Nee, geen IPoAC maar gewoon ouderwetse 4g en slechts 15-20 Mbps nu (waarschijnlijk omdat de hele straat nu ook op 4g hangt ofzo).quote:
Heb je beperkte bundel?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, geen IPoAC maar gewoon ouderwetse 4g en slechts 15-20 Mbps nu (waarschijnlijk omdat de hele straat nu ook op 4g hangt ofzo).
Meer traag dan pech.quote:
Was sarcastischquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom, die loopt overal doorheen hoor
ALs je goede schoenen hebt en kleding
Gelukkig kan je nog op internet als is het zo traagquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, geen IPoAC maar gewoon ouderwetse 4g en slechts 15-20 Mbps nu (waarschijnlijk omdat de hele straat nu ook op 4g hangt ofzo).
Vannacht niet echt veel geslapenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je hebt gedaan dat je zo moe bent?
Ja, 1000 gig per maand.quote:
Gelukkig van het weekend wel lekker veel geslapen, dus kan 1 nachtje wel hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dit hou je zo geen nachten vol
Kijk je geen BB meeer?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:18 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Was sarcastischDie vrouw loopt overal heen
Mario ingehaaldquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je hebt gedaan dat je zo moe bent?
Oh dan valt het toch mee? Tenzij je grote bestanden moet versturen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach jullie hebben het gezellig gehad.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig van het weekend wel lekker veel geslapen, dus kan 1 nachtje wel hebben.
Toch niet vanwege DTS puntenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vannacht niet echt veel geslapen
Ik vind het hele BB niets aan,quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:20 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Jazeker wel, zit nog in het topic !
FF heeft van de week bijna 2 uur alleen gezeten hier snachtsquote:
Is bij jullie wel gestrooid Amarantha?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Morgen weer 2 uur door de sneeuw fietsen. Nu jij weer @:vloggendechipszak
Heftigquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Morgen weer 2 uur door de sneeuw fietsen. Nu jij weer @:vloggendechipszak
Ik niet, na de eerste uitzending gelijk afgekapt. Nog wel eens langsgezapt maar het kon mij niet 'pakken'quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Vind de streams soms wel leuk als er weer een discussie is.
En ik volg de uitzendingen.
Het is te doen, beter dan menig hotel- of vliegveldwifi.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh dan valt het toch mee? Tenzij je grote bestanden moet versturen.
Vast wel maar heb je als fietser weinig aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is bij jullie wel gestrooid Amarantha?
Waarom niet lopend naar de winkel? Het is paar honderd meter van je huis. Als ik mensen van 70+ met een rollator over het sneeuw zie lopen dan kan jij dat toch ook prima lopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Heftig
Ik ga morgen de hele dag thuis zitten en niksen, geen zin om iets te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |