Ja en dan gaat hij straks weer Jill aaien als ze huilie doet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:09 schreef Koos1958 het volgende:
Die matt is ook wel een sneak he, die praat met iedereen mee. Nu staat hij bij patje
Ik zou voor het diner gaan, lekker vreten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Alles gezien hebbend in dat lijstje vind ik de hometrainer + puzzels eigenlijk ook wel een logische keuze.
En een fout doorvertelde lompe opmerking van Patje.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Er is dus drama door dat er meer voor de hometrainer hadden gekozen?
Ja en niet zeggen dat hij niet had mogen schreeuwen. Hij zegt dat de volgende huismeester een stemming moet houden de volgende keer.quote:
Sorry we moeten doorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:15 schreef Ang3l het volgende:
Sorry, was al bezig met t topic
maar zat eerst een minuut geergerd te F5'en tot ik besefte dat ik op mezelf aan t wachten was
Dan duurt zoiets heel lang, ha🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:15 schreef Ang3l het volgende:
maar zat eerst een minuut geergerd te F5'en tot ik besefte dat ik op mezelf aan t wachten was
Wat voor opmerking dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:16 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En een fout doorvertelde lompe opmerking van Patje.
Oh zo irritant dit. Gaat hij weer als leider van de groep uitleggen hoe het is gegaan en alles een beetje gaat downplayen. Hij weet wel weer wat het beste is voor de groep, bah!quote:
Ik geloof er weinig van. Van Michel naar Jill wel, maar BB heeft zich hier sowieso in gemengd. Want ook Michel zegt nu poeslief dat BB echt het beste met ze voorheeft etc etc terwijl ie vanmiddag 2x is weggedraaid omdat ie BB er op aanvielquote:
Lol, herkenbaar!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:15 schreef Ang3l het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Da's echt getraind denk ikquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:17 schreef Yolk het volgende:
Van dat zalvende, de-escalerende stemmetje van Michel krijg ik soms de bibbers.
Ja maar heeft ook de brokken gemaakt!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michel is toch wel de persoon die de brokken lijmen.
Dat is hij al tochquote:
Niemand anders doet het, hij geeft het stokje door en....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:16 schreef Cargamelk het volgende:
Wat een verschrikking die Michel .. hoort zich zelf graag praten.
Wat versta je onder nep menneer?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Liever dat dan nep-menneer het zou overnemen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
"En we hadden nog 65 euro over en daar heb ik 4 kippen van gekocht:"Ik grinnikte hardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ne , iedereen mag nu iets zeggen of voor altijd zijn bek houden, "want het ging zo goed" Aldus De Baasquote:
Thomas ook een baasquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:18 schreef Blackprinces het volgende:
Zijn er nog mensen die iets willen zeggen... nu is je kans.
Ik vond het niet zo'n zuivere excuses. het moet eigenlijk gaan zoals hij wil, maar wel democratisch. Misschien wil iemand het helemaal niet democratisch.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:16 schreef engine het volgende:
TT![]()
Sterk van JillEn netjes dat Michel wel zijn excuses aangeboden heeft.
Zowy sprak hem daar mooi op aan😆quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ne , iedereen mag nu iets zeggen of voor altijd zijn bek houden, "want het ging zo goed" Aldus De Baas
Ander valt er zo'n grote stilte he.....niemand zegt wat. Hij moet het een paar keer herhalen. Alleen Jill lost dit weer leuk op met een grapje door te zeggen dat ze kippen heeft gekocht.quote:
Hij neemt ook hier weer een beetje overdreven de leiding. Mag af en toe ook wel stil zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:19 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo'n zuivere excuses. het moet eigenlijk gaan zoals hij wil, maar wel democratisch. Misschien wil iemand het helemaal niet democratisch.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:19 schreef mario390 het volgende:
wel de gedoe op handy gelezen
gedoe om dr hometrainer
en 1 jankende narcist
Naomi kan sowieso totaal niet tegen welke sopanning dan ook. Dat heeft haar moeder ook al een x aangegeven in de live show. Maar dan zit je toch echt in t verkeerde spel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
Hij doet zich weer als groepsleider opstellen. Jammer laat een ander het doen. Naomi voelt zich er niet goed bij hoe het nu is in het huis.
Dat is beter dan constant achter de rug van andere het over te hebben hoe smerig het is daar. Maar niemand doet er wat aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef Harrison het volgende:
Walgelijk die Michel![]()
"Als iemand het er niet mee eens is hoor ik het graag"![]()
Ben zo op hem afgeknapt! Die aanmatigende houding wordt steeds erger! Vanmorgen stond hij ook al de groep te berispen dat ze te slordig waren of zo.
Het is wat cliché, maar tenminste concreet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef Ebinas het volgende:
Julie over dat het niets persoonlijks is.
Ze moeten nu eenmaal keuzes maken
Precies mooiboy, neemt gelijk weer de leiding!quote:
Onbegrijpelijk! Ik snap daar echt niets van. Ze accepteren het ook als hij medebewoners aanspreekt op hun gedrag alsof hij de bovenmeester is of zo.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:19 schreef Ebinas het volgende:
Ze laten wel toe dat Michel zijn stempel enorm drukt om gesprekken
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:21 schreef ChocoFan het volgende:
Nogmaals, Michel moet met ductape in een hoekje alleen maar mooi zitten zijn, praten moet ie niet doen gewoon. Blufkikker is het.
Nou stond er niet bij maar luisterde heb Michel nog nooit horen schreeuwen en nu ook niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef jameshond7 het volgende:
Ik ben het wel eens met Jerrel. Naomi zei zelf al, ze heeft gestemd voor die hometrainer maar ze vond een avond met lekker eten net zo goed. De enige reden dat zoveel mensen voor die hometrainer hebben gestemd, is omdat Michel daarom schreeuwde en de rest niet moeilijk wou doen. Matt zei het zelfde, die hometrainer is prima maar ik ga er niet op. Dat iets de meerderheid in een stemming krijgt zegt meer over hoe hard erom geschreeuwd wordt danhoe graag men het wilt.
Dit deed hij wel verdomde goed en op het juiste moment... Hopelijk gaan de Belgen een heel heel klein beetje bij zichzelf ten rade. Want hij heeft ook geen kans gekregen, ondanks meermaals geprobeerd te hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Thomas begint dat zijn positie, nu er veel weg zijn, hij nergens meer zich goed voelt. Michel; Ja we sporten toch dagelijks samen. ( Ja michel op jouw doelt die niet)
Ja kan je vinden. Maar er is potdorie niemand in die groep die dit kan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef Harrison het volgende:
Walgelijk die Michel![]()
"Als iemand het er niet mee eens is hoor ik het graag"![]()
Ben zo op hem afgeknapt! Die aanmatigende houding wordt steeds erger! Vanmorgen stond hij ook al de groep te berispen dat ze te slordig waren of zo.
Duidelijk de boventoon voerenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou stond er niet bij maar luisterde heb Michel nog nooit horen schreeuwen en nu ook niet.
dat is de rol die hij heeft gekregen van FEboquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:21 schreef Harrison het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk! Ik snap daar echt niets van. Ze accepteren het ook als hij medebewoners aanspreekt op hun gedrag alsof hij de bovenmeester is of zo.
Precies. Michel was super sturend bezig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef jameshond7 het volgende:
Ik ben het wel eens met Jerrel. Naomi zei zelf al, ze heeft gestemd voor die hometrainer maar ze vond een avond met lekker eten net zo goed. De enige reden dat zoveel mensen voor die hometrainer hebben gestemd, is omdat Michel daarom schreeuwde en de rest niet moeilijk wou doen. Matt zei het zelfde, die hometrainer is prima maar ik ga er niet op. Dat iets de meerderheid in een stemming krijgt zegt meer over hoe hard erom geschreeuwd wordt danhoe graag men het wilt.
quote:
Hij weet dat hij straks op de bank zit en neemt zijn tv momentje zodat mensen medelijden met hem hebben en zo in huis stemmenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:19 schreef Koos1958 het volgende:
Thomas voert het woord nu, begint te huilen.
Ja idd, kan niet andersquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat is de rol die hij heeft gekregen van FEbo
De Thomas-tranen zijn 10 keer echter als de Jerrol-tranen!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
Thommie janken.. heel goed, Nominatie aanstaande
Meerdere bewoners hadden eerder wel al om een hometrainer verzocht bij BB. Het was dus zeker niet enkel Michel die een hometrainer wou.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef jameshond7 het volgende:
Niet ! Reneequote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:22 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja kan je vinden. Maar er is potdorie niemand in die groep die dit kan.
Dan hadden ze in groepjes gaan kletsen en was de spannin om te snijden gebleven.
Michel is de Superman van deze BB. Of we dat nu leuk vinden of niet.
Ze maakt zinnen niet afquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:24 schreef Benny het volgende:
Ik begrijp Julie niet altijd even goed. Het is soms net alsof er essentiële zinsdelen ontbreken in haar verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |