Haha idd dat geloof ik wel. Maar black heeft ook zijn voordelen, voor een vluggertje.quote:
Compliment teruggeven? Haar nummer vragen en op date gaan? Wie geeft je complimenten?quote:Op maandag 8 februari 2021 23:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Soort van gemiddeld, denk ik. Ik ben niet dik maar ook niet gespierd. Ik ben niet lang maar ook geen dwerg. Ik heb geen mannelijk modelhoofd met een kaaklijn die eruit ziet als de koeienvanger van een oude stoomlocomotief, maar ook niet de botstructuur van een overreden yeti.
Mede daarom bevreemdt het mij wel een beetje dat ik sinds de laatste 4-5 jaar steeds wordt aangesproken door allerhande wildvreemden die complimenten geven, dat was vroeger nooit zo. Ik kan daar niet zoveel mee en begrijp het ook niet echt.
Pff, daar is niet echt een duidelijke lijn in te ontdekken. Oude mensen, jonge mensen, vrouwen, mannen...quote:Op maandag 8 februari 2021 23:31 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Compliment teruggeven? Haar nummer vragen en op date gaan? Wie geeft je complimenten?
Wat is redelijk lang?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:04 schreef cleanfreak het volgende:
Nee ben niet knap anders had ik dat wel gemerkt op o.a. dating apps enz.
Gewoon gemiddeld. Redelijk lang en goed postuur.
In Nederland dus kansloos.
In het buitenland daartegen een totaal andere ervaring, in positieve zin.
Dat heb ik ook weleens gehad haha. Waarom kom je niet meer in de disco? Hoe oud ben je nu?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:11 schreef colivo het volgende:
Vroeger zaten er wel eens vrouwen in de disco te voelen aan mijn spierballen. Nu kom ik niet meer in de disco, dus maak dat niet meer mee. Ik hoor wel eens van kameraden dat op straat word nagekeken ofzo maar ik heb dat nooit door. Kan me wel voorstellen dat ik wat opval aangezien ik vrij lang en breed ben en rondloop met een chihuahua
Waarom ben je kansloos ?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:04 schreef cleanfreak het volgende:
Nee ben niet knap anders had ik dat wel gemerkt op o.a. dating apps enz.
Gewoon gemiddeld. Redelijk lang en goed postuur.
In Nederland dus kansloos.
In het buitenland daartegen een totaal andere ervaring, in positieve zin.
Enorme inhammen en schiereiland? Wat betekent dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:08 schreef Ridocar het volgende:
Ik heb een babyface. Vaak hoor ik iets als: "42? dat lijk je helemaal niet." Of dat automatisch betekent dat ik mooi ben weet ik niet. Ook ik heb enorme inhammen en een schiereiland in het midden, en de haarerosie stopt niet.
En hoe pakt dat uit voor jou?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik vind van wel. Ben gewild in vele delen van de wereld.
Kaalheid aan de voorkant op bepaalde plekken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Enorme inhammen en schiereiland? Wat betekent dat?
Omdat Nederlandse vrouwen mij niet zien staan. Dan ga ik er ook geen energie insteken.quote:
Goed, ben weer gelukkig in de liefde.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
En hoe pakt dat uit voor jou?
Waarom zou aandacht van vrouwen betekenen dat ik geen psychische problemen zou hebben? Vrouwen en seks is geen magische oplossing voor psychische problemen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:40 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
Omdat Nederlandse vrouwen mij niet zien staan. Dan ga ik er ook geen energie insteken.
Mijn relaties en huidige relatie zijn dan ook altijd niet-Nederlandse vrouwen geweest (wel Europees en blank).
Verder verbaast mij het dat jij zo psychisch instabiel bent gezien jouw ervaringen mbt aandacht van vrouwen. Ik heb dat op die mate niet ervaren. Eerder negatieve maar zit wel goed in mijn vel over het algemeen.
Heb je gediagnosticeerd BDD? Dat is wel zwaar. Hoe oud ben je nu?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:11 schreef -marz- het volgende:
Het zal altijd voor- en nadelen hebben, of je nou knap of minder knap bent. Je kan bijv. een mooie jongen zijn, maar daarmee trek je ook iets aan waarvan je niet altijd zeker weet of je het wil.
Heb me wel vaak afgevraagd hoe het is als je heel mooi bent. Ik ben qua gezicht niet zo mooi, heb een beetje een muizenhoofd; kleine mond, kleine kaak en grotere ogen, neus en oren. Mensen vragen soms of ik van oost-europese of joodse afkomst ben. Sommige mensen vinden het juist wel mooi, en heb een uitstraling/charisma die mensen wel eens bijzonder vinden maar conventioneel mooi is het sowieso niet.
Zelf dacht ik vanaf een jaar of 12-14 dat mijn gezicht extreem misvormd is.
En ook nog dat ik heel dik was.
Ik ben een tijdje als een soort quasimodo door het leven gegaan.
Ik dacht oprecht dat mijn vrienden alleen maar met me omgingen zodat naast mij hun schoonheid beter zou uitkomen. Of dat ze sociale credits zouden oogsten door met een misvormd iemand om te gaan.
Als een knappe jongen of meid iets van me wilde dacht ik dat het was zodat ze me extra hard konden uitlachen als ik kwetsbaar was.
Ik durfde niet bij de bushalte tussen de andere, mooie mensen te staan die wel recht hadden op leven.
Als mensen zeiden dat ik echt niet hoefde af te vallen/zoveel te sporten dacht ik dat ze me probeerden te saboteren zodat ik nóg lelijker zou worden, ter ieders vermaak en hilariteit.
Als ik bij de kapper zat dacht ik dat de kapper wel zou denken dat ie een vlag op een modderschuit had gemaakt.
In een kledingwinkel dacht ik dat de verkoopsters zouden denken "voor jouw formaat hebben we hier geen kleding hoor."
Ik dacht dat mensen in het openbaar stiekem foto's van me maakten voor op rotten.com.
Ik was continu aan het sparen voor liposucties en chirurgische ingrepen maar was bang dat mensen me dan helemaal zouden uitlachen van "ach kijk nou, ze probeert zichzelf mooi te maken lol"
enz. enz.
Body dysmorphic disorder dus. Voel me nu best wel een aansteller als ik daar aan terug denk.
Als je ouder wordt is uiterlijk stukken minder belangrijk gelukkig. Volgens mij hanteren veel mensen van 40+ andere criteria voor aantrekkelijkheid. Omdat ik zo extreem afstotelijk dacht te zijn heb ik altijd ingezet op andere manieren van sociale en economische waarde creëren waarmee ik in theorie succesvol zou zijn in mijn 40+ jaren.
Of dat idd zo werkt moet nog blijken
Ja samen met nog wat stoornissen (angst en depressie), het was wel overduidelijk dat ik totaal verkeerd in het leven stond.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Heb je gediagnosticeerd BDD? Dat is wel zwaar. Hoe oud ben je nu?
Ben 39 en meer van de concerten. Ik zou niet weten of ik knap ben, zouden mensen dat van zichzelf kunnen weten?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gehad haha. Waarom kom je niet meer in de disco? Hoe oud ben je nu?
Als je veel complimenten en aandacht krijg, veel likes op tinder, enz.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:25 schreef colivo het volgende:
[..]
Ben 39 en meer van de concerten. Ik zou niet weten of ik knap ben, zouden mensen dat van zichzelf kunnen weten?
Daar moet je je wel lekker in voelen ,,,ik vind dat allemaal niks van die strakke broeken en shirtjes en shit..doe mij maar gewoon een losse slobberbroek en wit tshirt..en no work no pants...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:20 schreef Medusa666 het volgende:
Ik vind dat iedereen knap kan zijn, mits je weet wat je moet doenJezelf goed verzorgen, trainen/ aan je lichaam werken, charisma. Mooie kleding aantrekken. Tanden recht laten zetten en goed verzorgen. Desnoods huidtherapie/ dermatoloog. Dan komt echt iedereen sowieso aan die 6/7.
Maar ik denk niet dat knapheid je met alles helpt. Ik denk eerder dat zelfvertrouwen en jezelf verzorgen dat doet, dat je dan beter serieus wordt genomen. Zo was ik vroeger ook wel knap, maar verzorgde ik mijzelf niet goed. Anderen namen mij voor mijn gevoel niet serieus en ik kreeg niet zóveel aandacht qua mannen enzo.
Nu ik mezelf verzorg en zelfvertrouwen uitstraal is dit wel anders![]()
En ik merk dat ook bij anderen. Ik zie weleens stille teruggetrokken, maar knappe mensen. Maar die bereiken echt veel minder dan de iets minder knappe, maar verzorgde mensen met een grote bek. En ik vind dat persoonlijk ook veel aantrekkelijker dan iemand die teruggetrokken is en onzeker, maar wel knap is.
Prima, zoek dan ook een vrouw uit die zich zo aankleedtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar moet je je wel lekker in voelen ,,,ik vind dat allemaal niks van die strakke broeken en shirtjes en shit..doe mij maar gewoon een losse slobberbroek en wit tshirt..en no work no pants...
Ik heb helemaal niks met kleren
Ja vind ik ook ingewikkeld.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Is dat niet iets voor degene die aanschouwd?
Ikzelf vind mezelf echt oerlelijk.
Te dik geworden (vooral medisch van aard, ik snoep bijna niks), te witjes (nee niet te blank), en tja gewoon beetje saai zeg maar.
Ik ben ook heel lang, letterlijk, alleen geweest en een tijd ook als kind niet thuis kunnen wonen, dat geeft nogal een knauw aan je eigenwaarde en dus beeld wat je hebt van jezelf. (Zowel letterlijk als figuurlijk)
Toch kan ik niet zeggen dat ik nooit aandacht heb gekregen, vaak van mooie jonge meiden of later in m’n leven vrouwen dan.
Nu heb ik uiteindelijk toch ook al jaren met iemand maatje S, getint (half Surinaams), die van alles voor mij doet.
Ik snap er geen flikker van maar tja zo is het.
Dus best lastig want je vormt je eigen beeld vaak op unieke wijze.
De een leent het hoe anderen op je reageren ook qua frequentie, denk ik.
In andere gevallen kun je los van bevestiging jezelf toch knap vinden, of juist niet.
Het lijkt mij ook sterk afhankelijk van je persoonlijkheid en hoe dat vormt en tot stand komt.
Best ingewikkeld nog wel voor zo’n simpele vraag.
Narcist!quote:
Denk niet dat veel mensen hem lelijk vinden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Kaalheid aan de voorkant op bepaalde plekken.[ afbeelding ]
Mijn beeld van jou is dat je zo’n hele knappe dame ben waar al de jongens vroeger achterna ging, maar doordat je zo onafhankelijk ben slechts een klein gedeelte überhaupt kans maakte.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:34 schreef Seven. het volgende:
Ik vind mezelf leuk om te zien. Ik wou achteraf dat ik me niet zo makkelijk om had laten praten om van een beugel af te zien, mijn gebit zou mooier zijn als het wat breder was. Maar teveel geneuzel om daar achteraf nog aan te beginnen. Verder zou ik niks veranderen aan mezelf.
Zou het allemaal mooier zijn als ik 10 kilo lichter was, en wel make-up deed en fitter was? Vast wel. Maar ik ven verre van een perfectionist, ik heb ook geen hoogdravende verwachtingen van anderen op dat vlak. Dus waarom moeilijk doen? Ik hoef geen 9 of 10 te zijn.
Gast.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Foto van mij toen ik 23 was ongeveer. Ik ben er trots op, kreeg ook veel likes op Facebook en tinder.
[ link | afbeelding ]
Wat? Foto’s delen mag, dan kunnen mensen zelf oordelen.quote:
Zeker mag het, respect dat je het durft...quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat? Foto’s delen mag, dan kunnen mensen zelf oordelen.
Knappe vent!quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Foto van mij toen ik 23 was ongeveer. Ik ben er trots op, kreeg ook veel likes op Facebook en tinder.
[ link | afbeelding ]
Ik was vroeger wel aantrekkelijker, maar ik ben nooit een superknappe vrouw geweest.quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mijn beeld van jou is dat je zo’n hele knappe dame ben waar al de jongens vroeger achterna ging, maar doordat je zo onafhankelijk ben slechts een klein gedeelte überhaupt kans maakte.
Ach welnee, niks afgetakeld. Ik vind je een leuke vent om te zien. Leuke kop met karakter, goed lijf.quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:23 schreef Keep_Walking het volgende:
Mij toen ik 18 was, lekker fit, sixpack onder shirt:
url=https://www.linkpicture.com/view.php?img=LPic6023270fb81b21868948395][ afbeelding ][/url]
Nu ben 32 en niet meer zo bijzonder, ben afgetakeld:
[ link | afbeelding ]
Ik heb dit ook. Ik moet ook elke keer mn ID laten zien als ik wijn ofzo wil kopen, ik ben al 42. Laatst zag iemand mij voor mijn oudste dochter aanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:08 schreef Ridocar het volgende:
Ik heb een babyface. Vaak hoor ik iets als: "42? dat lijk je helemaal niet." Of dat automatisch betekent dat ik mooi ben weet ik niet. Ook ik heb enorme inhammen en een schiereiland in het midden, en de haarerosie stopt niet.
Afgetakeld zit echt in je hoofd hoor je ziet er nog steeds goed uit. Niemand ziet er hetzelfde uit als toen diegene jonger was , dat kan nou eenmaal niet maar het is niet zo dat je bij jou gelijk denkt van wat is er in de tussentijd met hem gebeurd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:23 schreef Keep_Walking het volgende:
url=https://www.linkpicture.com/view.php?img=LPic6023270fb81b21868948395][ afbeelding ][/url]
[ link | afbeelding ]
Je ziet er nog steeds erg leuk uitquote:Op woensdag 10 februari 2021 01:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier mee eens, vind de laatste foto de leukstequote:Op woensdag 10 februari 2021 10:59 schreef -marz- het volgende:
Je trots lijkt een beetje geknakt en je doet een smile-through-the-pain.
Verder ben je juist mooier dan vroeger vind ik K_W.
Hoop dat je weer iets van je waardigheid terug vindt.
Het helpt wel als je verder een goede kop hebt met felblauwe ogen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:38 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Denk niet dat veel mensen hem lelijk vinden.
Bij mij hetzelfde. Knap volgens anderen, veel matches op Tinder, maar door mijn autisme zijn relaties nooit succesvol en ben ik al heel lang alleen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom zou aandacht van vrouwen betekenen dat ik geen psychische problemen zou hebben? Vrouwen en seks is geen magische oplossing voor psychische problemen.
Bovendien lukt het me vrouwen te krijgen, maar niet om ze te houden. Ik krijg veel matches op tinder, maar is allemaal oppervlakkig. Je zou niet aan mij merken dat ik psychisch instabiel ben als we zouden ontmoeten. Ik kom heel normaal over en ben heel sociaal en extravert. Je zou in het begin waarschijnlijk denken dat ik een toffe gozer ben. Pas als je langere tijd met me omgaat merk je dat ik niet alles op orde heb.
Oh nee, dat heb ik zelfs, omdat allebei mijn ogen twee verschillende kleuren erin hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:15 schreef Pendule het volgende:
Ik wordt vaak mooi genoemd. Al vind ik dat niet zo. Wat mij vaak irriteert is dat mensen altijd moeten benoemen dat ik 2 verschillende kleuren ogen heb. De een is blauw en de ander bruin. Mensen staren mij constant aan. Ik vind het zelf maar kut ondanks dat mensen het mooi vinden.
Ik denk wel dat ik met veel dingen wegkom en makkelijk dingen gedaan krijg vanwege mijn uiterlijk. Als ik mezelf vergelijk met iemand anders heb ik het best makkelijk.
Maar dan nog, mezelf knap noemen vind ik tever gaan. Ik had er liever anders uitgezien. Als ik bijvoorbeeld niet getint was had ik het misschien nog makkelijker gehad.
Hoezo vind je dat te ver gaan? Waarom moet je jezelf een 6 vinden, als je jezelf ook minstens een 8 (het liefst een tien) vinden. Beetje zelfliefde en zelfvertrouwen mag hoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:15 schreef Pendule het volgende:
Ik wordt vaak mooi genoemd. Al vind ik dat niet zo. Wat mij vaak irriteert is dat mensen altijd moeten benoemen dat ik 2 verschillende kleuren ogen heb. De een is blauw en de ander bruin. Mensen staren mij constant aan. Ik vind het zelf maar kut ondanks dat mensen het mooi vinden.
Ik denk wel dat ik met veel dingen wegkom en makkelijk dingen gedaan krijg vanwege mijn uiterlijk. Als ik mezelf vergelijk met iemand anders heb ik het best makkelijk.
Maar dan nog, mezelf knap noemen vind ik tever gaan. Ik had er liever anders uitgezien. Als ik bijvoorbeeld niet getint was had ik het misschien nog makkelijker gehad.
Je kan die beperkingen wel compenseren, door er zelf minder negatief naar te kijken en positief in het leven te staan. Dan gaan anderen jouw namelijk ook zo bekijken en maken ze er zelf ook geen big deal van als jij het zelf niet ervan maakt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:31 schreef Keep_Walking het volgende:
Mijn probleem is inderdaad niet mijn fysieke uiterlijk, maar de beperkingen die ik heb. Ik krijg wel veel dates via tinder dmv mijn foto’s en als mensen mij beoordelen op alleen mijn uiterlijk krijg ik goede feedback.
Maar als kind had ik een hersenvliesontsteking en daarna sydenham chorea ontwikkeld, wat zich uitte in zichtbare tics en epileptische spasmes die erg opvielen. Daardoor was ik toen ik jong was niet super aantrekkelijk.
Nu heb ik de schizoaffectieve stoornis en de bijwerking van de medicijnen, waardoor er toch kleine dingen zijn die toch een beetje raar zijn. Zoals bewegingsonrust of sneller moe zijn en afwezig raken zonder concentratie. Hierdoor heb ik alsnog dat vrouwen op me afknappen of minder beoordelen.
Je uiterlijk meehebben is wel handig, het opent allemaal deuren en geeft allemaal kansen die heel gunstig zijn. Post ik foto’s van jezelf als je dat durft!
Ik doe mijn best. Ik heb nog genoeg vrienden en een vriendin.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:56 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Je kan die beperkingen wel compenseren, door er zelf minder negatief naar te kijken en positief in het leven te staan. Dan gaan anderen jouw namelijk ook zo bekijken en maken ze er zelf ook geen big deal van als jij het zelf niet ervan maakt.
Apart hoor, als alle diepliggende dingen zo in de knel zitten dat je daar amper nog uit komt. De oppervlakkige zaken zijn makkelijker om grip op te krijgen, dus zo vreemd is het niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:51 schreef WaikikiWim het volgende:
Wat ben jij toch altijd obsessief bezig met oppervlakkige dingen.
Als je knap bent, ben je gewoon knap. Je hoeft jezelf niet te downgraden omdat mensen het raar vinden als anderen zichzelf knap vinden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:15 schreef Pendule het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[ link | afbeelding ]
Man, zeur niet. Je zag er toen goed uit en je ziet er nu nog goed uit!quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een oppervlakkige gedachte van iemand die iemand van oppervlakkigheid beschuldigt, idd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:53 schreef Azula het volgende:
[..]
Apart hoor, als alle diepliggende dingen zo in de knel zitten dat je daar amper nog uit komt. De oppervlakkige zaken zijn makkelijker om grip op te krijgen, dus zo vreemd is het niet.
Ik wil niet zo’n persoon zijn die vol van zichzelf is. Dat is niet ik. Ik vind het ergens ook wel een nadeel dat mensen mij knap vinden. Ze kijken meer naar je uiterlijk en niet wat er achter zit. Ik kan daar niet zo goed tegen. Ik heb ook een karakter en innerlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:57 schreef Azula het volgende:
[..]
Als je knap bent, ben je gewoon knap. Je hoeft jezelf niet te downgraden omdat mensen het raar vinden als anderen zichzelf knap vinden.
Iedereen op de wereld mag een persoon knap vinden, behalve die persoon zelf. Wat een onzin.
Ik laat het niet zover komen dat ik mezelf aftrek in de spiegel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:54 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat te ver gaan? Waarom moet je jezelf een 6 vinden, als je jezelf ook minstens een 8 (het liefst een tien) vinden. Beetje zelfliefde en zelfvertrouwen mag hoor![]()
Ik zie dat wel vaker hier dat wordt verafschuwt ofzo om jezelf knap te vinden. Maar het maakt je echt niet meteen een narcist :’)
Want dat gaat werkelijk gebeuren als je jezelf een tien vindt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:32 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik laat het niet zover komen dat ik mezelf aftrek in de spiegel.
Het is ook wel dat ik het zelf niet vind. Mijn uiterlijk is een aandachtstrekker en daar hou ik niet van. Mensen kijken je aan. En de reden daarvoor maakt niet zoveel uit, maar soms word ik er wel ongemakkelijk van.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:37 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Want dat gaat werkelijk gebeuren als je jezelf een tien vindt?
Zelf doe en kan ik het trouwens niet, maar zou het geeneens erg vinden als anderen dat wel deden. Zolang je er maar anderen niet mee belast.
Wees aub vol van jezelf, waardeer jezelf, innerlijk en uiterlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:32 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik wil niet zo’n persoon zijn die vol van zichzelf is. Dat is niet ik. Ik vind het ergens ook wel een nadeel dat mensen mij knap vinden. Ze kijken meer naar je uiterlijk en niet wat er achter zit. Ik kan daar niet zo goed tegen. Ik heb ook een karakter en innerlijk.
Als je echt oprecht zo knap bent, gebruik je het dan ook om hier ergens voordeel mee te behalen? Zo niet, waarom niet, maak er gebruik van.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:46 schreef Pendule het volgende:
[..]
Het is ook wel dat ik het zelf niet vind. Mijn uiterlijk is een aandachtstrekker en daar hou ik niet van. Mensen kijken je aan. En de reden daarvoor maakt niet zoveel uit, maar soms word ik er wel ongemakkelijk van.
Omdat ik zo niet in elkaar zit. Ik ben net 20 en zie eruit als iemand van 16. Veel mensen schatten mij dan ook jonger, wat ik als een probleem zie, mensen gaan er vanuit dat je dan ook 16 bent en dus gemiddeld gezien minder ontwikkeld als personen van mijn daadwerkelijke leeftijd. Ik heb vroeger ook andere waarden en normen mee gekregen in mn eigen land wat uiterlijk en innerlijk betreft. Het gaat om je karakter en innerlijkheid. Natuurlijk, je moet geen undatable zijn, maar daar draait het echt meer om hoe je bent en dat siert je. Wat mij hier erg opvalt is dat veel mensen aan uiterlijk denken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:36 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Als je echt oprecht zo knap bent, gebruik je het dan ook om hier ergens voordeel mee te behalen? Zo niet, waarom niet, maak er gebruik van.
Ik probeer mezelf te waarderen. Helaas ben ik nogal slecht in positieve reflectie.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wees aub vol van jezelf, waardeer jezelf, innerlijk en uiterlijk.
Het heeft me vele jaren gekost om iig te kunnen zeggen je bent ok tegen mezelf. En weet je wat? Het helpt om mezelf te waarderen.
Kijk dus in de spiegel en zeg damn boy, looking good. Kijk naar wie je bent en zeg damn boy, doing good!
Natuurlijk wil je een fijn mens zijn ipv een poppetje om naar te kijken. Werk aan je innerlijk, werk aan dat oprecht waarderen. En waardeer je uiterlijk.
Jezelf naar beneden halen, innerlijk en uiterlijk, heeft nog nooit iemand geholpen. Zit enkel dwars.
Groetjes, een ervaringsdeskundige...
Als ik je kleuren ogen over kon nemen, dan zou ik met je ruilenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:46 schreef Pendule het volgende:
[..]
Het is ook wel dat ik het zelf niet vind. Mijn uiterlijk is een aandachtstrekker en daar hou ik niet van. Mensen kijken je aan. En de reden daarvoor maakt niet zoveel uit, maar soms word ik er wel ongemakkelijk van.
Herkenbaar, zowel eerste als laatste.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:32 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik wil niet zo’n persoon zijn die vol van zichzelf is. Dat is niet ik. Ik vind het ergens ook wel een nadeel dat mensen mij knap vinden. Ze kijken meer naar je uiterlijk en niet wat er achter zit. Ik kan daar niet zo goed tegen. Ik heb ook een karakter en innerlijk.
Haha zou je? Dit is ongeveer hoe het eruit ziet. Bruin komt precies overeen, maar blauw is bij mij wat lichter/feller. Op deze foto bij deze persoon is blauw wat donkerder. Ik vind het zelf maar niks overigens. Los daarvan ben ik iets lichter getint dan deze jongen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:24 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als ik je kleuren ogen over kon nemen, dan zou ik met je ruilen
In a heartbeat. Ik heb groengrijs - > boring...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:49 schreef Pendule het volgende:
[..]
Haha zou je? Dit is ongeveer hoe het eruit ziet. Bruin komt precies overeen, maar blauw is bij mij wat lichter/feller. Op deze foto bij deze persoon is blauw wat donkerder. Ik vind het zelf maar niks overigens. Los daarvan ben ik iets lichter getint dan deze jongen. [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |