Het is zo'n schril contrastquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:51 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Vrienden op rechts.......op links Jerrel en zijn make up doos.
En Zoey een soort Zwitserlandquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:51 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Is stream 2 .. zit er iemand in de DBKquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:51 schreef MissyZ het volgende:
Woonkamerstream. Gaat er wat gebeuren, nominaties?
Thanks BPquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:53 schreef Blackprinces het volgende:
Kinderen voor kinderen![]()
VloggendeChipsZak gecondoleerd
1.88 heeft die gezegd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoe lang zou Thommy zijn
best een reus eigenlijk
Ergens dik in de 1,80 denk ikquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoe lang zou Thommy zijn
best een reus eigenlijk
Is Thommy een bijnaam voor Matt?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:56 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ergens dik in de 1,80 denk ik
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:56 schreef zodeju het volgende:
Ja hoor.....Jill is weer ok.....het woord piemel is alweer gevallen.
Yep. Ik vind het een destructief mannetje. Kettingroker, zuipert, in de schuldsanering, opschepverhalen over wel of niet sex en zelfs verhalen over aanranding en verkrachting.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik begrijp niet hoe die Mike ooit door de casting is gekomen.
Daar gaan ze ook klachten over krijgen.
Ik weet dat je niet schuldig bent tot het is bewezen, maar aangeklaagd voor verkrachting.
Alle stoere verhalen over die Tinder dates.
Als Jill mijn dochter was, had ik nu toch gebeld met BB en gevraagd die engerd uit de buurt te houden.
was rene er nou nog maar inquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:36 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil Matt slaan.
Ben wel voor wereldvrede.
Dat dekbed links is Jill trouwens.
Van Theo ging een verhaal rond van oplichting van senioren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. Ik vind het een destructief mannetje. Kettingroker, zuipert, in de schuldsanering, opschepverhalen over wel of niet sex en zelfs verhalen over aanranding en verkrachting.
Die man werkt zich de vernieling in. Rare casting.
Maar alle dingen die hinten op controverse mogen nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:59 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Van Theo ging een verhaal rond van oplichting van senioren.
Kennelijk zocht de regie naar uitdagingen.....
Veel sterkte!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:47 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Helaas wel ja..
Gistermiddag nog gezien last minute (Wilde eigenlijk niet gaan omdat het zo tyfus glad is in die straatjes) en toen was 'ie nog vrolijk aan het afwassen, gezellig met 'm gepraat.
En 1 uur word ik gebeld dat 'ie achterover in het bed was gevallen toen ze wilde gaan slapen en toen de ambulance er aan kwam was 'ie waarschijnlijk al overleden..
René had Jerrel zwemles gegeven na een halfuur. En Matt had ook snel opzij gezet. Niemand in de buurt van zijn zusje.quote:
ja maar zoey is samen met jerrel bezig met iets vals dus die 2 zeker niet te vertrouwen samenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:51 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel of er geen normale nederlanders meer bestaan. Theo, Jerrel, Mike. en Jill die jaren jonger is dan haar leeftijd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. Ik vind het een destructief mannetje. Kettingroker, zuipert, in de schuldsanering, opschepverhalen over wel of niet sex en zelfs verhalen over aanranding en verkrachting.
Nou zoveel zei rene ook niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:00 schreef MissyZ het volgende:
[..]
René had Jerrel zwemles gegeven na een halfuur. En Matt had ook snel opzij gezet. Niemand in de buurt van zijn zusje.
Jawel maar dat werd niet uitgezonden. Ook niet op streams.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nou zoveel zei rene ook niet.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ja hij heeft het ook gezegd hij heeft van jill ook alles gevolgd had gezegd dat die alles wist te vertellen instagram facebook allesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik begrijp niet hoe die Mike ooit door de casting is gekomen.
Daar gaan ze ook klachten over krijgen.
Ik weet dat je niet schuldig bent tot het is bewezen, maar aangeklaagd voor verkrachting.
Alle stoere verhalen over die Tinder dates.
Als Jill mijn dochter was, had ik nu toch gebeld met BB en gevraagd die engerd uit de buurt te houden.
Daar kan ik dan niet over oordelen. Dat was niet te zien. Dan heeft hij geen gun factor gehad.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:01 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Jawel maar dat werd niet uitgezonden. Ook niet op streams.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:01 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Jawel maar dat werd niet uitgezonden. Ook niet op streams.
Sorry hoor, maar daar heb ik zo mijn twijfels bij. We hebben van René, in de tijd dat hij in het huis zat, geen enkele stevige uitspraak of "harde actie" gezien. Waarom denk je dat hij dat nu ineens wel zou doen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:00 schreef MissyZ het volgende:
[..]
René had Jerrel zwemles gegeven na een halfuur. En Matt had ook snel opzij gezet. Niemand in de buurt van zijn zusje.
Gecondoleerdquote:
dat heb ik helemaal niet meegekregen over die verkrachting en aanranding was dat dat nachtgesprek met Patrick ofzo ? is dat nog ergens te vinden ?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat betreft de K3 persco .. ik begrijp dat daar de Nederlander ook al opstapt
Als het allemaal waar zou zijn?? Ik geloof maar 1/3 van al die verhalen die de bewoners vertellenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jill ervaart het blijkbaar niet als irritant..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:04 schreef Oranos het volgende:
Is toch schijtirritant als iemand de hele dag achter je aan huppelt, zeg er dan ook wat van
kijk dat bedoelde ik dus ik had ook echt wel het idee dat die dat zou doenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:00 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Jill heeft dan ook een andere belevingswereld dan de meeste mensen volgens mijquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jill ervaart het blijkbaar niet als irritant..
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik las hier dat hij dat stond te vertellen bij het douchen net. En al eerder tegen anderen. Het zijn beschuldigingen. Hij zegt zelf dat het niet waar is. Ik vind het dom dat hij er over praat op tv/stream.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat heb ik helemaal niet meegekregen over die verkrachting en aanranding was dat dat nachtgesprek met Patrick ofzo ? is dat nog ergens te vinden ?
nou gisteren was jill toch wel weer even samen met thomasquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:01 schreef MissyZ het volgende:
Thomas ziet Matt steeds dichtbij Jill, en dat doet zeer. Arme gozer.
Je voelt echt met hem mee.
Denk ik ook stoere verhalen. Kijk mij eens stoer zijn .mafklapperquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
Als het allemaal waar zou zijn?? Ik geloof maar 1/3 van al die verhalen die de bewoners vertellen
Ja las het ook ergens in de cos. Kreeg een beschuldiging van een dronken grietje. Hij zou GHB in haar drankje hebben gegooid. Zelf zegt die dat die juist geen seks met haar wilde omdat ze dronken was.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik las hier dat hij dat stond te vertellen bij het douchen net. En al eerder tegen anderen. Het zijn beschuldigingen. Hij zegt zelf dat het niet waar is. Ik vind het dom dat hij er over praat op tv/stream.
Maar het probleem is ook dat Matt denkt dat die een kans heeft bij Jill, ook al heeft ze al 5x gezegd dat ze hem als haar kleine broertje ziet. Hij wilt volgens mij niet begrijpen dat hij gefriendzoned is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Jill heeft dan ook een andere belevingswereld dan de meeste mensen volgens mij
Hij heeft ook gezegd dat hij heel irritant wordt als ie wat drinkt.. dus hup... drank erinquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:09 schreef engine het volgende:
Hoe meer Mike zich thuis voelt hoe meer hij begint te zwetsen. Daar zal iemand wel een keer genoeg van krijgen.
ja dat is idd dom om te doenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik las hier dat hij dat stond te vertellen bij het douchen net. En al eerder tegen anderen. Het zijn beschuldigingen. Hij zegt zelf dat het niet waar is. Ik vind het dom dat hij er over praat op tv/stream.
Hij lijkt zo veel op Danny Nelissenquote:
wilde het net gaan zeggen hij is zo nog engerquote:
Ja maar over dingen praten op TV die dom zijn hebben er meer een handje van.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Voor sommige moet je het uittekenen eer ze het begrijpen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:10 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Maar het probleem is ook dat Matt denkt dat die een kans heeft bij Jill, ook al heeft ze al 5x gezegd dat ze hem als haar kleine broertje ziet. Hij wilt volgens mij niet begrijpen tot hij gefriendzoned is.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210209_94181762quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof hem meteenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft ook gezegd dat hij heel irritant wordt als ie wat drinkt.. dus hup... drank erin
als het zo blijft zal ik videoland abb opzeggen hoor , ik verneem en lees meer hier bij jullie om op de hoogte te blijvenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:
De streams houden niet over vandaag.. . eerst Jill met haar groupies.. nu weer de zwetsverhalen van Mike.
Misschien iets voor Jerrel?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210209_94181762
Ik heb wel een suggestie voor de vervanger die een jongen is.. eindigt op errelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210209_94181762
Ze zijn toch gematched op Tinder? Dan kan ik mij ergens wel voorstellen dat hij denkt dat 'ie een kans heeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:10 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Maar het probleem is ook dat Matt denkt dat die een kans heeft bij Jill, ook al heeft ze al 5x gezegd dat ze hem als haar kleine broertje ziet. Hij wilt volgens mij niet begrijpen dat hij gefriendzoned is.
Nee, dat was Mike...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ze zijn toch gematched op Tinder? Dan kan ik mij ergens wel voorstellen dat hij denkt dat 'ie een kans heeft.
Sounds like a challengequote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mike heeft niks te verbergen mensons
Dit meen je nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb wel een suggestie voor de vervanger die een jongen is.. eindigt op errel
Nee dat was Mikequote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ze zijn toch gematched op Tinder? Dan kan ik mij ergens wel voorstellen dat hij denkt dat 'ie een kans heeft.
Hij loopt juist uit te leggen dat er mensen zijn die dat geloven. Niet dat hij dat gelooft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:17 schreef engine het volgende:
NOS fake news!!![]()
Mike heeft er duidelijk verstand van.
En Mike die heeft volgens mij toch ergens geen interesse in d'rquote:
Tijd dat ik naar de andere stream ga danquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij loopt juist uit te leggen dat er mensen zijn die dat geloven. Niet dat hij dat gelooft.
Forum voor Nominatiequote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:18 schreef engine het volgende:
Nog even en hij begint een politieke partij
Ik begin nu wel te twijfelen of Mike zelf ook niet wat wappie neigingen heeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:19 schreef engine het volgende:
[..]
Tijd dat ik naar de andere stream ga dan
quote:
Ik kon het er niet zo duidelijk uithalen omdat hij zo overdreven praat over alles.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik begin nu wel te twijfelen of Mike zelf ook niet wat wappie neigingen heeft.
Afgelopen nacht kennelijk. Ben op gegeven moment afgehaakt. Irritatie werd te veel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat heb ik helemaal niet meegekregen over die verkrachting en aanranding was dat dat nachtgesprek met Patrick ofzo ? is dat nog ergens te vinden ?
Misschien kannie wat GHB in Jerrel's BB-fles gooien. Wordt ie rustig van.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:23 schreef Kefke04 het volgende:
Mike is een beetje een creep maar is niet vervelend, en is sociaal met iedereen.
Liever een creep dan Jerrel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:23 schreef Kefke04 het volgende:
Mike is een beetje een creep maar is niet vervelend, en is sociaal met iedereen.
Hij is vet onzeker, zijn ogen schieten alle kanten op..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:23 schreef Kefke04 het volgende:
Beetje te veel, maar ja dat doet de regie.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:23 schreef Kefke04 het volgende:
dat dus, en gisteren toen ie nog niet wist dat ie niet mocht stemmen gaf hij aan op Ferrel te gaan stemmen. Dus laat Mike nog maar even doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Liever een creep dan Jerrel.
hij probeert zich bij iedereen in te likkenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:23 schreef Kefke04 het volgende:
Is het serieus zo geregisseerd? Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beetje te veel, maar ja dat doet de regie.
Je kan nergens anders naar kijken...ook het geluid lijkt bij hem wel dubbel sterk. Een ander gesprek kan je niet meer volgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:26 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is het serieus zo geregisseerd? Lijkt me sterk.
Die leuke pot geld krijg je niet bij elkaar zonder sterke spelers.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:12 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zal Patje genomineerd worden, en tegen wie zet je hem dan? Thomas?
Als ik nu in het huis zou zitten, zou ik de irritante Jerrel, Matt en Mike weg willen hebben. Maar daarna zou ik de sterke spelers tegen elkaar zetten: Michel Tegen Nick bijvoorbeeld.
Dan ben je er altijd 1 kwijt al.
Jill tegen Thomas is ook een optie.
Het gaat niet om vriendjes maken, het gaat om een leuke pot geld.
@Koos1958 lees je mee?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Weet je wat ik trouwens wel grappig vind aan Matt.. Hij kan niet fluisteren of zachtjes praten. Heel soms probeert hij game te praten met Thomas en/of Jill op de slaapkamer. Maar dat kan hij alleen op volume 10. En zij dan gelijk... 'sstttttt sttttt'
Dank je welquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:33 schreef camaron het volgende:
Gecondoleerd VloggendeChipsZak. Sterkte hoor.
fingers xxsd .. dat de Hamsterkooi gaat bevriezenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:32 schreef magnaal het volgende:
Ik lees net, dat het behoorlijk koud kan gaan worden, is het BB huis daar goed op berekent vraag ik me af..
Bent u nog wel steeds #teamJill of is dat verandert.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:54 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
La Jill, met Thomas en Matt douchen.
Is toch meestal pas rond 15.00 uurquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:36 schreef Benny het volgende:
Ze zijn wel laat met de nominaties vandaag
Ze klaagden vanochtend al over koude slaapkamers.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:32 schreef magnaal het volgende:
Ik lees net, dat het behoorlijk koud kan gaan worden, is het BB huis daar goed op berekent vraag ik me af..
Dan gaat we het vandaag niet te weten komen tijdens de uitzending.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is toch meestal pas rond 15.00 uur
Daar staat de verwarming lager. Kunnen ze zelf regelen. Verder is het niet zo gauw koud met al die lampen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze klaagden vanochtend al over koude slaapkamers.
Ik denk dan aan bevroren leidingen bv...oei dat zou wel voor ongemak zorgen...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
fingers xxsd .. dat de Hamsterkooi gaat bevriezen
![]()
![]()
ghu ghu ghu
Als ik niet beweeg heb ik het ook koud. Zij zitten en liggen 90% van de dagquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Daar staat de verwarming lager. Kunnen ze zelf regelen. Verder is het niet zo gauw koud met al die lampen.
Nog niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Unieke beelden, Matt zit niet naast Jill:
[ afbeelding ]
Het enige wat ik grappig vindt aan Matt is dit:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Weet je wat ik trouwens wel grappig vind aan Matt.. Hij kan niet fluisteren of zachtjes praten. Heel soms probeert hij game te praten met Thomas en/of Jill op de slaapkamer. Maar dat kan hij alleen op volume 10. En zij dan gelijk... 'sstttttt sttttt'
Die blik van Thomasquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
jill is ook zwarerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:42 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Het enige wat ik grappig vindt aan Matt is dit:
[ afbeelding ]
Kwam die nou vol met z'n hoofd tegen die trap aan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:42 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Het enige wat ik grappig vindt aan Matt is dit:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:45 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Kwam die nou vol met z'n hoofd tegen die trap aan?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe eindelijk geen mattquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Danke Mario, es ist immer noch sehr unwirklich und würde wirklich gerne zu ihm gehen, um gemeinsam fernzusehen. Dass dies nicht mehr möglich ist, ist sehr schwierigquote:
Het zijn bijna altijd hele grote porties. Maarja Michel bepaalt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:46 schreef Clasientje het volgende:
Zo genoeg te eten krijgen ze sowieso iedereen krijgt zo grote kipbout bij hun avondeten best veel.
Julie de mama was blij dat ze er vanaf was, kan ze hier ook nog eens de kids opvoedenquote:
Ranzig mokkelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:49 schreef JimLaFleur het volgende:
Zoey zegt: Ik zweeft boven het toilet.. Nu weten we ook meteen van wie die poep vlekken op de wc bril waren...
Wat naar. Gecondoleerd en veel sterkte gewenst.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:47 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Helaas wel ja..
Gistermiddag nog gezien last minute (Wilde eigenlijk niet gaan omdat het zo tyfus glad is in die straatjes) en toen was 'ie nog vrolijk aan het afwassen, gezellig met 'm gepraat.
En 1 uur word ik gebeld dat 'ie achterover in het bed was gevallen toen ze wilde gaan slapen en toen de ambulance er aan kwam was 'ie waarschijnlijk al overleden..
Dank je welquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:52 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Wat naar. Gecondoleerd en veel sterkte gewenst.
geloof ik niet om dat zij met schoonmaken an de geburt wasquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:49 schreef JimLaFleur het volgende:
Zoey zegt: Ik zweeft boven het toilet.. Nu weten we ook meteen van wie die poep vlekken op de wc bril waren...
Vind ik wel mee vallen. Een bordje volquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:50 schreef engine het volgende:
[..]
Het zijn bijna altijd hele grote porties. Maarja Michel bepaalt.
Dat mag. Honger heeft daar nog niemand hoeven hebben in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:53 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Vind ik wel mee vallen. Een bordje vol
toch krijg ik hier het idee dat de Belgen meer klagen en roddelen en ouwehoeren dan de Nederlanders, echt hullie en zullie land. Ik ben huismeesteres vandaag , vanaf nu alleen positieve dingenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
Julie klaagt bij Zoey over de bende in de kinderkamer.
Ik gok dat ze dat juist doet OMDAT het ranzig is op die wc's hequote:
Je ze zitten ineens met van die mama-kindjes die zelf niks gewend zijn qua huishoudenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:54 schreef Tourniquet het volgende:
Gezeik over het schoonmaken kan er ook nog wel bij.
Helaas, Michel gooit roet in t weten van dit scenarioquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:56 schreef Juan_Roman het volgende:
Zoey nu: ze stoort zich ook aan de rommel maar ze zegt "ik zeg niks meer want ik wil niet als de zager overkomen".
Zoey straks waarschijnlijk tegen de rommelmakers: "Julie was weer aan het klagen over de rommel die jullie maken, waar bemoeit zij zich mee, dat ze het dan in jullie gezicht zegt".
Waar kan ik inzetten op dit scenario?
Krijg hij nog wel voor zijn kiezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:58 schreef Hznootje het volgende:
Heeft Michel zichzelf benoemt tot opperhoofd??
Hij is de enige die het durft te zeggen, de rest is achterbaks achter andere mensen hun rug aan het klagenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:58 schreef Hznootje het volgende:
Ze sprak ook niet over de nominaties terwijl ze met Julie in de badkamer was. Dat is zo tegen Zoey haar gewoontjes dat een nominatie er wel zit aan te komen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:56 schreef Juan_Roman het volgende:
Zoey nu: ze stoort zich ook aan de rommel maar ze zegt "ik zeg niks meer want ik wil niet als de zager overkomen".
Zoey straks waarschijnlijk tegen de rommelmakers: "Julie was weer aan het klagen over de rommel die jullie maken, waar bemoeit zij zich mee, dat ze het dan in jullie gezicht zegt".
Waar kan ik inzetten op dit scenario?
Het is een "je bent m'n moeder niet" blikquote:
Maar ja, hoge bomen vangen veel wind.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:59 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hij is de enige die het durft te zeggen, de rest is achterbaks achter andere mensen hun rug aan het klagen
Jill is de meest afwezige huismeester tot nu.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:00 schreef bpi het volgende:
Jill zie ik dit inderdaad niet zeggen. Gelukkig is Michel er.
Daar zijn toch afspraken over gemaakt?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:00 schreef Hznootje het volgende:
Julie weet niet meer op welke wc ze moet gasan zitten omdat ze vies zijn? Ik zou zeggen pak een pleeborstel en bleek ofzo?
ik denk dat de febo hem dat als opdracht heeft gegeven, hij was net toch een hele tijd buiten beeld dus waarschijnlijk bij de feboquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:58 schreef Hznootje het volgende:
Snapt gewoon niet wat ze moet doenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:01 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Jill is de meest afwezige huismeester tot nu.
Dat is wederzijds denk ikquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:00 schreef bpi het volgende:
Jill zie ik dit inderdaad niet zeggen. Gelukkig is Michel er.
Ja iddquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:01 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Jill is de meest afwezige huismeester tot nu.
Die hebben ook stevige wortelsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ja, hoge bomen vangen veel wind.
Die heeft managementtraining gehadquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:01 schreef Tourniquet het volgende:
Toch kan ik dat wel waarderen van Michel, die gooit het gewoon in de groep als hij zoiets opvangt. Hij brengt het ook op een neutrale manier zonder iemand direct aan te vallen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:58 schreef Hznootje het volgende:
Ja dat de wc's 1x per dag gedaan moeten worden. Maar als je ziet dat ze vies zijn of je vindt ze vies dan kan je daar zelf toch iets aan doen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zijn toch afspraken over gemaakt?
Ook dat. Zeg ook niet dat ie omvalt, maar wind gaat ie er wel over krijgen.quote:
heeft ze gisteren al gedaan, na 2 uren waren ze weer enorm smerigquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:00 schreef Hznootje het volgende:
Julie weet niet meer op welke wc ze moet gasan zitten omdat ze vies zijn? Ik zou zeggen pak een pleeborstel en bleek ofzo?
Ja. De personen aanspreken die er een bende van maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat de wc's 1x per dag gedaan moeten worden. Maar als je ziet dat ze vies zijn of je vindt ze vies dan kan je daar zelf toch iets aan doen?
Het is juist goed dat iemand dit benoemt. Wat Jill had dit nooit gedaanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
BB sletje
ja baas
nee baas
oke baas
doe ik baas
Is gewoon wel een prima kerel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:01 schreef Tourniquet het volgende:
Toch kan ik dat wel waarderen van Michel, die gooit het gewoon in de groep als hij zoiets opvangt. Hij brengt het ook op een neutrale manier zonder iemand direct aan te vallen.
welke opdracht, ze heeft niks hoeven te doen voor dit huismeesterschapquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja iddWel de opdrachten (lusten) maar niet de lasten.
Ik heb nog nooit een huismeester iets anders zien doen dan boodschappen regelen en 3 huisregels maken. Alleen Liese heeft een stemronde moeten beslissen, verder wordt er niet gecontroleerd, door geen enkele huismeester tot nu toe, Jill is echt niets slechter dan de vorige HM, ze maakt zich wel druk om die rol.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:01 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Snapt gewoon niet wat ze moet doen
Ik verdenk Patjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. De personen aanspreken die er een bende van nmaken,
Ga toch zeker niet de hele tijd andermans schijt opruimen.
Pleur je papier gewoon in de wc, trek door, en check of alles weg is.
Tis geen studentenhuis. Hoe moeilijk kan t zijn?
De huisregels bedoelde ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:04 schreef danilel het volgende:
[..]
welke opdracht, ze heeft niks hoeven te doen voor dit huismeesterschap
ja hij loopt niet te roddelen zoals julie doetquote:
Echt zo'n verstokte vrijgezelquote:
Wordt er een x gelachen, is t ook niet goedquote:
Hier vind ik dat opgaan voor Zoey.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hij loopt niet te roddelen zoals julie doet
Durft niks zeggen, moet ook altijd eerst met Thomas overleggen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:01 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Lachen is prima! Maar hoeft niet met meer DB dan een squadron F35'squote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wordt er een x gelachen, is t ook niet goed
sorry neem het even op voor haar als het niet tegen haar gezegd word kan ze weinig in de groep gooien ook hoor julie rodded erover en zegt het dan ook tegen michel en ja michel zegt meteen in de groep maar jill weet van nietsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:01 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is in d'r leven echt heel erg onder de duim gehouden, merk je wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:06 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Durft niks zeggen, moet ook altijd eerst met Thomas overleggen.
Geef het 4 weken, dan is ze er uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:07 schreef Clasientje het volgende:
Ik vind Jill absoluut geen winnares waardig. Ze voert niks uit als huismeester voert ze ook geen reet uit, is toch raar dat Michel de groep moet gaan aanspreken terwijl dit de taak is van Jill, enige wat ze doet is zich gedragen als een kleuter!
Nou, vertel eens welke HM dat wel heeft gedaanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:07 schreef Clasientje het volgende:
Ik vind Jill absoluut geen winnares waardig. Ze voert niks uit als huismeester voert ze ook geen reet uit, is toch raar dat Michel de groep moet gaan aanspreken terwijl dit de taak is van Jill, enige wat ze doet is zich gedragen als een kleuter!
Ja ze is echt behoorlijk onvolwassen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:07 schreef Clasientje het volgende:
Jowi. Maar dat was ook de eerstequote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:08 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nou, vertel eens welke HM dat wel heeft gedaan
allen behalve Jowiquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:08 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nou, vertel eens welke HM dat wel heeft gedaan
Hoorde het ook en schrok, dacht wat doe hij nouquote:
Blij dat een Belg dit zelf zegt!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:09 schreef Jockari het volgende:
Die Liese zet ons belgisch clownspaar van het paleis op de zelfde hoogte als het koningspaar van Nederland. Echt niet hè ! In paleis brussel zijn dat gewoon franstalige carnavalszotten..
Julie durft het ook te zeggen. Ook tegen Zoey gisteren, die haar ervan probeerde te beschuldigen dat zij had gezegd dat ze niet op de nieuwe zouden stemmen. Beetje Italiaans bloed vermoed ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hij loopt niet te roddelen zoals julie doet
quote:
Dus dat helemaal mee eensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een huismeester iets anders zien doen dan boodschappen regelen en 3 huisregels maken. Alleen Liese heeft een stemronde moeten beslissen, verder wordt er niet gecontroleerd, door geen enkele huismeester tot nu toe, Jill is echt niets slechter dan de vorige HM, ze maakt zich wel druk om die rol.
Wat een onzin, ten eerste schept hij altijd samen op met Nick. En ten tweede gelukkig hebben de bewoners een mond en zitten dicht bij de keuken en kunnen zeggen ik hoef niet zoveel of duwt hij dat door hun strot. Als je ieder zelf laat opscheppen zijn er altijd een paar die het laatst opscheppen en te kort hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:50 schreef engine het volgende:
[..]
Het zijn bijna altijd hele grote porties. Maarja Michel bepaalt.
Volgens mij was dat gister idd ook ergens t commentaar van Jill, dat sommige mensen super veel opscheppen. "Hallo, er zijn ook nog andere bewoners!".quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een onzin, ten eerste schept hij altijd samen op met Nick. En ten tweede gelukkig hebben de bewoners een mond en zitten dicht bij de keuken en kunnen zeggen ik hoef niet zoveel of duwt hij dat door hun strot. Als je ieder zelf laat opscheppen zijn er altijd een paar die het laatst opscheppen en te kort hebben.
Wat heeft die gerookt vanochtend?quote:
"Hallo niet alles draait om Jill!"quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gister idd ook ergens t commentaar van Jill, dat sommige mensen super veel opscheppen. "Hallo, er zijn ook nog andere bewoners!".
Ja matt die vreet echt niet normaal veel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gister idd ook ergens t commentaar van Jill, dat sommige mensen super veel opscheppen. "Hallo, er zijn ook nog andere bewoners!".
T is een soort Dolfinarium harderwijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Kunnen we als SL in vervolg niet gewoon Patje in de tub krijgen? Is kostelijk vermaak
Mooie screensaver, in plaats van een aquariumquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Kunnen we als SL in vervolg niet gewoon Patje in de tub krijgen? Is kostelijk vermaak
Hij is de token dolfijn in huisquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mooie screensaver, in plaats van een aquarium
Ik zie stevige porties. Zeker voor mensen die toch al de hele dag door aan het eten zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een onzin, ten eerste schept hij altijd samen op met Nick. En ten tweede gelukkig hebben de bewoners een mond en zitten dicht bij de keuken en kunnen zeggen ik hoef niet zoveel of duwt hij dat door hun strot. Als je ieder zelf laat opscheppen zijn er altijd een paar die het laatst opscheppen en te kort hebben.
Mannen eten meer dan vrouwen. Dat compenseert dan weer.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als Mike wat minder atquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mannen eten meer dan vrouwen. Dat compenseert dan weer.
Ja hoor, waar gaat 'ie heen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:17 schreef Kefke04 het volgende:
Thomas gaat op reis zegt ie, dat zal nog niet gaan met covid op dit moment
Ben er toch een beetje bang voor.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat. Zeg ook niet dat ie omvalt, maar wind gaat ie er wel over krijgen.
Dat zag je gisteren maar weer?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die leuke pot geld krijg je niet bij elkaar zonder sterke spelers.
Dat zag je gisteren maar weer.
Voor het programma ook leuker om sterke spelers te zien lijkt mij.
"Benoem de 12 provincies van Nederland"quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:19 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat zag je gisteren maar weer?
BB bepaalt de vorm van het spel. Dat kan de komende weken ook zomaar een serie zonder fysieke kracht zijn natuurlijk
Urbanusquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:20 schreef Ang3l het volgende:
Patje is een beetje de dorpsgek, de rare oom, de kwibus en de Urbanus
Nadat ze gister vroeg "Wat is links?" zou me dat niet verbazen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Benoem de 12 provincies van Nederland"
Jill: Hebben we maar 12 provicies!? Hoe weet je dat!?
Mag je niet zeggen. Voor je t weet is het verhaal dat je hem een vieze rat noemde!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:21 schreef suzi1 het volgende:
maar die neus van michel heeft hier toch ook zeker wel wat van weg
[ afbeelding ]
Dat heeft ze gister al gezegd. Was een letterlijke quotequote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nadat ze gister vroeg "Wat is links?" zou me dat niet verbazen.
Maar goed dat ze beetje sturen anders hadden ze na 2 dagen geen eten meer en moet de ongediertebestrijding gebeld worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie stevige porties. Zeker voor mensen die toch al de hele dag door aan het eten zijn.
Samen met Nick ja. Die twee bepalen alles in het huis.
Ja dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat heeft ze gister al gezegd. Was een letterlijke quote
En buiten het eten zie ik Nick ook niet veel beslissen. Maar snap dat men die agenda er probeert door te drukken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Maar goed dat ze beetje sturen anders hadden ze na 2 dagen geen eten meer en moet de ongediertebestrijding gebeld worden.
man 13quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:09 schreef JimLaFleur het volgende:
Hahahahahahah Patje verdrinkt bijna!!![]()
![]()
Dit kunnen we toch niet missen in het huis!
het was ook een muisje volgens jerrel. maar dat werd ineens een ratquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen. Voor je t weet is het verhaal dat je hem een vieze rat noemde!
Hoezo overdreven reactie en uit verband trekken?
Nee, ik bedoel de provincies quote.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook.
Bij t armpje drukken.
Ja, en die oren en blik in de ogen ook. Zelfs de houdingquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:21 schreef suzi1 het volgende:
maar die neus van michel heeft hier toch ook zeker wel wat van weg
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |