quote:
Lijkt mij dat die regels duidelijk genoeg zijn, in tegenstelling tot 'de scheidsrechters' die dat verslaggevertje gesproken heeft.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
De scheidsrechters zeggen het zelf.
Als ik dat lijstje bekijk lijkt het in dezelfde categorie te vallen als een onterechte vrije trap krijgen (zoals Frankrijk op het WK tegen België) en daaruit scoren. Dat mocht ook niet worden teruggedraaid.
Maar een aantal van die dingen uit dat lijstje mag daadwerkelijk niet gereviewed worden, ook als er een goal uit wordt gescoord. Een fout gegeven spelhervatting bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt mij dat die regels duidelijk genoeg zijn, in tegenstelling tot 'de scheidsrechters' die dat verslaggevertje gesproken heeft.
Oja, dat klopt ook wel weer.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar een aantal van die dingen uit dat lijstje mag daadwerkelijk niet gereviewed worden, ook als er een goal uit wordt gescoord. Een fout gegeven spelhervatting bijvoorbeeld.
Nouja als de VAR mag ingrijpen moet er natuurlijk wel ingegrepen worden. Het moet niks uitmaken of een bal een beetje of heel veel rolt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoals die goal van die Cyprioten tegen PSV had ik een VARretje wel begrepen, hier vond ik het ook erg overtrokken.
Nouja, het is meer dat daar direct het schot met de rollende bal gescoord werd. Al zou je ook kunnen stellen dat hier de kans echt wel ontstond door de rollende bal. Als hij hem eerst opzij had gespeeld was het in die zin anders geweest.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja als de VAR mag ingrijpen moet er natuurlijk wel ingegrepen worden. Het moet niks uitmaken of een bal een beetje of heel veel rolt.
Niemand. Het is namelijk Capelle aan den IJssel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef yats het volgende:
Om het een en ander nog even in perspectief te plaatsen, de VAR in kwestie komt uit....Capelle aan de IJssel. Wie bedenkt zoiets?
Het gaat om het idee Caland. Je moet toegeven dat je dan als KNVB en als VAR de schijn tegen hebt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Niemand. Het is namelijk Capelle aan den IJssel.
De installatie daarvan kost 320.000 euro per stadion. (doellijntechnologie)quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:39 schreef yats het volgende:
[..]
Het gaat om het idee Caland. Je moet toegeven dat je dan als KNVB en als VAR de schijn tegen hebt.
Wat ik overigens ook niet begrijp is dat er niet vanaf de kwartfinale bij elke wedstrijd doellijntechnologie en buitenspeltechnologie aanwezig is.
Zo kan je op elke slak wel zout gaan leggen. Makkelie fluit toch ook gewoon Feyenoord terwijl hij uit Dordt komt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:39 schreef yats het volgende:
[..]
Het gaat om het idee Caland. Je moet toegeven dat je dan als KNVB en als VAR de schijn tegen hebt.
Doellijntechnologie installeer je niet zomaar even voor een wedstrijd. In veruit de meeste gevallen kan je het met de VAR goed beoordelenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:39 schreef yats het volgende:
[..]
Wat ik overigens ook niet begrijp is dat er niet vanaf de kwartfinale bij elke wedstrijd doellijntechnologie en buitenspeltechnologie aanwezig is.
Als je van alle KNVB officials moet gaan uitrekenen in welke plaats ze ooit geboren zijn en dan niet meer mogen fluiten in een actieradius van 40-45km wordt nog een hele puzzel vermoed ik.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
En zo'n figuur uit Capelle a/d IJssel kan ook net zo goed voor FC Groningen zijn. Mag ie dan maar niet aan het werk bij Excelsior, Feyenoord, Dordrecht, Sparta, Groningen, Heerenveen, Emmen, Twente enzovoorts?
Kuipers en Nijhuis mogen dat wel, maar hebben zelf besloten om dat niet te doen (FC Twente).quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je van alle KNVB officials moet gaan uitrekenen in welke plaats ze ooit geboren zijn en dan niet meer mogen fluiten in een actieradius van 40-45km wordt nog een hele puzzel vermoed ik.
Geloof dat je alleen geen clubs uit je geboortestad mag fluiten, en zelfs dat vind ik eigenlijk flauwekul.
Het is gewoon sneu gedrag van yats. Spijkers op laag water zoeken. Doorgaans wordt ieder club ongeveer even vaak genaaid.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je van alle KNVB officials moet gaan uitrekenen in welke plaats ze ooit geboren zijn en dan niet meer mogen fluiten in een actieradius van 40-45km wordt nog een hele puzzel vermoed ik.
Geloof dat je alleen geen clubs uit je geboortestad mag fluiten, en zelfs dat vind ik eigenlijk flauwekul.
Ah oké, dacht dat het was opgelegd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kuipers en Nijhuis mogen dat wel, maar hebben zelf besloten om dat niet te doen (FC Twente).
En dat heeft dan denk ik weer meer te maken met de inschatting dat voetbalvolk wel zo dom is om te denken dat een scheidsrechter partijdig is als het om geboorteplaats gaat, zoals bijvoorbeeld yats.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kuipers en Nijhuis mogen dat wel, maar hebben zelf besloten om dat niet te doen (FC Twente).
Bij Nijhuis werd dat al gezegd toen hij een concurrent van Twente floot in de slotfase van de competitie.. (toen Twente nog echt bovenin meedeed)quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat heeft dan denk ik weer meer te maken met de inschatting dat voetbalvolk wel zo dom is om te denken dat een scheidsrechter partijdig is als het om geboorteplaats gaat, zoals bijvoorbeeld yats.
Ik vind het in elk geval de grootste flauwekul. Ga er gewoon vanuit dat een scheidsrechter geen voorkeur heeft (in zijn fluiten).
Tuurlijk joh, de reactie die ik al verwachtte. Nu ben ik weer sneu. Terwijl ik toch echt geen rare vragen stel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu gedrag van yats. Spijkers op laag water zoeken. Doorgaans wordt ieder club ongeveer even vaak genaaid.
Dat verklaart een hoop. Dan valt te begrijpen dat men dat niet overal heeft. Al lijkt het me geen gekke vraag om te stellen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De installatie daarvan kost 320.000 euro per stadion. (doellijntechnologie)
Dan had buiten @yats van het FOK!forum echt helemaal niemand zich druk gemaakt om de geboorteplaats van de fucking grensrechterquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:24 schreef yats het volgende:
[..]
Dat de KNVB dan bij een wedstrijd van Excelsior een VAR uit Capelle inzet is niet echt slim van zowel de KNVB als deze VAR. Wat nou als Vitesse door een foutieve beslissing van de VAR met 1-0 verloren had? Dan waren de poppen aan het dansen geweest.
Het is naïef om te denken dat scheidsrechters geen voorkeuren hebben. Of ben je de rel bij AZ-Ajax een paar jaar terug alweer vergeten waarin de scheidsrechter na een Ajax-goal iets te duidelijk liet merken waar zijn voorkeur lag?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat heeft dan denk ik weer meer te maken met de inschatting dat voetbalvolk wel zo dom is om te denken dat een scheidsrechter partijdig is als het om geboorteplaats gaat, zoals bijvoorbeeld yats.
Ik vind het in elk geval de grootste flauwekul. Ga er gewoon vanuit dat een scheidsrechter geen voorkeur heeft (in zijn fluiten).
Voor wat betreft dat laatste, normaliter heb je gelijk. Echter, uit de data van de laatste 2 jaar blijkt dat er wel degelijk verschil zit tussen de clubs. Fortuna id de meest benadeelde club, gevolgd door Vitesse. Andersom heeft Ajax het meeste voordeel van de VAR gehad tot nu toe.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu gedrag van yats. Spijkers op laag water zoeken. Doorgaans wordt ieder club ongeveer even vaak genaaid.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan had buiten @:yats van het FOK!forum echt helemaal niemand zich druk gemaakt om de geboorteplaats van de fucking grensrechter
Jullie denken dat ik dat opgezocht heb? Wat lief...Maar nee, het komt gewoon van een journalist af die dat uitgezocht heeft. Ik zou niet eens weten wie de VAR was gisteren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als een VAR een fout maakt dan ga ik zeggen dat die VAR een lul is in plaats van dat ik z'n woonplaats ga opzoeken.
In godsnaam zeg
‘De data’quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:32 schreef yats het volgende:
[..]
Voor wat betreft dat laatste, normaliter heb je gelijk. Echter, uit de data van de laatste 2 jaar blijkt dat er wel degelijk verschil zit tussen de clubs. Fortuna id de meest benadeelde club, gevolgd door Vitesse. Andersom heeft Ajax het meeste voordeel van de VAR gehad tot nu toe.
Je vond het kennelijk wel belangrijk genoeg om het op FOK! forum te posten in plaats van dat je zelf zegt van joh hier ga ik me niet druk om maken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:33 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Jullie denken dat ik dat opgezocht heb? Wat lief...Maar nee, het komt gewoon van een journalist af die dat uitgezocht heeft. Ik zou niet eens weten wie de VAR was gisteren.
Welke journalist? Ben wel benieuwd wie van de Gelderlander zo’n gigantische eierdop heeft.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:33 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Jullie denken dat ik dat opgezocht heb? Wat lief...Maar nee, het komt gewoon van een journalist af die dat uitgezocht heeft. Ik zou niet eens weten wie de VAR was gisteren.
100% begrijpelijk en logisch.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik denk dan ook niet dat een scheidsrechter geen voorkeuren heeft, ik denk dat ze professioneel genoeg zijn om die voorkeuren niet te laten blijken in het fluiten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:32 schreef yats het volgende:
Het is naïef om te denken dat scheidsrechters geen voorkeuren hebben. Of ben je de rel bij AZ-Ajax een paar jaar terug alweer vergeten waarin de scheidsrechter na een Ajax-goal iets te duidelijk liet merken waar zijn voorkeur lag?
Heb van Wegereef meegekregen dat hij simpelweg Feyenoord niet wilde fluiten omdat hij te dicht in de buurt van Rotterdam woont (Hellevoetsluis). Na een wedstrijd in 2002 tegen PSV die hij aardig slecht had gefloten kreeg hij vrij veel dreigementen naar zijn kinderen toe, kan wel begrijpen dat je er dan een beetje klaar mee bent.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk, duidelijk de schuld van die kinderen dat ie zo waardeloos floot!quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb van Wegereef meegekregen dat hij simpelweg Feyenoord niet wilde fluiten omdat hij te dicht in de buurt van Rotterdam woont (Hellevoetsluis). Na een wedstrijd in 2002 tegen PSV die hij aardig slecht had gefloten kreeg hij vrij veel dreigementen naar zijn kinderen toe, kan wel begrijpen dat je er dan een beetje klaar mee bent.
Was ook wel een extreem slechte scheidsrechter dus geen wonder dat zijn kinderen werden opgezocht.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk, duidelijk de schuld van die kinderen dat ie zo waardeloos floot!
Ik vind dit niet zo'n leuke rubriekquote:
Statistisch kan het niet zo slecht blijven gaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo'n leuke rubriek
1-3 PSVquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:49 schreef GGMM het volgende:
Raar dat deze wedstrijd doorgaat, ondanks dat er net zoveel sneeuw ligt als afgelopen zondag.
Ben benieuwd naar @:psvcl zijn visie hierover
Wat? Aftrekken in een ouwe sok?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:24 schreef RamboDirk het volgende:
Ben benieuwd naar Stekelenburg, kan hij het nog?
Dit is leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat? Aftrekken in een ouwe sok?
Maar dan winnen we al helemaal niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:42 schreef Caland het volgende:
Helemaal zonder publiek zou ik zeggen draai het lekker om, maar de KNVB denkt liever in beperkingen doorgaans.
Je bedoeld denk ik 'de KNVB denkt alleen aan de grote clubs'. Wij moesten afgelopen zaterdag op diezelfde 'gevaarlijke akker' en in diezelfde kou gewoon spelen van de KNVB...quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:42 schreef Caland het volgende:
Helemaal zonder publiek zou ik zeggen draai het lekker om, maar de KNVB denkt liever in beperkingen doorgaans.
Zaterdag had het nog niet eens gesneeuwd man.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Je bedoeld denk ik 'de KNVB denkt alleen aan de grote clubs'. Wij moesten afgelopen zaterdag op diezelfde 'gevaarlijke akker' en in diezelfde kou gewoon spelen van de KNVB...
YATSEFLATSquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zaterdag had het nog niet eens gesneeuwd man.
PSV en Vitesse worden genaaidquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Je bedoeld denk ik 'de KNVB denkt alleen aan de grote clubs'. Wij moesten afgelopen zaterdag op diezelfde 'gevaarlijke akker' en in diezelfde kou gewoon spelen van de KNVB...
Waar in Finland woon jij ergens dat je zaterdag in de sneeuw moest spelen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
De enige fatsoenlijke clubs van NLquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:39 schreef Zipportal het volgende:
90 minuten voorbeschouwing voor twee b-clubs.
Het was tijdens de wedstrijd aan het sneeuwen man.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zaterdag had het nog niet eens gesneeuwd man.
Het sneeuwde gewoon al tijdens Heerenveen-Vitesse. Friesland is ver naar het noorden, maar om het nou Finland te noemen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar in Finland woon jij ergens dat je zaterdag in de sneeuw moest spelen?
Ze mogen het hebben van me.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Het sneeuwde gewoon al tijdens Heerenveen-Vitesse. Friesland is ver naar het noorden, maar om het nou Finland te noemen?
Een flinke laag sneeuw dat bevriest bovenop een kutveld, you do the math. Feitelijk trek je dan ook nog eens het hele veld kapot als je die sneeuw hardhandig weghaalt, maar veel meer viel er toch niet aan te verneuken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:43 schreef yats het volgende:
[..]
Het was tijdens de wedstrijd aan het sneeuwen man.
Sneeuw is het probleem morgen niet. De sneeuw is opzij te vegen zoals men ook in Rotterdam gisteren deed. Dus vertel mij eens, wat is het verschil dan nog?
Wat zijn de A-clubs dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:39 schreef Zipportal het volgende:
90 minuten voorbeschouwing voor twee b-clubs.
Het had nog nauwelijks gevroren en het begon die avond te sneeuwen ja. Maar nu heeft het al vier dagen gevroren en kennelijk kan dat veld het niet hebben. Gewoon logisch nadenken Yats.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Het sneeuwde gewoon al tijdens Heerenveen-Vitesse. Friesland is ver naar het noorden, maar om het nou Finland te noemen?
Is hij zo'n blokkeerfries?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is toch niet te geloven, @:yats is alweer ergens woedend over.
Nogal logisch dat hij hier zijn kaarten niet op tafel gaat zeggen, wat verwacht je zelf.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:11 schreef Caland het volgende:
Overmars heeft zich voorgenomen om weer helemaal niks te zeggen
Hij kan verlengen of hij kan blijven
Hij doet altijd zo autistisch en geheimzinnig over helemaal niksquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nogal logisch dat hij hier zijn kaarten niet op tafel gaat zeggen, wat verwacht je zelf.
Dat vind ik eigenlijk wel meevallen. Maar als je dit niks vindt begrijp je zijn functie niet zo goed.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij doet altijd zo autistisch en geheimzinnig over helemaal niks
Ons veld is slecht, maar ik was zaterdag echt geschokt hoe slecht het veld in Heerenveen is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Een flinke laag sneeuw dat bevriest bovenop een kutveld, you do the math. Feitelijk trek je dan ook nog eens het hele veld kapot als je die sneeuw hardhandig weghaalt, maar veel meer viel er toch niet aan te verneuken.
Met een gevulde koek of iets erbij? Anders hoef je me niet te mentionen.quote:
sorry alleen koffiequote:Op woensdag 10 februari 2021 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met een gevulde koek of iets erbij? Anders hoef je me niet te mentionen.
Doet onze Frank het toch wat beter he.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:20 schreef Caland het volgende:
Ik pak ook even een bak koffie
@:ggmm @:jojoortje
Hopelijk ga ik er niet van hakkelen @:overmars
Die is van nature ontspannen, dat merk je dan ook in interviews.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doet onze Frank het toch wat beter he.
Meh, Toen Yellow en Gudde de interviews deden was ik een stuk minder mild.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:22 schreef GGMM het volgende:
Die drang van Feyenoorders om alles wat geen voetbal is maar met Ajax te willen vergelijken, zodat ze ook ergens beter in zijn.
Daar word ik soms wel een beetje moe van.
Nog geen interview van gezien eerlijk gezegd, maar daar zal ook vast een mark(t) voor zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is van nature ontspannen, dat merk je dan ook in interviews.
was er gister, penalties nemen met raf en jan-joostquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:30 schreef Caland het volgende:
Het verbaast mij trouwens dat Ferry Bouman nog niet voorbij is gekomen
Neem aan dat dit nog komt?
Weer een reden om niet op Groenlinks te stemmen. @GurneyIsBestOkequote:
Er is al een blokje Bekende Nederlanders geweest Hans.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:30 schreef Caland het volgende:
Het verbaast mij trouwens dat Ferry Bouman nog niet voorbij is gekomen
Neem aan dat dit nog komt?
Hoeveel likes heb je inmiddels?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ajax natuurlijk.
Ik verwacht nu wel een like.
Heel Klaver is een reden om niet op Groenlinks te stemmen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weer een reden om niet op Groenlinks te stemmen. @:gurneyisbestoke
Ik steun deze motie.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel Klaver is een reden om niet op Groenlinks te stemmen.
wtf wie geeft nou haags een likequote:Op woensdag 10 februari 2021 19:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals/receivedforumlikes
@Treinhoerquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:41 schreef Coco het volgende:
[..]
wtf wie geeft nou haags een like
oh wacht zijn natuurlijk die bots van hem
@:oriente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:43 schreef Coco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord is altijd een rode lap voor user Yats.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Yats ook al mad om Heerenveen - Feyenoord. Waar maakt die kerel zich NIET druk om
De Nederlandse taal.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Yats ook al mad om Heerenveen - Feyenoord. Waar maakt die kerel zich NIET druk om
Of zijn argumenten feitelijk correct zijnquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer, ik wil dat PSV tegen de sterkste versie van Ajax speelt!quote:
Ik wist niet eens dat Haags nog actief was.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:41 schreef Coco het volgende:
[..]
wtf wie geeft nou haags een like
oh wacht zijn natuurlijk die bots van hem
@:oriente
Beste JR, dat kan toch echt niet?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn dit voor cringe Barcelona-praktijken?
Dan zal je ook wel ontzettend balen van het ontbreken van Onana!quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Jammer, ik wil dat PSV tegen de sterkste versie van Ajax speelt!
Ik zag al dat @Caland er weer een thuiswedstrijd van wilde maken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:00 schreef De_Kraam het volgende:
Feyenoord loot een uitwedstrijd. Meteen afgelast.
In het vervolg weer alleen thuiswedstrijden svp. @:Heinrich
Loting in de Kuip maatquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag al dat @:caland er weer een thuiswedstrijd van wilde maken.
Verdommequote:Op woensdag 10 februari 2021 20:01 schreef Zorro het volgende:
Bij het wielrennen gaan ze dit ook doen.
Wel jammer dat het hele peloton dan met een shirt van een ander fietst.
Je vergeet moordenaars.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Messentrekkers steunen, dopinggebruikers steunen...
Wat een club.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:01 schreef Zorro het volgende:
Bij het wielrennen gaan ze dit ook doen.
Wel jammer dat het hele peloton dan met een shirt van een ander fietst.
haha, zat jij er even naastquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht even dat Onana keepte haha
Heb je AZ gemist?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:03 schreef fetX het volgende:
Wel benieuwd hoe goed Stekelenburg nog is.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:04 schreef Caland het volgende:
Gewoon weer twee blanke keepers op doel
Dit wordt dus 0-0
Hij kreeg niet zoveel te doen maar hij gaat als een zak aardappelen naar de grond tegenwoordig.quote:
Die gaat nog wel een paar blunders maken ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kreeg niet zoveel te doen maar hij gaat als een zak aardappelen naar de grond tegenwoordig.
Gewoon een eigenheimer dus.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kreeg niet zoveel te doen maar hij gaat als een zak aardappelen naar de grond tegenwoordig.
Braddie weet wel raad met een zak aardappelenquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat shirt herken ik.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Braddie weet wel raad met een zak aardappelen
[ afbeelding ]
Oh lol.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rond het WK 2010 was hij érg goed. Maar bijna niet meer gekeept de laatste jaren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh lol.
Vond het vroeger wel een goede keep.
Oogblessure opgelopen tegen Feyenoord (?). Willem 2.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft Nico zo'n kek brilletje? Ik heb de voorbeschouwing gemist.
vanwege die beuk op z'n oogkasquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de reclames van René Froger getrapt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kevin Blom kijkt ook mee![]()
Of zit hij nu te telebankieren
Ik zal de webcam in zijn huis even aanzetten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
die is druk met je moederquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
Schakel net in.
Waarom speelt Onana niet?
Hij moest plassen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
Schakel net in.
Gaan we dit nu een jaar krijgen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
Schakel net in.
Zelfs ik zou me niet wagen aan dit soort 'humor'.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaan we dit nu een jaar krijgen?
Je kan beter de centjes van de scheidsrechters vereniging natellenquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zal de webcam in zijn huis even aanzetten.
Daar heb ik niet zo'n zin in eigenlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Je kan beter de centjes van de scheidsrechters vereniging natellen
Vinkje vergeten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
Schakel net in.
Dat vink erg leuk.quote:
Hartstikke leuk toch, mensen met een beperking wat van die doekjes te laten ophangen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
Heeft de dagbesteding van f-side nu een spandoekje gemaakt voor Onana?
Maar wel noodzakelijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daar heb ik niet zo'n zin in eigenlijk.
Dat snap ik nog wel, sympathie voor een medegebruiker.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
Heeft de dagbesteding van f-side nu een spandoekje gemaakt voor Onana?
Dit mislukt trouwens ook.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat als de dagbesteding een spandoek zou maken met Onana als afbeelding. Dat dit doek verwijderd zou worden voor racisme, als je ziet wat ze met Jaap Stam gedaan hadden.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat als de dagbesteding een spandoek zou maken met Onana als afbeelding. Dat dit doek verwijderd zou worden voor racisme, als je ziet wat ze met Jaap Stam gedaan hadden.
[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis!quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:22 schreef Coco het volgende:
Mooi afgerond door Haller, dat belooft wat voor de Europese wedstrijden!
Sangaré ook.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boscagli staat lucht te dekken.
Van der Sar niet storen nuquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:22 schreef Coco het volgende:
Mooi afgerond door Haller, dat belooft wat voor de Europese wedstrijden!
Boerderijhoofd.quote:
Kan jij niet gewoon opkankeren?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Van der Sar niet storen nu![]()
Die megalomane idioot is na alle blunders nu de Arena aan het kopen![]()
Nounounounounouquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon opkankeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |