Ja en dan gaat hij straks weer Jill aaien als ze huilie doet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:09 schreef Koos1958 het volgende:
Die matt is ook wel een sneak he, die praat met iedereen mee. Nu staat hij bij patje
Ik zou voor het diner gaan, lekker vreten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Alles gezien hebbend in dat lijstje vind ik de hometrainer + puzzels eigenlijk ook wel een logische keuze.
En een fout doorvertelde lompe opmerking van Patje.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Er is dus drama door dat er meer voor de hometrainer hadden gekozen?
Ja en niet zeggen dat hij niet had mogen schreeuwen. Hij zegt dat de volgende huismeester een stemming moet houden de volgende keer.quote:
Sorry we moeten doorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:15 schreef Ang3l het volgende:
Sorry, was al bezig met t topic
maar zat eerst een minuut geergerd te F5'en tot ik besefte dat ik op mezelf aan t wachten was
Dan duurt zoiets heel lang, ha🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:15 schreef Ang3l het volgende:
maar zat eerst een minuut geergerd te F5'en tot ik besefte dat ik op mezelf aan t wachten was
Wat voor opmerking dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:16 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En een fout doorvertelde lompe opmerking van Patje.
Oh zo irritant dit. Gaat hij weer als leider van de groep uitleggen hoe het is gegaan en alles een beetje gaat downplayen. Hij weet wel weer wat het beste is voor de groep, bah!quote:
Ik geloof er weinig van. Van Michel naar Jill wel, maar BB heeft zich hier sowieso in gemengd. Want ook Michel zegt nu poeslief dat BB echt het beste met ze voorheeft etc etc terwijl ie vanmiddag 2x is weggedraaid omdat ie BB er op aanvielquote:
Lol, herkenbaar!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:15 schreef Ang3l het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Da's echt getraind denk ikquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:17 schreef Yolk het volgende:
Van dat zalvende, de-escalerende stemmetje van Michel krijg ik soms de bibbers.
Ja maar heeft ook de brokken gemaakt!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michel is toch wel de persoon die de brokken lijmen.
Dat is hij al tochquote:
Niemand anders doet het, hij geeft het stokje door en....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:16 schreef Cargamelk het volgende:
Wat een verschrikking die Michel .. hoort zich zelf graag praten.
Wat versta je onder nep menneer?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Liever dat dan nep-menneer het zou overnemen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
"En we hadden nog 65 euro over en daar heb ik 4 kippen van gekocht:"Ik grinnikte hardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ne , iedereen mag nu iets zeggen of voor altijd zijn bek houden, "want het ging zo goed" Aldus De Baasquote:
Thomas ook een baasquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:18 schreef Blackprinces het volgende:
Zijn er nog mensen die iets willen zeggen... nu is je kans.
Ik vond het niet zo'n zuivere excuses. het moet eigenlijk gaan zoals hij wil, maar wel democratisch. Misschien wil iemand het helemaal niet democratisch.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:16 schreef engine het volgende:
TT![]()
Sterk van JillEn netjes dat Michel wel zijn excuses aangeboden heeft.
Zowy sprak hem daar mooi op aan😆quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ne , iedereen mag nu iets zeggen of voor altijd zijn bek houden, "want het ging zo goed" Aldus De Baas
Ander valt er zo'n grote stilte he.....niemand zegt wat. Hij moet het een paar keer herhalen. Alleen Jill lost dit weer leuk op met een grapje door te zeggen dat ze kippen heeft gekocht.quote:
Hij neemt ook hier weer een beetje overdreven de leiding. Mag af en toe ook wel stil zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:19 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo'n zuivere excuses. het moet eigenlijk gaan zoals hij wil, maar wel democratisch. Misschien wil iemand het helemaal niet democratisch.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:19 schreef mario390 het volgende:
wel de gedoe op handy gelezen
gedoe om dr hometrainer
en 1 jankende narcist
Naomi kan sowieso totaal niet tegen welke sopanning dan ook. Dat heeft haar moeder ook al een x aangegeven in de live show. Maar dan zit je toch echt in t verkeerde spel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
Hij doet zich weer als groepsleider opstellen. Jammer laat een ander het doen. Naomi voelt zich er niet goed bij hoe het nu is in het huis.
Dat is beter dan constant achter de rug van andere het over te hebben hoe smerig het is daar. Maar niemand doet er wat aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef Harrison het volgende:
Walgelijk die Michel![]()
"Als iemand het er niet mee eens is hoor ik het graag"![]()
Ben zo op hem afgeknapt! Die aanmatigende houding wordt steeds erger! Vanmorgen stond hij ook al de groep te berispen dat ze te slordig waren of zo.
Het is wat cliché, maar tenminste concreet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef Ebinas het volgende:
Julie over dat het niets persoonlijks is.
Ze moeten nu eenmaal keuzes maken
Precies mooiboy, neemt gelijk weer de leiding!quote:
Onbegrijpelijk! Ik snap daar echt niets van. Ze accepteren het ook als hij medebewoners aanspreekt op hun gedrag alsof hij de bovenmeester is of zo.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:19 schreef Ebinas het volgende:
Ze laten wel toe dat Michel zijn stempel enorm drukt om gesprekken
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:21 schreef ChocoFan het volgende:
Nogmaals, Michel moet met ductape in een hoekje alleen maar mooi zitten zijn, praten moet ie niet doen gewoon. Blufkikker is het.
Nou stond er niet bij maar luisterde heb Michel nog nooit horen schreeuwen en nu ook niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef jameshond7 het volgende:
Ik ben het wel eens met Jerrel. Naomi zei zelf al, ze heeft gestemd voor die hometrainer maar ze vond een avond met lekker eten net zo goed. De enige reden dat zoveel mensen voor die hometrainer hebben gestemd, is omdat Michel daarom schreeuwde en de rest niet moeilijk wou doen. Matt zei het zelfde, die hometrainer is prima maar ik ga er niet op. Dat iets de meerderheid in een stemming krijgt zegt meer over hoe hard erom geschreeuwd wordt danhoe graag men het wilt.
Dit deed hij wel verdomde goed en op het juiste moment... Hopelijk gaan de Belgen een heel heel klein beetje bij zichzelf ten rade. Want hij heeft ook geen kans gekregen, ondanks meermaals geprobeerd te hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Thomas begint dat zijn positie, nu er veel weg zijn, hij nergens meer zich goed voelt. Michel; Ja we sporten toch dagelijks samen. ( Ja michel op jouw doelt die niet)
Ja kan je vinden. Maar er is potdorie niemand in die groep die dit kan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef Harrison het volgende:
Ben zo op hem afgeknapt! Die aanmatigende houding wordt steeds erger! Vanmorgen stond hij ook al de groep te berispen dat ze te slordig waren of zo.
Duidelijk de boventoon voerenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou stond er niet bij maar luisterde heb Michel nog nooit horen schreeuwen en nu ook niet.
dat is de rol die hij heeft gekregen van FEboquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:21 schreef Harrison het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk! Ik snap daar echt niets van. Ze accepteren het ook als hij medebewoners aanspreekt op hun gedrag alsof hij de bovenmeester is of zo.
Precies. Michel was super sturend bezig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef jameshond7 het volgende:
Ik ben het wel eens met Jerrel. Naomi zei zelf al, ze heeft gestemd voor die hometrainer maar ze vond een avond met lekker eten net zo goed. De enige reden dat zoveel mensen voor die hometrainer hebben gestemd, is omdat Michel daarom schreeuwde en de rest niet moeilijk wou doen. Matt zei het zelfde, die hometrainer is prima maar ik ga er niet op. Dat iets de meerderheid in een stemming krijgt zegt meer over hoe hard erom geschreeuwd wordt danhoe graag men het wilt.
quote:
Hij weet dat hij straks op de bank zit en neemt zijn tv momentje zodat mensen medelijden met hem hebben en zo in huis stemmenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:19 schreef Koos1958 het volgende:
Thomas voert het woord nu, begint te huilen.
Ja idd, kan niet andersquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat is de rol die hij heeft gekregen van FEbo
De Thomas-tranen zijn 10 keer echter als de Jerrol-tranen!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
Thommie janken.. heel goed, Nominatie aanstaande
Meerdere bewoners hadden eerder wel al om een hometrainer verzocht bij BB. Het was dus zeker niet enkel Michel die een hometrainer wou.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef jameshond7 het volgende:
Niet ! Reneequote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:22 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja kan je vinden. Maar er is potdorie niemand in die groep die dit kan.
Dan hadden ze in groepjes gaan kletsen en was de spannin om te snijden gebleven.
Michel is de Superman van deze BB. Of we dat nu leuk vinden of niet.
Ze maakt zinnen niet afquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:24 schreef Benny het volgende:
Ik begrijp Julie niet altijd even goed. Het is soms net alsof er essentiële zinsdelen ontbreken in haar verhaal
Het was ook 6-5 zei Jill volgens mijquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:24 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Meerdere bewoners hadden eerder wel al om een hometrainer verzocht bij BB. Het was dus zeker niet enkel Michel die een hometrainer wou.
Moet je nagaan hoe hij zich gaat gedragen als hij volgende week huismeester wordt (die kans lijkt mij aanzienlijk).quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:21 schreef Harrison het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk! Ik snap daar echt niets van. Ze accepteren het ook als hij medebewoners aanspreekt op hun gedrag alsof hij de bovenmeester is of zo.
Klopt ook - alles bij haar ontbreektquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:24 schreef Benny het volgende:
Ik begrijp Julie niet altijd even goed. Het is soms net alsof er essentiële zinsdelen ontbreken in haar verhaal
Heel langzaamaan begint zijn ware aard naar boven te komen, vaak zie je dat als er scheurtjes in de groep komen of juist als iemand zich veilig in de groep waant. Dan gaat dat gedrag steeds meer opvallen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef Harrison het volgende:
Kun je niet aangeven. Misschien zijn die van Jerrel ook wel echt. De één jankt nu meestal eerder dan de ander.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:24 schreef Sangha het volgende:
[..]
De Thomas-tranen zijn 10 keer echter als de Jerrol-tranen!
Omdat Michel het op een kalme, getrainde manier doet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:21 schreef Harrison het volgende:
[..]
Och, de boys don't cry opmerkingquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:21 schreef mario390 het volgende:
dit tarel ford moet en
acteer zijn
je kann toch als jong niet
meer hulie dann en meiske
Groot gelijk ! Niemand anders kan deze sessie leiden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:22 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dan hadden ze in groepjes gaan kletsen en was de spannin om te snijden gebleven.
Nee dat stuk werd niet getoond, dus we zullen t nooit wetenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou stond er niet bij maar luisterde heb Michel nog nooit horen schreeuwen en nu ook niet.
Ik zou daar, mocht ik erbij zijn, veel moeite mee hebben en dat niet zomaar accepteren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef engine het volgende:
[..]
Hij neemt ook hier weer een beetje overdreven de leiding. Mag af en toe ook wel stil zijn.
wel cry soms maar normalquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och, de boys don't cry opmerking
Zat er op te wachten.
Niet meer, ze heeft tenslotte siliconen nu.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt ook - alles bij haar ontbreekt
iddquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:27 schreef Ebinas het volgende:
Jerrel biedt zijn excuses aan, maar niet aan Michel toch?
Dat is wat anders dan schreeuwen....quote:
Ja, BB is zwaar voor iedereen. In het huis of daar buitenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:28 schreef Ireth het volgende:
Wezel biedt excuus aan..
Betekent dit dat ie blijft???
Eens!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Michel het wel goed deed net. Hij had ook tegen Jill gezegd dat hij haar zou helpen als ze de groep toe zou spreken. Het was duidelijk dat er nog meer uitgesproken moest worden, dus hij pakte het stokje van Jill over.
Bijna vreemd gaatquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:25 schreef ChocoFan het volgende:
Julie die eerlijkheid het belangrijkst vind, terwijl ze bijna vreemd gaat. Hypocriet.
Walgelijk! Maar als hij dat niet wordt, gaat hij alsnog de dienst uitmaken. Ik heb Jill vanmorgen tegen Thomas horen zeggen dat Michel al naar haar toe was gekomen over de tablet voordat ze hem had. Hij had gezegd dat ze die aan hem moest geven want dat ze dit keer geen snoep moesten bestellen maar gezonde dingen of zo. Hij wil overal zijn stempel op drukken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:25 schreef Yolk het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe hij zich gaat gedragen als hij volgende week huismeester wordt (die kans lijkt mij aanzienlijk).
Messias Michel.
Om voor middernacht nog een nieuwe naaistreek uit te halen en te kunnen zeggen dat iedereen en alles tegen hem is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:28 schreef Fikkert2 het volgende:
Hoeveelste keer biedt Tekkel nu zijn oprechte excuses aan uit de grond van zijn hart ?
Maf he dat hij geen discussies daar aan kan, zijn andere manier om te ontwijken is huilenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:28 schreef Yolk het volgende:
Haha eigenaardig. "Ik wil geen reactie op mijn mening" Zo werkt dat niet
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:27 schreef Ebinas het volgende:
Jerrel biedt zijn excuses aan, maar niet aan Michel toch?
De dag is nog jongquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:28 schreef Ireth het volgende:
Wezel biedt excuus aan..
Betekent dit dat ie blijft???
Ja preciesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:28 schreef Juan_Roman het volgende:
Na iedere gelijkaardige praatsessie blijf ik toch telkens met het gevoel zitten dat nog niet alles is uitgesproken.
Straks in aparte groepjes weer zeggen wat ze echt denken.
Het probleem is denk ik dat hij dat te vaak doet. En t is misschien helemaal niet verkeerd bedoeld, maar je moet een ander ook eens de kans gunnen problemen op te lossen. Anders leren ze t nooit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Michel het wel goed deed net. Hij had ook tegen Jill gezegd dat hij haar zou helpen als ze de groep toe zou spreken. Het was duidelijk dat er nog meer uitgesproken moest worden, dus hij pakte het stokje van Jill over.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Lieve Vlamingen ..er wonen echt normale mensen in Nederland ..
ow?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, zegmaar... de afgelopen 3 uur gewoon integraal postenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:DGK_Tegengas
We hebben veel werk voor je
Ik gun ze allebei een finaleplaatsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je zou bijna denken dat Michel een soort verborgen BB Psycholoog is die undercover is onder de bewoners. Die gast lijmt ook alle brokken in dat huis. Ik word meer en meer fan van Michel. Komt in mijn lijst op gelijke hoogte met nick.
Er zitten gewoon 2 Nederlanders in mijn top 3.
Als je op Fok zit zou je dat niet verwachten bedoel je?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo zie ik het ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:30 schreef Ireth het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat Michel wel steeds degene is die een stap naar voren zet en de leiding pakt, maar je zou ook kunnen zeggen dat de rest een stap naar achteren doet indien nodig... en michel ook in deze rol geduwd wordt...
Nou, geef haar even en het gebeurt wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bijna vreemd gaat
Och och, een man en vrouw hebben een vriendschap incl knuffelen en t is vreemdgaan.
Dat zijn hele onzekere mensen die dat er in zien
Oh echt.. hij zakt keihard bij mij vandaag..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je zou bijna denken dat Michel een soort verborgen BB Psycholoog is die undercover is onder de bewoners. Die gast lijmt ook alle brokken in dat huis. Ik word meer en meer fan van Michel. Komt in mijn lijst op gelijke hoogte met nick.
Ze hebben René toch gezien?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo dat is een gewaagde uitspraak.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:25 schreef ChocoFan het volgende:
Julie die eerlijkheid het belangrijkst vind, terwijl ze bijna vreemd gaat. Hypocriet.
Ik heb gisteren volledig uit het niets een abo cadeau gekregen van user "Tyr80" en dat is volgens mij een Nederlanderquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik beapplaudiseer zijn skills, maar het zou mij op dend uur ook wel echt gaan irriteren. Die zalvende management-consultant rol de hele tijd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:32 schreef Hznootje het volgende:
Waar zit Naomi nou mee dan? Heb ik gemist
We zullen t zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, geef haar even en het gebeurt wel.
Genoeg van zulke dingen gezien dat het niet vriendschappelijk blijft en meer wordt.
Discussie met tekkel in de badkamer denk ikquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:32 schreef Hznootje het volgende:
Waar zit Naomi nou mee dan? Heb ik gemist
Wat zei hij danquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:34 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Discussie met tekkel in de badkamer denk ik
Van een flikker!quote:
Ik ben benieuwd hoe ver ze gaan iig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zullen t zien.
Ik vind t nog een voorbarige conclusie.
Ja snap ik, maar krokodillentranen zijn van die tranen die ineens weg zijn en dan staat het gezicht weer heel snel op vrolijk of neutraal. Dat zag ik net gebeuren bij hem. Leek een beetje geforceerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je niet aangeven. Misschien zijn die van Jerrel ook wel echt. De één jankt nu meestal eerder dan de ander.
ede is ook, dodwaard geldlandquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zitten hier aardig wat Idiots heur
Zou ik een blahblah verspreking hebben gemaakt, kweet niet hoe dat heet.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet hier 'op mijn kop' zeggen, zodat niemand zich beledigd voelt
Dat stuk waar ik op reageerde heb ik wel duidelijk gezien met stemmen wat ze moesten kiezen.....dus kan je zo even terug op stream bekijken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat stuk werd niet getoond, dus we zullen t nooit weten
Hij heeft een intensieve training gehad in conflictoplossing. Hij is daarin dus een professional.quote:
Naomi zei tegen hem dat hij loopt te stoken, toen werd het een zwakke discussie door tekkel die er van weg liep.quote:
Totaal geen psycholoog.. spreekt voor anderen.. psycholoog zou anderen aan aan het woord laten en af en toe een vraag stellen..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik beapplaudiseer zijn skills, maar het zou mij op dend uur ook wel echt gaan irriteren. Die zalvende management-consultant rol de hele tijd.
tnx!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:36 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Naomi zei tegen hem dat hij loopt te stoken, toen werd het een zwakke discussie door tekkel die er van weg liep.
Ik ben in deze van de innocent until proven guiltyquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ver ze gaan iig.![]()
En tja, het stikt hier van de voorbarige conclusies.Jeej FOK!
Toch heb ik zo'n gevoel dat hij de sfeer kan boosten. Is echt een leuke gozer , mag van mij BB winnen zelfsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Totaal geen psycholoog.. spreekt voor anderen.. psycholoog zou anderen aan aan het woord laten en af en toe een vraag stellen..
Die vindt alles gezellig..Gezellig is zijn levenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:36 schreef Ireth het volgende:
Mike: "het gaat zo goed met deze groep, het is zo gezellig!"
Wanneer moet deze jongen weer naar specsavers???
Freudiaanse versprekingquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou ik een blahblah verspreking hebben gemaakt, kweet niet hoe dat heet.
![]()
pseudoblahblah iets iig.
Ja daaaaaag schat, ben Rotterdams, met de paplepel ingegoten dat gescheld.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet hier 'op mijn kop' zeggen, zodat niemand zich beledigd voelt
Hij komt binnen met een tactiek, en probeert hier zo lang mogelijk aan vast te houdenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moet Mike weer alles op zichzelf betrekken .. hij zit hier net 3 dagen
Niet uit Gelderlandquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zitten hier aardig wat Idiots heur
vreemdige snuiterquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, super handige skills. Absoluut.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft een intensieve training gehad in conflictoplossing. Hij is daarin dus een professional.
Logisch dat je dat toepast in dit soort situaties.
Ik heb je door. Jij ben de Mol.quote:
Ja erg lastig soms dat Engels ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben in deze van de innocent until proven guilty
(jezus, het is echt iets, dat Engelse!)
Als er iemand weinig mee te maken had, dan was t Mike welquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Om dat zij ook betrokken werd in de leugens van Jerrel.....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:30 schreef Whuzz het volgende:
Was Naomi nou boos op Tekkel? Waarover? (anders dan de obvious zaken)
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:38 schreef cheanny het volgende:
Michel heeft gewoon de skills om de leiding te nemen. Anderen houden gewoon liever hun mond (en praten er alsnog in veilige kleinere setting over) . Toch is het jammer dat hij niet Jill wat meer stimuleert om zelf dingen te zeggen en direct de leiding over neemt. Kan op den duur gaan irriteren (irriteert nu al bij sommige bewoners)
Ik vind juist dat Jill kan groeien door beslissingen te maken en uit haar comfortzone te komen. Alleen maar mooi om te zien.
Dit was de perfecte huismeester opdracht voor Jill.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:38 schreef cheanny het volgende:
Michel heeft gewoon de skills om de leiding te nemen. Anderen houden gewoon liever hun mond (en praten er alsnog in veilige kleinere setting over) . Toch is het jammer dat hij niet Jill wat meer stimuleert om zelf dingen te zeggen en direct de leiding over neemt. Kan op den duur gaan irriteren (irriteert nu al bij sommige bewoners)
Ik vind juist dat Jill kan groeien door beslissingen te maken en uit haar comfortzone te komen. Alleen maar mooi om te zien.
hard op iets zeggen in de woonkamer waar iedereen het kan horen....ja roddelenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:38 schreef Koos1958 het volgende:
Nick weer roddelen over Jerrel. En vooral weer waar hij niet bij is.
Geronimo Stilton?quote:
Dat vond ik eerst ook. Maar ben vandaag ontzettend afgeknapt op die aanmatigende houding. Ook omdat Jill vanmorgen al aan Thomas aangaf zich geintimideerd te voelen omdat hij had gezegd dat ze de tablet aan hem moest geven als er boodschappen gekozen moesten worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch heb ik zo'n gevoel dat hij de sfeer kan boosten. Is echt een leuke gozer , mag van mij BB winnen zelfs
quote:
Die ken ik nietquote:
Hij heeft heel langzaam de groep overgenomen.. en niemand had het door tot nu...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:41 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dat vond ik eerst ook. Maar ben vandaag ontzettend afgeknapt op die aanmatigende houding. Ook omdat Jill vanmorgen al aan Thomas aangaf zich geintimideerd te voelen omdat hij had gezegd dat ze de tablet aan hem moest geven als er boodschappen gekozen moesten worden.
Het lijkt Freaky40 wel, eens in de zoveel tijd komt het eens uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:40 schreef Harry het volgende:
Nick, die zag het allemaal wel aankomen. Vanaf de eerste avond, want dat voelt hij hè.....
Ja hoor! Ik ken iemand die dit kan. Tranen stromen eruit.. Kijkt je aan, vraagt om medelijden indirect, krijgt ze en ja hoor tranen weg.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:35 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar krokodillentranen zijn van die tranen die ineens weg zijn en dan staat het gezicht weer heel snel op vrolijk of neutraal. Dat zag ik net gebeuren bij hem. Leek een beetje geforceerd.
Topgozer wat mij betreft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:22 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dat zal Zoey niet leuk vinden. Dit stond niet in haar planningquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:32 schreef Koos1958 het volgende:
Liese wil die groepjes niet meer. Ze gaat naar Thomas toe om met hem te praten.
om vervolgens zieltjes te gaan winnenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:40 schreef Harry het volgende:
Nick, die zag het allemaal wel aankomen. Vanaf de eerste avond, want dat voelt hij hè.....
Een narcist dus..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:42 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik ken iemand die dit kan. Tranen stromen eruit.. Kijkt je aan, vraagt om medelijden indirect, krijgt ze en ja hoor tranen weg.
Ja ik vind ook dat die leidende rol steeds meer leider spelen wordt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:41 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dat vond ik eerst ook. Maar ben vandaag ontzettend afgeknapt op die aanmatigende houding. Ook omdat Jill vanmorgen al aan Thomas aangaf zich geintimideerd te voelen omdat hij had gezegd dat ze de tablet aan hem moest geven als er boodschappen gekozen moesten worden.
Oh dat is een goede!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik moet vaak aan die hamster van AH reclame denken
Deze moet op een tegeltjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:42 schreef Whuzz het volgende:
Al is de Tekkel nog zo snel, het bondje achterhaalt hem wel!
Dat is ook zo, gespreksvoering enz lijkt hem goed te liggen. Marine, beveiligen en persoonlijk beveiliger van een bekend ned. familie vertelde hij toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft een intensieve training gehad in conflictoplossing. Hij is daarin dus een professional.
Logisch dat je dat toepast in dit soort situaties.
Side-hugquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen knuffel-knuffel...
Terwijl ik nog 15 minuten een lelijk rood hoofd heb.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:42 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik ken iemand die dit kan. Tranen stromen eruit.. Kijkt je aan, vraagt om medelijden indirect, krijgt ze en ja hoor tranen weg.
Ik geloof dat ik al een keer die hamster gepost had in antwoord op een foto van Nickquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik moet vaak aan die hamster van AH reclame denken
Langzaamaan moet schellen toch van de andere K'tjes ogen vallenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:43 schreef Whuzz het volgende:
Zoey zit hier ook weer bij, trejt d'r bek niet open, terwijl ze tegen Tekkel 1-op-1 nog liep mee te praten en te slijmen
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al een keer die hamster gepost had in antwoord op een foto van Nick
Zoey twijfelt nog hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zijn nu 2 bondjes
Jerrel
en
de 11 andere bewoners
kregt dit tokki ook zijn rote uitlop?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:42 schreef Whuzz het volgende:
Al is de Tekkel nog zo snel, het bondje achterhaalt hem wel!
Ik knapte vandaag af op het hometrainer dreigement.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vind hem het meest
in ordnung van de mannen
hij kokt,praat geen meest
lies bringt het weer anquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen knuffel-knuffel...
Hij praat nu wel veel over Jerrel maar niet tegen Jerrel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vind hem het meest
in ordnung van de mannen
hij kokt,praat geen meest
en aardig wat heeft onthoudenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:45 schreef Whuzz het volgende:
Volgens mij is Thomas de enige die het regelement / contract heeft doorgelezen...
Alleen maar over iemand praten in diens bijzijn schiet natuurlijk ook niet op, soms moet je ook eerlijk kunnen zijn, en/of ventilerenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:46 schreef engine het volgende:
[..]
Hij praat nu wel veel over Jerrel maar niet tegen Jerrel.
Maar ik mag hem ook wel. Meestal.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:45 schreef chufi het volgende:
Jill dr gevoel zegt dat Jerrel naar huis
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:46 schreef Hznootje het volgende:
Jill haar gevoel zegt dat Jerrel naar huis gaat
Beter appart dan waar hij bij zit. Dan was die al helemaal ingestort en kon ge hem afvoeren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:42 schreef Koos1958 het volgende:
waarom nu weer apart zo roddelen over jerrel. Allemaal beste mensen maar ze doen maar door en door gaan. Zeg dit gewoon allemaal in de groep en praat het met de groep uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |