Of Naomi? In het gesprek met JErell buiten zei hij dat hij stemde voor diegenen die altijd voor hem stemmen (in zijn hoofd zijn dat er meerderen) maar eigenlijk is dat enkel Naomi geweest.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik ben daar razend nieuwsgierig naar, toch Liese, kan me het haast niet voorstellen
Dat is wel grappig inderdaad. Het is best begrijpelijk van Thomas om te denken dat Liese op hem heeft gestemd in het verleden, maar niet dus.quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:05 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Of Naomi? In het gesprek met JErell buiten zei hij dat hij stemde voor diegenen die altijd voor hem stemmen (in zijn hoofd zijn dat er meerderen) maar eigenlijk is dat enkel Naomi geweest.
Maar Jill blijft het ook maar uitlokken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:07 schreef Juan_Roman het volgende:
Gatver hoe komt die Matt op jill liggen.
Er moet een gezonde mix zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:12 schreef TheLongCon het volgende:
Ik hoop dat ze in de toekomstige BB nooit meer mensen onder de 25 caste want deze kleuter klas is niet om aan te zien..
Ze geniet er idd van, dat is een feit.quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar Jill blijft het ook maar uitlokken.
“Je mag op m’n rug kietelen hoor”.
Matt direct: “Da’s goed!”
Is dat zo? Ze pitten allemaalquote:Op woensdag 10 februari 2021 01:16 schreef snetje het volgende:
Game on!! BB is nu echt! begonnen ...
Zure appel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Die zure appel Patrick en Mike zijn nog wakker
Jill vindt alles snel oke .... ging als 15 jarige al op pad na een "intiem contact" met een 30er en trapte erin ...,quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:07 schreef Juan_Roman het volgende:
Gatver hoe komt die Matt op jill liggen.
De kleuterversiequote:Op woensdag 10 februari 2021 01:16 schreef snetje het volgende:
Game on!! BB is nu echt! begonnen ...
Maar echt he! Niemand ooit echt BB gevolgd??? ...quote:
Wat denk je nu zelfquote:Op woensdag 10 februari 2021 01:29 schreef snetje het volgende:
[..]
Maar echt he! Niemand ooit echt BB gevolgd??? ...
quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:18 schreef Joyce-43 het volgende:
let op jerrel zijn porum op het einde
"seksistische lul"quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:17 schreef Cosima het volgende:
Hoop dat Patje inderdaad genomineerd is, en dan hopen dat het publiek beetje slim stemt. Ik vind het zo'n seksistische lul. En wat heeft hij dan eigenlijk tegen Thomas? Lees in het vorige topic dat het al 2 weken duidelijk is dat hij hem eruit wil?
Nee niet echt. Alleen de gouden kooi.. Ja vraag me soms wel af waar ik naar zit te kijken en waarom.quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:29 schreef snetje het volgende:
[..]
Maar echt he! Niemand ooit echt BB gevolgd??? ...
Oh oke dat verhaal. Dat vind ik geen goede reden, maar bedankt voor je antwoord wel! dacht dat er nog wat anders was en ik iets gemist had.quote:Op woensdag 10 februari 2021 02:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
"seksistische lul"- wat een onzin
![]()
"En wat heeft hij dan eigenlijk tegen Thomas" - kijk je wel? is denk ik al wel 10 keer aan bod gekomen in de gesprekken, ook deze week weer:
Thomas had vanaf week 1 als plan om met de nederlanders mee te stemmen om zo alle belgen eruit te spelen via een nederlandse meerderheid.
Is mislukt, maar de belgen hadden Thomas al sinds het begin door.
En dat is de reden waarom iedereen (inclusief Patje, die alles heeft gezien vanuit het hotel), Thomas er zo snel uit wil.
Dan krijgen we de Jill en Mat soap Nou liever Thomas dat is geen zwaan kleef aan En geef mij Thomas maar hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 03:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Thomas en Patrick genomineerd? Dan gaat Thomas er uit.
Denk dat de kijkers het hele Thomas/Jill friendzone verhaal wel zat zijn en dat Patrick door zijn verschillende ludieke acties gestegen is.
Volgende ronde gaat Jerrel eruit en ronde daarna Jill verwacht ik, want die is gewoon ontzettend kinderachtig bezig en haalt het niveau echt onderuit.
Patje gaat nergens heen hoor, al hebben zijn conspirancy theorien van gisterenavond er geen goed aan gedaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:03 schreef Whuzz het volgende:
Mogguh COS. Nog twee daagjes van Patje genieten dus
Is hij zo populair in belgië dan? Ik zie het hem niet winnen van Thomas eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:06 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Patje gaat nergens heen hoor, al hebben zijn conspirancy theorien van gisterenavond er geen goed aan gedaan.
Niet gezienquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:11 schreef MissyZ het volgende:
Heeft iemand dit gezien, ik las het op Twitter;
Jill en Jerrel stoeiden, Jill wil nog een keer een klap geven aan Jerrel zegt met vuur in zijn ogen; Als jij mij die klap geeft kan je het niet navertellen, en je opa en je kip ook niet.
Tevens stond er dat die met Zoey stoeide en die riep; stoppen ik krijg alleen maar blauwe plekken.
Niet gezien, maar ik heb hem wel al vaker gehoord ja. Past ook helemaal in Terrel's verdere gedrag. Hij bedoelt dat soort dingen als grapje, maar hij heeft totaal geen besef van grenzen, gepastheid of humor in het algemeen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:11 schreef MissyZ het volgende:
Jill en Jerrel stoeiden, Jill wil nog een keer een klap geven aan Jerrel zegt met vuur in zijn ogen; Als jij mij die klap geeft kan je het niet navertellen, en je opa en je kip ook niet.
Wtfquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:11 schreef MissyZ het volgende:
Tevens stond er dat die met Zoey stoeide en die riep; stoppen ik krijg alleen maar blauwe plekken.
Ik denk dat het een dubbeltje op zijn kant is,quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is hij zo populair in belgië dan? Ik zie het hem niet winnen van Thomas eerlijk gezegd...
Moet wel zeggen dat dit de eerste keer is dat het me een beetje "om het even" is.
Thomas is me te veel "op de vlakte" met het uiten van zijn mening.
Patjes is me te veel "op de vlakte" met... uh... al het andere.
Niet gehoord. Ik zou ook eigenlijk niet weten wanneer dat gezegd moet zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:11 schreef MissyZ het volgende:
Is een nekklem ook "stoeien"?quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:23 schreef Kefke04 het volgende:
Waarom zou je uberhaupt met Ferrel willen stoeien?
Blijkbaar wel. Michel leerde die gisteravond aan Liese, toen hij hoorde over het stoeien met Julie en Zoey.quote:
Pluspunten voor michel, hij is zijn troepen aan het trainen voor het volgende conflictquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Michel leerde die gisteravond aan Liese, toen hij hoorde over het stoeien met Julie en Zoey.
Waarschijnlijk gelokt met een eierkoek.quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Jill vindt alles snel oke .... ging als 15 jarige al op pad na een "intiem contact" met een 30er en trapte erin ...,
of met een kipquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gelokt met een eierkoek.
En Zoey die een bed verder ligt te luistervinken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:18 schreef Joyce-43 het volgende:
let op jerrel zijn porum op het einde
niets is wat het lijkt ,BB bepaalt de regels (en die kunnen per minuut veranderen zoals het BB uitkomt)quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Weer even lachen om de hometrainer... als je bij google images 'hometrainer' zoekt, krijg je alleen maar fietsen te zien en wat geeft de Febo ze ...
Iets wat ze eigenlijk niet willen ... Een crosstrainer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pat=> thomas en michelquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:45 schreef rinardo het volgende:
Nominaties?
Jill > Nick Michel
Thomas > Nick Julie
Zoey > Nick Michel
Julie > Thomas Pat
Liese > Thomas Pat
Naomi > Thomas Pat
Nick > Thomas Zoey
Michel > Thomas Pat
Pat > Zoey Michel
Je weet het niet met Patje. Hij heeft gisteren na het nomineren ook tegen Thomas gezegd dat hij op hem en Julie heeft gestemd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:56 schreef danilel het volgende:
gistermiddag zei pat;" thomas en de andere mag BB zelf kiezen, en anders Michel, ik wil hem niet weg hebben en die gaat er ook niet uit maar ik heb nog een rekening met hem te vereffenen dat kan ik beter nu doen dan later in het spel"
gisterenavond heeft Pat verteld dat hij Julie heeft gestemd samen met JIll en thomas alle drie hebben ze julie, omdat ze denken daar meer kans tegen te maken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:56 schreef danilel het volgende:
gistermiddag zei pat;" thomas en de andere mag BB zelf kiezen, en anders Michel, ik wil hem niet weg hebben en die gaat er ook niet uit maar ik heb nog een rekening met hem te vereffenen dat kan ik beter nu doen dan later in het spel"
tja ut is en blijft een ongeleid projectielquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je weet het niet met Patje. Hij heeft gisteren na het nomineren ook tegen Thomas gezegd dat hij op hem en Julie heeft gestemd.
heej hoo, let's gooquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:03 schreef Tourniquet het volgende:
Verlichting in de woonkamer gaat aan.
Yep volle blaas. Hij kruipt er weer inquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
Ze komen ook niet uit zichzelf uit hun bed. Ze vertonen allemaal kindergedrag.
Oh ik zie nu Michel opstaan. Wellicht volle blaas...
wat een idioot die ferrelquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:06 schreef rinardo het volgende:
https://twitter.com/slack(...)409477217361922?s=09
Hebben we gisteren aangevraagdquote:
Luie doos is dat.quote:
Vind het wel leuk die polonaise zo vroeg.quote:
Iedereen high-fiven telkens voor je naar het toilet magquote:
Vroeg ???quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Vind het wel leuk die polonaise zo vroeg.
Deze kende ik als vlaming allesinds wel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat ik mij afvraag.. zijn dit soort nummers enigszins bekend in Vlaanderen?
Vind het wel leuk die polonaise zo vroeg.quote:
Voelen die zich te goed voor de polonaise.quote:
Voor hun wel.quote:
Liese heeft alleen maar pluspunten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die moeten echt ff wakker worden, er zijn mensen die dat nodig hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Vind het wel leuk die polonaise zo vroeg.
[..]
Voelen die zich te goed voor de polonaise.
Het origineel is zelfs van tekkel zelf. Was al op dag 1 ofzo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:15 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de sportactiviteit van Julie.
Ik hoorde Gendercheck....dat kwam toch gisteren hier voorbij?
De eerste 2 hebben tenminste nog enkele rondjes meegewandeld. Zoey heb ik maar kort in de rij gezien.quote:
Dat is het enige fatsoenlijke wat uit z'n mond komt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:16 schreef danilel het volgende:
ferrel zingen?
AUB purschuim in die keel
ik kies voor jerrel en jillquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:19 schreef brasta het volgende:
Giet it oan tussen Matt en Jill of tussen Jerrel en Jill ?
Matt gaat een moeilijke tijd tegemoet als Jill voor het eerst ongesteld word in zijn bijzijnquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:18 schreef MissyZ het volgende:
Jill heeft keelpijn en zoekt strepsils.
Matt: Oh...ik heb ook keelpijn.
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffff
quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Matt gaat een moeilijke tijd tegemoet als Jill voor het eerst ongesteld word in zijn bijzijn
Mijn hemel, dat zal zwaar zijn geweest.quote:
Nicequote:
Ja, we gaan straks naar de Dagboekkamer voor een psycholoog.......quote:
Ow wow dus al jill ongesteld is dan is Matt dat ook pffquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:18 schreef MissyZ het volgende:
Ik wil mijn grap van 5 minuten geleden terug!quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:23 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ow wow dus al jill ongesteld is dan is Matt dat ook pff
niets vergeleken bij mijn meeste dromen, en ik droom echt veelquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:23 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dat moet een serieuze nachtmerie geweest zijn
Corona uitbraak!quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:18 schreef MissyZ het volgende:
Ah! Dus dat is nog niet bekend?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:24 schreef chufi het volgende:
Roep ze zometeen maar bij elkaar om de genomineerden kenbaar te maken ... hebben we dat alvast achter de rug
Ja, stiekum. Want ze fluisteren er over.quote:
Nopequote:Op woensdag 10 februari 2021 09:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah! Dus dat is nog niet bekend?
Vindt het moeilijk bij Pat. Of hij nu sjoely of zegt zoey Want zo spreekt hij Juli's naam uit. Lijkt zoveel op elkaar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je weet het niet met Patje. Hij heeft gisteren na het nomineren ook tegen Thomas gezegd dat hij op hem en Julie heeft gestemd.
En daarnaast vergeet hij regelmatig hoe iemand heet en/of komt hij gewoon met de verkeerde naam.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het moeilijk bij Pat. Of hij nu sjoely zegt zoey Want zo spreekt hij Juli's naam uit. Lijkt zoveel op elkaar.
Sinds ze heeft gehoord dat ze populair is is ze veranderd, niet positiefquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:27 schreef Juan_Roman het volgende:
Wie is de camerabewustheid van Jill nog opgevallen?
En dan bedoel ik niet het met de camera's "spelen" zoals velen daar doen.
De voorbije weken heb ik daar niet echt op gelet en zag ik dat dus ook niet, maar het valt mij nu echt op hoe ze de camera's vaak in de gaten heeft en blikken werpt richting de camera's om te zien hoeveel er op haar gericht staan.
Je moet er maar eens op letten. Gisteren viel dat echt op toen ze aan tafel zat. Het plaatst bepaalde gedragingen wel in een perspectief als ik het zo bekijk.
Klopt. Zeker als ze "lief" of "grappig" wil doen checkt ze eerst of en hoeveel camera's haar volgen. Daarnaast doet ze het ook vaak expres en super overdreven. Bijvoorbeeld als ze na het douchen door een camera gevolgd wordt:quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:27 schreef Juan_Roman het volgende:
De voorbije weken heb ik daar niet echt op gelet en zag ik dat dus ook niet, maar het valt mij nu echt op hoe ze de camera's vaak in de gaten heeft en blikken werpt richting de camera's om te zien hoeveel er op haar gericht staan.
Je moet er maar eens op letten. Gisteren viel dat echt op toen ze aan tafel zat. Het plaatst bepaalde gedragingen wel in een perspectief als ik het zo bekijk.
theatertje theatertje sinds ze van opa en oma weet dat het werkt door de IG volgers en door de zgn popi poll.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:27 schreef Juan_Roman het volgende:
Jammer want ik mocht haar "spontaniteit" wel.
En daarna naar tekkel die een drankje heeft gehaald: "Dank je wel hoooneeeyyyy... ooh... heeeeerlijk"quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Als grap natuurlijk .. de eerste richting Matt, de tweede richting Thomas
die zijn van zoeyquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:27 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
OOOOOOH...........zie ik het verkeerd?
Els haar crocs.
Heeft er iemand recent al onder het deksel van de hottub gekeken, ik vermoed dat Els er nog in drijft.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : '[de camera] volgt m'n tietjes'
Het eerste soms ... het tweede absoluutquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:30 schreef Shola het volgende:
Maar Jill is dus irritant geworden? En heeft een stalker aan d'r reet vast zitten?
dat was ergens deze weekquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:31 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
En dat s'morgens al. Het houdt niet op.
Ik heb echt al een tijd niet meer gekeken maar ze hebben echt gewoon de eerste de beste zitten casten volgens mij qua NL inbreng.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het eerste soms ... het tweede absoluut
Misschien heeft Jerrel ze bewerkt met zn kwastjes...quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:29 schreef suzi1 het volgende:
ik zie zoey nogal eens op die crocs, dus weet niet
die van els hadden er meer wit op
Zal Thomas wel slidings uit gaan delen? Volle pens erop?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:34 schreef Whuzz het volgende:
Thomas: "Wat gaan we vandaag eens doen?"
Nou Thomas, ik vermoed dat er voornamelijk veel geroddeld, gespeculeerd, gehaat en gehuicheld wordt nadat de nominaties bekend zijn.
Ja, vraag me bijna bij alles af wat echt is en wat niet. Jammer maar kan er niks aan doen. Ook hoe belangrijk het is voor haar of ze wel leuk op beeld geweest is en hoe vaak.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:27 schreef Juan_Roman het volgende:
Jammer want ik mocht haar "spontaniteit" wel.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:34 schreef Whuzz het volgende:
Thomas: "Wat gaan we vandaag eens doen?"
Nou Thomas, ik vermoed dat er voornamelijk veel geroddeld, gespeculeerd, gehaat en gehuicheld wordt nadat de nominaties bekend zijn.
Ja, ik zag Zoey erop lopen....quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:27 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
OOOOOOH...........zie ik het verkeerd?
Els haar crocs.
Heeft er iemand recent al onder het deksel van de hottub gekeken, ik vermoed dat Els er nog in drijft.
Gewoon lekker Antwaaaarps klappen!quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:35 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ik denk dat Thomas wel veel NL stemmen gaat krijgen. Patrick is niet te verstaan voor ons.
die heeft zoey al van begin, els en zoey hadden het er samen nog overquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien heeft Jerrel ze bewerkt met zn kwastjes...
Idd, ik vind dat bij vb. Jill wel jammer want haar onschuldige spontaniteit was net de reden waarom ik haar wel mocht en ze ook zo populair was bij het publiek.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vraag me bijna bij alles af wat echt is en wat niet. Jammer maar kan er niks aan doen. Ook hoe belangrijk het is voor haar of ze wel leuk op beeld geweest is en hoe vaak.
K4 is niet meerquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:37 schreef MissyZ het volgende:
Jill vind Mike niks.
Jill vind Matt ook niks.
Ik zie haar irritatie op haar gezicht, maar ze dolt er maar mee.
Met de K4 groep kan ze helemaal niks.
Eigenlijk vind ze alleen Thomas leuk. Die is ze ook telkens heel bewust aan het opzoeken. Die valt in een gat als hij weg is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:37 schreef MissyZ het volgende:
Jill vind Mike niks.
Jill vind Matt ook niks.
Welnee. Dat proberen er een paar Jillhaters er doorheen te drammen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:30 schreef Shola het volgende:
Maar Jill is dus irritant geworden? En heeft een stalker aan d'r reet vast zitten?
Iemand op CoS vertelde een tijd geleden dat zo'n ovensteen heel heet moet zijn, en dat hij zijn oven de hele dag al 'aan' moet zetten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:38 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
half 10 's ochtens en het eerste waar ie aan denkt is pizza maken, man man man
Ik ben geen Jillhater ,maar ze is vervelend gewordenquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Welnee. Dat proberen er een paar Jillhaters er doorheen te drammen.
Fakenieuws.
aha dan is dat de 2e keer deze weekquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee dat was 10 minuten geleden in de keuken
Ze had even een paar dagen. Inmiddels vind ik dr wel weer hetzelfde als voorheenquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben geen Jillhater ,maar ze is vervelend geworden
Ik heb de laatste dagen amper gekekenquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze had even een paar dagen. Inmiddels vind ik dr wel weer hetzelfde als voorheen
Jill stond vorige week nog in mijn top-3. "Jillhater" ben ik dus zeker niet. Haar gedrag is de voorbije dagen gewoon erg veranderd en dat vind ik jammer.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Welnee. Dat proberen er een paar Jillhaters er doorheen te drammen.
Fakenieuws.
Welke vrienden?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:41 schreef jameshond7 het volgende:
Wel sneu voor Thomas, dan valt z'n complotje in het water, worden zijn vrienden uit huis getrapt, krijgt Jill aandacht van een nieuwe jongen en kan hij zelf z'n biezen pakken
Droomscenarioquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:41 schreef jameshond7 het volgende:
Wel sneu voor Thomas, dan valt z'n complotje in het water, worden zijn vrienden uit huis getrapt, krijgt Jill aandacht van een nieuwe jongen en kan hij zelf z'n biezen pakken
quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:42 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil nu wel eens weten hoe Geronimo Stilton (de rat) eruit ziet, en waarom Ferrel zei dat Miesjel erop lijkt.
Nu zie ik Mies voorrop staan, Julie op links, Thomas op rechts, Ferrel bij zijn voeten links, en Zoey rechts.
Juist, en er is haast niks over van haar naīeve onschuld of spontaniteit.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:37 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Idd, ik vind dat bij vb. Jill wel jammer want haar onschuldige spontaniteit was net de reden waarom ik haar wel mocht en ze ook zo populair was bij het publiek.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vraag me bijna bij alles af wat echt is en wat niet. Jammer maar kan er niks aan doen. Ook hoe belangrijk het is voor haar of ze wel leuk op beeld geweest is en hoe vaak.
en dan zo vaak opa er bij halenquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Verrekquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:42 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil nu wel eens weten hoe Geronimo Stilton (de rat) eruit ziet, en waarom Ferrel zei dat Miesjel erop lijkt.
Nu zie ik Mies voorrop staan, Julie op links, Thomas op rechts, Ferrel bij zijn voeten links, en Zoey rechts.
Ze speelt heel geraffineerd he domme lieve meisje, doet ze ook bij al die kerels daarquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:43 schreef danilel het volgende:
[..]
[..]
en dan zo vaak opa er bij halen
Die hele groep trekt op 'ne RAT!quote:
dit dus, ik vond haar eerst leuk maar nu echt niet meerquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben geen Jillhater ,maar ze is vervelend geworden
Ging juist lekker met K4 (vandaar dat ze er ook wel sliep) , ze werd er bij betrokken totdat er drie verse jongens binnen kwamen. Het is echt haar eigen schuld. Ze was niet meer bij die jongens weg te slaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:37 schreef MissyZ het volgende:
Jill vind Mike niks.
Jill vind Matt ook niks.
Lol je hebt gelijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:42 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
zo zie ik het ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ging juist lekker met K4 (vandaar dat ze er ook wel sliep) , ze werd er bij betrokken totdat er drie verse jongens binnen kwamen. Het is echt haar eigen schuld. Ze was niet meer bij die jongens weg te slaan.
Ze zou levenslang beschermd moeten worden. Ze is gevaarlijk in haar naiviteit. Onbegrijpelijk dat haar moeder haar in Spanje heeft laten werken als propper.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ging juist lekker met K4 (vandaar dat ze er ook wel sliep) , ze werd er bij betrokken totdat er drie verse jongens binnen kwamen. Het is echt haar eigen schuld. Ze was niet meer bij die jongens weg te slaan.
of ze houdt ons allemaal voor de gek en is toch actrice...........quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:47 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ze zou levenslang beschermd moeten worden. Ze is gevaarlijk in haar naiviteit. Onbegrijpelijk dat haar moeder haar in Spanje heeft laten werken als propper.
Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat die k3/4 meiden de verkeerde vibe afgeven. Het zijn en blijven mean girls. Daar past Jill gewoon niet tussen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook daar ben ik niet helemaal zeker van. Wat me op viel dat ze een tijdje in de DBK geweest was en meteen naar Thomas liep die verdrietig was.....Heb het idee dat het door BB gezegd is. Ze was hem vergeten. Dat was zo duidelijk. Daarvoor heeft ze hem uren niet gezien omdat ze het te druk had met de nieuwe. En in ene........quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:39 schreef Benny het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ze alleen Thomas leuk. Die is ze ook telkens heel bewust aan het opzoeken. Die valt in een gat als hij weg is.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:49 schreef Blackprinces het volgende:
Gaat mies nu batterijen voor die huppelmutsen halen?
Die hebben hem in hun zak. Zij strelen zijn ego.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:49 schreef Blackprinces het volgende:
Uh, dat was BB1 ja. En dat ging, omdat niemand zich echt bewust was van de hype. Sindsdien kijken normale mensen wel uit...quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:52 schreef MissyZ het volgende:
Als BB toch eens beter zijn huiswerk had gemaakt, ipv zeer uitgesproken types te casten.
Het mooie aan BB is juist dat het 'normale'mensen waren die samen in een huis moesten leven.
Nu is het hysterisch, en to much allemaal.
Daar moet een gifje van gemaakt wordenquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat .. Jill is onder de douche zonder Matt??
Die heeft zich in het doucheputje verstopt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat .. Jill is onder de douche zonder Matt??
Wie is er niet normaal? Matt en Jill zijn misschien wat jong en kinderlijk, maar het zijn geen vreemde mensen. De enige die heel erg opvalt is Jerrel door z'n make-up en manier van doen. Het is wel zo dat iedereen nu stukken meer bezig is met de camera. Laatst ook al toen ze wilden weten wie het beeldje van Nick had verwijderd, toen ze allemaal in een rijtje gingen staan en tegen BB zeiden dat de camera de dader moest aanwijzen. Ik denk dat er wel een strengere regel mag komen dat de bewoners niet direct contact moeten zoeken met de camera, omdat ze zich er daardoor alleen maar bewust van blijven.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:52 schreef MissyZ het volgende:
Als BB toch eens beter zijn huiswerk had gemaakt, ipv zeer uitgesproken types te casten.
Het mooie aan BB is juist dat het 'normale'mensen waren die samen in een huis moesten leven.
Nu is het hysterisch, en to much allemaal.
precies, vandaar dat ik deze keer dus ook twijfel als het tussen die twee zou gaan...quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:55 schreef magnaal het volgende:
Ik heb me enorm geërgerd aan Patrick zijn bankhangen, die houding om semi mee te doen. Dat hij misschien genomineerd is. kan ik dus wel begrijpen.
En Thomas zijn slachtofferrol mbt Jill vind ik ook vreselijk...Hij doet alsof Jill hem nu bedonderd, hoe hij doet, "ik zit niet lekker in mijn vel".. Jill is altijd duidelijk geweest en Thomas had haar toegeëigend, maar jezus..
Thomas heeft met niemand anders in huis een sterke band dus ik vind het niet heel vreemd dat hij ervan baald dat hij nu niet 100 procent van de tijd naar Jill toe kan trekken. Maar inderdaad een beetje kinderachtigquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:55 schreef magnaal het volgende:
Ik heb me enorm geërgerd aan Patrick zijn bankhangen, die houding om semi mee te doen. Dat hij misschien genomineerd is. kan ik dus wel begrijpen.
En Thomas zijn slachtofferrol mbt Jill vind ik ook vreselijk...Hij doet alsof Jill hem nu bedonderd, hoe hij doet, "ik zit niet lekker in mijn vel".. Jill is altijd duidelijk geweest en Thomas had haar toegeëigend, maar jezus..
Nu komen ze al niet meer uit hun bed om de batterijen te wisselen... Michel doet het wel voor hun. Zou moeten gestraft worden, want kan zo overleg plegen zonder dit door BB gehoord wordt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:49 schreef Blackprinces het volgende:
Ja onbegrijpelijk. Echt een lieve meid maar die heeft het simpelweg nodig om een beetje in de gaten gehouden worden. Dat verhaal over haar ontmaagding zegt genoeg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:47 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ze zou levenslang beschermd moeten worden. Ze is gevaarlijk in haar naiviteit. Onbegrijpelijk dat haar moeder haar in Spanje heeft laten werken als propper.
Ben zo blij dat je het ziet.....werd voor gek verklaard in het begin hier dat ik me als moeder zijnde haar ook dit programma ten sterkste zou afraden met zachte dwang. Maar vraag me ook af of moeder of vader hier iets te zeggen hebben. Het is op social media haar verdere familie die haar in de picture zetten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:47 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ze wordt in de gaten gehouden door 100+ cameras en de dagboekkamerquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja onbegrijpelijk. Echt een lieve meid maar die heeft het simpelweg nodig om een beetje in de gaten gehouden worden. Dat verhaal over haar ontmaagding zegt genoeg.
ik vind het buiten tjerkel idd ook allemaal vrij normale mensenquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:57 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wie is er niet normaal? Matt en Jill zijn misschien wat jong en kinderlijk, maar het zijn geen vreemde mensen. De enige die heel erg opvalt is Jerrel door z'n make-up en manier van doen. Het is wel zo dat iedereen nu stukken meer bezig is met de camera. Laatst ook al toen ze wilden weten wie het beeldje van Nick had verwijderd, toen ze allemaal in een rijtje gingen staan en tegen BB zeiden dat de camera de dader moest aanwijzen. Ik denk dat er wel een strengere regel mag komen dat de bewoners niet direct contact moeten zoeken met de camera, omdat ze zich er daardoor alleen maar bewust van blijven.
Misschien is deze ervaring juist goed voor haar. Omdat ze het nu moet doen zonder moeder en opa+omaquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben zo blij dat je het ziet.....werd voor gek verklaard in het begin hier dat ik me als moeder zijnde haar ook dit programma ten sterkste zou afraden met zachte dwang. Maar vraag me ook af of moeder of vader hier iets te zeggen hebben. Het is op social media haar verdere familie die haar in de picture zetten.
Eens ! Ik vind hem ook vervelend gewordenquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:59 schreef jameshond7 het volgende:
Michel mag van mij ook wel wat veranderen. Hij hangt nu iets te veel de schoolmeester uit die bij elke spanning in huis moet uitleggen wat het probleem is en hoe het opgelost moet worden.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:01 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ze wordt in de gaten gehouden door 100+ cameras en de dagboekkamer
zo mee eens.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:59 schreef jameshond7 het volgende:
Michel mag van mij ook wel wat veranderen. Hij hangt nu iets te veel de schoolmeester uit die bij elke spanning in huis moet uitleggen wat het probleem is en hoe het opgelost moet worden.
Join the club.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens ! Ik vind hem ook vervelend geworden
Ik vond haar gisteren als huismeester echt topquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:04 schreef jameshond7 het volgende:
Je kan zeggen van Jill wat je wil, maar ze heeft er wel voor gezorgd dat Matt en Jerrel zich er meer thuisvoelen. De anderen lijken niet zo geinteresseerd in Matt en Jerrel te zijn
Jill sprong meteen op Thomas de eerste dag dat ze binnen was omdat ze wist dat hij populair wasquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:55 schreef magnaal het volgende:
Jill deed helemaal geen groepsgesprek. Zij riep iedereen samen, en Michel deed het groepsgesprek.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond haar gisteren als huismeester echt top
Hoe ze dat groepsgesprek deed was knap.
Zij is grotendeels door haar grootouders opgevoed hequote:Op woensdag 10 februari 2021 10:06 schreef magnaal het volgende:
Ik weet niet of de ouders van Jill de aangewezen personen zijn, om haar de juiste weg te wijzen. Überhaupt natuurlijk, want Jill is 22 jaar.. Maar ik vind die adoratie van Jill voor haar grootouders bevreemdend. Er zal ook wel van alles mis zijn misschien...
die keuze heeft matt wel gemaakt, door als een magneet aan jill te kleven van de eerste moment, en ferrel na zijn leugens van gisteren wat moet ie andersquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:04 schreef jameshond7 het volgende:
Je kan zeggen van Jill wat je wil, maar ze heeft er wel voor gezorgd dat Matt en Jerrel zich er meer thuisvoelen. De anderen lijken niet zo geinteresseerd in Matt en Jerrel te zijn
Het is niet zo vreemd als je weet dat Jill gedeeltelijk door haar grootouders opgevoed is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:06 schreef magnaal het volgende:
Ik weet niet of de ouders van Jill de aangewezen personen zijn, om haar de juiste weg te wijzen. Überhaupt natuurlijk, want Jill is 22 jaar.. Maar ik vind die adoratie van Jill voor haar grootouders bevreemdend. Er zal ook wel van alles mis zijn misschien...
quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jill deed helemaal geen groepsgesprek. Zij riep iedereen samen, en Michel deed het groepsgesprek.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:07 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Zij is grotendeels door haar grootouders opgevoed he
Dat wist ik niet, dat zegt wel veelquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:08 schreef engine het volgende:
[..]
Het is niet zo vreemd als je weet dat Jill gedeeltelijk door haar grootouders opgevoed is.
Of omdat ze Thomas het meest benaderbaar vond?quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jill sprong meteen op Thomas de eerste dag dat ze binnen was omdat ze wist dat hij populair was
datquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:09 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Of omdat ze Thomas het meest benaderbaar vond?
Dat vooralquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:09 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Of omdat ze Thomas het meest benaderbaar vond?
Maar die smile is echt vals hequote:Op woensdag 10 februari 2021 08:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Zoey die een bed verder ligt te luistervinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |