SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Live link:
https://www.google.com/ma(...)4FrPIWOvos1botbSMT9S
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Daar worden matten voor aangelegd. Ook wordt er een soort schans gemaakt om het ijs af en het ijs op te gaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ook wanneer het niet vriest, springt de Friesche IJsbond op de bres voor de schaatssport. Zo wordt er bijvoorbeeld bij de aanleg van nieuwe bruggen gewezen op mogelijke klúnvoorzieningen en wordt er samen met de Veiligheidsregio gekeken hoe tijdens ijsperiodes om te gaan met de veiligheid. Daarnaast stimuleert de Friesche IJsbond de kennisuitwisseling tussen de ijswegencentrales en biedt zij de cursus ijsmeester aan.
Hoe zien kluunvoorzieningen eruit?
Ooh dus gaat gewoon ruimte bij de brug waar ze matten kunnen leggen?quote:Op maandag 8 februari 2021 16:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Daar worden matten voor aangelegd. Ook wordt er een soort schans gemaakt om het ijs af en het ijs op te gaan.
Dat je makkelijk op de kant kunt komen. Dat de bodem zacht genoeg is om kluunmatten in vast te prikken en toch hard genoeg zodat het geen modderfeest wordt.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ook wanneer het niet vriest, springt de Friesche IJsbond op de bres voor de schaatssport. Zo wordt er bijvoorbeeld bij de aanleg van nieuwe bruggen gewezen op mogelijke klúnvoorzieningen en wordt er samen met de Veiligheidsregio gekeken hoe tijdens ijsperiodes om te gaan met de veiligheid. Daarnaast stimuleert de Friesche IJsbond de kennisuitwisseling tussen de ijswegencentrales en biedt zij de cursus ijsmeester aan.
Hoe zien kluunvoorzieningen eruit?
En niet al te hoge waterkanten.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh dus gaat gewoon ruimte bij de brug waar ze matten kunnen leggen?
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat je makkelijk op de kant kunt komen. Dat de bodem zacht genoeg is om kluunmatten in vast te prikken en toch hard genoeg zodat het geen modderfeest wordt.
Thnxquote:
Open daarvoor lekker je eigen topic in ELF oidquote:
43º NB, dat is dezelfde hoogte als Marseillequote:Op maandag 8 februari 2021 17:44 schreef Snowsquall het volgende:
[..]Canada, HIER om precies te zijn.
Degene die dit in de OP heeft gestopt is geniaal.quote:
Ja, genoeg. Ik werk bij een zeer grote toeleverancier voor de bouw, hartstikke druk manquote:Op maandag 8 februari 2021 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Gebeurt er momenteel in de bouw nog wat dan?Stikstofcrisis, corona, vorstverlet....
Grondstoffen worden nog altijd vervoerd. Post, waaronder rouwpost, ook. Dat ligt nu op z'n gat en dan heb je hier ook nog pipos die zich er om zitten te verkneukelenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Gebeurt er momenteel in de bouw nog wat dan?Stikstofcrisis, corona, vorstverlet....
Veel mennonieten in de buurt?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:44 schreef Snowsquall het volgende:
[..]Canada, HIER om precies te zijn.
Oh, okeequote:Op maandag 8 februari 2021 18:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, genoeg. Ik werk bij een zeer grote toeleverancier voor de bouw, hartstikke druk man
Droge kou zit ik niet op te wachten. Vanaf morgen geen sneeuw meer dus dan hopelijk snel weer 10+quote:Op maandag 8 februari 2021 17:41 schreef Starhopper het volgende:
Hogedruk gaat het niet winnen bij deze run van het GFS
Sta hier niet van te kijken. Als ik hier in de omgeving kijk is er amper gestrooid of geschoven. Het aangereden spul is spekglad. Auto's rijden zich continu vastquote:Op maandag 8 februari 2021 17:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Totale chaos op de wegen, ritten worden niet gereden. Dat worden dus lege schappen op bepaalde plekken en vertraagde of zelfs geannuleerde leveringen van (bouw)materialen.
Leuk man!
Droge kou is onderweg, tevens de reden voor het wegvallen van sneeuwquote:Op maandag 8 februari 2021 18:30 schreef JuhBoii het volgende:
[..]
Droge kou zit ik niet op te wachten. Vanaf morgen geen sneeuw meer dus dan hopelijk snel weer 10+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |