Zegt hij nu opeens ja, ik hou het niet meer bij zoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:35 schreef Fikkert2 het volgende:
Nick dus niet op michel gestemd maar op zoey ?
Ja dus. En ik maak uit de reactie van Thomas op dat het niet andersom was. En 4 op Julie waaronder Nick?? Dat valt nog te zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:32 schreef TheRacingElf het volgende: [..] Patje zei net tegen Thomas dat hij op Julie heeft gestemd, zijn andere stem was toch gewoon Thomas neem ik aan?
Die wordt nog nijdiger dan we ooit van Nathalie hebben gezien. Kij er naar uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoey zou eens genomineerd moeten worden, wil haar gedrag dan wel eens zien
zij gaat het lang volhouden denk ik, speelt erg safequote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoey zou eens genomineerd moeten worden, wil haar gedrag dan wel eens zien
Als Michel er op zit, zit ook de nummer 2 van dat groepje erop.. Nick?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Als deze week Thomas en Patje op het het bankje komen kunnen we volgende week ook wel voorzichtig met potlood invullen denk ik; Michel en Tekkel behoudens eventueel huismeesterschap.
"kom we gaan naar binnen"quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:38 schreef Toweler het volgende:
Wat zei jill tegen Thomas toen ze naar binnen gingen?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick : ik heb in de DBK gezegd dat ik het niet eerlijk vond, en dat beaamde BB ook. Maar ja...
Dat dusquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die wordt nog nijdiger dan we ooit van Nathalie hebben gezien. Kij er naar uit.
Volgens mij zei patje dat hij op Jill heeft gestemd, hij zij erbij de huismeesterquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:32 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Patje zei net tegen Thomas dat hij op Julie heeft gestemd, zijn andere stem was toch gewoon Thomas neem ik aan?
Nee! Op Juliequote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Volgens mij zei patje dat hij op Jill heeft gestemd, hij zij erbij de huismeester
Dat denk ik dus ook. Ze speelt het slimquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:39 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
zij gaat het lang volhouden denk ik, speelt erg safe
Zal wederom wel weer eens van Zoey kunnen gaan afhangen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als Michel er op zit, zit ook de nummer 2 van dat groepje erop.. Nick?
Heeft julie niet op Patje gestemd, dan heeft zij een probleem en gaat julie naar huis.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Patje : Thomas en Michel
Liese : thomas
NIck : thomas
Thomas:
Naomi : patje
Zoey :
Michel:
Julie : Nick Thomas
jill : michel
dit zijn de stemmen die zeker zijn die zijn genoemd
Dan moet het ze toch eindelijk gaan opvallen dat Zoey daar niet bij is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:38 schreef Harry het volgende:
Op Stream 2 vertellen Nick, Liese, Naomie en Michel daarnet (spoel maar terug, het ging mij te snel) op wie ze gestemd hebben.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Liese : thomas + Patje
NIck : thomas + Zoëy
Thomas:
Zoey :
Michel: Patje
Patje heeft thomas waar hij hem hebben wil, die eet uit patje zijn hand.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht trouwens dat Thomas en Pat best een goede band hadden, maar da's vanuit Pat dus toch niet helemaal zo
Bij deze bevestigd. Nick heeft op Zoey gestemd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Zegt hij nu opeens ja, ik hou het niet meer bij zo
Nee precies. En quasi iedereen in het huis weet dit al 2 weken, behalve Thomas zelf (en Jill)quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht trouwens dat Thomas en Pat best een goede band hadden, maar da's vanuit Pat dus toch niet helemaal zo
Patje klopt niet of heeft hij inmiddels weer wat anders gezegd.... ik zie het morgen wel ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Liese : thomas
NIck : thomas
Thomas:
Zoey :
Michel:
die kans is groot, die info komt van Patjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:42 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens Thomas hebben hij, Jill, Patrick en Nick op Julie gestemd. Dan heeft Nick dus blijkbaar toch niet op Michel gestemd óf toch maar niet op Thomas.
Of de informatie van Thomas is onjuist.
Hij zei op Julie en ik dacht Michelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Patje klopt niet of heeft hij inmiddels weer wat anders gezegd.... ik zie het morgen wel ook
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Patje : Julie Michel
Liese : Thomas Patje
NIck : Thomas Michel
Thomas: Julie Michel
Naomi : Thomas Patje
Zoey :
Michel: Thomas Patje
Julie : Patje Thomas
jill : Michel Julie
Iets van “als ik de keuze moet maken weet je het”, maar het was te snel en te zacht. Thomas reageerde met “da’s waar”.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:38 schreef Toweler het volgende:
Wat zei jill tegen Thomas toen ze naar binnen gingen?
geef de namen die jij heb even doordan want patje is de enige die ik ook twijfelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Patje klopt niet of heeft hij inmiddels weer wat anders gezegd.... ik zie het morgen wel ook
Is dit Julie haar mini kutje?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:46 schreef Fikkert2 het volgende:
Tja,... wat kunnen we hiervan maken![]()
[ afbeelding ]
Wat???! Dat zou echt unfair zijn!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:42 schreef Flory het volgende:
Jerrel heeft van z'n vriend gehoord in de DBK, ooh was zoo lief STREAMLOCK
dsat is natte vinger werkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:44 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
die kans is groot, die info komt van Patje![]()
![]()
Als dit klopt en Zoey haar stem gaat ook naar Michel, dan heeft Michel zijn muil te groot voor BB en dan moet hij vertrekkenquote:
Ik heb hem Jill horen zeggen en Juli, maar hij is vaker in de war mbt stemmen, kan ook zijn dat hij de streamers in de zeik neemtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geef de namen die jij heb even doordan want patje is de enige die ik ook twijfel
zal die erbij zetten want patje twijfel ik evenquote:
Jup daarom ook gelijk SLquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:46 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Wat???! Dat zou echt unfair zijn!
Matt is jill zo gek aan het makenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:46 schreef TB-Spoelie het volgende:
Patje gaat daar altijd even zitten voor zijn rust, Matt! Wedden dat die Matt straks naar Jill gaat om te zeggen: Jill, ik heb echt belangrijke informatie van Pat en dan blah blah blah blah
Huh wat? Door wie bevestigd? Thomas zei net buiten dat Nick op Julie heeft gestemd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bij deze bevestigd. Nick heeft op Zoey gestemd.
Oh, serieus? Voordat hij opstond om te stemmen had hij namelijk afgesproken op Michel te stemmenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:46 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Nick heeft op Zoëy gestemd en niet op Michel, zei hij net in de slaapkamer
Dus dan heeft michel er 3quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh, serieus? Voordat hij opstond om te stemmen had hij namelijk afgesproken op Michel te stemmen
Hij kan niet op Jill gestemd hebben, de huismeester is immers immuun.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik heb hem Jill horen zeggen en Juli, maar hij is vaker in de war mbt stemmen, kan ook zijn dat hij de streamers in de zeik neemt
Ach Patje doe niet zo stom....is toch niks mooier om je klein kind in je armen te houden ipv een foto'tje die je de wereld kan laten zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:46 schreef aswesleep het volgende:
Patje weer met het lulverhaal over zijn kleinzoon. Wordt een even wakker Patje de situatie is ondertussen verandert. Patje donderdag naar huis en dan is het enkele weken aan de Thomas-Zoey club.
Bevestigd door Nick zelf in slaapkamer minuut of 10 geleden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Huh wat? Door wie bevestigd? Thomas zei net buiten dat Nick op Julie heeft gestemd.
heb hem dat ook horen zeggen ofwel is het een leugen of fantasie, maar volledig met jullie eens dat het unfair isquote:
Hij noemde Jill en zei tegen Thomas ALS jullie ook op Julie hebben gestemd heeft zei 3 stemmen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik heb hem Jill horen zeggen en Juli, maar hij is vaker in de war mbt stemmen, kan ook zijn dat hij de streamers in de zeik neemt
had jij die ook zeker vernomen Bennyquote:
Juist niet, Pat weet dat Zoey aan zijn kant staatquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Patje zegt net dat Zoey op hem gestemd heeft
hij brengt het erg zwaar, maar heeft wel een punt natuurlijk, ze spelen mooi weer, maar intussen...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:52 schreef aswesleep het volgende:
Patrick zit nu wel mooi de Belgische dames (-Zoey) zwart te maken.
Vetgedrukt is volgens mij zeker:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:49 schreef Juan_Roman het volgende:
Ik kom op zoeits adhv wat ik hoor op de streams aangevuld met mijn vermoeden:
Zoey: Nick Michel?
Nick: Thomas Zoey
Michel: Nick? Thomas
Liese: Thomas Patrick?
Thomas: Liese? Julie? Michel?
Patrick: Michel? Thomas
Naomi: Thomas Patrick?
Julie: Thomas Nick
Jill: Michel? Julie?
Wel nog heel wat vraagtekens
Nick dan dus op Zoey en Julie? Ik snap er geen reet meer van.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bevestigd door Nick zelf in slaapkamer minuut of 10 geleden.
was een leuke grap van mikequote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:53 schreef Fikkert2 het volgende:
Jill heeft soya en azijn in thomas zijn drank gepleurd
[ afbeelding ]
bij mijn orinele lijstje waren allemaal goed rechtstreeks uit de monden ik geef alleen toe patje twijfel ikquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:49 schreef Juan_Roman het volgende:
Ik kom op zoeits adhv wat ik hoor op de streams aangevuld met mijn vermoeden:
Michel: Nick? Thomas
Liese: Thomas Patrick?
Thomas: Liese? Julie? Michel?
Naomi: Thomas Patrick?
Julie: Thomas Nick
Jill: Michel? Julie?
Wel nog heel wat vraagtekens
Nick zal sowieso ook op Thomas gestemd hebben, want hij is nog niet vergeten dat Thomas eigenlijk bij het kamp Daan/Jowi/Naat/Els hoorde en toen met hangende pootjes terug kwamquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nick dan dus op Zoey en Julie? Ik snap er geen reet meer van.
Nah vind ik niet, tis een mopperkont dat weten wequote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:52 schreef zodeju het volgende:
Patje is rancuneus bezig zeg..... bah terwijl hij nog niks weet.
Thomas en jill allebij Julie zeiden ze net buitenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vetgedrukt is volgens mij zeker:
Michel: Patje Thomas?
Liese: Thomas Patje
Thomas: Liese? Julie? Michel
Naomi: Thomas Patje
Julie: Thomas Patje?
Jill: Michel Julie?
Nick heeft niet op Julie gestemd. Hij wilde Michel gaan om te zorgen dat er geen stem naar Julie zou gaan. Hij heeft daarna gekozen om toch maar op Zoey te gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nick dan dus op Zoey en Julie? Ik snap er geen reet meer van.
Ik wilde voor je edit al zeggen laat de michel haters het maar niet horenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:54 schreef zodeju het volgende:
Kijk ze vreten in die keuken......
Edit....dat komt natuurlijk doordat Michel ze een klein beetje avond eten heeft gegeven omdat hij zelf alles wil hebben.![]()
Ja, dat is ook zo.....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nick zal sowieso ook op Thomas gestemd hebben, want hij is nog niet vergeten dat Thomas eigenlijk bij het kamp Daan/Jowi/Naat/Els hoorde en toen met hangende pootjes terug kwam
Volgens Patje hebben er zeker 3 mensen op Julie gestemd...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:55 schreef Toweler het volgende:
[..]
Thomas en jill allebij Julie zeiden ze net buiten
Gisteren of eergisteren heb ik Zoey buiten in de zetel de naam van Nick horen noemen. Nu dat kan ondertussen wel veranderd zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bevestiging is er eigenlijk pas bij het zien van de beelden uit de dagboekkamer, wat iemand tegen andere bewoners zegt kan nog altijd gelogen zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bevestigd door Nick zelf in slaapkamer minuut of 10 geleden.
Hoe komt Thomas er dan bij dat Nick op Julie heeft gestemd? Dat klopt dan niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nick zal sowieso ook op Thomas gestemd hebben, want hij is nog niet vergeten dat Thomas eigenlijk bij het kamp Daan/Jowi/Naat/Els hoorde en toen met hangende pootjes terug kwam
Dan had Thomas dus oude info.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:56 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Nick heeft niet op Julie gestemd. Hij wilde Michel gaan om te zorgen dat er geen stem naar Julie zou gaan. Hij heeft daarna gekozen om toch maar op Zoey te gaan.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Intussen zit de reljeugd expres alles op te vreten.
Ik ben team anti Michelquote:
Mss zitten er wel 3 op de bank deze keer. Zou ook nog een kwinkslag kunnen zijnquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:00 schreef Kefke04 het volgende:
er lijkt geen gelijkspel te zijn want dan hadden ze jill al geroepen.
als dat zo is heeft patje zichzelf weer genomineerd door niet op michel te stemmen
de huismeester wordt cruciaal volgende week, er gaat ook iemand wegquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:59 schreef aswesleep het volgende:
Maar alles voor de volgende weken ligt nu ook wel vast, Patje sluit officieel aan. De club uit de woonkamer + Zoey aan de macht.
Dat vraag ik me af bij alledrie, man3 uit de bak overigen ofzoquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:00 schreef TheLongCon het volgende:
Die Matt is zo'n klein kind hé, hoe hebben ze die in godsnaam in het huis kunnen zetten...
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:57 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Gisteren of eergisteren heb ik Zoey buiten in de zetel de naam van Nick horen noemen. Nu dat kan ondertussen wel veranderd zijn natuurlijk.
Naomi heb ik ook horen bevestigen dat ze op Thomas ging. Julie lijkt mij volgens de logica ook Thomas te hebben.
Patje op Thomas is ook bevestigd.
Ja verschrikkelijk. Ik hoop echt dat ze hem een keer voor de grap de hele dag in de sauna opsluiten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:01 schreef Toweler het volgende:
Jill tegen Thomas ga je mee naar de kamer.
Hoelang duurt het voor dat matt er is
Michel heeft er ook 4 in jouw rijtjequote:Op woensdag 10 februari 2021 00:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Maar Patje zegt vaak steeds wat anders, maar ik keur hem goed
.
Zoey: Nick? Michel?
Thomas: Michel Julie
Jill: Michel Julie
Op het bankje: Thomas (6) Patje (4)
Team squirrel dusquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben team anti Michel![]()
![]()
Zo snel mogelijk naar huis!
Is aangepast.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:04 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Michel heeft er ook 4 in jouw rijtje
Jerry is echt een heldquote:
En als dit zo is dan kiest jill Michel naast thomas en tekent daarmee het doodvonnis voor Thomas, er gaat echt geen Nederlander er uit deze keer hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:02 schreef WAvanBuren het volgende:
.
Op het bankje: Thomas (6) Patje/Michel (4)
Dan hadden we alle twee dezelfde gedachte....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik wilde voor je edit al zeggen laat de michel haters het maar niet horen![]()
DAT zou mooi zijn. Dan is ze gelijk depressief.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:06 schreef danilel het volgende:
[..]
En als dit zo is dan kiest jill Michel naast thomas en tekent daarmee het doodvonnis voor Thomas, er gaat echt geen Nederlandser er uit deze keer hoor
Je kunt veel over hem zeggen maar godquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor minder geband op FOK!
papa patjequote:Op woensdag 10 februari 2021 00:07 schreef aswesleep het volgende:
Patje geniet van de aandacht van deze newbies hoor.
En dat maakt tvquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
DAT zou mooi zijn. Dan is ze gelijk depressief.
Hmm, ik denk echt niet dat BB Thomas laat gaan, want die is zo schattig met Djillquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:06 schreef danilel het volgende:
[..]
En als dit zo is dan kiest jill Michel naast thomas en tekent daarmee het doodvonnis voor Thomas, er gaat echt geen Nederlandser er uit deze keer hoor
Wie nam het als eerste voor Jill op?quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
waarin ? de beste kleurdoos uitzoeker ?
niets is wat het lijkt, en alles lijkt wat het is , Patje d,d, 08-02-2021quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:09 schreef engine het volgende:
[..]
Wie nam het als eerste voor Jill op?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:11 schreef danilel het volgende:
[..]
Wie mag dat dan zijn? Pat of Nick?
Onzin. Hij durfde zich wel uit te spreken. Dat hele drama daarna heb ik ook niks mee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
niets is wat het lijkt, en alles lijkt wat het is , Patje d,d, 08-02-2021
En wie mag van jou winnen....Matt Jill Mike of Jerrel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben team anti Michel![]()
![]()
Zo snel mogelijk naar huis!
1 x misschien gemeend aardig doen, maakt al die shit die hij heeft gedaan niet goed bij mijquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:12 schreef engine het volgende:
[..]
Onzin. Hij durfde zich wel uit te spreken. Dat hele drama daarna heb ik ook niks mee.
Dan zou je denken dat ze inderdaad op Miesjel heeft gestemd, maar dan hebben we een andere mol binnen K4quote:
Patje is toch Thomas en Julie?quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:02 schreef WAvanBuren het volgende:
.
Op het bankje: Thomas (6) Patje/Michel (4)
quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wie mag van jou winnen....Matt Jill Mike of Jerrel.
dat weet ik niet wie jij wilt , ik heb een andere K6quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:13 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik bedoel wie mag Samson zijn? Pat of Nick?
Patje zei Julie en MIchel, maar weet niet of dat eerlijk was tegen Thomas.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Patje is toch Thomas en Julie?
Dan is Michel safe.
Daar vrees ik ook voor. Deze week Patje er uit en dan is het de hele tijd die kinderclub.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:14 schreef Kinga het volgende:
Als die harem van Jill continue streamtijd krijgt, stop ik met kijken hoor![]()
![]()
nee dan moet jill kiezenquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Klote.
Dus Thomas tegen Michel/Patje
Jill saved Patje.
Zou BB Michel nu al opofferen?
Misschien 3 op de bank?
Zou zomaar kunnen ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Patje is toch Thomas en Julie?
Dan is Michel safe.
Nee gaat sowieso nu een Belg exit. Daarom hoeven de nieuwe niet mee te doen deze week.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Klote.
Jill saved Patje.
Misschien 3 op de bank?
Ik ga zo hard stemmen dat tommie erin blijftquote:
Patje heeft tegen Thomas gezegd dat hij op hem gestemd heeft. Daar was Thomas even van van slag en ging toen even naar buiten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Patje zei Julie en MIchel, maar weet niet of dat eerlijk was tegen Thomas.
Dat is dus het probleem met Patjequote:Op woensdag 10 februari 2021 00:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Patje zei Julie en MIchel, maar weet niet of dat eerlijk was tegen Thomas.
Het moet 1 Nederlander zijn en 1 Belg tegen elkaar in de finale. En Naomi dus als Belg nu nog een Nederlander.quote:
Dan ben ik nu officieel de weg kwijtquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Patje heeft tegen Thomas gezegd dat hij op hem gestemd heeft. Daar was Thomas even van van slag en ging toen even naar buiten.
Als michel en patje gelijk eindigen in de stemmen moet Jill gaan bepalen wie er genomineerd is van die 2, aangezien ze zelf michel heeft gestemd denk ik dat ze michel op de bank zet,... wat natuurlijk niet slim is aangezien dat lastiger wordt voor thomas imoquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:15 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Daar vrees ik ook voor. Deze week Patje er uit en dan is het de hele tijd die kinderclub.
Wel sneu.. Misschien wordt hij echt dement. Zou erg zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem met Patjedie zegt steeds wat anders, en zelfs bij het nomineren zelf zegt hij wat anders dan hij bedoeld.
Daarstraks was ook Zjoelie deze week huismeester aldus Patje.
Dat ze maar lekker te vroeg pieken.. priiiiimaquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:18 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Net populairiteitsvraag op fb. Thomas stond ver boven Nick.
En andere poll, Jill ver boven Liese. Dus Thomas en Jill nog steeds flink popi
Ik hoop het. Hij is wel vaker in de war.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Patje heeft tegen Thomas gezegd dat hij op hem gestemd heeft. Daar was Thomas even van van slag en ging toen even naar buiten.
ik vooral om de vislucht die hier op fok ontstaat bij de gleufdierenquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:18 schreef engine het volgende:
Ik wil Michel eruit. Wat een walgelijke kerel...overal maar perfect doen
Gelukkig is zij niet de slimste.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Als michel en patje gelijk eindigen in de stemmen moet Jill gaan bepalen wie er genomineerd is van die 2, aangezien ze zelf michel heeft gestemd denk ik dat ze michel op de bank zet,... wat natuurlijk niet slim is aangezien dat lastiger wordt voor thomas imo
dat varieerd heel erg van facebookgroepquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:18 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ja die trappen erin omdat hij wel lekker is ofzo...arrogante kwal.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik vooral om de vislucht die hier op fok ontstaat bij de gleufdieren
Het is volgens mij ook ff te snel.....Zitten ze nog met Nick in hun maag Maar die spreekt zich ook niet uit want wil eigenlijk nog geen vijanden. Dus niemand neemt het voortouw.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Klote.
Jill saved Patje.
Misschien 3 op de bank?
Kan ik me niet voorstellen. Patje en Thomas op de bank lijkt me evident.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:38 schreef Jockari het volgende:
Nog geen nominatie gekend. BB houdt er blijkbaar rekening mee dat er misschien nog iemand zijn valiezen neemt, of er zijn verschillende ex aequo's
had ik toch gelijk dat niet op liesequote:Op woensdag 10 februari 2021 00:06 schreef odie22 het volgende:
jill heeft op michel en julie gestemt
Whut, dit heb ik gemist... in welke context was dit?quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:20 schreef juul. het volgende:
[..]
Julie vanwege de middelvinger die ze gaf aan Thomas, de tweede, geen idee
Kon je op wachten, die tv uitzendingen zijn gewoon de grote Djill en Thomas showquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:18 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Juist dat geloof ik ook niet. Maar ok Juli en Liese wordt het dan. Liese gaat helemaal niet goed met Thomas vanaf het begin.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:16 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zo dom is hij niet, dan lag hij er zeker uit.
denk dsat die eerder bedoeld dat als hij eruit moet dan jill niet alleen isquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:14 schreef aswesleep het volgende:
Uiteraard is Thomas blij met deze drie nieuwe, drie stemmen die niet op hem gaan. Daar prik je toch ook doorheen als nieuwe bewoner.
Oeiiiiii dat heb ik niet mee gekregen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Thomas kwam niet gelijk mee schoonmaken ofzoquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Whut, dit heb ik gemist... in welke context was dit?
Kan je dan de uitzending van morgen al bekijken?? En vanaf wanneer??quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:17 schreef odie22 het volgende:
ik kan niet wachten op de uitzending van vanavond, misschien heel snel vast vooruit kijken op videoland, voordat iemand weer de fun verkloot hier
Nee kan nog niet. Die zijn ze op de dag van uitzending nog aan het editten/monteren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan je dan de uitzending van morgen al bekijken?? En vanaf wanneer??
Take that k4 loversquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:24 schreef aswesleep het volgende:
Een dubbele middelvinger van Jill.
Jerryquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het moet 1 Nederlander zijn en 1 Belg tegen elkaar in de finale. En Naomi dus als Belg nu nog een Nederlander.
Vindt hem ook zo nerveus....quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:18 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Wel sneu.. Misschien wordt hij echt dement. Zou erg zijn.
Die twee schijnen vanmiddag een verhelderend gesprek te hebben gehad, kus, kroel en knuffelquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist dat geloof ik ook niet. Maar ok Juli en Liese wordt het dan. Liese gaat helemaal niet goed met Thomas vanaf het begin.
Maar michel welquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:25 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Stop met die K4. Zoey hoort daar niet bij.
Het wachten is op de 'lapdance'quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:27 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp. BB wilde Theo eruit via zijn sancties, maar Jerryl heeft er nog 0 en in mijn ogen ergere dingen gedaan. Alleen laffe waarschuwingen.
Precies.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:23 schreef Kefke04 het volgende:
wordt afwachten op de stem van Patje en Zoey, van de rest verwacht ik geen verassingen.
Zo, jij bent je tijd ver vooruit met geur zeg.....quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik vooral om de vislucht die hier op fok ontstaat bij de gleufdieren
Pat en Jerry zijn ook al op de vingers getiktquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:27 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp. BB wilde Theo eruit via zijn sancties, maar Jerryl heeft er nog 0 en in mijn ogen ergere dingen gedaan. Alleen laffe waarschuwingen.
Ik heb weer iets gemist blijkbaar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:28 schreef Flory het volgende:
[..]
De echte K3 gaat nu ook voor een jongen
Nou diep in mijn hart ga ik voor die andere mannen die erin zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die trappen erin omdat hij wel lekker is ofzo...arrogante kwal.
Niemand heeft het gezien maar Thomas wel dat was in de hottubquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Whut, dit heb ik gemist... in welke context was dit?
dat was al zo begin van de mensheid en zal er tot het eind der tijden blijven daar gaat kutschimmelzalfjes niks aan veranderen helaasquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo, jij bent je tijd ver vooruit met geur zeg.....
Nick en Thomasquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou diep in mijn hart ga ik voor die andere mannen die erin zitten.
Nee, Jill heeft aan Thomas (een half uur geleden op de slaapkamer) toegezegd dat hij bij een gelijke stand niet tegenover Patrick komt te staan. Dat wil Thomas niet. Voor de rest maakte het Thomas niet uit, zei hij.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:22 schreef Flory het volgende:
Jill gat voor Pat kiezen bij gelijke stand met Julie
Zoey denk ik vrijwel zeker op Michel en ik denk Nick.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Wederom weer anders dus.
Zoey: ? / ?
Nick: Thomas / Zoey
Michel: Patje / Thomas?
Liese: Thomas / Patje
Thomas: ?? / Julie
Patrick: Michel? / Thomas?
Naomi: Thomas / Patje
Julie: Thomas? / Patje?
Jill: Michel / Julie
Was bij de mogelijkheid als ze moest kiezen tussen Pat en Julie.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:32 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee, Jill heeft aan Thomas (een half uur geleden op de slaapkamer) toegezegd dat hij niet tegenover Patrick komt te staan. Dat wil Thomas niet. Voor de rest maakte het Thomas niet uit, zei hij.
Beslist, snap ook niet van Jill dat ze zegt dat hij niet weg mag gaan en hem erin wil houden.....Hij fluit in haar oor beledigd haar en boert in haar gezicht....maar dat is een en al liefde.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:27 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ligt niet aan jou.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:36 schreef ben34567 het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Michel de luidste; irritantste fans (niet hier maar althans op twitter) ?
Nee, dat zijn de fans van Jill die haar langzaamaan niet leuk meer vinden maar daar iedereen behalve Jill zelf de schuld van geven.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:36 schreef ben34567 het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Michel de luidste; irritantste fans (niet hier maar althans op twitter) ?
Eindelijk, ze mag gerust wat feller worden. Scoort ze bij mij punten mee in ieder geval.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:37 schreef Juan_Roman het volgende:
"stelletje etterbakken"
Het onschuldige van Jill verdwijnt ook stilletjes.
Ik kijk daar niet maar het zou me niet verbazenquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:36 schreef ben34567 het volgende:
Zolang het niet op tv komt kan ze zeggen wat ze wil.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:37 schreef Juan_Roman het volgende:
"stelletje etterbakken"
Bij mij net niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:38 schreef Yolk het volgende:
[..]
Eindelijk, ze mag gerust wat feller worden. Scoort ze bij mij punten mee in ieder geval.
Huilie huilie doen, ik hoor nergens bij. Ohja toch wel ze zijn aardig tegen me......stelletje etterbakken. Ik wil alleen maar vriendjes....kan ik zo leuk mee omgaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:37 schreef Juan_Roman het volgende:
"stelletje etterbakken"
Yep, tijd om ook te pittenquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:43 schreef waxmask het volgende:
stream 2 is al dood? en in huiskamer zitten mike pat en kutjong nogwij krijgen babytv
quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Huilie huilie doen, ik hoor nergens bij. Ohja toch wel ze zijn aardig tegen me......stelletje etterbakken. Ik wil alleen maar vriendjes....kan ik zo leuk mee omgaan.
Patje speelt net zo hard ... op het gevoel van de kijkers ...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:46 schreef aswesleep het volgende:
Patje weer met het lulverhaal over zijn kleinzoon. Wordt een even wakker Patje de situatie is ondertussen verandert. Patje donderdag naar huis en dan is het enkele weken aan de Thomas-Zoey club.
Dom kind. Verloren stemmen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:44 schreef juul. het volgende:
Jill heeft net bevestigd dat Zoey , Nick en Michel heeft genomineerd
Patje zei can middag Thomas en Michel (Michel omdat hij er toch niet uitgaat en hij nog een schuld met hem te vereffenen had)quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zoey denk ik vrijwel zeker op Michel en ik denk Nick.
Patje denk ik op Thomas en Julie.
Dan denk ik dat dit hem is:quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:44 schreef juul. het volgende:
Jill heeft net bevestigd dat Zoey , Nick en Michel heeft genomineerd
En heel goed gestuurd en voorbereid door Michel (van te voren in de slaapkamer)quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:45 schreef engine het volgende:
[..]
Vond het heel knap van Jill hoe ze vanmiddag de groep bij elkaar bracht en het gesprek begon. Echt wel lef voor nodig.
Mijn bloed kookt van dat smerige gelurk aan die fles.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:47 schreef TheLongCon het volgende:
Die Matt haalt voor mij alle kijk plezier eruit. Zo'n klein kind hoe die zit te praten....
Ik heb me nog niet echt verdiept in Matt maar wat ik van hem hoor is het geen domme ...quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:47 schreef TheLongCon het volgende:
Die Matt haalt voor mij alle kijk plezier eruit. Zo'n klein kind hoe die zit te praten....
Precies zoals de voorganger speelden, op de persoonquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:38 schreef Yolk het volgende:
[..]
Eindelijk, ze mag gerust wat feller worden. Scoort ze bij mij punten mee in ieder geval.
Ja dat ook. Michel zijn huis, michel zijn regels.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:49 schreef danilel het volgende:
[..]
En heel goed gestuurd en voorbereid door Michel (van te voren in de slaapkamer)
Ik denk dat dit 'm is hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:49 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Dan denk ik dat dit hem is:
Nick: Thomas + Zoey
Michel: Thomas + Patje
Naomi: Thomas + Patje
Liese: Thomas + Patje
Zoey: Michel + Nick
Thomas: Michel + Julie
Jill: Michel + Julie
Julie: Thomas + Patje
Patje: Thomas + Julie
Thomas (6) en Patje (4) genomineerd.
En na tig DK gesprekken ... Jill en iets zelf beslissen? ...quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:49 schreef danilel het volgende:
[..]
En heel goed gestuurd en voorbereid door Michel (van te voren in de slaapkamer)
Komen we uiteindelijk, via een omweg van een paar uur, toch weer bij de meest logische uitslag.quote:
Nee, ze moet niet zo'n onplezant type als Julie worden, maar gewoon iets meer voor zichzelf opkomen kan geen kwaad.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:51 schreef danilel het volgende:
[..]
Precies zoals de voorganger speelden, op de persoon
Nee toch niet , Thomas heeft Michel niet genomineerd, hij vindt 't een fijne vent dat kon hij nietquote:
Maar meteen met scheldwoorden andere spelers benoemen dat is dus de NL methode, dat zie je bij de BE methode nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:55 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nee, ze moet niet zo'n onplezant type als Julie worden, maar gewoon iets meer voor zichzelf opkomen kan geen kwaad.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:49 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Dan denk ik dat dit hem is:
Nick: Thomas + Zoey
Michel: Thomas + Patje
Naomi: Thomas + Patje
Liese: Thomas + Patje
Zoey: Michel + Nick
Thomas: Michel + Julie
Jill: Michel + Julie
Julie: Thomas + Patje
Patje: Thomas + Julie
Thomas (6) en Patje (4) genomineerd.
Idd, dat was ook zo. Wie dan wel? Want ook niet op Patjequote:Op woensdag 10 februari 2021 00:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee toch niet , Thomas heeft Michel niet genomineerd, hij vindt 't een fijne vent dat kon hij niet
Jammer. Arrogante kwal mag zo snel mogelijk weg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee toch niet , Thomas heeft Michel niet genomineerd, hij vindt 't een fijne vent dat kon hij niet
Helaasss.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:59 schreef engine het volgende:
[..]
Jammer. Arrogante kwal mag zo snel mogelijk weg.
Ik zie hem heel dat spel nog winnen eigenlijk. Heeft een heel leger fangirls achter zich.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:59 schreef engine het volgende:
[..]
Jammer. Arrogante kwal mag zo snel mogelijk weg.
Ik ben daar razend nieuwsgierig naar, toch Liese, kan me het haast niet voorstellenquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:58 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Idd, dat was ook zo. Wie dan wel? Want ook niet op Patje
Ik ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik zie hem heel dat spel nog winnen eigenlijk.
Michel gaat nooit meer naar huis.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik zie hem heel dat spel nog winnen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |