Zegt hij nu opeens ja, ik hou het niet meer bij zoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:35 schreef Fikkert2 het volgende:
Nick dus niet op michel gestemd maar op zoey ?
Ja dus. En ik maak uit de reactie van Thomas op dat het niet andersom was. En 4 op Julie waaronder Nick?? Dat valt nog te zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:32 schreef TheRacingElf het volgende: [..] Patje zei net tegen Thomas dat hij op Julie heeft gestemd, zijn andere stem was toch gewoon Thomas neem ik aan?
Die wordt nog nijdiger dan we ooit van Nathalie hebben gezien. Kij er naar uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoey zou eens genomineerd moeten worden, wil haar gedrag dan wel eens zien
zij gaat het lang volhouden denk ik, speelt erg safequote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoey zou eens genomineerd moeten worden, wil haar gedrag dan wel eens zien
Als Michel er op zit, zit ook de nummer 2 van dat groepje erop.. Nick?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Als deze week Thomas en Patje op het het bankje komen kunnen we volgende week ook wel voorzichtig met potlood invullen denk ik; Michel en Tekkel behoudens eventueel huismeesterschap.
"kom we gaan naar binnen"quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:38 schreef Toweler het volgende:
Wat zei jill tegen Thomas toen ze naar binnen gingen?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick : ik heb in de DBK gezegd dat ik het niet eerlijk vond, en dat beaamde BB ook. Maar ja...
Dat dusquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die wordt nog nijdiger dan we ooit van Nathalie hebben gezien. Kij er naar uit.
Volgens mij zei patje dat hij op Jill heeft gestemd, hij zij erbij de huismeesterquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:32 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Patje zei net tegen Thomas dat hij op Julie heeft gestemd, zijn andere stem was toch gewoon Thomas neem ik aan?
Nee! Op Juliequote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Volgens mij zei patje dat hij op Jill heeft gestemd, hij zij erbij de huismeester
Dat denk ik dus ook. Ze speelt het slimquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:39 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
zij gaat het lang volhouden denk ik, speelt erg safe
Zal wederom wel weer eens van Zoey kunnen gaan afhangen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als Michel er op zit, zit ook de nummer 2 van dat groepje erop.. Nick?
Heeft julie niet op Patje gestemd, dan heeft zij een probleem en gaat julie naar huis.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Patje : Thomas en Michel
Liese : thomas
NIck : thomas
Thomas:
Naomi : patje
Zoey :
Michel:
Julie : Nick Thomas
jill : michel
dit zijn de stemmen die zeker zijn die zijn genoemd
Dan moet het ze toch eindelijk gaan opvallen dat Zoey daar niet bij is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:38 schreef Harry het volgende:
Op Stream 2 vertellen Nick, Liese, Naomie en Michel daarnet (spoel maar terug, het ging mij te snel) op wie ze gestemd hebben.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Liese : thomas + Patje
NIck : thomas + Zoëy
Thomas:
Zoey :
Michel: Patje
Patje heeft thomas waar hij hem hebben wil, die eet uit patje zijn hand.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht trouwens dat Thomas en Pat best een goede band hadden, maar da's vanuit Pat dus toch niet helemaal zo
Bij deze bevestigd. Nick heeft op Zoey gestemd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Zegt hij nu opeens ja, ik hou het niet meer bij zo
Nee precies. En quasi iedereen in het huis weet dit al 2 weken, behalve Thomas zelf (en Jill)quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht trouwens dat Thomas en Pat best een goede band hadden, maar da's vanuit Pat dus toch niet helemaal zo
Patje klopt niet of heeft hij inmiddels weer wat anders gezegd.... ik zie het morgen wel ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Liese : thomas
NIck : thomas
Thomas:
Zoey :
Michel:
die kans is groot, die info komt van Patjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:42 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens Thomas hebben hij, Jill, Patrick en Nick op Julie gestemd. Dan heeft Nick dus blijkbaar toch niet op Michel gestemd óf toch maar niet op Thomas.
Of de informatie van Thomas is onjuist.
Hij zei op Julie en ik dacht Michelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Patje klopt niet of heeft hij inmiddels weer wat anders gezegd.... ik zie het morgen wel ook
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Patje : Julie Michel
Liese : Thomas Patje
NIck : Thomas Michel
Thomas: Julie Michel
Naomi : Thomas Patje
Zoey :
Michel: Thomas Patje
Julie : Patje Thomas
jill : Michel Julie
Iets van “als ik de keuze moet maken weet je het”, maar het was te snel en te zacht. Thomas reageerde met “da’s waar”.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:38 schreef Toweler het volgende:
Wat zei jill tegen Thomas toen ze naar binnen gingen?
geef de namen die jij heb even doordan want patje is de enige die ik ook twijfelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Patje klopt niet of heeft hij inmiddels weer wat anders gezegd.... ik zie het morgen wel ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |