Avondklok en lockdown zijn twee verschillende dingen. Ik denk dat de avondklok er vanaf gaat. De lockdown vind ik nog moeilijk inschatten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Willen mensen hun antwoord nog herzien:
[..]
Ze zijn oververtegenwoordigd op twitter, samen met de lockdown en mondkapjes-fetishisten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Ha, die "dit volkje houdt zich niet aan de regels, als ze dat wel zouden doen waren we er allang vanaf!"-roeptoeters zijn een internationaal fenomeen. Zouden ze op FokpunktDe ook een panikerende Heuballen hebben?
Dan zorg je dat de kamertjes in verzorgingshuizen eetzalen worden waar gestemd kan worden. Zo moeilijk hoeft dat niet te zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zitten niet meestal in gymzalen. Ik ben eigenlijk altijd geweest in kamertjes in verzorgingshuizen enzo. Ik meen wel dat ze nu meer aan het kijken waren naar dergelijke locaties; wat in deze tijd ook gemakkelijk kan, want die staan allemaal leeg.
Maar dan nog kun je ze met een grotere groep mensen die stembureaus bemannen en wat andere aanpassingen prima wat mij betreft prima door laten gaan.
Dat zeg ik toch niet, dat het moeilijk moet zijn?quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:23 schreef Nia het volgende:
[..]
Dan zorg je dat de kamertjes in verzorgingshuizen eetzalen worden waar gestemd kan worden. Zo moeilijk hoeft dat niet te zijn.
Licht offtopic, maar dat is juist niet mijn ervaring. Ikzelf ga graag op "leuke" plekken stemmen, maar de meeste gymzalen van scholen hier fungeren als stemlokalen. Was als zo toen ik zelf nog op school zat, dan ging je op een andere dag (of buiten) sporten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Degene waarop ik reageerde zei dat het altijd al in gymzalen was, en ik heb dat nog nooit meegemaakt. Juist niet, want die zijn tijdens verkiezingen meestal gewoon in gebruik, dus er is simpelweg minder keuze uit allerlei locaties. Nu is de keuze reuze.
Dat is elke keer wat men roept, maar er is nogal een verschil tussen een exponentieele groei van 1.15 of 2quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Exponentiële groei komt altijd langzaam op gang en we hebben maatregelen genomen om die groei te beperken...
Hier ook jaquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Licht offtopic, maar dat is juist niet mijn ervaring. Ikzelf ga graag op "leuke" plekken stemmen, maar de meeste gymzalen van scholen hier fungeren als stemlokalen. Was als zo toen ik zelf nog op school zat, dan ging je op een andere dag (of buiten) sporten.
Hoe is het daar eigenlijk? En welke maatregelen zijn er daar nog?quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is elke keer wat men roept, maar er is nogal een verschil tussen een exponentieele groei van 1.15 of 2
En zelfs over die 1.15 is nu al twijfel, men blijft maar roepen: DE BRITSE VARIANT.
Bijzonder want als dat zo zou zijn dan zou je in de UK de stijging al lang moeten zien, echter daar is een keihard dalende trend.
Dan roept men: VEUUUUUUUUL strengere lockdown, wat complete bullshit is, de lockdown is vergelijkbaar, daarnaast zijn de maatregelen bij ons ook nog eens eerder toegepast.
Ik ook. 11 maart een afspraak maar ik vrees inmiddels dat die ook niet doorgaat. Je kunt lullen wat je wilt met niet essentieel, maar er als een dooie hamster bijlopen doet voor een flink aantal mensen niet veel goeds, al helemaal niet als je toch al niet lekker in je vel zit door deze aanhoudende ellende. Geloof er ook niets van dat dat niet 'veilig' zou kunnen. Maar goed, ik zie het somber in voor uitzonderingen en maatwerkoplossingen.quote:
Als we de kappers openen dan liggen de lijken over 2 weken gestapeld in de gangen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:34 schreef josja het volgende:
[..]
Ik ook. 11 maart een afspraak maar ik vrees inmiddels dat die ook niet doorgaat. Je kunt lullen wat je wilt met niet essentieel, maar er als een dooie hamster bijlopen doet voor een flink aantal mensen niet veel goeds, al helemaal niet als je toch al niet lekker in je vel zit door deze aanhoudende ellende. Geloof er ook niets van dat dat niet 'veilig' zou kunnen. Maar goed, ik zie het somber in voor uitzonderingen en maatwerkoplossingen.
https://coronavirus.data.gov.uk/quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe is het daar eigenlijk? En welke maatregelen zijn er daar nog?
Ik vind echt dat je dit soort aantijgingen niet kunt maken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:34 schreef raptorix het volgende:
Het hele probleem is dat de OMT leden helemaal niet willen dat de maatregelen worden afgeschaalt
-Jaap van Dissel, heeft begin vorig jaar 6 miljoen overgesluist naar een andere rekening, wil niet zeggen waarom
-Diederik Gommers: vangt 7.5K per interview, onduidelijk of dit in werktijd is.
-Jan Kluytmans heeft belang in Corona testen.
Gek he dat ze geen versoepeling willen?
Maar dat zijn dan wel verzorgd ogende lijken, en dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als we de kappers openen dan liggen de lijken over 2 weken gestapeld in de gangen.
Prachtig geknipt haar? Dan is het voor je oma nog sneller klaarquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als we de kappers openen dan liggen de lijken over 2 weken gestapeld in de gangen.
Ze plegen netjes wederhoor, ze weigeren te reageren, zelfs op aangetekende brieven, dus ja zo vreemd is het niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind echt dat je dit soort aantijgingen niet kunt maken.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://coronavirus.data.gov.uk/
Zoals je ziet, een Curve des doods!
Zelfs Marcel Levi zei weken terug al dat de situatie prima onder controle is en dat de gof is opgevangen, WEKEN terug.
Kijkende naar de piek in Nederland en ook die in de UK dan lijkt me inderdaad wel duidelijk dat het aardig is gelukt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://coronavirus.data.gov.uk/
Zoals je ziet, een Curve des doods!
Zelfs Marcel Levi zei weken terug al dat de situatie prima onder controle is en dat de gof is opgevangen, WEKEN terug.
Ik vind het wel zo vreemd. Zulke verhalen dien je alleen de wereld in te slingeren als je onweerlegbaar zeker weet en bewijs hebt dat je helemaal goed zit.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze plegen netjes wederhoor, ze weigeren te reageren, zelfs op aangetekende brieven, dus ja zo vreemd is het niet.
Kijk goed uit met je schaar, corona ligt om de hoek klaar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Prachtig geknipt haar? Dan is het voor je oma nog sneller klaar
Levi is echt een held, directeur van 6 ziekenhuizen maar springt gewoon in de praktijk even bij als de nood aan de man is, hadden we maar zo een kerel in het OMT.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:39 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ja Levi volg ik regelmatig, is binnenkort weer werkzaam in Nederland. Hopelijk dringt dat nuchtere geluid hier ook eens door
Nou laat Japie dan maar een proces wegens smaad aanspannen of gewoon reageren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het wel zo vreemd. Zulke verhalen dien je alleen de wereld in te slingeren als je onweerlegbaar zeker weet en bewijs hebt dat je helemaal goed zit.
Dat gerucht over Jaap is dan ook van zo'n niveau dat reageren het alleen maar nog erger zou makenquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze plegen netjes wederhoor, ze weigeren te reageren, zelfs op aangetekende brieven, dus ja zo vreemd is het niet.
Simpel: stemmen in de open lucht. Niet in het bejaardenhuis/buurthuis/school maar buiten in de tuin of op het plein.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:57 schreef galantis het volgende:
Ik begrijp niet (misschien ergens ook weer wel trouwens) dat dit überhaupt ooit een discussie is geworden. De keren dat ik ben wezen stemmen heb ik nog nooit drukte meegemaakt. We hebben hier echt geen Zuid-Amerikaanse toestanden waar honderden meters aan mensenrijen staan voor een schamele hoeveelheid stembureau's. Als niemand hier een ding van had gemaakt dan was het ook nooit een ding geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |