Ook Michel heeft een agenda, een hidden agenda!quote:Op maandag 8 februari 2021 21:17 schreef Yolk het volgende:
Wat ik wel moet zeggen is dat het Nederlandse kamp Michel vanaf het eerste moment niet vertrouwden. Els voorop. Was niet verstandig.
kinderlokker vibes bij jouquote:Op maandag 8 februari 2021 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb een veel lekkerdere sauna, hoor Liese
[ afbeelding ]
Mag hij nog niet van vanwege zijn recente operatie. Anders zat hij allang erbij natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:23 schreef greysbones het volgende:
Zit matt zwaan Kleef aan zomaar niet bij in de hottub
Ik denk dat hij er net achter zit en dat wij hem nu niet zienquote:Op maandag 8 februari 2021 21:23 schreef greysbones het volgende:
Zit matt zwaan Kleef aan zomaar niet bij in de hottub
Komt die Matt weer ineens bij Jill omhoog, hij stalked haar echt!quote:
Jill moet dan vanaf nu de hottub claimen komt ze tenminste van die post it afquote:Op maandag 8 februari 2021 21:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mag hij nog niet van vanwege zijn recente operatie. Anders zat hij allang erbij natuurlijk.
Dat zou wel echt ziek zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er net achter zit en dat wij hem nu niet zien
Donderdag gaat hij erin toch na de nominaties? Zoiets hoorde ik hem zeggen.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mag hij nog niet van vanwege zijn recente operatie. Anders zat hij allang erbij natuurlijk.
Klopt.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:26 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Donderdag gaat hij erin toch na de nominaties? Zoiets hoorde ik hem zeggen.
Want jaaaaaaaaaaaaaaa, mijn geluid doet het weer!!;)
lastig spel ja, maar hij doet het nog goed, behalve de sterke verhalen doen het hier in de cos slechtquote:Op maandag 8 februari 2021 21:25 schreef greysbones het volgende:
Mike zit wel echt bij iedereen. Best slim, maar kan ook gezien worden als.. overal je neus insteken
Welke operatie.. zal wel heel slecht hebben opgelet .. oh nee.. vind hem gewoon totaal niet interessantquote:Op maandag 8 februari 2021 21:26 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Donderdag gaat hij erin toch na de nominaties? Zoiets hoorde ik hem zeggen.
Want jaaaaaaaaaaaaaaa, mijn geluid doet het weer!!;)
Dan gaat Thomas eruit, en dan is zeker Zoey de volgende week aan de beurt. Nu heeft ze sowieso Thomas en Jill op haar hand.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:14 schreef Kefke04 het volgende:
hypothese
Jill op Michel en Liese
Thomas op Michel en Liese
Zoey Michel en thomas
Nick Michel en thomas
Pat Michel en thomas
dan maakt niet uit wat K4 doet
dan krijg je michel thomas, vooral zoey heeft baat bij dat scenario.
scooter ongeluk toen hij een abbo bij strato namquote:Op maandag 8 februari 2021 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke operatie.. zal wel heel slecht hebben opgelet .. oh nee.. vind hem gewoon totaal niet interessant
Alleen cossers mogen sterke verhalen hebbenquote:Op maandag 8 februari 2021 21:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
lastig spel ja, maar hij doet het nog goed, behalve de sterke verhalen doen het hier in de cos slecht
Ja, grofweg de gebeurtenissen van vrijdagochtend t/m maandagochtend. Live-uitzending is alleen op donderdag trouwens!quote:Op maandag 8 februari 2021 21:29 schreef rinardo het volgende:
maandag is de live uitzending toch weekendhoogtepunten?
Ik ben niet zo oud dat ik Lieses moeder zou kunnen zijn hoor.quote:
Toevallig dat jij dat nu weer moest horen hèquote:Op maandag 8 februari 2021 21:33 schreef Whuzz het volgende:
Liese en Zoey slapen naakt. Julie en Naomi niet. Julie in pyama die alleen uit gaat als ze geil is.
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:31 schreef Clasientje het volgende:
Men die Jill ik erger me kapot aan haar😒
ben je ouder dann ik?quote:Op maandag 8 februari 2021 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben niet zo oud dat ik Lieses moeder zou kunnen zijn hoor.
liese slaapt in huis niet naaktquote:Op maandag 8 februari 2021 21:33 schreef Whuzz het volgende:
Liese en Zoey slapen naakt. Julie en Naomi niet. Julie in pyama die alleen uit gaat als ze geil is.
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toevallig dat jij dat nu weer moest horen hè
Is de pantoffel van BB-huis. Ik schatte hem de eerste dag hoger in. Nu een een meeloper.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:36 schreef Kefke04 het volgende:
Kan Matt niet zwemmen, dat ie niet bij jill in de hottub zit.
Laat ze maar ff op fok komen..quote:Op maandag 8 februari 2021 21:37 schreef Keep_on_Track het volgende:
Er is geen Belg meer te vinden die denkt dat Nederland normale mensen bevat.
Zie hem meer als strontvliegquote:Op maandag 8 februari 2021 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt is zoals een mug die Jill lastig valt in de zomer
Gewoon superslecht gecast die Nederlanders.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:37 schreef Keep_on_Track het volgende:
Zou wel goed zijn voor de bingoquote:Op maandag 8 februari 2021 21:38 schreef TB-Spoelie het volgende:
Laat die ook nog alle lucifers vallen en staat die tegen de camera te praten, man man man het zit niet mee. Volle steekvlam nu. Drama, die steekt het huis nog eens in de fik.
Halloquote:
Hahhaa van jou weten we dat je ziet dat er ook gewone Hollanders zijnquote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:35 schreef Kefke04 het volgende:
Ja jongens gaat wat anders kijken als Jill en ferrel praten over anussen en tepels dat gaat me te ver
niks jawelquote:Op maandag 8 februari 2021 21:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jawel, maar de Souf weet dat niet.
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:45 schreef suzi1 het volgende:
waar hebben de saunakutjes het over? versta ze niet
ze hebben zelf na afloop ook al gezegd dat dit bedrag een wassen neus is. BB bepaalt gewoon dan een hogere prijs voor de boodschappen. En er waren er meer die de bel konden laten luiden, maar niet eens uitgebreid aan bod konden komen.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Patje gaat er al vanuit dat hij naar huis gaat
Maar 1000 euro voor het boodschappenspel
Als jij nog geen 43 bent, ja.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:38 schreef TB-Spoelie het volgende:
Laat die ook nog alle lucifers vallen en staat die tegen de camera te praten, man man man het zit niet mee. Volle steekvlam nu. Drama, die steekt het huis nog eens in de fik.
Hij denkt stoer ik kom op televisie.quote:
prima toch, dan kunnen de de anderen blijven en volgende week de rat er uitquote:Op maandag 8 februari 2021 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
het was toch iets meer als 1000 euro?quote:Op maandag 8 februari 2021 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mario is net iets ouder.quote:
Echt een faal van een opdracht. Twee volwassen mannen die een kinderattractie in elkaar timmeren. Nou indrukwekkend hoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben zelf na afloop ook al gezegd dat dit bedrag een wassen neus is. BB bepaalt gewoon dan een hogere prijs voor de boodschappen. En er waren er meer die de bel konden laten luiden, maar niet eens uitgebreid aan bod konden komen.
ze hadden haast het ding aan flarden geslagen, zo'n lichte uitvoering van de kop van jut was het, een soort kinderattractie
Jawel, Michel maar die kan Nederland in zijn eentje niet hoog houden.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:37 schreef Keep_on_Track het volgende:
Ga solliciteren.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:55 schreef mario390 het volgende:
zo kann je geen sauna filmen
stelletje idioten![]()
Liever unanständig.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:53 schreef mario390 het volgende:
klote regie,film anstandig
in de sauna![]()
Nee, hij gaat gewoon helemaal niet uitgezonden worden denk ik. Is nog niks interessants uitgekomen. Je kunt wel 2 afleveringen vullen met hoe hij sneeuw staat te schuiven.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij denkt stoer ik kom op televisie.
Ja.quote:
Datc weten wij. Maar dat weet hij niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:57 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Nee, hij gaat gewoon helemaal niet uitgezonden worden denk ik. Is nog niks interessants uitgekomen. Je kunt wel 2 afleveringen vullen met hoe hij sneeuw staat te schuiven.
quote:Op maandag 8 februari 2021 22:00 schreef suzi1 het volgende:
en heeft hij magere hein op zn bovenarm?
oh sorry mocht hier niet hequote:Op maandag 8 februari 2021 22:01 schreef rinardo het volgende:
dat muziekje erbij wanneer jill aan thomas vraagt of er wat is .....
Alleen de live, want die wordt ook gestreamd.quote:
Nee dit is julie en liese thee....sauna en dan de hottub inquote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dit is julie en liese thee....sauna en dan de hottub in
kunnen ze de original BigBrother Tee heruitbringenquote:Op maandag 8 februari 2021 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dit is julie en liese thee....sauna en dan de hottub in
man man de baden nuquote:Op maandag 8 februari 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
ik zag toch echt liever naat en els in de tube
quote:Op maandag 8 februari 2021 22:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
kunnen ze de original BigBrother Tee heruitbringen
somige gesmakzorten
Volgens mij is dat waar ze de hottub opstoken en waar je als eerste de warmte voelt.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat deed michel nou met zijn hand in de hottub, zit daar iets ofzo?
van zuur tot sweetquote:Op maandag 8 februari 2021 22:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Sommige smaken wat zuurder dan anderen
Ook wel sneu. Jill kwijt, bondje kwijt. Alles stort in.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:19 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]Thomas? Aan het zuchten?Huilen?
Thomas is nog jong. Vind dit prima kunnen.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:21 schreef Ireth het volgende:
* Ireth kan niet tegen huilende mannen....
Laat zelf ook eens gaan joh.quote:
Ireth wordt daar emotioneel incontinent vanquote:Op maandag 8 februari 2021 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Thomas is nog jong. Vind dit prima kunnen.
Hij jankt wel heul vaak.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ireth wordt daar emotioneel incontinent van
Stuurt Matt ook weg nuquote:
Mwoah. Vlak ervoor verdacht ze Thomas nog van het wegstoppen van Mike ohnee Matt zn slippers.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:23 schreef engine het volgende:
Jill Thomas knuffelen...staat die Matt er weer bij
aha ok ja want idd klagen ze dat het te koud is hahaquote:Op maandag 8 februari 2021 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij is dat waar ze de hottub opstoken en waar je als eerste de warmte voelt.
Niet alles wat iedereen zegt menen ze ook.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:26 schreef aswesleep het volgende:
En daarstraks vond Thomas de plottwist nog super leuk. Het kan snel keren.
nee dat is het nu nietquote:Op maandag 8 februari 2021 22:26 schreef M.Ritcher het volgende:
Thomas is gewoon straal verliefd op Jill. Arme man.
Daar probeer ik op te hinten.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Niet alles wat iedereen zegt menen ze ook.
Dat weet ik ook 100% zeker. Ik zie het aan alles.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:26 schreef M.Ritcher het volgende:
Thomas is een beetje ontdaan van het feit dat de nieuwe niet mogen nomineren. Die weet gewoon hoe laat het is.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:26 schreef M.Ritcher het volgende:
aandachtstrekkerquote:Op maandag 8 februari 2021 22:26 schreef aswesleep het volgende:
En daarstraks vond Thomas de plottwist nog super leuk. Het kan snel keren.
Of hij wilde zich niet laten kennen en wilde zich niet zwak tonen tov K4.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Niet alles wat iedereen zegt menen ze ook.
Of hij meende het wel maar realiseert zich nu dat het wel een groot nadeel voor hem is.
Hou op hoor...quote:Op maandag 8 februari 2021 22:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ireth wordt daar emotioneel incontinent van
echt ! zal tijd wordenquote:
Ahhquote:Op maandag 8 februari 2021 22:27 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Daar probeer ik op te hinten.Thomas is altijd van de nietszeggende uitspraken en dat wordt soms moeilijk om vol te houden blijkbaar.
Als dat het is dan moet ie dat net als de rest gewoon openlijk zeggen. Niet eerst doen alsof je het een leuke plottwist vind en dan later gaan janken.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Thomas is een beetje ontdaan van het feit dat de nieuwe niet mogen nomineren. Die weet gewoon hoe laat het is.
Ik reken dit ook tot 'vals'. Hij is haast nooit gewoon zichzelf.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ahh![]()
Ja eens. Maar dat wordt door Naomi, Nick enz weggezet als liegen. Ik heb Thomas nog maar heel weinig vals zien doen. Die dames zijn te hard voor hem.
nee hier niet , 1 badkamer matt 2 slaapkamer thomasquote:Op maandag 8 februari 2021 22:29 schreef aswesleep het volgende:
Twee streams op leegte, terwijl ze buiten in de hottub en sauna zitten.
Mwa best begrijpelijk dat je niet meteen in de groep je ware gevoel uit. Thomas mag het toch ook wel eens even moeilijk hebben?quote:Op maandag 8 februari 2021 22:29 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Als dat het is dan moet ie dat net als de rest gewoon openlijk zeggen. Niet eerst doen alsof je het een leuke plottwist vind en dan later gaan janken.
yep of thomas en liesequote:Op maandag 8 februari 2021 22:31 schreef Oranos het volgende:
Thomas en Patje zullen wel op de bank zitten deze week
Matt in de badkamer = leegte.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee hier niet , 1 badkamer matt 2 slaapkamer thomas
KEEP THE PAT ALIVE!quote:Op maandag 8 februari 2021 22:31 schreef Oranos het volgende:
Dat zien we verschillend danquote:Op maandag 8 februari 2021 22:30 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik reken dit ook tot 'vals'. Hij is haast nooit gewoon zichzelf.
Dat ook, maar hij is ook verliefd op Jill. Is typisch. Hij kan de gevoelens niet naar haar uiten omdat hij bang is om afgewezen te worden voor heel Nederland en Belgie. Hij kan haar ook niet zoenen of vragen of zij iets voelt. Dit is precies de reden waarom hij haar heeft genomineerd in het begin. Hij wist dat dit kon gebeuren en kan zijn hele spel verkloten. En er gaat een moment komen dat hij deze gevoelens aan iemand wilt vertellen, alleen kan dat tegen niemand omdat hij met niemand een band heeft die sterk genoeg is.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Thomas is een beetje ontdaan van het feit dat de nieuwe niet mogen nomineren. Die weet gewoon hoe laat het is.
hoe weet jij nou of hij niet zichzelf is. Ken je hem IRL?quote:Op maandag 8 februari 2021 22:30 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik reken dit ook tot 'vals'. Hij is haast nooit gewoon zichzelf.
Thomas gaat helemaal nergens heen. Ze zijn het nu al zo aan het spinnen bij de Febo in de uitzending dat Patrick er uit gaat met zijn 'slaapproblemen'.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:31 schreef Oranos het volgende:
In groep? Het was gewoon op de bank met Jill.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Mwa best begrijpelijk dat je niet meteen in de groep je ware gevoel uit. Thomas mag het toch ook wel eens even moeilijk hebben?
Het is niet zo dat hij gemene dingen zegt over anderen. Beetje emotie...wat mij betreft prima.
Dan moet hij daar is vooruit komen en niet met Jill meelullen die zo blij is dat haar vriendjes niet genomineerd kunnen worden. Kom voor je zelf op en zeg en ik dan Jill snap je dat ik er misschien op kom...quote:Op maandag 8 februari 2021 22:21 schreef Whuzz het volgende:
Tja, als ik daar zat en ik kon Tekkel niet eens wegstemmen zou ik misschien ook gaan liggen janken.
Dan gaat Liese.quote:
ja ik vind thomas ook zichzelfquote:Op maandag 8 februari 2021 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zien we verschillend danIk vind dat Thomas juist vaak zichzelf is.
Hoe oud is hij dan??quote:Op maandag 8 februari 2021 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Thomas is nog jong. Vind dit prima kunnen.
23quote:
Dan heeft hij nooit een eigen mening, misschien nog erger...quote:Op maandag 8 februari 2021 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zien we verschillend danIk vind dat Thomas juist vaak zichzelf is.
We gaan het niet eens wordenquote:Op maandag 8 februari 2021 22:34 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dan heeft hij nooit een eigen mening, misschien nog erger...
Doch.quote:
Je kunt toch ook een eigen mening hebben zonder die gelijk met iedereen en met de camera te delen?quote:Op maandag 8 februari 2021 22:34 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dan heeft hij nooit een eigen mening, misschien nog erger...
heb ik niet gezien. heb haar wel zien/horen krijsen naar matt, dat hij die bekers moest komen halenquote:Op maandag 8 februari 2021 22:36 schreef Whuzz het volgende:
Had iemand de middelvinger van Julie naar Thomas gezien
Nee niet gezien. Maar ze zijn al de hele dag over hem bezig.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:36 schreef Whuzz het volgende:
ze zit al 10 min te praten met thomasquote:Op maandag 8 februari 2021 22:37 schreef mario390 het volgende:
is jill op de wc nog niet klaar ?
zij zei zij komt zo terug
Hij moet huilen omdat hij het lastig vindt om aansluiting te vinden bij zn (ex)vijanden, dat drinken was een voorbeeldquote:Op maandag 8 februari 2021 22:37 schreef JimLaFleur het volgende:
Hij moet janken omdat Julie het niet leuk vond dat Jill, Mike en Jerrel het drinken hebben laten staan in de hottub... Wat een pannekoeken verhaal weer...
Ja dit is gewoon fake huilie huilie voor op tvquote:Op maandag 8 februari 2021 22:38 schreef aswesleep het volgende:
Goed getimed huilverhaal van Thomas.
Nah, denk dat thomasje wel oprecht is en dat dit gedrag van die belgische meiden hem extra onzeker maaktquote:
nee zij zei dat ze naar wc moet en terug komtquote:Op maandag 8 februari 2021 22:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze zit al 10 min te praten met thomas
Ok, werd mijn zoon bewust vader. Maar ok die zou ook voor geen goud in dit spel zitten. Ik kan me er niks bij voorstellen van mensen boven de twintig die zich zo laten meeslepen in een spel.quote:
Wat een onzin, hij jankt zeldenquote:Op maandag 8 februari 2021 22:39 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ja dit is gewoon fake huilie huilie voor op tv
doorspoelen. heeft jill ook gedaanquote:Op maandag 8 februari 2021 22:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij zei dat ze naar wc moet en terug komt
ik ben 5 min achter
Da's erg vervelend natuurlijkquote:Op maandag 8 februari 2021 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Nee niet gezien. Maar ze zijn al de hele dag over hem bezig.
WalgelijkThomas merkt dit dus ook. Hij doet niet vervelend naar hun.
Echt hequote:Op maandag 8 februari 2021 22:40 schreef engine het volgende:
Man man onbegrijpelijk dat een jongen van 23 niet een beetje emotie mag hebben
ok dan lieg ikquote:Op maandag 8 februari 2021 22:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij zei dat ze naar wc moet en terug komt
ik ben 5 min achter
wie?quote:Op maandag 8 februari 2021 22:37 schreef suzi1 het volgende:
ze vroeg hem waarom hij die bekers niet meer naar binnen had genomen
hij zee, ik heb ze niet gebracht ook nie
en toen gaf ze de vinger/ slut
Denk dat Jill hem onzeker maakt.....met de twee anderen.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nah, denk dat thomasje wel oprecht is en dat dit gedrag van die belgische meiden hem extra onzeker maakt
Nee is volgens mij gewoon een lul verhaal.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:36 schreef Whuzz het volgende:
ja echt he, ik snap hem wel, al die spanningen en dan ineens iemand die op jou gaat mopperen en een middelvinger op steekt, dat kan net de druppel zijnquote:
nou zoiets zou ik van haar echt wel verwachtenquote:Op maandag 8 februari 2021 22:43 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Nee is volgens mij gewoon een lul verhaal.
Ja maar niet iedere 23 jarige is je zoon. Als je denkt dat mensen op hun 23e over het algemeen heel volwassen zijn heb je het echt mis.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok, werd mijn zoon bewust vader. Maar ok die zou ook voor geen goud in dit spel zitten. Ik kan me er niks bij voorstellen van mensen boven de twintig die zich zo laten meeslepen in een spel.
Ik weet het niet, hij liegt wel vakerquote:Op maandag 8 februari 2021 22:43 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou zoiets zou ik van haar echt wel verwachten
net als dat gekrijs naar matt wat ze deed
Geloof er ook vrij weinig van. Hij vermoed dat hij en Julie genomineerd zullen worden en door dit te zeggen de publieke opinie in zijn voordeel te beïnvloeden. Het is een groot toneelstuk.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:43 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Al zou hij 60 zijn. Je als outcast voelen is nooit fijn. Al geldt dat niet voor iedereen. Sommige mensen vinden het heerlijk. Thomas blijkbaar niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:40 schreef engine het volgende:
Man man onbegrijpelijk dat een jongen van 23 niet een beetje emotie mag hebben
nee jill en thomas zagen het beide, en de bekers waren van jerrel en ..... maar niet van thomasquote:Op maandag 8 februari 2021 22:43 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Niet zo vaak als anderen in het huis *kuch* Liese *kuch*quote:Op maandag 8 februari 2021 22:44 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij liegt wel vaker
hij gaat er met julie over praten dus zal toch wel waar zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 22:44 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij liegt wel vaker
Eens, hoewel iemand van 60 misschien een dikkere huid heeft opgebouwd. Maar dit is gewoon een rustige onzekere jongen, is gewoon lastig dan.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:44 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Al zou hij 60 zijn. Je als outcast voelen is nooit fijn. Al geldt dat niet voor iedereen. Sommige mensen vinden het heerlijk. Thomas blijkbaar niet.
Ik kan me er inderdaad niks bij voorstellen. Het zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar niet iedere 23 jarige is je zoon. Als je denkt dat mensen op hun 23e over het algemeen heel volwassen zijn heb je het echt mis.
hahaha niemand liegt zoveel als Liesequote:Op maandag 8 februari 2021 22:45 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Niet zo vaak als anderen in het huis *kuch* Liese *kuch*
dat is al vanaf het eerste moment, met die zwarte kist. Met een uitgestreken smoelwerk verkondigen dat zij alleen maar was wezen plassen....en niets afwist van die kistquote:Op maandag 8 februari 2021 22:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
hahaha niemand liegt zoveel als Liese
Ja annoying. Hij moet weten dat het voor thomas ook lastig Is nu matt en mike zoveel aandacht opslokken van jill (wat ze zelf uitlokt overigens). Laat hem dan nu ffquote:Op maandag 8 februari 2021 22:47 schreef Tourniquet het volgende:
Holy shit, die Matt. Je ziet toch dat Jill en Thomas een privé gesprekje hebben. Gaat ie erbij zitten.
Jup, dit ligt echt aan jou.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kan me er inderdaad niks bij voorstellen. Het zal wel aan mij liggen.
Gek genoeg kan ik het me bij haar heel goed voorstellen. Bij Liese en Zoey ook. Als je zou zeggen dat het Naomi was zou ik toch even heel raar opkijken.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:47 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik geloof het pas als het ik heb gezien, ik me niet voorstellen dat Julie een middelvinger naar Thomas opzet
daar moest zij liegen was en opdrachtquote:Op maandag 8 februari 2021 22:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is al vanaf het eerste moment, met die zwarte kist. Met een uitgestreken smoelwerk verkondigen dat zij alleen maar was wezen plassen....en niets afwist van die kist
Julie is denk ik heel sneaky idd.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:49 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Gek genoeg kan ik het me bij haar heel goed voorstellen. Bij Liese en Zoey ook. Als je zou zeggen dat het Naomi was zou ik toch even heel raar opkijken.
En Thomas dan die wist dat het een opdracht was en toch die kist weer weg zette. En haar daarvoor zelf genomineerd had opdat ze haar opdracht uitvoerde.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is al vanaf het eerste moment, met die zwarte kist. Met een uitgestreken smoelwerk verkondigen dat zij alleen maar was wezen plassen....en niets afwist van die kist
Ze mocht daar ook niks over zeggen, maar mensen hier verdraaien alles om haar maar te kunnen hatenquote:Op maandag 8 februari 2021 22:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was toch de opdracht?quote:Op maandag 8 februari 2021 22:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee joh, dat doet ze zelfquote:Op maandag 8 februari 2021 22:50 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ze mocht daar ook niks over zeggen, maar mensen hier verdraaien alles om haar maar te kunnen haten
Nee, haar opdracht was om die kist ergens neer te zetten, niet om glashard te gaan zitten liegen erover, er werd haar zelfs helemaal nog niets gevraagd of ze zat al te roepen dat zij er echt niets vanaf wist.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar moest zij liegen was en opdracht
haten is wel een heel erg groot woord in deze, Gewoon reeel zijn en geen moeder theresa maken van een bewoner.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:50 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ze mocht daar ook niks over zeggen, maar mensen hier verdraaien alles om haar maar te kunnen haten
Niets kunnen vinden of horen, Julie bedankte hem zelfs oprecht, ik heb ook het idee dat het niet waar is anders komt het vast in de uitzending, meer dan dit is er niet te zien op streams, je ziet ze wel gewoon praten maar dit zou het enige moment kunnen zijn waar thomas een middelvinger zietquote:Op maandag 8 februari 2021 22:47 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik geloof het pas als het ik heb gezien, ik me niet voorstellen dat Julie een middelvinger naar Thomas opzet
zij moest de kist daar neer zetten van BBquote:Op maandag 8 februari 2021 22:52 schreef suzi1 het volgende:
liese moest het makkelijk maken voor de nieuwe bewoners. dan zet je niet een kist pontifikaal in de gang waar mensen regelmatig doorlopen om naar de plee te gaan
en blijkbaar wisten nick en els dat ze een kist moesten zoeken.
Ja Nick en Els wisten dit. Was volgens mij in de tv uitzending.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:52 schreef suzi1 het volgende:
liese moest het makkelijk maken voor de nieuwe bewoners. dan zet je niet een kist pontifikaal in de gang waar mensen regelmatig doorlopen om naar de plee te gaan
en blijkbaar wisten nick en els dat ze een kist moesten zoeken.
Belgen denken daar anders over. Of mensen die het Scanman topic refreshen in de hoop een screenshot van haar tepel te kunnen zien.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:53 schreef Verida het volgende:
[..]
haten is wel een heel erg groot woord in deze, Gewoon reeel zijn en geen moeder theresa maken van een bewoner.
ik dacht alleen de nieuwelingen het makkelijker maken. maar goed dan heb ik het verkeerdquote:Op maandag 8 februari 2021 22:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
zij moest de kist daar neer zetten van BB
Dit is dus wat ik bedoel! Gewoon een lul verhaal om de waarheid te ontkennen.. Of hij vindt het gewoon kut dat die wordt genomineerd of hij heeft liefdesverdriet.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:53 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Niets kunnen vinden of horen, Julie bedankte hem zelfs oprecht, ik heb ook het idee dat het niet waar is anders komt het vast in de uitzending, meer dan dit is er niet te zien op streams
[ afbeelding ]
Ja geen idee. Liese en Julie zijn in ieder geval zoals ze zijn. #meangirlsquote:Op maandag 8 februari 2021 22:54 schreef aswesleep het volgende:
Welke 4 mensen zou Thomas bedoelen als hij zegt dat ze zichzelf niet zijn. De eerste is natuurlijk Thomas zelf...
Beter dat dan het heilig paterke uithangen als het u uitkomt zoals Thomas.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:55 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ja geen idee. Liese en Julie zijn in ieder geval zoals ze zijn. #meangirls
En wat doet Thomas in ene dik met Zoey terwijl hij net zegt dat hij een hekel had aan bondjes....Toen jowi weg ging was hij in ene bij Nick zijn groepje.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, haar opdracht was om die kist ergens neer te zetten, niet om glashard te gaan zitten liegen erover, er werd haar zelfs helemaal nog niets gevraagd of ze zat al te roepen dat zij er echt niets vanaf wist.
en opdracht of geen opdracht, liegen blijft liegen en Liese verblikte of verbloosde niet, loog gewoon glashard
nee het wasquote:Op maandag 8 februari 2021 22:48 schreef mario390 het volgende:
jill: ik eet nooit meer de koekorner
geen idee
Maar Thomas bevestigt net 2 keer in het gesprek met Jill dat Julie een middelvinger naar hem had opgestoken omdat ze dacht dat hij die bekers in de hottub had laten staan.quote:
Ik wist gewoon dat Belgen hier meepostenquote:Op maandag 8 februari 2021 22:56 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Beter dat dan het heilig paterke uithangen als het u uitkomt zoals Thomas.
het was een supermoeilijke opdracht, zeker omdat er zoveel achterdocht was in het begin, en ze kon er 5000 euro mee verdienen, dus ze moest wel liegen tegen de andere bewoners, maar die nare Ziko moest de boel weer verziekenquote:Op maandag 8 februari 2021 22:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik dacht alleen de nieuwelingen het makkelijker maken. maar goed dan heb ik het verkeerd
Dat was een geheime opdracht!quote:Op maandag 8 februari 2021 22:48 schreef Verida het volgende:
[..]
en toen heeft ze een nieuwe opdracht mogen doen om alsnog het geld te vangen.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
het was een supermoeilijke opdracht, zeker omdat er zoveel achterdocht was in het begin, en ze kon er 5000 euro mee verdienen, dus ze moest wel liegen tegen de andere bewoners, maar die nare Ziko moest de boel weer verzieken
quote:Op maandag 8 februari 2021 22:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en toen heeft ze een nieuwe opdracht mogen doen om alsnog het geld te vangen.
Dat is toch geen geheim.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:56 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat Belgen hier meepostenhahaha
ja ik ben ook heel trots op haar <3quote:Op maandag 8 februari 2021 22:59 schreef odie22 het volgende:
[..]toppertje die Liese , dat ze dat heeft voor elkaar gekregen
![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 22:59 schreef odie22 het volgende:
[..]toppertje die Liese , dat ze dat heeft voor elkaar gekregen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |