Fijn zo'n handige manquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Opnieuw voegen/kitbox![]()
Wel alleen de douchewanden. Mijn man wil het zelf doen, geld dat we besparen kan dan bij nieuwe badkamer. Eerst moet het wat drogen en we moeten nog een multitool aanschaffen. En gehoorbescherming.
Geen idee of het nu bevroren is in de spouw
Door Jesus Christ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook best geshoqueerd van het nieuws over onze Anthraxx. En dat in Londen. In de metro. Jesus Christ
Verder hopelijk alles goed met de rest. De mensen zonder lekkages en vochtplekken en zo.
Ik hou alle opties graag open.quote:
Hij is nog bezig met handig wordenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn zo'n handige man
Wil hij het ook bij ons komen doenwe hebben bier.
Heb je een tip voor een/meedere merken? Zijn collega tipte zo'n groene Bosch, maar ik werd niet blij van de reviews.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor een Multitool niet onverstandig. En bestel online een van een pro-merk ipv iets bij de Gamma kopen voor meer geld. Daar krijg je spontaan een carpaal tunnelsyndroom van
Nee, jij zei hetquote:
Blauwe Boschquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heb je een tip voor een/meedere merken? Zijn collega tipte zo'n groene Bosch, maar ik werd niet blij van de reviews.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Blauwe Bosch![]()
Makita, Hikoki, Fein.
Even via Idealo.de de goedkoopste Duitse aanbieder opzoeken en vergelijken met de NL prijs kan lonen.
Ik heb een tijdje een manager (vrouw) gehad, die dergelijke party's organiseerde in twee smaakjes: dure (dure!) kinderkledij en sexspeeltjes. Als ze geboekt werd voor partijtje van een van beide soorten, kon ze meestal zichzelf ook succesvol aanprijzen voor de andere - de doelgroep overlapte toch aardig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Botox-feestjes zijn een soort Tupperware / Make-up- party's.
Dus op zo'n avond ga je niet gezellig keuvelen over de nieuwste Tupperware bakjes of elkaar opmaken en je dure make-up laten aansmeren , maar onderga je allemaal even een botoxbehandeling. Thuis dus bij degene die het organiseert, en waar er dan iemand komt met een koffertje met naalden.
In geen honderd jaar zou ik naar zoiets gaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:44 schreef sigme het volgende:
Ik heb een tijdje een manager (vrouw) gehad, die dergelijke party's organiseerde in twee smaakjes: dure (dure!) kinderkledij en sexspeeltjes. Als ze geboekt werd voor partijtje van een van beide soorten, kon ze meestal zichzelf ook succesvol aanprijzen voor de andere - de doelgroep overlapte toch aardig.
Enkele collega's waren zeer te spreken over haar producten.
Best wat jaren terug was het ook echt een ding, ben nog wel op make-up en sieraden party's geweestquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In geen honderd jaar zou ik naar zoiets gaanHet ergste wat ik heb meegemaakt was een Tupperware party en ik dacht de hele tijd dat ik echt echt echt naar huis wilde. Maar ja, de gastvrouw was een vriendin en ze kreeg dingetjes als er minstens x mensen kwamen en zo, dus tsja. Nu doe ik dat soort ongein niet meer om een ander een plezier te doen (leest iedereen mee? mij niet vragen dus).
Ik heb, naar alle tevredenheid, een Worx op 230volt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:42 schreef Syrena het volgende:
[..]Ik wil dat ding meer dan hij
ff lekker speuren en vergelijken.
Ik heb alle Tupperware van mijn oma gekregen. Maar dat spul gaat....plakken? op den duur. Heel vaag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:56 schreef Barreltje het volgende:
Ik vind tupperwarw dus reuze handigk. heeft er een hekel aan..
Ik gebruik ze nog regelmatig die dingen..
Vandag een goede daglekker lunch rondje gelopen en kwam nog een buurtbewoner op skies tegen in het park
![]()
Verder lekker de halve dag de muziek op 10 (00's) en staand vergaderen..
Nulnuldoubleozerosquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Hoe spreken we 00's eigenlijk uit? Is daar al een consensus over?
Ik heb het topic net eens bekeken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, goede!
Maar ik denk dat Antrhaxx beter met ons kan praten, want de wachtlijsten zijn toch te lang en de GGZ maakt je per definitie kapot.
(Ik ben redelijk snel afgehaakt in dat topic. Ik weet dat het echt niet allemaal altijd even goed gaat, maar dit soort adviezen geven... )
Zat zeker een vent in de weg?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een dag
Productiestoring vanaf 11:30. Net klaar met oplossen
Jaaaajaaa dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Wel gehoord van lingerieparty's en seksparty's.
Ze zat er met haar ogen dicht natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jaaaajaaa dat zeggen ze allemaal
Nee. Foutje van de developers :’)quote:
Maar wel nicequote:
Nee, de Stemwijzerquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Is dit de kieswijzer trouwens? Volgens dat ding wat ik vorige week deed moest ik SGP stemmen.
Ik kreeg ook BIJ1 bovenaan en Groenlinks.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet stemmen op BIJ1. Ik heb er nog nooit van gehoord
De eerste twee bekende partijen zijn Groen Links en dan wederom....SGP
Ik heb als onderste 5quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Als állerlaatste overigens Jezus Leeft
De onderste 5 zijn:
PVV
Denk
FvD
PvdA (!!)
Jezus Leeft
Mijn eega doet mee in de organisatie van Tupperware - Whatsapp parties op 't moment; een of twee dames zetten dan tupperware filmpjes in een whatsapp groep, ze borrelen er allemaal bij in de eigen woonkamer, er worden live demo's voor camera gegeven enz.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een manager (vrouw) gehad, die dergelijke party's organiseerde in twee smaakjes: dure (dure!) kinderkledij en sexspeeltjes. Als ze geboekt werd voor partijtje van een van beide soorten, kon ze meestal zichzelf ook succesvol aanprijzen voor de andere - de doelgroep overlapte toch aardig.
Enkele collega's waren zeer te spreken over haar producten.
Wat zijn piemelkaarsen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die ene sex(speeltjes) party waar ik ben geweest was best bijzonder. Goede opbouw wel, van de massage olie naar de piemelkaarsen, handboeitjes met bont en door naar de vibrators.
Inclusief tubetje clit stimulerende gel op het toilet
Jaaaaaquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:43 schreef AnneX het volgende:
Wat is het al weer lekker lang licht.![]()
#einde mededeling.
Weet je zeker dat dit de volgorde was?quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:13 schreef Molo het volgende:
toezicht gehouden zodat de buurtkinderen niet in de sloot vielen
[kind,red] viel in een struik en heeft bebloed hoofd nu en ik aan de glühwein
Het was geen slootquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit de volgorde was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |