Ook Michel heeft een agenda, een hidden agenda!quote:Op maandag 8 februari 2021 21:17 schreef Yolk het volgende:
Wat ik wel moet zeggen is dat het Nederlandse kamp Michel vanaf het eerste moment niet vertrouwden. Els voorop. Was niet verstandig.
kinderlokker vibes bij jouquote:Op maandag 8 februari 2021 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb een veel lekkerdere sauna, hoor Liese
[ afbeelding ]
Mag hij nog niet van vanwege zijn recente operatie. Anders zat hij allang erbij natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:23 schreef greysbones het volgende:
Zit matt zwaan Kleef aan zomaar niet bij in de hottub
Ik denk dat hij er net achter zit en dat wij hem nu niet zienquote:Op maandag 8 februari 2021 21:23 schreef greysbones het volgende:
Zit matt zwaan Kleef aan zomaar niet bij in de hottub
Komt die Matt weer ineens bij Jill omhoog, hij stalked haar echt!quote:
Jill moet dan vanaf nu de hottub claimen komt ze tenminste van die post it afquote:Op maandag 8 februari 2021 21:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mag hij nog niet van vanwege zijn recente operatie. Anders zat hij allang erbij natuurlijk.
Dat zou wel echt ziek zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er net achter zit en dat wij hem nu niet zien
Donderdag gaat hij erin toch na de nominaties? Zoiets hoorde ik hem zeggen.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mag hij nog niet van vanwege zijn recente operatie. Anders zat hij allang erbij natuurlijk.
Klopt.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:26 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Donderdag gaat hij erin toch na de nominaties? Zoiets hoorde ik hem zeggen.
Want jaaaaaaaaaaaaaaa, mijn geluid doet het weer!!;)
lastig spel ja, maar hij doet het nog goed, behalve de sterke verhalen doen het hier in de cos slechtquote:Op maandag 8 februari 2021 21:25 schreef greysbones het volgende:
Mike zit wel echt bij iedereen. Best slim, maar kan ook gezien worden als.. overal je neus insteken
Welke operatie.. zal wel heel slecht hebben opgelet .. oh nee.. vind hem gewoon totaal niet interessantquote:Op maandag 8 februari 2021 21:26 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Donderdag gaat hij erin toch na de nominaties? Zoiets hoorde ik hem zeggen.
Want jaaaaaaaaaaaaaaa, mijn geluid doet het weer!!;)
Dan gaat Thomas eruit, en dan is zeker Zoey de volgende week aan de beurt. Nu heeft ze sowieso Thomas en Jill op haar hand.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:14 schreef Kefke04 het volgende:
hypothese
Jill op Michel en Liese
Thomas op Michel en Liese
Zoey Michel en thomas
Nick Michel en thomas
Pat Michel en thomas
dan maakt niet uit wat K4 doet
dan krijg je michel thomas, vooral zoey heeft baat bij dat scenario.
scooter ongeluk toen hij een abbo bij strato namquote:Op maandag 8 februari 2021 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke operatie.. zal wel heel slecht hebben opgelet .. oh nee.. vind hem gewoon totaal niet interessant
Alleen cossers mogen sterke verhalen hebbenquote:Op maandag 8 februari 2021 21:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
lastig spel ja, maar hij doet het nog goed, behalve de sterke verhalen doen het hier in de cos slecht
Ja, grofweg de gebeurtenissen van vrijdagochtend t/m maandagochtend. Live-uitzending is alleen op donderdag trouwens!quote:Op maandag 8 februari 2021 21:29 schreef rinardo het volgende:
maandag is de live uitzending toch weekendhoogtepunten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |