Op modelleringen en schattingen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:39 schreef falling_away het volgende:
Kan iemand mij uitleggen op welk echt bewijs het gebaseerd is dat we binnenkort tegen code zwart aanzitten met de huidige maatregelen vanwege de Britse variant? (waar de huidige avondklok mee goedgepraat wordt)
Als dat zo is, waarom was de piek in Engeland dat zo kort, en toevallig net 2 weken na kerst (toen het land vrijwel open was)? Als die variant echt de variant des doods is zou die piek niet zo rap moeten zakken!
[ afbeelding ]
Dat is effectief wel hoe het werkt: net als rijken die in hun kapitale sportwagens geen boodschap hebben aan snelheidsboetes, daar geen greintje pijn van voelen. Rijken en hondenbezitters hebben nu heel direct meer recht op de openbare ruimte dan mensen die krap bij kas zitten.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is niet te koop. Het is geen kwestie van 95 euro betalen en je mag je gang gaan maar dat snap je zelf ook wel, hoop ik.
Maar ze zijn ze populistisch als de tering, als zij denken omdat die mening omslaat dat ze 10 zetels kunnen winnen van mensen die bv. jongeren meer ruimte willen geven maar niet op PVV/FVD willen stemmen door bij verlenging ineens tegen te zijn, doen ze dat denk ik zo. Dat bedoel ik.quote:
Vind het wel een beetje eng worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien inderdaad. De dwang die er vanuit gaat is ronduit bizar.
Propaganda is zijn reinste soort waar honecker nog jaloers op zou zijn.
Minachting. Pure minachting. Een ander laten praten en zelf over een nonissue gaan lullen en lastige vragen ontwijken.quote:
Nee, dat hebben ze niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat is effectief wel hoe het werkt: net als rijken die in hun kapitale sportwagens geen boodschap hebben aan snelheidsboetes, daar geen greintje pijn van voelen. Rijken en hondenbezitters hebben nu heel direct meer recht op de openbare ruimte dan mensen die krap bij kas zitten.
Het is niet zo dat je naar huis wordt gebracht na je boete uitschrijving. Het is uitschrijven en doei.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is niet te koop. Het is geen kwestie van 95 euro betalen en je mag je gang gaan maar dat snap je zelf ook wel, hoop ik.
Die steunen (bijna allemaal) dit beleid gewoon. En niet slechts regeringspartijen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:42 schreef Red_85 het volgende:
Kamer, volksvertegenwoordiging, maak gehakt van het kabinet.
Die IS eng.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje eng worden.
Jonger is onder de 50 toch toch toch?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:42 schreef eragon2890 het volgende:
Wacht ff, De Jonge hield hier héél duidelijk de deur open om wél een onderscheid te maken tussen jongeren (hun ding gewoon laten doen) en ouderen als later de epidemiologische situatie daar wél meer ruimte voor bied.
Tenminste, zo klonk het voor mij.
https://www.tweedekamer.n(...)ie_jaap_v_dissel.pdfquote:Op maandag 8 februari 2021 18:40 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dus niet op feiten die makkelijk uit te lezen zijn in het land van oorsprong?
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Die steunen (bijna allemaal) dit beleid gewoon. En niet slechts regeringspartijen.
Dit zou al niet de basis mogen zijn voor een oorlogsmaatregel in vredestijd.quote:Onderbouwing verlenging avondklok is flinterdun.
Dit is pure minachting.quote:Minister Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) mag het uitleggen, premier Rutte praat minutenlang over schaatsen en wil geen vragen over de avondklok beantwoorden.
Word je thuisgebracht dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Misschien kan D66 er weer een kwartiertje afsnoepen en dan de overwinning eisen.quote:
Ja, de hondenbezitters die hebben dat niet slechts effectief maar gewoon bij regel van deze wet. Aangenomen dat het er slechts 1 per keer is met een hond aangelijnd.quote:
Dus als hun prognoses totaal niet uitkomen (en dat komen ze nu al niet) dan zeggen ze gewoon 'better safe than sorry' met ondertussen wel enorme schade tot gevolg waar ze niet op afgerekend worden?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:45 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.tweedekamer.n(...)ie_jaap_v_dissel.pdf
Op pagina 28 staan bijv allemaal scenario's met GIGANTISCHE foutmarges. Waar je dus niks uit kunt concluderen.
Vooral van 430 naar 415. Dat kwartier.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan D66 er weer een kwartiertje afsnoepen en dan de overwinning eisen.
Voorlopig hebben die meer bereikt dan de schreeuwers. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan D66 er weer een kwartiertje afsnoepen en dan de overwinning eisen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |