abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_198211714
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 14:49 schreef AMDB het volgende:
GWG voor maart zijn het niet eens waard om hier te posten, toch?
Metal Slug. _O_
Yankee
Baasjes
pi_198215191
Niemand die de Halo Infinite update plaatst? Nep-Xboxers! ;)
pi_198215251

quote:
Infinite's world is incredibly large, and its vast combat zones connect seamlessly to each other. Its vistas are filled with adventures that entice you to stray from the golden path story missions. From a distance, it might appear that we're building an open world game, but that's not really the case. We';re making a Halo game; a sandbox shooter where our goal is to make you feel like the most powerful actor in a rich, emergent, sci-fi combat simulation.

For example, if you zoom into some of this month's screenshots, you'll catch glimpses of the wildlife that inhabits the ring. Halo Infinite's campaign doesn't have a crafting system, however, and you won't spend time hunting and skinning animals to make better gear for Master Chief. Spartans wear Mjolnir assault armor. They don't need leather boots.

What you will spend time doing is plummeting from a rocky overlook into the heart of an enemy patrol, eliminating their leader with a well-stuck Plasma grenade, using your Grappleshot to pull his power weapon off the ground and into your hands, and then empty its magazine into the rest of the patrol, scattering the nearby wildlife back into their burrows.

Which is to say, we've designed Halo Infinite so that you’re freer than you've ever been to do what Spartan super-soldiers do best: survey a battlespace, plan your attack, engage the enemy, deal with whatever surprises the sandbox throws your way, and then rearm for the next battle.

What's different this time is that you have more freedom than ever before to choose your path through the world. Follow a hidden cave system into a well-guarded fortress, wind your Warthog through a fog-filled mountain pass, capture a Banshee and fly to a floating ring fragment across a gap of stars. A strong narrative remains at the heart of the Master Chief's adventure, and your journey between story missions is entirely up to you.
So then, what kind of game is Halo Infinite ? It's the most open and adventure-filled Halo game ever. It's the Halo game we could only dream about making 20 years ago. And we can't wait for you to explore it.
twitter
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:05:36 #204
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198215591
Halo, nooit van gehoord? ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198217133
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja ik heb er ook geen interesse in maar het blijft wel een grote franchise natuurlijk. Zie sommige mensen op het internet helemaal wild worden.

Denk dat de jarenlange PlayStation-dominantie in Nederland Halo als merk nooit echt groot heeft weten te krijgen. :P
  vrijdag 26 februari 2021 @ 15:14:06 #206
8372 Bastard
Persona non grata
pi_198218551
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Halo: The master chief collection op Gamepass is wel een aanrader dan om mee te beginnen.
Alllles zit er in, alle maps, SP/MP.
Ik klikte willekeurig Halo 3 MP aan, 4 sec later zat ik in een volle MP room O+
The truth was in here.
pi_198218694
Ja ik kijk ook enorm uit naar Infinite. Ik speel momenteel alleen maar de Master Chief collection
  vrijdag 26 februari 2021 @ 15:58:13 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198219228
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:14 schreef Bastard het volgende:

[..]

Die Halo: The master chief collection op Gamepass is wel een aanrader dan om mee te beginnen.
Gijsssssssssssssssssssssssssssssss
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198219435
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:14 schreef Bastard het volgende:

[..]

*;
pi_198219877
quote:
Zo tof dit >:)
SOONY
  vrijdag 26 februari 2021 @ 17:46:16 #211
8372 Bastard
Persona non grata
pi_198220577
quote:
19s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gijsssssssssssssssssssssssssssssss
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:13 schreef Aurelius het volgende:

[..]

*;
Giiiijjjjjssssssssssssjes O+
The truth was in here.
pi_198232274
Heeft er iemand wel eens wat van de Microsoft shop gekoch? Man man wat een drama, het werd 'verzonden' met ups, vanuit de US (?) naar Engeland en dan door naar Nederland maar nu zegt die dus dat ik het heb ontvangen en ook een krabbel heb gezet.. :') maar dat is ergens in Engeland... Nergens kun je makkelijk support krijgen op de Microsoft website zelf, ze nemen de telefoon niet op of de bel uren zijn maar beperkt en veranderd steeds (?), okay uiteindelijk iemand gesproken en die zeggen gewoon makkelijk dat ik ups moet contacteren. Ik dus bellen naar ups maar die wisten natuurlijk ook niets en de help was natuurlijk weer ver te zoeken net of dat het mijn fout is. :') Ze hebben mijn mail en nu maar afwachten of zo?

Wtf is deze...

edit: het was dus een controller, ja ik kon het ook natuurlijk gewoon bij een andere webshop bestellen wat sowieso makkelijker zou zijn maar ik had dus een 50e Microsoft kaart gekregen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verbruikersnaam op 27-02-2021 13:31:48 ]
Yankee
Baasjes
  zaterdag 27 februari 2021 @ 13:33:16 #213
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_198232397
En die 35+ euro aan verzendkosten was je verder wel cool mee?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_198232444
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 13:33 schreef Skull-splitter het volgende:
En die 35+ euro aan verzendkosten was je verder wel cool mee?
Gratis verzend...
Yankee
Baasjes
  zaterdag 27 februari 2021 @ 18:05:14 #215
12888 Skull-splitter
pi_198236286
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 13:37 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Gratis verzend...
En dan nog import moeten aftikken als het goed is.
pi_198238599
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 18:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En dan nog import moeten aftikken als het goed is.
Microsoft shipped altijd alles vanuit de US ipv Europa zelf? In mijn geval (de controller) dus wel... Lijkt mij nogal onaannemelijk dat men op Europese websites van Microsoft producten kunnen bestellen en ze nog voor 35+ importkosten (hidden) moeten betalen zonder dat dat wordt aangegeven. Maar ik ben bang dat het er toch iets te maken heeft... Ik wacht nog even af.
Yankee
Baasjes
  zondag 28 februari 2021 @ 01:49:16 #217
12888 Skull-splitter
pi_198244275
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Microsoft shipped altijd alles vanuit de US ipv Europa zelf? In mijn geval (de controller) dus wel... Lijkt mij nogal onaannemelijk dat men op Europese websites van Microsoft producten kunnen bestellen en ze nog voor 35+ importkosten (hidden) moeten betalen zonder dat dat wordt aangegeven. Maar ik ben bang dat het er toch iets te maken heeft... Ik wacht nog even af.
Najah, meer dat als ik werkelijk vanuit de VS iets laat komen wat meer weegt dan een brief ik meteen aan de 35 euro verzendkosten zit waarna er importheffing over het totaal mag gaan.

MS kan alleen zonder verzendkosten en andere ongein verzenden als ze vanuit daar naar een EU warehouse verzenden en dan direct naar de EU klant. Dan kunnen ze belasting technisch gezien nog de door hen betaalde importheffingen en dergelijke terugkrijgen later.
pi_198253663
Mafia DE lekker spelen, eigenlijk nog een beetje een twijfel over GTA V en Red Dead Redemption 2 maar ben bang dat die versie geen next gen updates gaan krijgen.

GTA V zal wel een full priced nieuwe versie worden en Red Dead Redemption 2 zou wel fijn zijn met 4K 60FPS en HDR :P
SOONY
pi_198254583
twitter
SOONY
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')