Het is zo'n schril contrastquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:51 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Vrienden op rechts.......op links Jerrel en zijn make up doos.
En Zoey een soort Zwitserlandquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:51 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Is stream 2 .. zit er iemand in de DBKquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:51 schreef MissyZ het volgende:
Woonkamerstream. Gaat er wat gebeuren, nominaties?
Thanks BPquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:53 schreef Blackprinces het volgende:
Kinderen voor kinderen![]()
VloggendeChipsZak gecondoleerd
1.88 heeft die gezegd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoe lang zou Thommy zijn
best een reus eigenlijk
Ergens dik in de 1,80 denk ikquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoe lang zou Thommy zijn
best een reus eigenlijk
Is Thommy een bijnaam voor Matt?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:56 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ergens dik in de 1,80 denk ik
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:56 schreef zodeju het volgende:
Ja hoor.....Jill is weer ok.....het woord piemel is alweer gevallen.
Yep. Ik vind het een destructief mannetje. Kettingroker, zuipert, in de schuldsanering, opschepverhalen over wel of niet sex en zelfs verhalen over aanranding en verkrachting.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik begrijp niet hoe die Mike ooit door de casting is gekomen.
Daar gaan ze ook klachten over krijgen.
Ik weet dat je niet schuldig bent tot het is bewezen, maar aangeklaagd voor verkrachting.
Alle stoere verhalen over die Tinder dates.
Als Jill mijn dochter was, had ik nu toch gebeld met BB en gevraagd die engerd uit de buurt te houden.
was rene er nou nog maar inquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:36 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil Matt slaan.
Ben wel voor wereldvrede.
Dat dekbed links is Jill trouwens.
Van Theo ging een verhaal rond van oplichting van senioren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. Ik vind het een destructief mannetje. Kettingroker, zuipert, in de schuldsanering, opschepverhalen over wel of niet sex en zelfs verhalen over aanranding en verkrachting.
Die man werkt zich de vernieling in. Rare casting.
Maar alle dingen die hinten op controverse mogen nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:59 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Van Theo ging een verhaal rond van oplichting van senioren.
Kennelijk zocht de regie naar uitdagingen.....
Veel sterkte!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:47 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Helaas wel ja..
Gistermiddag nog gezien last minute (Wilde eigenlijk niet gaan omdat het zo tyfus glad is in die straatjes) en toen was 'ie nog vrolijk aan het afwassen, gezellig met 'm gepraat.
En 1 uur word ik gebeld dat 'ie achterover in het bed was gevallen toen ze wilde gaan slapen en toen de ambulance er aan kwam was 'ie waarschijnlijk al overleden..
René had Jerrel zwemles gegeven na een halfuur. En Matt had ook snel opzij gezet. Niemand in de buurt van zijn zusje.quote:
ja maar zoey is samen met jerrel bezig met iets vals dus die 2 zeker niet te vertrouwen samenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:51 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel of er geen normale nederlanders meer bestaan. Theo, Jerrel, Mike. en Jill die jaren jonger is dan haar leeftijd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. Ik vind het een destructief mannetje. Kettingroker, zuipert, in de schuldsanering, opschepverhalen over wel of niet sex en zelfs verhalen over aanranding en verkrachting.
Nou zoveel zei rene ook niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:00 schreef MissyZ het volgende:
[..]
René had Jerrel zwemles gegeven na een halfuur. En Matt had ook snel opzij gezet. Niemand in de buurt van zijn zusje.
Jawel maar dat werd niet uitgezonden. Ook niet op streams.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nou zoveel zei rene ook niet.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ja hij heeft het ook gezegd hij heeft van jill ook alles gevolgd had gezegd dat die alles wist te vertellen instagram facebook allesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik begrijp niet hoe die Mike ooit door de casting is gekomen.
Daar gaan ze ook klachten over krijgen.
Ik weet dat je niet schuldig bent tot het is bewezen, maar aangeklaagd voor verkrachting.
Alle stoere verhalen over die Tinder dates.
Als Jill mijn dochter was, had ik nu toch gebeld met BB en gevraagd die engerd uit de buurt te houden.
Daar kan ik dan niet over oordelen. Dat was niet te zien. Dan heeft hij geen gun factor gehad.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:01 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Jawel maar dat werd niet uitgezonden. Ook niet op streams.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:01 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Jawel maar dat werd niet uitgezonden. Ook niet op streams.
Sorry hoor, maar daar heb ik zo mijn twijfels bij. We hebben van René, in de tijd dat hij in het huis zat, geen enkele stevige uitspraak of "harde actie" gezien. Waarom denk je dat hij dat nu ineens wel zou doen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:00 schreef MissyZ het volgende:
[..]
René had Jerrel zwemles gegeven na een halfuur. En Matt had ook snel opzij gezet. Niemand in de buurt van zijn zusje.
Gecondoleerdquote:
dat heb ik helemaal niet meegekregen over die verkrachting en aanranding was dat dat nachtgesprek met Patrick ofzo ? is dat nog ergens te vinden ?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat betreft de K3 persco .. ik begrijp dat daar de Nederlander ook al opstapt
Als het allemaal waar zou zijn?? Ik geloof maar 1/3 van al die verhalen die de bewoners vertellenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jill ervaart het blijkbaar niet als irritant..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:04 schreef Oranos het volgende:
Is toch schijtirritant als iemand de hele dag achter je aan huppelt, zeg er dan ook wat van
kijk dat bedoelde ik dus ik had ook echt wel het idee dat die dat zou doenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:00 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |