quote:Op maandag 8 februari 2021 18:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze even naar de afhaalbalie van de Praxis geweest.
Meer de afhaalbalie van de Action met dit soort brakke maatregelsquote:Op maandag 8 februari 2021 18:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze even naar de afhaalbalie van de Praxis geweest.
Als ze dat doen dan maken ze het de complot denkers wel héél erg makkelijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verkiezingen worden gewoon opgeschort. Zou me niks meer verbazen.
Natuurlijk, wat is nou mooier om eerst de boel open te gooien en dan verkiezingen te houden.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verkiezingen worden gewoon opgeschort. Zou me niks meer verbazen.
Als ze dat ook doen dan ga ik me aanmelden bij de wappiesquote:Op maandag 8 februari 2021 18:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als ze dat doen dan maken ze het de complot denkers wel héél erg makkelijk.
chirurgische mondkapjes denk ikquote:Op maandag 8 februari 2021 18:14 schreef leolinedance het volgende:
Wat is de volgende faalregel die in het buitenland niet werkt die wij in gaan voeren?
De macht geven ze niet meer uit handen. Los wat je van die vaccinaties vind, de reclames van de rijksoverheid zijn ronduit manipulerend.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:08 schreef falling_away het volgende:
[..]
Irritant? Het is beschamend, walgelijk, ziekelijk etc etc. Woorden schieten eigenlijk te kort voor de draconische maatregelen, en het gebrek aan perspectief dat deze regering het volk biedt.
Ik hoop dat iedereen die dit ook zat is zijn stem laat horen volgende maand.
Daar heb ik dan weer geen enkel probleem mee. Schaats-gekkies.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:16 schreef summer2bird het volgende:
hij gaat de elfstedentocht niet toelaten wedden
Niet dat je daar kritische vragen kan stellen omdat alle vragen gecensureerd wordenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:16 schreef raptorix het volgende:
Rutte gaat op Facebook praten met jongeren, heeft iemand hem vertelt dat jongeren daar een jaar of 7 al van af zijn gegaan?
Zeker met vooraf besproken (en geaccepteerde) vragen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:16 schreef raptorix het volgende:
Rutte gaat op Facebook praten met jongeren, heeft iemand hem vertelt dat jongeren daar een jaar of 7 al van af zijn gegaan?
Ik heb hem gezien inderdaad. De dwang die er vanuit gaat is ronduit bizar.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De macht geven ze niet meer uit handen. Los wat je van die vaccinaties vind, de reclames van de rijksoverheid zijn ronduit manipulerend.
"Laat je vaccineren, zodat je zo snel mogelijk je vrijheid terug hebt".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |