 #151
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197931153
Wat tenenkrommend _O-
pi_197931162
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:41 schreef Coco het volgende:

[..]

@:oriente
Ik wist niet eens dat Haags nog actief was.
pi_197931164
Eerbetoon aan Onana

:') :') :') :') :') :') :') :')
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 19:58:41 #154
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197931165
Tranen van het lachen

@Oriente
pi_197931168

Odoping.jpg
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:58:48 #156
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197931170
Hahha mr. doping nog gaan eren. Knuppels.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 19:59:05 #157
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197931181
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Odoping.jpg
Ik kreeg hier bijna een ban op.
pi_197931183
Wat zijn dit voor cringe Barcelona-praktijken?
Oh.
pi_197931188
_O- _O-
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 19:59:23 #160
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197931190
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn dit voor cringe Barcelona-praktijken?
Beste JR, dat kan toch echt niet?
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:59:29 #161
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197931192
Ik ben er.
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:59:38 #162
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_197931198
Hahahaha wat is dit :')

0,0 schaamte daar in A'dam. Dit kan echt niet _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_197931199
Onana kan nog lachen
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:59:40 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197931200
Heeft Onana ook een zuurstoftekort gehad ja?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:59:46 #165
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_197931206
Mein Bruur
RED ONS HENNIEGOD
pi_197931209
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:59 schreef Coco het volgende:

[..]

Ik heb een abo. ONSCHENDBAAR.
pi_197931212
Dit kan toch niet.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:00:03 #168
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931221
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:57 schreef Coco het volgende:

[..]

Jammer, ik wil dat PSV tegen de sterkste versie van Ajax speelt!
Dan zal je ook wel ontzettend balen van het ontbreken van Onana!
pi_197931222
Feyenoord loot een uitwedstrijd. Meteen afgelast.

In het vervolg weer alleen thuiswedstrijden svp. @heinrich
pi_197931226
Ronald 'Nandrolon' de Boer
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:00:37 #171
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931244
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:00 schreef De_Kraam het volgende:
Feyenoord loot een uitwedstrijd. Meteen afgelast.

In het vervolg weer alleen thuiswedstrijden svp. @:Heinrich
Ik zag al dat @Caland er weer een thuiswedstrijd van wilde maken. _O-
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 20:00:42 #172
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197931251
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:59 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ik heb een abo. ONSCHENDBAAR.
Users zonder abo nemen we niet meer serieus.
pi_197931252
quote:

[..]

Beste JR, dat kan toch echt niet?
Ik steun dit niet.
Oh.
pi_197931255
Ik schakel nu pas in.

Onana shirts aan. Wat een act :')
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:01:01 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197931262
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik zag al dat @:caland er weer een thuiswedstrijd van wilde maken. _O-
Loting in de Kuip maat
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:01:02 #176
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_197931263
Die shirtjes. Gênant gedoe. Met de verkeerde dingen bezig. Dit wordt 0-3 voor PSV.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 20:01:05 #177
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_197931268
Allemaal in een Onana-shirt? Hahahaha
pi_197931274
EVERYTHING'S GONNA BE ALL RIGHT ONANA :B
pi_197931275
Onana nu al meer in beeld dan tijdens een gemiddelde wedstrijd :')
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:01:12 #181
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931276
Nee, dit kan niet.
pi_197931277
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_197931278
Heel de Ajax selectie aan de doping.
pi_197931284
Doet denken aan die vreselijke uitshirts van een paar jaar geleden.
Oh.
pi_197931292
quote:

[..]

Bijna telt niet.
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2021 @ 20:01:41 #186
274204 crew  Mexicanobakker
pi_197931293
Waarom verheerlijkt Ajax een dopeur?
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:01:42 #187
268491 fetX
pi_197931296
:')
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:01:45 #188
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_197931298
Davids wannabe
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:01:46 #189
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_197931299
Messentrekkers steunen, dopinggebruikers steunen...

Wat een club.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:01:48 #190
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197931303
ONANAGOD
  FOK!fotograaf woensdag 10 februari 2021 @ 20:01:51 #191
842 Zorro
Z
pi_197931304
Bij het wielrennen gaan ze dit ook doen.
Wel jammer dat het hele peloton dan met een shirt van een ander fietst.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_197931305
Tadic neemt die Odoping act weer heel serieus. Heeft zelfs handschoenen aan. :T
pi_197931308
Dit is echt een hele gênante vertoning zo.
pi_197931310
Davids ziet er bleekjes uit
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2021 @ 20:02:07 #195
pi_197931315
quote:
6s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:01 schreef Zorro het volgende:
Verdomme
pi_197931329
wtf is dat
pi_197931335
gaat een joods gebed zo?
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:02:39 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197931336
Dit kan écht niet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197931340
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Messentrekkers steunen, dopinggebruikers steunen...

Wat een club.
Je vergeet moordenaars.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:02:56 #200
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197931345
Ik dacht even dat Onana keepte haha
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 20:03:05 #201
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197931348
quote:
6s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:01 schreef Zorro het volgende:
_O-
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:03:07 #202
268491 fetX
pi_197931349
Wel benieuwd hoe goed Stekelenburg nog is.
pi_197931350
#Jesuisonana
pi_197931354
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht even dat Onana keepte haha
haha, zat jij er even naast
pi_197931366
Beter wint PSV nu gewoon.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:03:57 #206
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931373
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:03 schreef fetX het volgende:
Wel benieuwd hoe goed Stekelenburg nog is.
Heb je AZ gemist?
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:04:14 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197931381
Gewoon weer twee blanke keepers op doel

Dit wordt dus 0-0
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197931389
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:04 schreef Caland het volgende:
Gewoon weer twee blanke keepers op doel

Dit wordt dus 0-0
_O-
pi_197931395
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:03 schreef Coco het volgende:

[..]

_O-
Bedankt voor je abo.
Oh.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:05:20 #211
268491 fetX
pi_197931412
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:03 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Heb je AZ gemist?
Niet gekeken nee. Was dat goed?
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:05:39 #212
268491 fetX
pi_197931416
Nou, hij stond wel op maar niet echt gekeken eigenlijk.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:06:01 #213
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931425
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:05 schreef fetX het volgende:

[..]

Niet gekeken nee. Was dat goed?
Hij kreeg niet zoveel te doen maar hij gaat als een zak aardappelen naar de grond tegenwoordig.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 20:06:14 #214
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197931427
Ajax domineert.
pi_197931437
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:06 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Hij kreeg niet zoveel te doen maar hij gaat als een zak aardappelen naar de grond tegenwoordig.
Die gaat nog wel een paar blunders maken ja.
Oh.
pi_197931439
quote:

[..]

Gewoon een eigenheimer dus.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:06:57 #217
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197931442
Bas Nijhuis had geen zin :+ O-)
pi_197931444
quote:

[..]

Braddie weet wel raad met een zak aardappelen

Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 20:07:57 #219
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197931459
quote:
6s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bas Nijhuis had geen zin :+ O-)
Die zit in Zeist.
pi_197931466
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:07 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Braddie weet wel raad met een zak aardappelen

[ afbeelding ]
Dat shirt herken ik.
Oh.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 20:08:49 #221
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197931479
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat shirt herken ik.
Welke sokken zou hij aan hebben?
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:09:19 #222
268491 fetX
pi_197931491
quote:

[..]

Oh lol.

Vond het vroeger wel een goede keep.
pi_197931495
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat shirt herken ik.
Die dumbbells gebruikt hij geheid als deurstopper
pi_197931499
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:08 schreef Coco het volgende:

[..]

Welke sokken zou hij aan hebben?
Met een gatenmotief.
Oh.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:10:09 #225
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931503
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:09 schreef fetX het volgende:

[..]

Oh lol.

Vond het vroeger wel een goede keep.
Rond het WK 2010 was hij érg goed. Maar bijna niet meer gekeept de laatste jaren.
pi_197931511
snelle planga jongens
pi_197931514
Edgar DavidsGOD.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:10:32 #228
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197931517
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:07 schreef Coco het volgende:
Die zit in Zeist.
Dat is wel lastig om contact te krijgen met Schmidt :+ _O-
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2021 @ 20:10:36 #229
pi_197931519
Waarom heeft Nico zo'n kek brilletje? Ik heb de voorbeschouwing gemist.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:10:45 #230
489267 Guus_Geluk2.0
pi_197931522
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Met een gatenmotief.
Toevallig, die heb ik ook flink wat.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:11:11 #231
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931531
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oogblessure opgelopen tegen Feyenoord (?). Willem 2.
pi_197931533
quote:
vanwege die beuk op z'n oogkas
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:11:34 #233
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931539
Nee andere pot zeker.
pi_197931544
Dumfries ;(
pi_197931546
quote:
In de reclames van René Froger getrapt.
Oh.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 20:12:59 #236
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197931569
Tering wat is PSV slecht.
pi_197931571
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:11 schreef PSVCL het volgende:
Dumfries ;(
Wil een stap hogerop maken (lol)
Oh.
pi_197931578
mooi bewogen
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:13:16 #239
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197931579
Kevin Blom kijkt ook mee :?
Of zit hij nu te telebankieren :+
pi_197931583
Dumfries kan ook niet verdedigen.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:13:32 #241
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197931586
Zelfs met Alvarez op het middenveld domineert Ajax
pi_197931591
quote:
6s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
:+
pi_197931601
quote:
6s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zal de webcam in zijn huis even aanzetten.
Oh.
pi_197931602
quote:
:+
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:14:39 #245
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_197931609
Schakel net in.

Waarom speelt Onana niet?
pi_197931615
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
Schakel net in.

die is druk met je moeder
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 20:15:11 #247
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197931617
quote:
Schakel net in.

Hij moest plassen.
pi_197931621
quote:
zak aardappelen
Isaksson _O_
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:15:18 #249
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_197931622
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:15 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

die is druk met je moeder
Dit is geil.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:15:24 #250
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931625
quote:
Schakel net in.

Gaan we dit nu een jaar krijgen?
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2021 @ 20:15:36 #251
pi_197931630
Ik vond ze een maand geleden beter in het begin.

Misschien is nu de tweede helft beter.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:15:58 #252
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931637
PSV speelt niet zo goed.
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2021 @ 20:16:11 #253
pi_197931644
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Gaan we dit nu een jaar krijgen?
Zelfs ik zou me niet wagen aan dit soort 'humor'.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:16:15 #254
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197931646
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zal de webcam in zijn huis even aanzetten.
Je kan beter de centjes van de scheidsrechters vereniging natellen :P
pi_197931647
VI met een pushmelding over die shirtjesactie :')
Oh.
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2021 @ 20:16:38 #256
pi_197931654
Hoogstens "dit Ajax mist een type Onana" als huidige keeper een keer een steek laat vallen
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:16:40 #257
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_197931655
Heeft de dagbesteding van f-side nu een spandoekje gemaakt voor Onana?
pi_197931664
quote:
6s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Je kan beter de centjes van de scheidsrechters vereniging natellen :P
Daar heb ik niet zo'n zin in eigenlijk.
Oh.
pi_197931668
quote:
Schakel net in.

Vinkje vergeten.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:17:22 #260
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197931672
quote:
4s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
PSV speelt niet zo goed.
Schmidt mist Bas om hem te prikkelen :+
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2021 @ 20:17:34 #261
pi_197931678
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:17 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Vinkje vergeten.
Dat vink erg leuk.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:17:58 #262
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931684
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
Hartstikke leuk toch, mensen met een beperking wat van die doekjes te laten ophangen.
@Caland
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:18:03 #263
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197931685
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daar heb ik niet zo'n zin in eigenlijk.
Maar wel noodzakelijk :P
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 20:18:17 #264
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197931690
oe
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:18:30 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197931692
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
Dat snap ik nog wel, sympathie voor een medegebruiker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:19:22 #266
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_197931707
Ik denk dat als de dagbesteding een spandoek zou maken met Onana als afbeelding. Dat dit doek verwijderd zou worden voor racisme, als je ziet wat ze met Jaap Stam gedaan hadden.

pi_197931708
Tijd voor de verdiende 1-0
Oh.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:19:58 #268
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931715
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat als de dagbesteding een spandoek zou maken met Onana als afbeelding. Dat dit doek verwijderd zou worden voor racisme, als je ziet wat ze met Jaap Stam gedaan hadden.

[ afbeelding ]
Dit mislukt trouwens ook.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:20:06 #269
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931719
2x mislukt het.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 20:20:12 #270
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197931722
quote:

[ afbeelding ]
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:20:59 #271
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_197931741
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:20 schreef Coco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is leuk.
pi_197931750
quote:

[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis!
pi_197931754
JAAAAAAAAAAAAAA
pi_197931756
Jaaaaaaa
pi_197931758
Terecht dit.
Oh.
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2021 @ 20:21:25 #276
pi_197931759
Dit is gespeeld.
pi_197931761
Dit is gespeeld.
pi_197931766
Demagoog Tadic
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:21:44 #279
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931767
Heerlijke aanval hoor, koekoek.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:21:45 #280
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_197931768
Man man man wat is psv kut.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:21:59 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197931778
Ja dit is niet meer dan terecht
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197931779
Dit deed Klaassen prima.
Oh.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 20:22:03 #283
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197931780
Mooi afgerond door Haller, dat belooft wat voor de Europese wedstrijden!
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2021 @ 20:22:05 #284
pi_197931781
Boscagli staat lucht te dekken.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:22:08 #285
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931782
Haller. _O_
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:22:09 #286
489267 Guus_Geluk2.0
pi_197931783
Dit is ook weer gespeeld
pi_197931784
Gefeliciteerd met het kampioenschap
pi_197931794
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2021 @ 20:22:32 #289
pi_197931796
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:22 schreef Coco het volgende:
Ja, leuk.

Hopelijk zien we deze grap niet nog 20 keer.
pi_197931798
Goeie aanname van Haller
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:22:34 #291
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931799
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boscagli staat lucht te dekken.
Sangaré ook.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 20:22:54 #292
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:23:08 #293
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931811
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:22 schreef Slobeend het volgende:
Van wie was de assist?
D'n Deef.
pi_197931813
quote:
Van wie was de assist?
Boerderijhoofd.
Oh.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 20:23:13 #295
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197931816
quote:
Van wie was de assist?
Die albino.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:23:13 #296
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197931817
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:22 schreef Coco het volgende:
Van der Sar niet storen nu ;)
Die megalomane idioot is na alle blunders nu de Arena aan het kopen :') :|W
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 februari 2021 @ 20:23:14 #297
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_197931819
HALLERGOD

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2021 @ 20:23:15 #298
pi_197931821
quote:
Van wie was de assist?
Boerderijhoofd.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:23:31 #299
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197931826
quote:
6s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:23 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Van der Sar niet storen nu ;)
Die megalomane idioot is na alle blunders nu de Arena aan het kopen :') :|W
Kan jij niet gewoon opkankeren?
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 20:23:41 #300
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197931830
Oh Paul is er.
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2021 @ 20:23:53 #301