Ik denk na de val van Rutte-IV.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:03 schreef popje het volgende:
Zullen we een wedje leggen wanneer ze moeten toegeven dat ze fout zaten? Ik denk toch echt 23 februari.
Rutte zal het af gaan doen met: ''We konden beter te voorzichtig zijn geweest, dan nalatig''quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:03 schreef popje het volgende:
Zullen we een wedje leggen wanneer ze moeten toegeven dat ze fout zaten? Ik denk toch echt 23 februari.
toegeven zullen ze niet snel doen, zeker niet in deze baat het niet, schaadt het niet modusquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:03 schreef popje het volgende:
Ik heb nog ergens een post gebookmarkt uit mei ofzo waarin iemand met grote stelligheid beweert dat in september de hele pandemie voorbij is en alle festivals gewoon door zullen gaanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dus volgens jou gaan de cijfers, laten we zeggen de weekgemiddelden, niet meer omhoog?
Laten we de 23e in ieder geval deze posts eens opgraven. Ik denk van wel
Dus zoiets van:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als ze de kans hebben gekregen om een vaccin te krijgen, en ze moeten alsnog naar het ziekenhuis, dan kan je je afvragen of het niet een gevalletje eigen schuld is. Als de zorg dreigt te overspoelen dan hoef je die mensen dus niet te helpen, eigen schuld toch. Het hele land hoeft niet in lockdown omdat er groepen zijn die geen vaccin willen nemen.
Iedereen moet het zelf bepalen, maar ga dan a.u.b. geen maatregelen instellen als mensen er voor kiezen om geen vaccin te nemen, dan gooi je het gewoon op eigen verantwoordelijkheid.
Even hardop denken wat de gemiddelde domme journalist Twitteraar hiervan maakt:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:20 schreef Oliver23 het volgende:
Netanyahu: ''97% van de mensen die afgelopen maand in Israël overleden aan het coronavirus, waren niet gevaccineerd.
,,Ik zal een schokkend feit met jullie delen", zei de Israëlische premier Benjamin Netanyahu tegen verslaggevers en vertelde dat de afgelopen dertig dagen 1536 coronapatienten zijn overleden in zijn land. 97 procent van de mensen die afgelopen maand in Israël overleden aan het coronavirus, waren niet gevaccineerd.
,,Minder dan 3 procent was gevaccineerd'', aldus de premier die zijn landgenoten aanspoort zich te laten inenten en zo het leven te redden. Israël is wereldwijd de koploper op vaccinatiegebied. Zo'n 38 procent van de 9 miljoen inwoners heeft in elk geval een eerste prik gehad. Inmiddels kan iedereen boven de 16 zich laten inenten.
Nee, als je er niet voor gekozen hebt om je te laten vaccineren, dan kan het dus zijn dat er geen bed meer voor je is in een noodsituatie als de druk op de zorg heel hoog is. Je hebt namelijk een kans gehad om dit risico voor jezelf weg te nemen, doe je dit niet dan is het je eigen schuld. Het zou belachelijk zijn als het hele land weer op slot moet omdat mensen er voor kiezen zich niet te laten vaccineren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:02 schreef eentwee het volgende:
[..]
Hoe kun je nou dit beweren en ondertussen boos worden over alles wat de overheid ons "dwingt" te doen? Vaccinatiepaspoort? SCHANDE! Maar wel ziekenhuisbed weigeren als je niet gevaccineerd bent.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:03 schreef popje het volgende:
Daling in ALLESquote:Van de mensen die getest zijn was 10,7 procent positief. Vorige week was dat 11,4 procent.
Het is niet dictatoriaal om te zeggen; 'als jij dit wat wij als regering voorschrijven niet inneemt, ga je maar lekker dood als je zorg nodig bent'. Oh oke.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nee, als je er niet voor gekozen hebt om je te laten vaccineren, dan kan het dus zijn dat er geen bed meer voor je is in een noodsituatie als de druk op de zorg heel hoog is. Je hebt namelijk een kans gehad om dit risico voor jezelf weg te nemen, doe je dit niet dan is het je eigen schuld. Het zou belachelijk zijn als het hele land weer op slot moet omdat mensen er voor kiezen zich niet te laten vaccineren.
Het is juist niet dictatoriaal om de keuze en consequentie bij je eigen bevolking neer te leggen. Je slaat compleet de plank mis namelijk, goedkoop scoren noem je dit.
Nee, dit vind ik echt enorm onwenselijkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nee, als je er niet voor gekozen hebt om je te laten vaccineren, dan kan het dus zijn dat er geen bed meer voor je is in een noodsituatie als de druk op de zorg heel hoog is. Je hebt namelijk een kans gehad om dit risico voor jezelf weg te nemen, doe je dit niet dan is het je eigen schuld. Het zou belachelijk zijn als het hele land weer op slot moet omdat mensen er voor kiezen zich niet te laten vaccineren.
Het is juist niet dictatoriaal om de keuze en consequentie bij je eigen bevolking neer te leggen. Je slaat compleet de plank mis namelijk, goedkoop scoren noem je dit.
Hoeren OPEN!quote:
Het is je misschien al opgevallen dat er in de bible belt júist verzet is tegen welke maatregelen dan ook? Gezellig zingen in de kerk, boeiuh.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Woon jij in the bible belt of zo dan? Ik woon in Brabant en ken eigenlijk niemand die voor is. Ongeacht leeftijd.
Moet je dan net als bij de kapper vragen of ze een kopje koffie wil komen drinken?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:13 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Die zijn toch open, mits je de juiste contacten hebt
Kan dat niet order & collect?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:14 schreef BlackLining het volgende:
Ik wil eindelijk wel eens verf gaan kopen zodat ik van de strepen verftesters op de muur af ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |