ja onzichtbare man die zijn mond niet kan houdenquote:Op maandag 8 februari 2021 23:02 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vind die Matt nog steeds een indringer. Net of het een random kijker is die opeens ongevraagd in het huis rondloopt.
Eens.quote:
weet je nog ong hoeveel tijd terug?quote:Op maandag 8 februari 2021 23:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
Net even teruggespoeld en hoorde Julie wel.haar stem verheffen was in ieder geval niet normaal praten tegen Thomas en hij zei ik heb niet in de hottube gezeten ,toen liep hij naar binnen en Julie hoorde ik bedankt Thomas zeggen maar mijn mening was dat sarcastisch
'Matt' zijn rode kleurspoelingkje...quote:Op maandag 8 februari 2021 23:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Matt is echt zo respectloos dringt zichzelf op in een gesprek van jill en Thomas en dan nog denken dat het om hem draait met z'n dan stem je me volgende week maar gewoon weg.
rot op slijmbal![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 23:04 schreef D. het volgende:
Handjes in de lucht voor Liese zodra ze haar koffers pakt
Voert Julie zoveel uit?quote:Op maandag 8 februari 2021 23:08 schreef odie22 het volgende:
ik snap julie wel, thomas voert de hele dag geen ene fl*kker uit , wat nick ook al zei, beetje op de bank liggen en grapjes maken, dat gaat wel irriteren na 4 weken
op welk tijdstip dan kan iemand het even op zoeken, ik ken die naam niet van de man die altijd de filmpjes maaktquote:Op maandag 8 februari 2021 23:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
Net even teruggespoeld en hoorde Julie wel.haar stem verheffen was in ieder geval niet normaal praten tegen Thomas en hij zei ik heb niet in de hottube gezeten ,toen liep hij naar binnen en Julie hoorde ik bedankt Thomas zeggen maar mijn mening was dat sarcastisch
Sinds dat gesprekje s'nachts ben ik zo afgeknapt op die Mike. Wat een glibber.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:06 schreef BB-King het volgende:
Mike droomt al van een hete hottubsessie met de Vlaamse meiden.
Thomas doet niet veel, Julie wel gelukkigquote:Op maandag 8 februari 2021 23:08 schreef odie22 het volgende:
ik snap julie wel, thomas voert de hele dag geen ene fl*kker uit , wat nick ook al zei, beetje op de bank liggen en grapjes maken, dat gaat wel irriteren na 4 weken
Nee Nick dan met zijn opzichtige rol als 'chef de cuisine' die hem al door al deze weken heen sneakt met zijn quasi droogkloot accentje en zijn kooksjowtje...quote:Op maandag 8 februari 2021 23:08 schreef odie22 het volgende:
@DGK_Tegengasquote:Op maandag 8 februari 2021 23:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
op welk tijdstip dan kan iemand het even op zoeken, ik ken die naam niet van de man die altijd de filmpjes maakt
Je bent dus niet te porren voor een Tinder date?quote:Op maandag 8 februari 2021 23:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Sinds dat gesprekje s'nachts ben ik zo afgeknapt op die Mike. Wat een glibber.
Wacht maar tot ze die vis gezien heeft. Die gaat ook gewoon swipen.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je bent dus niet te porren voor een Tinder date?
de lijn is een uur, weet je of het richting het begin was of midden?quote:Op maandag 8 februari 2021 23:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou heel eind je ziet Zoey onder douche en daarna loopt Thomas naar buiten
die doet ook echt geen flikkerquote:
Ja die gast is 20...is niet zo gek.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:12 schreef JimLaFleur het volgende:
Hoe die Matt nu zit te praten zie je echt dat hij nog een klein kind is
voor of na dat mike drinken moet halen voor zequote:Op maandag 8 februari 2021 23:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou heel eind je ziet Zoey onder douche en daarna loopt Thomas naar buiten
de keren dat ik hun geluid aanzette zongen ze. dus dan gaat het geluid weer gelijk uitquote:Op maandag 8 februari 2021 23:12 schreef Ireth het volgende:
Ik probeer het gesprek in de hottub te volgen maar versta er geen klote van...
ik hoop dat iemand dat kan vinden, vind niet leuk dat Thomas voor leugenaar word uitgemaakt, als het wel zo is prima maar wil graag wetenquote:Op maandag 8 februari 2021 23:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de lijn is een uur, weet je of het richting het begin was of midden?
rond 22 uur , net voor dat zowie uit de sauna kwamquote:Op maandag 8 februari 2021 23:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
op welk tijdstip dan kan iemand het even op zoeken, ik ken die naam niet van de man die altijd de filmpjes maakt
doet alsof hij ganse wereld aankan, achterbaks noem ik hemquote:Op maandag 8 februari 2021 23:12 schreef JimLaFleur het volgende:
Hoe die Matt nu zit te praten zie je echt dat hij nog een klein kind is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |