Nee, dat zijn ze niet, uit je eigen link:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
SixSIgma zegt niets man, zelfs deze mensen zijn officieel SixSigma:
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Dabbawala
quote:Forbes never certified the dabbawalas as being a six-sigma organization. In fact, I never used the term at all. As you know, six-sigma is a process, not a statistic
Soort van insiders Garpquote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet, uit je eigen link:
[..]
Doodsverwensingen en oproepen tot geweld heb ik wel gezien op dit forum en ook wel eens een TR gemaakt, zonder enig resultaat overigens.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee grappen maken over dode mag juist op FOK! Doodsverwensingen of banbesprekingen mag weer niet
Op zich gaat het in Zuid Afrika, waar deze variant de aanjager achter de 2e golf zou zijn best goed:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar is er nu hoop?
Ik bedoel virus zou dus weer resistent zijn tegen Zuid-Afrikaanse variant en die zou ook al in Nederland geconstateerd zijn.
Britse mutant zorgt ook voor hoofdpijn.
Als vaccin niet werkt tegen Zuid-Afrikaanse variant, wat is dan nog het nut van vaccinaties?
https://www.volkskrant.nl(...)eem-worden~b6de786e/
Ik kan het artikel niet lezen, ik ben geen lid van de Volkskrant, maar de titel wel en dit is erg deprimerend. Virus lijkt gewoon nooit weg te gaan en maatregelen dus ook nooit meer.
Eerst 2, toen 14.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:51 schreef mijntjexx het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
Veertien gevaccineerde ouderen in Duitsland besmet met coronavirus
In een verzorgings- en verpleeghuis in Belm bij het Duitse Osnabrück zijn veertien ouderen besmet geraakt met de Britse variant van het coronavirus. Ze waren volledig gevaccineerd met het Pfizer/BioNTech-vaccin, allemaal hadden ze beide prikken gekregen. Het vaccin geldt als zeer effectief, met een werkzaamheid van 94 procent.
De ouderen vertonen tot nu toe milde of geen ziekteverschijnselen, maar het is slecht nieuws dat ze ondanks de vaccinaties toch de Britse variant van het virus hebben opgelopen.
Dat was al bekend natuurlijk. Of anders gezegd, het is nooit beweerd dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:47 schreef Za het volgende:
[..]
Eerst 2, toen 14.
Dit toont aan dat ondanks volledige vaccinatie men gewoon besmet kan worden en besmettelijk blijft (voor wie daar nog aan twijfelt) en ook mede gevaccineerden kan besmetten.
Het zal dus nooit zo zijn dat gevaccineerden in dat opzicht privileges krijgen.
Onbekend is er altijd gezegd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:56 schreef Drekkoning het volgende:
Dat was al bekend natuurlijk. Of anders gezegd, het is nooit beweerd dat het niet zo is.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:07 schreef Za het volgende:
[..]
Onbekend is er altijd gezegd.
Gevaccineerden worden hiermee een soort van asymptomatische dragers, en zijn daarmee een risico voor sommigen.
Zij kunnen mensen met verzwakte immuunsystemen besmetten, het virus bv een land als Nieuw Zeeland binnen brengen, of een bevolking besmetten waar nog geen vaccinaties hebben plaatsgevonden, en indien wel de zwakkeren daar.
Je kunt wellicht de ziekenhuizen leger houden, maar het verhaal van de privileges voor gevaccineerden is onzin, landen, vliegmaatschappijen etc zullen zolang er covid is een test eisen, gevaccineerd of niet. IMO
nee, was een fail van Hugoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:08 schreef raptorix het volgende:
Even wat anders, doen ze nog wel eens iets met de Coronamelder app
Ik gebruik hem nog gewoon. Heb welgeteld 1x een melding gehad, maar die exposure had ik ook al via mijn werkgever doorgekregenquote:
het is iets wat achteraf met info komt, een van de gouden regels bij een pandemie, is het voorkomen van besmetting.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik gebruik hem nog gewoon. Heb welgeteld 1x een melding gehad, maar die exposure had ik ook al via mijn werkgever doorgekregen. Langere tijd binnen anderhalve meter geweest dus was al in quarantaine.
Lijkt dus op basis van dat geval wel te werken
Goed nieuws voor de leerlingen, vooral.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:49 schreef trein2000 het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)s+maatregelen+v8.pdf
Op pagina 9 rechts bovenaan goed nieuws voor @:janneke141
Dat is mooi, maar niets nieuws. Eerst maar zien of het ook daadwerkelijk bgaat gebeuren. Dat het prioriteit heeft, wisten we al.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:49 schreef trein2000 het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)s+maatregelen+v8.pdf
Op pagina 9 rechts bovenaan goed nieuws voor @:janneke141
Non-nieuws wat mij betreft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:47 schreef Za het volgende:
[..]
Eerst 2, toen 14.
Dit toont aan dat ondanks volledige vaccinatie men gewoon besmet kan worden en besmettelijk blijft (voor wie daar nog aan twijfelt) en ook mede gevaccineerden kan besmetten.
Ja, en een van de methodes om te te bereiken is mensen waarschuwen dat ze in aanraking zijn geweest met een positief getest persoon zodat ze in quarantaine kunnen en zich kunnen laten testen op dag vijf.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is iets wat achteraf met info komt, een van de gouden regels bij een pandemie, is het voorkomen van besmetting.
Ja maar wie is hier nu schuldig aan? Mensen worden heel creatief als je ze de keuze laat...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:52 schreef Qarrad het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ttenbakker~acc9e1b9/
Zorg-vul-dig
Heeft Hugo de Jonge dit al goedgepraat?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:52 schreef Qarrad het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ttenbakker~acc9e1b9/
Zorg-vul-dig
Niet de krokettenbakker in elk geval.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja maar wie is hier nu schuldig aan? ...
Hij vergelijk de vaccinatie al met een frikandel: ''Mensen weten niet wat er in zit, maar eten het toch massaal''quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heeft Hugo de Jonge dit al goedgepraat?
Tsja, beiden werken met een koelbusje en een chauffeur. Ik zie het probleem niet zoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja maar wie is hier nu schuldig aan? Mensen worden heel creatief als je ze de keuze laat...
"Toch is in de coronacrisis besloten dat iedere zorginstelling zélf het vervoer tussen locaties moet regelen. Er ligt wel een werkinstructie van het RIVM, maar daarin staat niet dat bedrijven ervaring met vervoer van geneesmiddelen moeten hebben. Zo kon het gebeuren dat een cateraar hielp bij de verspreiding van coronavaccins om uit de ergste crisis sinds de Tweede Wereldoorlog te komen."
En dan dit: "woordvoerder Charlotte Menten: ,,Je mag ervan afwijken, maar het is een kwestie van gezond verstand"
Allemaal leuk en aardig, maar dat is niets meer dan je eigen falen afschuiven.
Precies. Tot aan de dood in lockdown, dat wordt het nieuwe normaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 04:47 schreef Za het volgende:
[..]
Eerst 2, toen 14.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |