Lees de laatste post in het vorig topic deelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:04 schreef brasta het volgende:
Hebben ze polonaise gedaan vandaag? Op welk nummer?
Het is wel niet makkelijk om terug te lezen in vorige draadjes vind ikquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lees de laatste post in het vorig topic deel
Benny post het net
Gewoon voor de fun nomineren aubquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:05 schreef D. het volgende:
Nu noninaties zijn uitgesteld, krijgen we ze toch vanavond wel te zien?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
brasta heeft er een handje van topics te kapen .. kap daarmee
Kap kap, in m'n trainingspak pakquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Is dat weer aangepast?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:06 schreef Benny het volgende:
K4 loopt te mauwen dat de nieuwen mogen stemmen. Maar zouden ze ook beseffen dat het weleens positief voor ze uit kan vallen?
Hoe bedoel je?quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
En puber-TSquote:
Ik denk het niet. Soms halen wat dingen die in de ochtend gebeuren wel de avonduitzending, maar als ze vanmiddag pas gaan nomineren (waar het naar uitziet aangezien ze nu eerst de weekopdracht hebben) denk ik niet dat het de montage van de avonduitzending haalt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:05 schreef D. het volgende:
Huh? Dat wist ik niet eensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Matt, Mike en Jerrel mogen niet stemmen en er mag niet op ze worden gestemd. Daarin is nooit wat veranderd
Ik lees dat jij zegt ze mauwen dat de nieuwen mogen stemmenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Matt, Mike en Jerrel mogen niet stemmen en er mag niet op ze worden gestemd. Daarin is nooit wat veranderd
nederlandse schlagerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:04 schreef brasta het volgende:
Hebben ze polonaise gedaan vandaag? Op welk nummer?
Die nieuwe mogen deze week toch niet nomineren ?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:06 schreef Benny het volgende:
K4 loopt te mauwen dat de nieuwen mogen stemmen. Maar zouden ze ook beseffen dat het weleens positief voor ze uit kan vallen?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees dat jij zegt ze mauwen dat de nieuwen mogen stemmen
Ja, potverdorie... Vergeet ik het belangrijkste woord in de zinquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die nieuwe mogen deze week toch niet nomineren ?
Dan hebben we dus 1 dag de tijd, er vanuitgaande dat donderdag gewoon de exit isquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Soms halen wat dingen die in de ochtend gebeuren wel de avonduitzending, maar als ze vanmiddag pas gaan nomineren (waar het naar uitzien aangezien ze nu eerst de weekopdracht hebben) denk ik niet dat het de montage van de avonduitzending haalt.
Het zal dan wel Patrick tegen Jill zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dan hebben we dus 1 dag de tijd, er vanuitgaande dat donderdag gewoon de exit is
eerst je topic laten kapen, en nu weer dit, je bent er vandaag niet helemaal helder bij bennyquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:10 schreef Benny het volgende:
[..]
[..]
Ja, potverdorie... Vergeet ik het belangrijkste woord in de zin
Excuus
in eindhoven een hele straat volquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
pioenroos bestaat wel in nederland hoor
Jill is huismeester en mag niet genomineerd wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:12 schreef brasta het volgende:
[..]
Het zal dan wel Patrick tegen Jill zijn
vertaal alle posts van mario390, 1 euro per post.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
vertaal alle posts van mario390, 1 euro per post.
dann gaa jou op en oostenrijkse forum,ben benieuwd wat je daar snaptquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lijkt me Zoey of Julie, dat waren de laatste anderen die naar buiten kwamen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:16 schreef Benny het volgende:
Liese dreigend: "Dat nummer, de polonaise. Dat vind ik nog niet eens zo erg... Ik moet alleen even wakker worden en dan moet er niet aan me geschud worden dat ik op moet staan. Geef me even mijn momentje. Nu werd er aan me geschud. Ik weet niet wie het was. Ik moet ook niet weten wie het was. Want... Want..."
Wie was het?
Begint meer en meer bitcherig te wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:16 schreef Benny het volgende:
Liese dreigend: "Dat nummer, de polonaise. Dat vind ik nog niet eens zo erg... Ik moet alleen even wakker worden en dan moet er niet aan me geschud worden dat ik op moet staan. Geef me even mijn momentje. Nu werd er aan me geschud. Ik weet niet wie het was. Ik moet ook niet weten wie het was. Want... Want..."
Wie was het?
Mike heeft een profielfoto op Tinder met een vis. De vrouwtjes schijnen daarvoor te vallen. Dus dan moet dit ook lukkenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:17 schreef Kefke04 het volgende:
Probeert Mike nu Julie in te pikken van Michel
Zoey zal het niet zijn. Die is te lui om te schudden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lijkt me Zoey of Julie, dat waren de laatste anderen die naar buiten kwamen?
man man is echt te erg,vannacht snurrkte jemand in deze kamer zo laut,tuurlijk kannquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:16 schreef Benny het volgende:
Wie was het?
laat mario lekker met rustquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nogmaals... Dat was zijzelfquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man is echt te erg,vannacht snurrkte jemand in deze kamer zo laut,tuurlijk kann
zij niet goed slapen
het is dat of met je hele arm achter in een koe wat de vrouwtjes trekt op tindrquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Mike heeft een profielfoto op Tinder met een vis. De vrouwtjes schijnen daarvoor te vallen. Dus dan moet dit ook lukken
Ich denke du unterschätzt mein Deutsch ein bischen. Niederländer lernen Deutsch in der Schule und ich habe in Deutschland gearbeitetquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann gaa jou op en oostenrijkse forum,ben benieuwd wat je daar snapt
nee julie heeft bij het metlopen niks gezien de oogen gesloten gehadquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lijkt me Zoey of Julie, dat waren de laatste anderen die naar buiten kwamen?
ben je zoooo oud ja...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ich denke du unterschätzt mein Deutsch ein bischen. Niederländer lernen Deutsch in der Schule und ich habe in Deutschland gearbeitet
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ich denke du unterschätzt mein Deutsch ein bischen. Niederländer lernen Deutsch in der Schule und ich habe in Deutschland gearbeitet
Klopt. Toen was alles wel beter. De treinen reden gewoon, sneeuw of niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
voor jou was de avondklok niks nieuws dus
hoe zou je zelf zijn als je zo wordt wakker gemaakt, is niet meer dan normaal. Als je dat bij mij doet krijg je een klapquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begint meer en meer bitcherig te worden
Dit!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:22 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
hoe zou je zelf zijn als je zo wordt wakker gemaakt, is niet meer dan normaal. Als je dat bij mij doet krijg je een klap
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Mike heeft een profielfoto op Tinder met een vis. De vrouwtjes schijnen daarvoor te vallen. Dus dan moet dit ook lukken
was 1 van de laatste goede huismeester regels, nu zijn het wat flauwe opdrachtjes waar niemand zin in heeftquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:25 schreef zodeju het volgende:
Haha, het verschil in slaapkamer van Patrick....zijn bed mooi opgemaakt en de rest lijkt wel of er een bom ontploft is.
Yup. Nog een paar minuten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Wachten ze nu tot ze de gameroom in mogen?
Ja daaag. Moet ik zeker gaan werkenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
kunnen we eindelijk eens wat voor ons zelf doen
Sjaggo mens is het. Zit echt geen leukigheid meer aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:16 schreef Benny het volgende:
Wie was het?
laten we jouw elke dag op die manier wakker maken zien hoe sjaggo jij bent, zo als ik zei als je het bij mij doet krijg je een klap.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sjaggo mens is het. Zit echt geen leukigheid meer aan.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:29 schreef Whuzz het volgende:
Naomi: Mijn kont is aan het verdwijnen!
Neeeeeee! Save Noomie's ass!
Naar mannetje vind ik het.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:31 schreef Kefke04 het volgende:
Mike is wel een beetje een creep nu, zit ie zo te staren hoe zoey zich opmaakt.
Ik vind haar steeds leuker worden. In begin kreeg ik geen hoogte van haar en dacht arrogant.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ben ik niet eensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
meeer??? bij mij was ze al af toen ze marrokaans leerde tellen van ziggoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is nog de story van gister. Bovenaan kan je zien hoe lang geleden zoiets geplaats is. Een story blijft 24 uur zichtbaarquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:32 schreef GayGuy het volgende:
Volgens Big Brother insta is er nu een kermissprl te zien op Videoland, maar ik zie alleen maar bewoners op de bank
ja ik had nachtdienst en zat te kijken, Liese snurkte zo hard niet normaal !!!quote:
binnen een minuut komt thomas weer terug?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:33 schreef Benny het volgende:
Huiskamer camera. Er gaan dingen gebeuren
Dat was gisteren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:32 schreef GayGuy het volgende:
Volgens Big Brother insta is er nu een kermissprl te zien op Videoland, maar ik zie alleen maar bewoners op de bank
Die konkelen ook hoor,quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:33 schreef Koos1958 het volgende:
En weer praten over het stemmen nu naomi julie en zoey. Ik zie dat jill en thomas niet zo doen. Of mis ik dat dan steeds
Met alle respect voor Jill, maar die is te dom om tacktiek mee te bespreken, en met wie moeten die 2 tacktiek bespreken buiten met elkaar, niemand wil met hen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:33 schreef Koos1958 het volgende:
En weer praten over het stemmen nu naomi julie en zoey. Ik zie dat jill en thomas niet zo doen. Of mis ik dat dan steeds
Je kan mij elke dag zo wakker maken. Ik ben dan allang op om 8 uur. En ben nooit ochtendziek of zo. Heb regelmatig onze kleinkinderen te logeren hier en die zijn om 5 uur gelijk aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:32 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
laten we jouw elke dag op die manier wakker maken zien hoe sjaggo jij bent, zo als ik zei als je het bij mij doet krijg je een klap.
Kan ze van de Souf ook leren denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
meeer??? bij mij was ze al af toen ze marrokaans leerde tellen van ziggo
Dus dan doet ze het toch niet zoals die andere vrouwen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:35 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Met alle respect voor Jill, maar die is te dom om tacktiek mee te bespreken, en met wie moeten die 2 tacktiek bespreken buiten met elkaar, niemand wil met hen.
en omdat jij een ochtendmens bent moet iedereen maar een ochtendmens zijn, er zijn nu eenmaal veel mensen waaronder mezelf die beter in de avond en de nacht functioneren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je kan mij elke dag zo wakker maken. Ik ben dan allang op om 8 uur. En ben nooit ochtendziek of zo. Heb regelmatig onze kleinkinderen te logeren hier en die zijn om 5 uur gelijk aan.
ik vind Liese ook een grote chagrijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
vond ik ook vreemd jaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan ze van de Souf ook leren denk ik.
Maar op het moment van wakker worden en even denkt waar ben ik hoe laat is het, kwestie van enkele seconde en dan gaat iemand ruw aan je schudden.....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je kan mij elke dag zo wakker maken. Ik ben dan allang op om 8 uur. En ben nooit ochtendziek of zo. Heb regelmatig onze kleinkinderen te logeren hier en die zijn om 5 uur gelijk aan.
Ik zou er foxwild van worden!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar op het moment van wakker worden en even denkt waar ben ik hoe laat is het, kwestie van enkele seconde en dan gaat iemand ruw aan je schudden.....verschrikkelijk. Je kan dan niet eens even je hersens aanzetten.
Nogmaals, dat was gisteren, zie links bovenin in de story:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:36 schreef GayGuy het volgende:
Serieus. Krijg je van Big Brother op insta een melding dat je NU moet gaan kijken naar de streams, komen ze met een streamlock
Ik kreeg die melding net binnenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nogmaals, dat was gisteren, zie links bovenin in de story:
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
En ik snap Liese volkomen wat betreft die polonaise. Het is al rotherrie en dan moet je ook nog binnen 2 seconden naast je bed staan. Ik zou de hele dag daarna sjachie zijn.
Ik ook, laat mij maar even bijkomen, alleen, met weinig licht en geluid en een koffietje erbij.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
En ik snap Liese volkomen wat betreft die polonaise. Het is al rotherrie en dan moet je ook nog binnen 2 seconden naast je bed staan. Ik zou de hele dag daarna sjachie zijn.
Idem. Het liefst gewoon een kwartiertje opstarttijd. Daarna mag je me met van alles lastig vallen. In dat kwartier gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Hier behoorlijk zonnig hoor kwartiertje van BB huisquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is hier zonniger dan in Amsterdam zo lijkt het
Ik weet niet wat ik erger zou vinden. Het direct uit bed met kutmuziek en polonaise, of de lachtherapie. Allebei verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Net wakker en dan lachtherapie, dat lijkt mij het lastigste. Dan kan je me wegdragen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger zou vinden. Het direct uit bed met kutmuziek en polonaise, of de lachtherapie. Allebei verschrikkelijk.
Dan moeten ze op Nick en Patje.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:43 schreef Toweler het volgende:
Zou wel lachen zijn als er een vrijstelling te winnen en Thomas dus wint op wie gaat k3 k4 dan stemmen xd
Prachtig weer in Zwolliequote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. ik zie nu toch zon in het Amsterdamse
ja anderen kunnen er minder goed tegen . en waarom aan iemand gaan schuddenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zou graag hebben dat Patje hem wint, thomas mag ophoepelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:43 schreef Toweler het volgende:
Zou wel lachen zijn als er een vrijstelling te winnen en Thomas dus wint op wie gaat k3 k4 dan stemmen xd
Eens dat het deze week positief voor ze uitpakt. Vanaf volgende week is K3 totaal niet meer relevant, wat zijn 3 stemmen nog als de nieuwkomers er bij komen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:06 schreef Benny het volgende:
K4 loopt te mauwen dat de nieuwen niet mogen stemmen. Maar zouden ze ook beseffen dat het weleens positief voor ze uit kan vallen?
Joh!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:46 schreef waxmask het volgende:
misschien spelen ze : wie kan de meeste worstenbroodjes op eten , eindelijk een spel wat thomas wel kan winnen, al is mike een geduchte tegenstander
Insectenspel, iets met behendigheidquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:44 schreef waxmask het volgende:
laten we proberen te raden welk spel ze aan het spelen nu
ze hebben al gedanst, balletjes gepakt in windbox, evenwicht met zijn 2, feiten plaatsen bij personen
wat zou bb nog meer kunnen verzinnen?
Hahaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Altijd mooi weer in Zwollywood natuurlijk
Waarschijnlijk weer iets uit het assortiment van https://carecaverhuur.nl/verhuur.htmlquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:44 schreef waxmask het volgende:
laten we proberen te raden welk spel ze aan het spelen nu
ze hebben al gedanst, balletjes gepakt in windbox, evenwicht met zijn 2, feiten plaatsen bij personen
wat zou bb nog meer kunnen verzinnen?
We mogen vaker een spel niet zienquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:48 schreef Mrsloveable het volgende:
En waarom mogen we dit spel niet zien?
bij de dansmarathon was er ook eerst half uurtje streamlock laat ons hopen op een zelfde scenarioquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:48 schreef Mrsloveable het volgende:
En waarom mogen we dit spel niet zien?
Bewaren ze dus voor de tv uitzendingquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We mogen vaker een spel niet zien
Vaak welquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bewaren ze dus voor de tv uitzending
Dat was ook niks aan om naar te kijkenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:48 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
bij de dansmarathon was er ook eerst half uurtje streamlock laat ons hopen op een zelfde scenario
Ik functioneer gewoon elk moment van de dag. Ik slaap maar 3 a 4 uur per nacht.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:37 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
en omdat jij een ochtendmens bent moet iedereen maar een ochtendmens zijn, er zijn nu eenmaal veel mensen waaronder mezelf die beter in de avond en de nacht functioneren.
Onze kleinzoon springt gewoon boven op ons als hij wakker is. Maar ja niet iedereen is hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar op het moment van wakker worden en even denkt waar ben ik hoe laat is het, kwestie van enkele seconde en dan gaat iemand ruw aan je schudden.....verschrikkelijk. Je kan dan niet eens even je hersens aanzetten.
Wow!! Dat is weinigquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik functioneer gewoon elk moment van de dag. Ik slaap maar 3 a 4 uur per nacht.
is volgens mij geen verschil in geluid tussen mannensnurk en vrouwensnurkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was en mann,ik kann wel unterscheiden mannensnurk en vrouwensnurk
Nee, de eerste keer was ook op een dinsdag. Toen zat het woensdag pas in de uitzending, en aan het eind van de woensdag uitzending kreeg de kijker het dus te zien. En de bewoners direct na de uitzending. Dus dit keer is er korter tussen bekendmaking aan de bewoners en de live uitzending van donderdag.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:05 schreef D. het volgende:
Van je kleinkind of van een kut carnavalsnummer ,dat is nogal een verschilquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Onze kleinzoon springt gewoon boven op ons als hij wakker is. Maar ja niet iedereen is hetzelfde.
ah ik vond dat wel leukquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat was ook niks aan om naar te kijken
tot nu toe is daar geen aanleiding voor deze aanname, bij alle exits waren de polls juist.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:51 schreef Harry het volgende:
Ik lees hier herhaaldelijk, dat die of die populair is, slimme berekeningen, en een stemming kan winnen van iemand anders....
Let wel: BB bepaalt de uitslag van de nominaties, en wie de winnaar wordt!
Harry heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:52 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
tot nu toe is daar geen aanleiding voor deze aanname, bij alle exits waren de polls juist.
Maar BB bepaalt. Al jaren. Heb dat zelf een aantal keren mogen zien achter de schermen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:52 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
tot nu toe is daar geen aanleiding voor deze aanname, bij alle exits waren de polls juist.
Thomas? Die willen ze ook nog wel houden voor het verhaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:51 schreef Harry het volgende:
Ik lees hier herhaaldelijk, dat die of die populair is, slimme berekeningen, en een stemming kan winnen van iemand anders....
Carnavalsnummer valt te negerenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van je kleinkind of van een kut carnavalsnummer ,dat is nogal een verschil
Klopt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:53 schreef Harry het volgende:
[..]
Maar BB bepaalt. Al jaren. Heb dat zelf een aantal keren mogen zien achter de schermen.
True misschien.... maar bij mij slaan alle stoppen door als ik zo wakker wordt gemaaktquote:
Klopt vorige week gelezen dat BB volledig geregisseerd wordt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:51 schreef Harry het volgende:
zeg niet dat hij geen gelijk heeft, maar tot op heden is het nog niet gebeurd.quote:
Jill zeker nog wel ?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:56 schreef Kefke04 het volgende:
Thomas is op fb en twitter allesinds niet populair meer
Snap ik jou kleindochter isquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
True misschien.... maar bij mij slaan alle stoppen door als ik zo wakker wordt gemaaktDat heb ik bij mijn kleindochter niet
Ja!!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Snap ik jou kleindochter is
Ik lees, jij wilt anderen opdringen dat Thomas niet meer populair isquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:56 schreef Kefke04 het volgende:
Thomas is op fb en twitter allesinds niet populair meer
Maar is hij het nou wel of niet meerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:58 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik lees, jij wilt anderen opdringen dat Thomas niet meer populair is
Klopt.quote:
Ik ook. Vooral ook met talentenjachten.quote:Heb dat zelf een aantal keren mogen zien achter de schermen.
Haha.... Ik vind Thomas een leuke man. En dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar is hij het nou wel of niet meer
Ik had een tijdje wat moeite met hem, maar dat wisselt sowieso heel erg bij mijquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Haha.... Ik vind Thomas een leuke man. En dat is het belangrijkste
Hij is hoe dan ook manquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:00 schreef freaky40 het volgende:
Thomas een 'man'? Het is een kleuter in een volwassen lichaam.
Mooi!! Die ging een beetje naast haar schoenen lopenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:01 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dat gaat ook naar beneden, maar er zijn er nog genoeg die haar verdedigen.
Michel als hij op de bank komt, dan gaat die rat hopelijk eruitquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:03 schreef Kefke04 het volgende:
ik denk dat moesten ze nu de stemming van vorige week doet dat Michel zou winnen.
Denk dat Michel wel echte volwassen opdrachten als huismeester naar voren zou schuiven.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:03 schreef Kefke04 het volgende:
ik denk dat moesten ze nu de stemming van vorige week doet dat Michel zou winnen.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:53 schreef Ireth het volgende:
Ik heb net Beyond Big Brother zitten kijken op Instagram...
Er bestaan heule vreemde fans...
Kijkje achter de schermen van BB op Instagram.quote:
Dat zou een mooie wending zijn aan de nominatiesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:11 schreef Kefke04 het volgende:
er lijkt me wel wat gebeurd, toch immuniteit misschien, gezien de audiolock
Ik ook! Zit al dagen op die kruizen in te zoomen, maar nix hoorquote:
Is haar waarschijnlijk in werkelijkheid overkomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft Jill nu net een gezegde verzonnen : 'Naast de waterput geboren zijn' ?
ja, dat betekent dat je... uh.. nooit dorst hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft Jill nu net een gezegde verzonnen : 'Naast de waterput geboren zijn' ?
Zoveel was je nog niet duidelijk na het zien van deze SC?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:53 schreef Ireth het volgende:
Ik heb net Beyond Big Brother zitten kijken op Instagram...
Er bestaan heule vreemde fans...
Ze zegt dat het betekent dat je veel huilt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ja, dat betekent dat je... uh.. nooit dorst hebt.![]()
zouden ze die tablet uit jill der handen rukkenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:48 schreef jameshond7 het volgende:
Vandaag boodschappen uitzoeken toch? Ben benieuwd hoeveel alles kost
Jij had gisteren toch wel gelijk he? Want die Tekkel kan er dus niet uit, die is nodigquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Lijkt me sterk. Die wending is er nu al omdat de nieuwe niet hoeven mee te stemmen niet genomineerd kunnen worden. Zou niet in zien waarom het nu weer anders gaat worden.
Iets anders dan iemands make-up deze keerquote:
Dat snap ik, toen die bij mij logeerde dan weet je het...dan ben je wakker bij elk geluidje en maakt het niet uit hoe laat het is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Onze kleinzoon springt gewoon boven op ons als hij wakker is. Maar ja niet iedereen is hetzelfde.
Zo zie je maar, niets is wat het lijkt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jij had gisteren toch wel gelijk he? Want die Tekkel kan er dus niet uit, die is nodig
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo zie je maar, niets is wat het lijkt.
Michel geeft zichzelf constant een sleutelrol. Idem Nick.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:19 schreef Benny het volgende:
Michel heeft blijkbaar een sleutelrol gehad in deze opdracht?
Liever dat dan huilievrouwtjes zoals Zoey en Jerrel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Michel geeft zichzelf constant een sleutelrol. Idem Nick.
Ego mannetjes.
Ik dacht dat het niet erger kon, maar blijkbaar welquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:18 schreef D. het volgende:
[..]
Zoveel was je nog niet duidelijk na het zien van deze SC?
Ik snap wel dat ze niet direct de nieuwe de leiding geven, die zich nog helemaal niet bewezen heeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Michel geeft zichzelf constant een sleutelrol. Idem Nick.
Ego mannetjes.
Dat heb ik nou ook elke keer als die tekkel in beeld isquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:22 schreef Benny het volgende:
Jerrel: "Ik word er gewoon naar van. Gewoon misselijk naar"
Wisten we al. Is zelfs publiekelijk gepost door BB.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:23 schreef Jockari het volgende:
Jerrel zegt net dat hij teruggefloten werd door BB omwille van zijn gedrag.
Dat had hij wel gedacht...zag je toen hij een nacht daar geslapen had en wel even de boodschappen zou doen en opruimen....want hij wist wel hoe dat beter kon....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze niet direct de nieuwe de leiding geven, die zich nog helemaal niet bewezen heeft.
Geven? Michel neemt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze niet direct de nieuwe de leiding geven, die zich nog helemaal niet bewezen heeft.
Z'n vriendje is Jamaicaans .. zal thuis ook wel de hele dag engels lullenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:24 schreef Clasientje het volgende:
Wat is dit nou weer voor iets raars hoezo praat Jerrel nu in eens ook Engels wil hij Jowi na doen🤨
* Whuzz kijkt of hij @Ang3l zietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:24 schreef Clasientje het volgende:
Wat is dit nou weer voor iets raars hoezo praat Jerrel nu in eens ook Engels wil hij Jowi na doen🤨
Dat huis zit dus vol lullen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Z'n vriendje is Jamaicaans .. zal thuis ook wel de hele dag engels lullen
Hij overlegt heel veel en vraagt....vindt hem helemaal niet dominant. De luie rest vinden het allang prima zodat ze niks geen verantwoording hoeven te nemen.quote:
Mike deed een poging tot een radslagquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:27 schreef Ireth het volgende:
Waarom dat gegil? Ik zat naar jeckel & hyde te kijken in de badkamer. ..
Juist.....precies zoals Zoey kan doen....slimme meid. Lekker haar kont draaien bij alle nieuwe .quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel nu wel compleet verdraaien wat Michel over de boodschappen heeft gezegd
Ah, die regel bedoelt hijquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel denkt dat de nieuwe regel (niet nomineren) is omdat hij gistermiddag helemaal los gegaan is in de DBK
Nee, de liefdesbaby van Jowi en Snapjuh. Daan was draagmoeder.quote:
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
* Whuzz kijkt of hij @:Ang3l ziet
*mompelt iets over tokens*
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, de liefdesbaby van Jowi en Snapjuh. Daan was draagmoeder.
Dat heeft hij mooi voor elkaar gekregen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel denkt dat de nieuwe regel (niet nomineren) is omdat hij gistermiddag helemaal los gegaan is in de DBK
Dus Zoey in twee groepjes?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Het niet-BE groepje moet Zoey en Jerrel gaan omvatten .. en ik denk niet dat ik dat nog 9 weken aankan .... maar K4 nog 9 weken??
Ach de transformer heeft de slachtofferkaart weer getrokken en SJW-rtl gaat daar uiteraard weer in meequote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey kiest welk groepje haar het meest gaat helpen...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:30 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dus Zoey in twee groepjes?
Het wordt sowieso niet aangenaam om de streams te volgen de volgende weken. Ik heb ze steeds meer op mute staan van zodra ik bepaalde figuren in beeld zie verschijnen.
Ik neem het met een kilo zout. We hebben gezien hoe er met chantage in de dbk wordt omgegaan, dan krijg je de toneelhaak....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft hij mooi voor elkaar gekregen.
Je vergeet commentaar te geven op het geroddel van miss Bambi en Zoey.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zitten die andere nu over die ipad en de boodschappen te kletsen. Dat is toch jill die dat beslist en niet die anderen
Niet bepaald, hij wordt beloond.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik neem het met een kilo zout. We hebben gezien hoe er met chantage in de dbk wordt omgegaan, dan krijg je de toneelhaak....
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:32 schreef Whuzz het volgende:
ah, we zijn weer bij kroepoek! Je zou denken dat kroepoek het meest schaarse goedje op de wereld is... vergelijkbaar met bitcoins en verrijkt uranium.
Eigenlijk is het het beste als jij weg bent Sjerrolquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:32 schreef Benny het volgende:
Zoey: "De meisjes zijn te veel in de macht van Nick en Michel"
Jerrel: "Eigenlijk is het het beste als Michel weg is"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |