Lijken mij alle 3 mensen om 3 weken na een infectie op hun buik te moeten liggen op de ic met een covid infectie.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je moet ook niet op Nep VVD'ers stemmen maar op ekte!
[ afbeelding ]
Charlie!
[ afbeelding ]
Tonnie!
[ afbeelding ]
Henry (RIP!)
Als je de hele dag vergaderd in landsbelang, dan komt er wel eens een kilo bij, ik zou het vaderlandsliefde noemen!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lijken mij alle 3 mensen om 3 weken na een infectie op hun buik te moeten liggen op de ic met een covid infectie.
Angsthazen uit de doelgroep als leiders. Nee dankje.
Hoe zeker zijn ze dat het een doorsnee is en niet alleen een beperkte groep?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er zijn meer dan 100,000 mensen aangemeld, dus ik neem aan dat dat redelijk uitmiddelt.
Was hij dat van die crematoria? Diegene die 3 uitvaartcentra had ofso?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je de hele dag vergaderd in landsbelang, dan komt er wel eens een kilo bij, ik zou het vaderlandsliefde noemen!
Henry is wel treurig verhaal, die is zo gedemoniseert over de stichting welke hij in goede baan heeft geholpen dat het hem te veel werd!
Je moet ook wel goede antwoorden geven hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe zeker zijn ze dat het een doorsnee is en niet alleen een beperkte groep?
Tns nipo, ipsos, cbs, dat soort doen dat wel. Die heb ik aardig hoog zitten en doe ik ook geregeld aan mee. Aan het begin ben ik ze 2x tegengekomen tot ik een keer heel negatief was over de maatregelen.
Niks meer gehoord er na realiseer ik me nu
Ja zeker! Je kunt je sinds vorige week ofzo direct laten testen bij een melding.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:08 schreef raptorix het volgende:
Even wat anders, doen ze nog wel eens iets met de Coronamelder app
Weet ik veel. Ik ben alleen maar respondent, ik werk daar niet ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vind de App zo saai, zou wel wat meer gamification en challenges willenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja zeker! Je kunt je sinds vorige week ofzo direct laten testen bij een melding.
Die vertrouw ik dus ook niet mbt het covid beleid.quote:
Krijg 3 meldingen!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vind de App zo saai, zou wel wat meer gamification en challenges willen
Euhm hij is dood...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die vertrouw ik dus ook niet mbt het covid beleid.
Die gaat te snel te los, die heb immers een vrij sinister eigenbelang
Als er iemand te vertrouwen is, is het het Henry wel, kan je vertellen dat je die niet op een leugen gaat betrappen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die vertrouw ik dus ook niet mbt het covid beleid.
Die gaat te snel te los, die heb immers een vrij sinister eigenbelang
Daar lijkt het op.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je moet ook wel goede antwoorden geven he
Nou bijvoorbeeld: Goed zo! U was vandaag 1 uur voor ophoktijd binnen! Of: Prima, vandaag slechts 5 contacten ontmoet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Krijg 3 meldingen!
Laat je 8 keer testen!
Wat zie je voor je?
Het is niet de kleuterschool hé?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld: Goed zo! U was vandaag 1 uur voor ophoktijd binnen! Of: Prima, vandaag slechts 5 contacten ontmoet.
Of: Super Dodger, niemand ontmoet binnen 5 meter! En dan van die vrolijke tekeningetjes die je op je Facebook kan sharen.
Wist ik niet uit mn hoofd.quote:
Daar lijkt het op.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je moet ook wel goede antwoorden geven he
Euhm? Gezien Treins post van hierboven is dus de enige betrouwbare vvd'er een dooie vvd'er?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als er iemand te vertrouwen is, is het het Henry wel, kan je vertellen dat je die niet op een leugen gaat betrappen.
SixSIgma zegt niets man, zelfs deze mensen zijn officieel SixSigma:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daar lijkt het op.
Alleen heb ik bij mij sixsigma geleerd dat als je een goede dataset wil hebben je de omgeving veranderd maar de vragen+beantwoorders zo veel mogelijk hetzelfde laat.
Yep, dat heet neutraal gericht onderzoek doen onder een zorgvuldig afgebakende en evenwichtige doelgroep die de opdrachtgever voor ogen heeft. Het is, ook in wetenschap, niet de bedoeling om buiten de lijntjes te onderzoeken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tns nipo, ipsos, cbs, dat soort doen dat wel. Die heb ik aardig hoog zitten en doe ik ook geregeld aan mee. Aan het begin ben ik ze 2x tegengekomen tot ik een keer heel negatief was over de maatregelen.
Niks meer gehoord er na realiseer ik me nu
Nee grappen maken over dode mag juist op FOK! Doodsverwensingen of banbesprekingen mag weer nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:16 schreef Red_85 het volgende:
Voordat ik een note of ban krijg, dit is een conclusie die ik trek iit een reeks posts he, geen lukrake onderbuik mening.
Dank voor het toch nog lachen vandaag.
Voor deze gasten heb ik echt zoveel respect.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
SixSIgma zegt niets man, zelfs deze mensen zijn officieel SixSigma:
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Dabbawala
Vond de opmaat gewoon grappig en kon de grap gewoon niet laten liggen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee grappen maken over dode mag juist op FOK! Doodsverwensingen of banbesprekingen mag weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |