abonnement Unibet Coolblue
pi_197891301
..
pi_197891313
Sorry, mijn geduld was op. Ik moet weer verder werken, maar wilde deze reactie nog plaatsen:

quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
De slowcooker moet ik ook weer eens aan zetten. Maar is ook lastig met vega-dingen. Door de week eten we (of alleen ik) bijna alleen vegetarisch.
Ja, het kan wel, maar het heeft weinig toegevoegde waarde. Al hoop ik die dus te gaan halen uit het thuiskomen terwijl het eten al warm in de pan zit. O+
pi_197891381
Ik zou alle apparaten voor in de keuken wel willen hebben. Allemaal! O+ maar geen plek, dus goed excuus niets te kopen. Maar jullie hebben me wel op het idee gebracht om iets met de slowcooker te maken woensdag. Is er een briljante slowcooker website met goede recepten?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197891401
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:20 schreef Myraela het volgende:
Al hoop ik die dus te gaan halen uit het thuiskomen terwijl het eten al warm in de pan zit. O+
Dat is ook al gewoon super fijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197891437
Had ook vandaag prima kunnen opruimen, maar totaal geen zin in. Maar soms krijg ik de geest en dan ruim ik enorm op. De ellende momenteel is, dat ik wat ik weg wil gooien niet kwijt kan. In de schuur staat nu een grote doos van de kantoorstoel, die ik evt. over 3 weken mag terugdoen maar wel in die doos. Maar over 3 weken weet ik ook niet wat ik met die doos aan moet, die is van dik kartoon, dat krijg ik niet opgevouwen/gescheurd voor in de OC en zo heb ik nog 2 grote dozen. Ik denk dat wanneer de sneeuw weg is, ik een briefje ophang aan het mededelingenbord beneden of iemand uit de flat dat mee wil nemen naar het afvalstation.
En vandaag en morgen (en geen idee hoe lang nog) worden de OC's ook niet geleegd. Ik heb al een afvalzak in de schuur staan omdat het ding van de week vast zat. En nu kan ik niet bij de schuur want daar ligt ruim een halve meter sneeuw tegenaan. En nu sneeuwt het hier nog, dus ga dat ook niet opruimen nu.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197891459
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou alle apparaten voor in de keuken wel willen hebben. Allemaal! O+ maar geen plek, dus goed excuus niets te kopen. Maar jullie hebben me wel op het idee gebracht om iets met de slowcooker te maken woensdag. Is er een briljante slowcooker website met goede recepten?
Mijn hoofd ;-) wat wil je maken? Met wat voor vlees of vega?
We have far more in common than that which devides us..
pi_197891531
Hoppa: Avondklok verlengd tot en met 2 maart 8)7

Wanneer zou Carnaval zijn dit jaar?
Antwoord: Wanneer is carnaval 2021?

Carnaval 2021 start op zaterdag 13 februari 2021 en eindigt op carnavalsdinsdag 16 februari 2021.

Carnavalszaterdag 13 februari 2021

Carnavalszondag 14 februari 2021

Carnavalsmaandag 15 februari 2021

Carnavalsdinsdag 16 februari 2021
pi_197891550
Gewandeld in het bos/ op de heide. Zoals wel verwacht heerlijk rustig. Veel sporen van verschillende dieren gezien.

Nu op weg naar huis. Tijd voor warme choco en apfelstrüdel! O+
pi_197891586
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou alle apparaten voor in de keuken wel willen hebben. Allemaal! O+ maar geen plek, dus goed excuus niets te kopen. Maar jullie hebben me wel op het idee gebracht om iets met de slowcooker te maken woensdag. Is er een briljante slowcooker website met goede recepten?
Ik mag er alleen 1 als ik die in de kringloop kan vinden :') Ik ken mezelf net iets te goed :') Maar elke keer als mn hart een sprongetje van plezier maakt is het een broodmachine :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_197891618
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik mag er alleen 1 als ik die in de kringloop kan vinden :') Ik ken mezelf net iets te goed :') Maar elke keer als mn hart een sprongetje van plezier maakt is het een broodmachine :')
Die gebruik ik de laatste tijd ook te weinig. Eens kijken of ik alles op voorraad heb om brood te bakken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197891658
O ja! Ik had er ook eens eentje van een voor mij onbekend merk gevonden (ook heel klein). Toen ik het merk googlede zag ik als eerste hit een terugroepactie :D Die dus ook maar laten staan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_197891672
Ik heb geprobeerd om brood te bakken. J vindt het te onhandig om zelfgebakken brood mee naar het werk te nemen dus dat project faalde al voor ik een machine kocht.
Spoilers!
pi_197891685
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mag er alleen 1 als ik die in de kringloop kan vinden :') Ik ken mezelf net iets te goed :') Maar elke keer als mn hart een sprongetje van plezier maakt is het een broodmachine :')
En Marktplaats? Zullen toch best wat mensen zijn die juist zo'n ding hebben en er niets mee doen.
pi_197891710
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

En Marktplaats? Zullen toch best wat mensen zijn die juist zo'n ding hebben en er niets mee doen.
Jaaaa, zou ook nog kunnen, maar zo graag wil ik hem nou ook weer niet. En de kans dat iemand er een voor 6,95 op marktplaats heeft staan lijkt me klein :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_197891717
Ik had de oude broodbakmachine van m'n moeder. Maar ik snap de charme niet zo als je ook gewoon een oven hebt. Mijn moeder haalde dan van die broodbakmixen uit de supermarkt, maar dat lijkt me niet heel anders dan gewoon een brood kopen.
pi_197891796
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:38 schreef Myraela het volgende:
Ik had de oude broodbakmachine van m'n moeder. Maar ik snap de charme niet zo als je ook gewoon een oven hebt. Mijn moeder haalde dan van die broodbakmixen uit de supermarkt, maar dat lijkt me niet heel anders dan gewoon een brood kopen.
Zelfs minder handig, want supermarkt brood blijft langer goed
We have far more in common than that which devides us..
pi_197891929
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:38 schreef Myraela het volgende:
Ik had de oude broodbakmachine van m'n moeder. Maar ik snap de charme niet zo als je ook gewoon een oven hebt. Mijn moeder haalde dan van die broodbakmixen uit de supermarkt, maar dat lijkt me niet heel anders dan gewoon een brood kopen.
Nou, het ding doet het kneden en het rijzen ook, dus je gooit er een zak voorgemengd bloemgist in en de voorgeschreven hoeveelheid water en morgenochtend heb je heerlijk geurend vers brood. Dat is andere koek dan mengen, kneden, rijzen, doorslaan, rijzen, bakken.

Mijn vader vindt 't geweldig en bakt elke andere dag een nieuw vers brood.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 februari 2021 @ 16:56:30 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197892058
Voor het eerst een sportles via Zoom... Nou ben benieuwd :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197892084
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, het ding doet het kneden en het rijzen ook, dus je gooit er een zak voorgemengd bloemgist in en de voorgeschreven hoeveelheid water en morgenochtend heb je heerlijk geurend vers brood. Dat is andere koek dan mengen, kneden, rijzen, doorslaan, rijzen, bakken.

Mijn vader vindt 't geweldig en bakt elke andere dag een nieuw vers brood.
Lang geleden had AH een hele lekkere mix, water en olie of boter erbij. Maar ik heb 'm al geen jaren meer gezien. Het was niet van Koopmans en ik heb geen flauw idee meer waar wel van. Deed er vaak nog wat kruiden door :9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_197892173
Zeg, zou iemand al tegen de overheid hebben gezegd dat die bullshit-regel dat supermarkten geen alcohol mogen bezorgen na 20:00 uur inmiddels wel ingetrokken kan worden? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197892200
En dat de avondklok verlengd zou worden had ik wel verwacht. Jammer, maar goed....het is niet anders. Ik geloof ook niet dat ik persoonlijk er veel last van heb. Behalve dan als ik die ene keer per twee weken bij vrienden ga eten 's avonds en dan om 20:15 weg moet want ik moet nog naar huis rijden :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197892217
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, zou iemand al tegen de overheid hebben gezegd dat die bullshit-regel dat supermarkten geen alcohol mogen bezorgen na 20:00 uur inmiddels wel ingetrokken kan worden? :P
HIer heeft de AH de bezorging toch van 21.00 naar 20.00 gezet. Ik had een mail gekregen dat ze dat deden, dat bleek maar 1x te zijn geweest. Maar nu staat het opeens toch op 20.00 uur.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197892254
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, zou iemand al tegen de overheid hebben gezegd dat die bullshit-regel dat supermarkten geen alcohol mogen bezorgen na 20:00 uur inmiddels wel ingetrokken kan worden? :P
Ik kan bevestigen, ja.
pi_197892354
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
En dat de avondklok verlengd zou worden had ik wel verwacht. Jammer, maar goed....het is niet anders. Ik geloof ook niet dat ik persoonlijk er veel last van heb. Behalve dan als ik die ene keer per twee weken bij vrienden ga eten 's avonds en dan om 20:15 weg moet want ik moet nog naar huis rijden :')
Kan erger.. duitsland heeft nog 10 extra weken lockdown.
pi_197892385
Sinds ik mijn keukenmachine op het aanrecht laat staan, gebruik ik heb bijna dagelijks.

Ik heb laatst voor 25 euro bij de lidl een slowcooker gekocht. Prima ding, en als ik hem niet gebruik, ga ik er ook niet aan failliet. Die komt ook wel regelmatig op het aanrecht. Met name voor stoven, erwtensoep, chili, dat soort dingen, zodat ik er niet zo op hoef te letten.

De ijsmachine die ik voor 10 euro van marktplaats haalde heb ik welgeteld 1 keer gebruikt. Oja, en mijn rookoventje staat ook alweer een tijd ongebruikt in de kast. En de pastamachine mag ook wel weer eens tevoorschijn kopen. Toch meer apparaten dan ik dacht, als ik het zo opsom.
  Moderator maandag 8 februari 2021 @ 17:14:07 #26
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197892387
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kan erger.. duitsland heeft nog 10 extra weken lockdown.
Kan nog erger... Frankrijk heeft het al sinds medio december en is op het moment van 18 tot 6
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197892422
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:13 schreef Tuindier het volgende:
Sinds ik mijn keukenmachine op het aanrecht laat staan, gebruik ik heb bijna dagelijks.

Ik heb laatst voor 25 euro bij de lidl een slowcooker gekocht. Prima ding, en als ik hem niet gebruik, ga ik er ook niet aan failliet. Die komt ook wel regelmatig op het aanrecht. Met name voor stoven, erwtensoep, chili, dat soort dingen, zodat ik er niet zo op hoef te letten.

De ijsmachine die ik voor 10 euro van marktplaats haalde heb ik welgeteld 1 keer gebruikt. Oja, en mijn rookoventje staat ook alweer een tijd ongebruikt in de kast. En de pastamachine mag ook wel weer eens tevoorschijn kopen. Toch meer apparaten dan ik dacht, als ik het zo opsom.
Ik heb nieuwe vormen besteld voor de pastamachine. Ben alleen vergeten welke :D Ik verwacht ze eind van de week, dus volgende week maar weer eens pasta maken. De voorraad uit de vriezer is nu op.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197892991
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:31 schreef Candaasje het volgende:
Gewandeld in het bos/ op de heide. Zoals wel verwacht heerlijk rustig. Veel sporen van verschillende dieren gezien.

Nu op weg naar huis. Tijd voor warme choco en apfelstrüdel! O+
Fijn O+
Ik ga morgen ook (voor het eerst sinds deze sneeuw) wandelen.
In de buurt... of ik moet de auto pakken om ietsjes verder te geraken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 08-02-2021 17:54:30 ]
pi_197893023
@PdeHoog mijn Utregse vriendin heeft een megagrote keukenkast staan. Een mooie witte, met lades/planken/deurtjes/glazen deurtjes waar ze alles in kwijt kan qua apparatuur (achter de gesloten deuren) en haar glaswerk/serviesgoed achter de glazen deuren. In de lades bestek en andere keukenmeuksel.

Als je met mij zou (gaan) samenwonen en je de keukenspullen die in de keuken gebruikt worden naar de zolder zou willen verhuizen, zou ik je alle hoeken van die nieuwe keuken laten zien _O-
pi_197893040
Komt hier net een man langsfietsen (heel langzaam en van links naar recht), zonder handschoenen bbrrrr
We have far more in common than that which devides us..
pi_197893094
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Komt hier net een man langsfietsen (heel langzaam en van links naar recht), zonder handschoenen bbrrrr
Bikkel!

Door mijn rare dag (kon gewoon niet helemaal ontspannen en loslaten) heb ik net ff lekker een half uur liggen slapen :X :D
pi_197893101
Keukenapparaten O+ Ik hou er van! De kitchenaid standmixer gebruik ik daadwerkelijk ook vaak. De keukenmachine tegenwoordig vooral als sinaasappelpers :D af en toe maal ik vlees met de elektrische gehaktmolen. Verder heb ik ook wat keukenlijkjes, zoals een wafelijzer (maar ik wil hem wel echt een keer gebruiken :')) en dat anova sous vide ding, maar die moet ik ook gewoon vaker gebruiken.
pi_197893106
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:49 schreef Blues het volgende:
@:PdeHoog mijn Utregse vriendin heeft een megagrote keukenkast staan. Een mooie witte, met lades/planken/deurtjes/glazen deurtjes waar ze alles in kwijt kan qua apparatuur (achter de gesloten deuren) en haar glaswerk/serviesgoed achter de glazen deuren. In de lades bestek en andere keukenmeuksel.

Als je met mij zou (gaan) samenwonen en je de keukenspullen die in de keuken gebruikt worden naar de zolder zou willen verhuizen, zou ik je alle hoeken van die nieuwe keuken laten zien _O-
Jij zegt wat ik dacht :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_197893129
Rijden ging best goed *O*

Alleen van onze parkeerplaats komen was nog even een dingetje.
pi_197893173
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:54 schreef Aure het volgende:
Keukenapparaten O+ Ik hou er van! De kitchenaid standmixer gebruik ik daadwerkelijk ook vaak. De keukenmachine tegenwoordig vooral als sinaasappelpers :D af en toe maal ik vlees met de elektrische gehaktmolen. Verder heb ik ook wat keukenlijkjes, zoals een wafelijzer (maar ik wil hem wel echt een keer gebruiken :')) en dat anova sous vide ding, maar die moet ik ook gewoon vaker gebruiken.
Ik heb als kerstkado van het werk een electrische hapjespan uitgekozen. Maar da's een groot ding, zeker voor mij alleen, maar in betere tijden kan ik dat ding vast heel goed gebruiken met veel eters.

De slowcooker gebruik ik regelmatig, pastamachine ook, en de kenwood met de accessoires (lang niet allemaal) ook regelmatig. Zal van de week eens de bbm weer laten werken, gewoon even geen brood bestellen van de week.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197893185
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jij zegt wat ik dacht :D
+1

Oja, ik heb ook een wafelijzer/gril/tostiijzer, en die wordt ook regelmatig gebruikt. Wafels zijn hier echt weekendontbijt.
pi_197893187
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Had ook vandaag prima kunnen opruimen, maar totaal geen zin in. Maar soms krijg ik de geest en dan ruim ik enorm op. De ellende momenteel is, dat ik wat ik weg wil gooien niet kwijt kan. In de schuur staat nu een grote doos van de kantoorstoel, die ik evt. over 3 weken mag terugdoen maar wel in die doos. Maar over 3 weken weet ik ook niet wat ik met die doos aan moet, die is van dik kartoon, dat krijg ik niet opgevouwen/gescheurd voor in de OC en zo heb ik nog 2 grote dozen. Ik denk dat wanneer de sneeuw weg is, ik een briefje ophang aan het mededelingenbord beneden of iemand uit de flat dat mee wil nemen naar het afvalstation.
En vandaag en morgen (en geen idee hoe lang nog) worden de OC's ook niet geleegd. Ik heb al een afvalzak in de schuur staan omdat het ding van de week vast zat. En nu kan ik niet bij de schuur want daar ligt ruim een halve meter sneeuw tegenaan. En nu sneeuwt het hier nog, dus ga dat ook niet opruimen nu.
Met een mes op de doos inhakken? Karton laat zich vaak prima snijden. Beter dan knippen of scheuren of vouwen.

Flatgebouw hier om de hoek heeft ook een meter sneeuw tegen de deur aan liggen, weet niet hoe die nog buiten komen. _O-
pi_197893202
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:55 schreef Sarabi het volgende:
Rijden ging best goed *O*

Alleen van onze parkeerplaats komen was nog even een dingetje.
Ik las dat in de wijk aan de overkant er in de zijstraten enorme sneeuwduinen liggen. Volgens de foto's lijkt het me lastig om daar weg te komen. En omdat de auto's aan beide kanten van een vrij smallen weg staan kan er (zo te zien) ook geen sneeuwschuiver langs :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_197893231
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Met een mes op de doos inhakken? Karton laat zich vaak prima snijden. Beter dan knippen of scheuren of vouwen.

Flatgebouw hier om de hoek heeft ook een meter sneeuw tegen de deur aan liggen, weet niet hoe die nog buiten komen. _O-
Dat doe ik vaak al wel, in etappes want dat kunnen mijn handen niet aan Maar dit is echt heel dik karton, niet eens goed dubbel te vouwen.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 8 februari 2021 @ 18:02:08 #40
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197893270
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Komt hier net een man langsfietsen (heel langzaam en van links naar recht), zonder handschoenen bbrrrr
Wij gingen net lopen met de hond. Denk half uurtje ofzo. Met wanten en onderhandschoenen, keiiii koude handen. En nu pijn tijdens het opwarmen ;(
pi_197893282
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:38 schreef Myraela het volgende:
Ik had de oude broodbakmachine van m'n moeder. Maar ik snap de charme niet zo als je ook gewoon een oven hebt. Mijn moeder haalde dan van die broodbakmixen uit de supermarkt, maar dat lijkt me niet heel anders dan gewoon een brood kopen.
A en B hebben er eentje, en die zetten ze op een timer. Rijst de hele nacht, dus je krijgt van dat "ambachtelijke" brood, en 's ochtends is je wekker de geur van versgebakken brood. O+

Je moet dan het recept (hoeveelheid gist en water vooral) wel aanpassen, het werkt echt anders dan wanneer je spul in de broodbakmachine pleurt en 'm meteen laat kneden, rijzen, enz.

We hadden ook uitgerekend dat het beduidend goedkoper was dan het "ambachtelijke" brood van de Jumbo. Ze halen meestal 10 kg meel bij de Turk voor niet duur.

Oh en het brood dat eruit komt is wat kleiner dan een supermarktbrood, dus je krijgt het met 2 heel gemiddelde broodeters ruimschoots op voor het oud is. Als we met z'n drieën zijn bakken we elke dag.
pi_197893320
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:58 schreef Tuindier het volgende:

[..]

+1

Oja, ik heb ook een wafelijzer/gril/tostiijzer, en die wordt ook regelmatig gebruikt. Wafels zijn hier echt weekendontbijt.
Welk recept gebruik jij?
pi_197893329
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik las dat in de wijk aan de overkant er in de zijstraten enorme sneeuwduinen liggen. Volgens de foto's lijkt het me lastig om daar weg te komen. En omdat de auto's aan beide kanten van een vrij smallen weg staan kan er (zo te zien) ook geen sneeuwschuiver langs :D
Die sneeuwduinen zijn echt bijzonder om te zien :)

Nu wel een goed gevoel over het bier bezorgen komende weekend :)
pi_197893333
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

A en B hebben er eentje, en die zetten ze op een timer. Rijst de hele nacht, dus je krijgt van dat "ambachtelijke" brood, en 's ochtends is je wekker de geur van versgebakken brood. O+

Je moet dan het recept (hoeveelheid gist en water vooral) wel aanpassen, het werkt echt anders dan wanneer je spul in de broodbakmachine pleurt en 'm meteen laat kneden, rijzen, enz.

We hadden ook uitgerekend dat het beduidend goedkoper was dan het "ambachtelijke" brood van de Jumbo. Ze halen meestal 10 kg meel bij de Turk voor niet duur.

Oh en het brood dat eruit komt is wat kleiner dan een supermarktbrood, dus je krijgt het met 2 heel gemiddelde broodeters ruimschoots op voor het oud is. Als we met z'n drieën zijn bakken we elke dag.
Wat voor programma is dat dan? Dat wil ik ook wel eens proberen.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 8 februari 2021 @ 18:07:48 #45
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197893378
Z
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat voor programma is dat dan? Dat wil ik ook wel eens proberen.
Zit meestal een timer op. Dan gaat ie wel al kneden enzo maar pas bakken smorgens.
Dat vond ik wel een voordeel aan die machine. Maar ik vind het brood na 1 dag niet lekker meer dus zonde.
  maandag 8 februari 2021 @ 18:07:51 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197893379
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
En dat de avondklok verlengd zou worden had ik wel verwacht. Jammer, maar goed....het is niet anders. Ik geloof ook niet dat ik persoonlijk er veel last van heb. Behalve dan als ik die ene keer per twee weken bij vrienden ga eten 's avonds en dan om 20:15 weg moet want ik moet nog naar huis rijden :')
Hier stonden met regelmaat savonds hele groepjes "probleemauto's" op parkeerplaatsen met loeiende motoren / radio's e.d. een soort ad-hoc disco te vormen, dat is nu wel fijn over.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197893382
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat voor programma is dat dan? Dat wil ik ook wel eens proberen.
Ik kan B wel vragen om z'n recept. Het is volgens mij wel een voorgeprogrammeerd programma, maar met wat aanpassingen zoals de timer.
pi_197893386
whaha Het is een ouwetje, maar ik moest wel lachen

We have far more in common than that which devides us..
  maandag 8 februari 2021 @ 18:08:34 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197893388
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kan erger.. duitsland heeft nog 10 extra weken lockdown.
Ja maar wij in Nederland besturen het land met 17 komma zoveel miljoen bondskanseliers dus hier kan dat niet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197893410
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik kan B wel vragen om z'n recept. Het is volgens mij wel een voorgeprogrammeerd programma, maar met wat aanpassingen zoals de timer.
Graag!
Timer heb ik uiteraard erop zitten, en ik heb een "dough" programma. Maar dan het afbakken dus, wanneer dan en hoe?
We have far more in common than that which devides us..
pi_197893434
Ik was iets aan het zeggen over mijn favoriete keukenapparaat, het grill/wafelapparaat dat B aan het begin van de coronazooi heeft gekocht.

Suikerwafels zijn alleen niet echt een verantwoordelijk ontbijt helaas.

We hadden dit weekend getoaste broodjes met gegrilde vegaburgers en gegrilde champignons, en gegrilde ananas toe.

Het ding wordt loeiheet, want de verwarmingselementen (onder én boven natuurlijk) zitten IN de platen. En de platen kun je eruit halen om ze af te wassen. Ik was eerst sceptisch maar snap nu wel dat het het waard kan zijn om een net iets duurder apparaat te kopen.

Het enige is dat hij voor een grill/tosti/wafelijzer belachelijk groot en zwaar is :')
  maandag 8 februari 2021 @ 18:11:20 #52
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197893435
Oow broodbakmachinespelen, da's ook wel weer eens een goed idee. Bloem zat.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197893448
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wij gingen net lopen met de hond. Denk half uurtje ofzo. Met wanten en onderhandschoenen, keiiii koude handen. En nu pijn tijdens het opwarmen ;(
Ja! Ik ging ook even. Alles prima behalve mn handen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_197893523
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:38 schreef Myraela het volgende:
Ik had de oude broodbakmachine van m'n moeder. Maar ik snap de charme niet zo als je ook gewoon een oven hebt. Mijn moeder haalde dan van die broodbakmixen uit de supermarkt, maar dat lijkt me niet heel anders dan gewoon een brood kopen.
hmm maar wel altijd heel vers brood
meteen opeten... is wel gewoon echt lekker :)

maar ik ben daarna inderdaad zelf brood gaan bakken :)
want stiekem toch lekkerder
maarja... broodbakmachine gooi je vol.. en als je uit bed komt is je brood klaar.
dat heeft toch wel iets hoor :)
  Moderator maandag 8 februari 2021 @ 18:16:23 #55
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197893536
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hier stonden met regelmaat savonds hele groepjes "probleemauto's" op parkeerplaatsen met loeiende motoren / radio's e.d. een soort ad-hoc disco te vormen, dat is nu wel fijn over.
Golf 4/5 met bestuurder die op de versnellingspook hangt? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197893560
Flapperen met de handen tijdens het lopen helpt. Ik vergeet het alleen vaak, en dan zijn het al ijsklompjes :')

Ik moet even zin maken...heb nog een berg kleding uit te zoeken (ik heb echt zoveel spul van jaaaaaaaaaren oud, maar er zitten hier en daar nog echt prima dingen tussen. Maar ook dus veel dingen die gewoon weg moeten of twijfel en dan moet ik het passen.) alleen het idee van mezelf weer moeten uitkleden...ik word er nog niet echt warm van....
  maandag 8 februari 2021 @ 18:18:26 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197893582
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:17 schreef Candaasje het volgende:
Flapperen met de handen tijdens het lopen helpt.
Flap Fliep Flapperdieflapwandelen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197893617
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wij gingen net lopen met de hond. Denk half uurtje ofzo. Met wanten en onderhandschoenen, keiiii koude handen. En nu pijn tijdens het opwarmen ;(
werd een heel kort rondje hier.
21 minuten.. en toen was ik blij dat ik binnen was.. want had toen al een tijdje gewenst voor gevoelloze vingers.. en tja.. die wens werd dus niet gehoord :(

nu weer opgewarmd.
rest had ik kennelijk beter ingepakt.

en meteen even een foto gemaakt van de sneeuwduin op ons dak..
die wil je inderdaad niet in je nek als het gaat dooien...
pi_197893621
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

Flap Fliep Flapperdieflapwandelen?
:Y ^O^

Of zoals de Oostenrijkse ex van zus zei; lopen als een pinguīn.
Ik zag net een filmpje van vandaag dat vriend van me maakte toen we door het bos liepen, ik heb al een soort kleine waggel in mijn pas, dus ik ben al op weg!
pi_197893645
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:17 schreef Candaasje het volgende:
Flapperen met de handen tijdens het lopen helpt. Ik vergeet het alleen vaak, en dan zijn het al ijsklompjes :')

Ik moet even zin maken...heb nog een berg kleding uit te zoeken (ik heb echt zoveel spul van jaaaaaaaaaren oud, maar er zitten hier en daar nog echt prima dingen tussen. Maar ook dus veel dingen die gewoon weg moeten of twijfel en dan moet ik het passen.) alleen het idee van mezelf weer moeten uitkleden...ik word er nog niet echt warm van....
Maar erna kun je je joggingbroek/badjas/pyjama/huispak aan. ;)
En is het klaar. Dat is ook al fijn.
En waarschijnlijk weet je van heel wat dingen al wel of het past of niet en of het staat of niet? In ieder geval, juist de kleren die ik nooit draag zijn meestal niet de kleren die nou zo goed staan/passen.
pi_197893701
Ik vond wandelen hier al wel genoeg sport om het warm te houden, op de straat liggen sneeuwhopen van een meter hoog of zo dus je loopt omhoog-omlaag-omhoog-omlaag-wegzak-omhoog-enzovoort waar normaal een heel mooie stoep ligt _O-
pi_197893725
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Maar erna kun je je joggingbroek/badjas/pyjama/huispak aan. ;)
En is het klaar. Dat is ook al fijn.
En waarschijnlijk weet je van heel wat dingen al wel of het past of niet en of het staat of niet? In ieder geval, juist de kleren die ik nooit draag zijn meestal niet de kleren die nou zo goed staan/passen.
Is zeker zo! En vanavond worden als het goed is de laatste twee lades geleverd, dan is de kast helemaal af op het stellen van de deuren na. (Handvatten zitten er ook al op).

Ik moet alleen nog even een lading kledinghangers lopen. We hebben nu een bij elkaar geraapt zooitje, dus is helemaal niet handig. Maar dat is echt zo'n typisch luxeprobleem :D

Ik wist niet dat je zo debiel blij om een kast kunt zijn, maar dit hadden we 6 jaar eerder moeten doen O+
pi_197894141
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:53 schreef Blues het volgende:

[..]

Bikkel!

Door mijn rare dag (kon gewoon niet helemaal ontspannen en loslaten) heb ik net ff lekker een half uur liggen slapen :X :D
Dat was in ieder geval wel ontspannen O+
pi_197894164
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik vond wandelen hier al wel genoeg sport om het warm te houden, op de straat liggen sneeuwhopen van een meter hoog of zo dus je loopt omhoog-omlaag-omhoog-omlaag-wegzak-omhoog-enzovoort waar normaal een heel mooie stoep ligt _O-
Hier trappetjes gelopen in het park....
was vast heel vermakelijk om te zien.. want waar nou exact dat eerste treetje zat.... is wel handig om te weten als je je enkels nog vaker wil gebruiken :)
pi_197894250
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:55 schreef Sarabi het volgende:
Rijden ging best goed *O*

Alleen van onze parkeerplaats komen was nog even een dingetje.
*O*

Ja dat zie je overal wel gebeuren. Buren hier ook. Sommigen laten het er maar bij na geprobeerd te hebben de auto vrij te maken bij de wielen enzo. Anderen gaan net zo lang door tot het lukt, rijden een rondje en zetten m weer op dezlfde plek. :D

Wel blij met onze garage waar ie net in past.
Moet t opritje wel doen morgen en het beginstuk van ons doodlopende weggetje naar onze huizen.
pi_197894315
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

werd een heel kort rondje hier.
21 minuten.. en toen was ik blij dat ik binnen was.. want had toen al een tijdje gewenst voor gevoelloze vingers.. en tja.. die wens werd dus niet gehoord :(

nu weer opgewarmd.
rest had ik kennelijk beter ingepakt.

en meteen even een foto gemaakt van de sneeuwduin op ons dak..
die wil je inderdaad niet in je nek als het gaat dooien...
[ afbeelding ]
Oe!
pi_197894324
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kan bevestigen, ja.
Hoe bedoel je? Dat iemand dat gemeld heeft of dat ze de regel opheffen?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197894327
Ja.
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat was in ieder geval wel ontspannen O+
Ja lekker.
Zet een podcastje op of lees me een verhaaltje voor en mijn hoofd kan uit en :z
pi_197894352
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:53 schreef Blues het volgende:
Ja.
[..]

Ja lekker.
Zet een podcastje op of lees me een verhaaltje voor en mijn hoofd kan uit en :z
Lekker hoor.
Hier met muziek lukt het vaak wel beter.
pi_197894369
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:49 schreef Blues het volgende:
@:PdeHoog mijn Utregse vriendin heeft een megagrote keukenkast staan. Een mooie witte, met lades/planken/deurtjes/glazen deurtjes waar ze alles in kwijt kan qua apparatuur (achter de gesloten deuren) en haar glaswerk/serviesgoed achter de glazen deuren. In de lades bestek en andere keukenmeuksel.

Als je met mij zou (gaan) samenwonen en je de keukenspullen die in de keuken gebruikt worden naar de zolder zou willen verhuizen, zou ik je alle hoeken van die nieuwe keuken laten zien _O-
Ze stelde het zelf voor hoor _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197894521
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Dat iemand dat gemeld heeft of dat ze de regel opheffen?
Ik denk dat ze hier platgebeld worden hierover
We have far more in common than that which devides us..
pi_197894522
Niks mis met alle hoeken van de keuken Blues! *)

Zo eens even wat eten in de oven mikken. Vriend en ik zijn nu beide niet meer vooruit te branden geloof ik. Het gesprek over de afwas verliep dan ook zo:

'Hm.... we hebben geen goede pan meer over, we moeten eens afwassen....
'Ach, alles kan toch in de oven'

:') :@
pi_197894703
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat voor programma is dat dan? Dat wil ik ook wel eens proberen.
Dit is het recept:

quote:
• 370g water (hangt erg van het meel af)
• 10g olie
• 8g bakkerszout
• 500g volkorenmeel
• 4,5g instantgist

Alles behalve de gist even doorwerken tot het gemengd is, dan gist eroverheen (niet mengen) en machine op startuitstel aanzetten voor de volgende ochtend.
pi_197894794
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:53 schreef PdeHoog het volgende:

Hoe bedoel je? Dat iemand dat gemeld heeft of dat ze de regel opheffen?
Ik neem aan dat ze bedoelt dat al heel veel mensen dat gemeld hebben aan de overheid :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197894822
Broodbakmachinebroden hebben zo'n stom gat. Maar het ruikt wel lekker in huis als je uit bed komt O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197894847
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Broodbakmachinebroden hebben zo'n stom gat. Maar het ruikt wel lekker in huis als je uit bed komt O+
Ja, je moet inderdaad de mengers eruit trekken. :(

En ze krijgen een minder mooi korstje dan broden uit de oven.
pi_197894885
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 19:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dit is het recept:
[..]

Ah, en dan gaat het programma alsnog kneden en rijzen en dan bakken
We have far more in common than that which devides us..
pi_197894904
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Broodbakmachinebroden hebben zo'n stom gat. Maar het ruikt wel lekker in huis als je uit bed komt O+
Ik haal het deeg er ook wel eens uit en bak het af in de oven. Dan is het voor mij toch een handiger formaat
We have far more in common than that which devides us..
pi_197894922
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 19:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ah, en dan gaat het programma alsnog kneden en rijzen en dan bakken
Ja :)

Dus het is eigenlijk mengen -> gist er voorzichtig op -> wachten -> normaal programma
pi_197894958
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik haal het deeg er ook wel eens uit en bak het af in de oven. Dan is het voor mij toch een handiger formaat
Oh dat klinkt wel handig. Ik heb ook de grootste hekel aan het kneden en dat kan dat apparaat dan mooi doen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197895133
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 19:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh dat klinkt wel handig. Ik heb ook de grootste hekel aan het kneden en dat kan dat apparaat dan mooi doen
Ik doe dat sowieso altijd als ik borrelbrood maak, want daar moet de vorm anders.
En als ik het zelf in een blik doe, haal ik het eruit, dan 4x over elkaar heen vouwen (geleerd van @FranticDJ) en dan in het bakblik. Maar laatst ook een soort "vloerbrood" gemaakt, lekker rustiek
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 8 februari 2021 @ 19:44:26 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197895412
Wij zingen de Jumbo reclame hier hardop mee (meerstemmig, harmonisch, vals) , dat werkt heel effectief op het schaamtegevoel van onze bijna 11 jarige :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197895433
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef fietsie het volgende:
Wij zingen de Jumbo reclame hier hardop mee, dat werkt heel effectief op het schaamtegevoel van onze bijna 11 jarige :P
haha
We have far more in common than that which devides us..
pi_197895550
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:48 schreef Blues het volgende:

[..]

*O*

Ja dat zie je overal wel gebeuren. Buren hier ook. Sommigen laten het er maar bij na geprobeerd te hebben de auto vrij te maken bij de wielen enzo. Anderen gaan net zo lang door tot het lukt, rijden een rondje en zetten m weer op dezlfde plek. :D

Wel blij met onze garage waar ie net in past.
Moet t opritje wel doen morgen en het beginstuk van ons doodlopende weggetje naar onze huizen.
Ja wij staan nu ook weer op precies dezelfde plek :D hopelijk gaat het de volgende keer beter.

Een garage is dan wel ideaal ^O^
  maandag 8 februari 2021 @ 20:01:34 #85
63722 z80
I fink you freaky
pi_197895858
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Had ook vandaag prima kunnen opruimen, maar totaal geen zin in. Maar soms krijg ik de geest en dan ruim ik enorm op. De ellende momenteel is, dat ik wat ik weg wil gooien niet kwijt kan. In de schuur staat nu een grote doos van de kantoorstoel, die ik evt. over 3 weken mag terugdoen maar wel in die doos. Maar over 3 weken weet ik ook niet wat ik met die doos aan moet, die is van dik kartoon, dat krijg ik niet opgevouwen/gescheurd voor in de OC en zo heb ik nog 2 grote dozen. Ik denk dat wanneer de sneeuw weg is, ik een briefje ophang aan het mededelingenbord beneden of iemand uit de flat dat mee wil nemen naar het afvalstation.
En vandaag en morgen (en geen idee hoe lang nog) worden de OC's ook niet geleegd. Ik heb al een afvalzak in de schuur staan omdat het ding van de week vast zat. En nu kan ik niet bij de schuur want daar ligt ruim een halve meter sneeuw tegenaan. En nu sneeuwt het hier nog, dus ga dat ook niet opruimen nu.
Dozen klein maken gaat het makkelijkste met een hobby mes. Met de ribbels mee snijden om kleine stukken te maken. Haaks er op om te vouwen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 8 februari 2021 @ 20:06:56 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197896010
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 19:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze bedoelt dat al heel veel mensen dat gemeld hebben aan de overheid :+
Moest lachen :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 8 februari 2021 @ 20:08:02 #87
63722 z80
I fink you freaky
pi_197896033
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kan erger.. duitsland heeft nog 10 extra weken lockdown.
Maar geen avondklok. Of verbod op kopen va alcohol na een bepaald tijdstip.
De rest is inmiddels toch al stuk. Kunnen de extra weken ook wel bij.

met stuk bedoel ik definitief dicht. Meerdere kappers hier in Kleve en een gedeelte van de horeca. Van de andere winkels nog niets gehoord, maar verwacht het zelfde. Een complete stad dood.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 8 februari 2021 @ 20:09:43 #88
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197896070
Wat doen jullie met een overschot aan eieren? Onze kippen leggen ongeveer 1 doos per dag (gemiddeld). Daar is niet tegenop te eten. Hebben jullie ideeen?
  maandag 8 februari 2021 @ 20:10:41 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197896091
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:09 schreef Anthraxx het volgende:
Wat doen jullie met een overschot aan eieren? Onze kippen leggen ongeveer 1 doos per dag (gemiddeld). Daar is niet tegenop te eten. Hebben jullie ideeen?
Weggeven aan buren/vrienden/familie?

Heerlijk, eieren, maar dat is behoorlijk veel ja :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197896116
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:09 schreef Anthraxx het volgende:
Wat doen jullie met een overschot aan eieren? Onze kippen leggen ongeveer 1 doos per dag (gemiddeld). Daar is niet tegenop te eten. Hebben jullie ideeen?
Kraampje langs de weg?
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 8 februari 2021 @ 20:14:33 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197896185
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kraampje langs de weg?
Vrieseitjes :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197896188
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:09 schreef Anthraxx het volgende:
Wat doen jullie met een overschot aan eieren? Onze kippen leggen ongeveer 1 doos per dag (gemiddeld). Daar is niet tegenop te eten. Hebben jullie ideeen?
Deel terugvoeren aan de kippen zelf? Of doen jullie dat al? :)
  maandag 8 februari 2021 @ 20:15:14 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197896200
Als ik nou een tweede huisje bij jou in de buurt koop, dan neem ik ze wel over van je Anthraxx
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 8 februari 2021 @ 20:15:15 #94
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197896201
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Deel terugvoeren aan de kippen zelf? Of doen jullie dat al? :)
Dat doen we al, om ze genoeg kalk te geven :+.
  maandag 8 februari 2021 @ 20:16:07 #95
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197896223
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kraampje langs de weg?
Ook al bedacht, maar er komt hier echt heel weinig volk langs het huis. Maar wellicht een oplossing in de zomer, dan verdwalen er wat toeristen her en der :+
pi_197896228
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:15 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat doen we al, om ze genoeg kalk te geven :+.
Ja dat bedoelde ik inderdaad :Y
pi_197896267
Cocktail maken met eiwit erin :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 8 februari 2021 @ 20:19:46 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197896300
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Deel terugvoeren aan de kippen zelf? Of doen jullie dat al? :)
Dat klinkt zo kannibalistisch :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator maandag 8 februari 2021 @ 20:19:46 #99
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197896301
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kraampje langs de weg?
Aan een doodlopende weg? ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 8 februari 2021 @ 20:19:48 #100
63722 z80
I fink you freaky
pi_197896305
Vanavond was de weg een stuk slechter begaanbaar. Veel meer blubber en ijs op het Nederlandse gedeelte.
In Duitsland een pracht van een ijsbaan. Met een sneeuwschuiver enkel de bovenste laag erafvegen en de ijsvloer laten liggen. Ook niet strooien. Nee gewoon een ijsplaat.

Net wel een rondje gelopen. Zal morgen wel spierpijn opleveren van het door de sneeuw ploeteren. Maar was wel lekker. Even buiten in de rust.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197896348
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat klinkt zo kannibalistisch :D
Er zitten geen embryo's in hč, ga ik vanuit althans :P
  maandag 8 februari 2021 @ 20:23:10 #102
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197896378
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Er zitten geen embryo's in hč, ga ik vanuit althans :P
Ze zijn bevrucht. Maar nee, we halen ze ruim op tijd onder de kip vandaan. We hebben er ook 1 die ze kapot trapt.
pi_197896407
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:23 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ze zijn bevrucht. Maar nee, we halen ze ruim op tijd onder de kip vandaan. We hebben er ook 1 die ze kapot trapt.
Dat is makkelijk, dat scheelt werk, als die zichzelf al voorziet (of eet ze het niet, maar sloopt ze alleen? :P )
  maandag 8 februari 2021 @ 20:25:44 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197896436
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Er zitten geen embryo's in hč, ga ik vanuit althans :P
Dan nog blijft het eigen 'materiaal' toch? :P

Geen idee of dat kwaad kan verder. Niet mijn expertise. Maar moet er niet aan denken mijn eigen eieren te moeten opeten :T

Zo hapje eten en sauna in hier. 2,5 uur door de sneeuw geploegd met kind hier omdat de auto ingegraven stond in sneeuwduinen dus ik ben wel klaar voor vandaag :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197896438
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat klinkt zo kannibalistisch :D
Ja dit. :D
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 8 februari 2021 @ 20:26:19 #106
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197896455
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat is makkelijk, dat scheelt werk, als die zichzelf al voorziet (of eet ze het niet, maar sloopt ze alleen? :P )
Slopen vooral. Eten liever niet, Anna wilt ze ook nog uit laten broeden zo nu en dan :P
pi_197896460
Ik ben ook wel heel erg klaar voor vandaag. Het is geen goede dag. Ik ga zo gewoon naar bed.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator maandag 8 februari 2021 @ 20:27:37 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197896476
De weervoorspelling, nachten lang <-10°C O+ O+ O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197896478
*onrustig*

Ik zou eind vorige week/begin deze week teruggebeld worden inzake sollicitatie. Dus best kans dat het morgen of woensdag wordt hoor, want ze moesten nog 2 kandidaten spreken.
Maar ik zou het toch wel fijn vinden als het morgen al gebeurt, want ik ben er nu voortdurend mee bezig en ik ben slecht in afwachten. En heb al 700x in mijn hoofd afgespeeld wat ik nu zelf wil zeggen, en elke keer klinkt het niet zoals ik wil en twijfel ik weer :')
pi_197896490
Wij waren vanmiddag sleeën. Zo heerlijk, en we waren allemaal zo fijn rozig toen we terug kwamen....


:* Voor lonaa..
pi_197896504
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Dan nog blijft het eigen 'materiaal' toch? :P

Geen idee of dat kwaad kan verder. Niet mijn expertise. Maar moet er niet aan denken mijn eigen eieren te moeten opeten :T

Zo hapje eten en sauna in hier. 2,5 uur door de sneeuw geploegd met kind hier omdat de auto ingegraven stond in sneeuwduinen dus ik ben wel klaar voor vandaag :T
Het is kwalijker om het niet te doen. Veel moderne kippen leggen zoveel eieren dat ze enorme roofbouw plegen op hun eigen calciumvoorraden en dus skelet.
pi_197896520
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook wel heel erg klaar voor vandaag. Het is geen goede dag. Ik ga zo gewoon naar bed.
:*
pi_197896546
Allemaal wel overkoombaar enzo, maar wel veel tegelijk. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197896555
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:09 schreef Anthraxx het volgende:
Wat doen jullie met een overschot aan eieren? Onze kippen leggen ongeveer 1 doos per dag (gemiddeld). Daar is niet tegenop te eten. Hebben jullie ideeen?
Dooiers inleggen in zout was hier wel succesvol.
Dan raspen over je pasta zoals je met kaas zou doen.

De buren zijn al voorzien neem ik aan :)
pi_197896575
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:27 schreef Candaasje het volgende:
*onrustig*

Ik zou eind vorige week/begin deze week teruggebeld worden inzake sollicitatie. Dus best kans dat het morgen of woensdag wordt hoor, want ze moesten nog 2 kandidaten spreken.
Maar ik zou het toch wel fijn vinden als het morgen al gebeurt, want ik ben er nu voortdurend mee bezig en ik ben slecht in afwachten. En heb al 700x in mijn hoofd afgespeeld wat ik nu zelf wil zeggen, en elke keer klinkt het niet zoals ik wil en twijfel ik weer :')
En als ze dan bellen.. zeg je toch wat anders :)
  maandag 8 februari 2021 @ 20:34:05 #116
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197896602
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:31 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dooiers inleggen in zout was hier wel succesvol.
Dan raspen over je pasta zoals je met kaas zou doen.

De buren zijn al voorzien neem ik aan :)
De meeste hebben een eigen voorziening :+. Normaal slijt ik ze wel aan familie en dergelijke. Maar dat lukt nu niet.
  maandag 8 februari 2021 @ 20:34:42 #117
63722 z80
I fink you freaky
pi_197896611
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:27 schreef derLudolf het volgende:
De weervoorspelling, nachten lang <-10°C O+ O+ O+
Ik ben er ook wel blij mee. Goed tegen de houtworm en andere schadelijk spul.

Zag ook nog genoeg openwater tijdens het wandelrondje. Dus de vogels hebben nog mogelijkheden zat.
Morgen eens kijken om nog een vetbol in de tuin te droppen. Zal wel gewaardeerd worden nu de grond knetterhard is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197896622
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:01 schreef z80 het volgende:

[..]

Dozen klein maken gaat het makkelijkste met een hobby mes. Met de ribbels mee snijden om kleine stukken te maken. Haaks er op om te vouwen.
Heb ik, maar deze dozen zijn ruim 0,5 cm dik, er zijn grenzen aan mijn handen. Daarbij zijn het ook grote dozen,
Ik doe dat meestal, zelfs met een tv doos gedaan, dit is karton van een hele andere orde
We have far more in common than that which devides us..
pi_197896665
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

De meeste hebben een eigen voorziening :+. Normaal slijt ik ze wel aan familie en dergelijke. Maar dat lukt nu niet.
Mja ik zou er ook wel een paar kunnen verslijten.. maarja staat me iets bij dat de transportkosten dan ruim hoger zijn dan eitjes gewoon kopen :)

Ik wil ook kipjes.
Maarja.. EERST een huis dus.
Kip op 2 hoog is toch wat onpractisch.
pi_197896960
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:34 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik ben er ook wel blij mee. Goed tegen de houtworm en andere schadelijk spul.

Zag ook nog genoeg openwater tijdens het wandelrondje. Dus de vogels hebben nog mogelijkheden zat.
Morgen eens kijken om nog een vetbol in de tuin te droppen. Zal wel gewaardeerd worden nu de grond knetterhard is.
Hopelijk ook alle eikenprocessierupsen DOOD. })
pi_197896965
Kun je kippen zindelijk maken en in huis laten wonen? @Candaasje
Als het met konijnen en varkentjes ook kan... O-)
pi_197897000
Hier voor m'n huis ging zonet een deliveroo-jongen *boem* *rammel* *vloek* onderuit :X
Gezien de toon waarop hij vloekte, opkrabbelde, vloekend wegfietste denk ik dat dit niet de eerste keer vanavond was :X

Het is hier voor spekglad, want er is niet gestrooid en er ligt maar een dun laagje sneeuw omdat alles tegen de huizen aan gewaaid is. Tegen mijn gebouw staan een paar fietsen die je nog maar net boven de sneeuw kunt zien uitsteken _O_
  maandag 8 februari 2021 @ 20:56:13 #123
63722 z80
I fink you freaky
pi_197897017
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hopelijk ook alle eikenprocessierupsen DOOD. })
Die zitten nu in de grond. En kunnen redelijk tegen kou
Zorgen voor genoeg natuurlijke vijanden de ze eten werkt veel beter.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197897047
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:56 schreef z80 het volgende:

[..]

Die zitten nu in de grond. En kunnen redelijk tegen kou
Zorgen voor genoeg natuurlijke vijanden de ze eten werkt veel beter.
Het zal in de grond toch ook wel koud genoeg zijn? Ik dacht wel begrepen te hebben dat de warme winters (en warme lentes + zomers, dat wel ook) ervoor hadden gezorgd dat we zo'n plaag hadden.
  maandag 8 februari 2021 @ 21:10:08 #125
63722 z80
I fink you freaky
pi_197897295
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Het zal in de grond toch ook wel koud genoeg zijn? Ik dacht wel begrepen te hebben dat de warme winters (en warme lentes + zomers, dat wel ook) ervoor hadden gezorgd dat we zo'n plaag hadden.
De kou zit nog niet diep in de grond. En met de sneeuwlaag er nu op blijft de grond ook redelijk warm.
Als de sneeuw bij de bomen word weggeblazen en we een paar dagen goede vorst krijgen dan scheelt het wel heel veel.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197900821
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Er zitten geen embryo's in hč, ga ik vanuit althans :P
Het is toch een soort van eigen menstruatiebloed drinken :P

Goedemorgen :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 9 februari 2021 @ 06:25:27 #127
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197900865
Morguh!
Vandaag de hele dag een "onboarding" sessie.. door mezelf georganiseerd, dus help hopen dat het goed gaat :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 06:36:34 #128
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197900898
Mogguh.

Ik dacht dus dat die avondklok gold voor publiek terrein, maar je mag dus zonder verklaring echt niet buiten zijn. Lees net iets over een boer die op z'n eigen land achter de boerderij aan het werk was en van een overijverige boa een boete kreeg 8)7
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 9 februari 2021 @ 06:53:11 #129
63722 z80
I fink you freaky
pi_197900964
-8 Nu. 2005 en 2006 was het -15. Eens zien of we dat weer een keer kunnen halen.
Inmiddels zijn wel de radiatoren in de niet gebruikte ruimtes warm. Die staan op standje vorstbeveiliging. Het begint daar dus ook goed af te koelen.

Straks eens wat sneeuw verplaatsen. Als het goed is komt er niets meer bij en is de wind gaan liggen.
Gisteravond kon ik na het rondje lopen de eigen voetstappen niet meer zien voor de deur. Toen had het totaal geen zin.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197900968
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 06:36 schreef derLudolf het volgende:
Mogguh.

Ik dacht dus dat die avondklok gold voor publiek terrein, maar je mag dus zonder verklaring echt niet buiten zijn. Lees net iets over een boer die op z'n eigen land achter de boerderij aan het werk was en van een overijverige boa een boete kreeg 8)7
Had hij vast kunnen voorkomen door zo’n verklaring op zak te hebben :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 06:58:36 #131
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197900975
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 06:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Had hij vast kunnen voorkomen door zo’n verklaring op zak te hebben :P
Klopt helemaal, maar ik was ook in de veronderstelling dat je op eigen terrein gewoon buiten mocht zijn.
Maar mocht ik dus 's avonds iets uit de auto willen pakken, dan ben je zonder verklaring dus in overtreding...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197900985
Goedemorgen!

quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:05 schreef Aure het volgende:

[..]

Welk recept gebruik jij?
Inmiddels improviseer ik een beetje, maar het lijkt vaak hierop: https://www.eefkooktzo.nl/gezonde-wafels-havermout/ met een rijpe banaan ipv de eieren. De kunst is in de meeste gevallen geduld hebben, en zelfs als je de wafel doormidden trekt bij de eerste keer openmaken, kan het gewoon nog goed komen. Meestal doe ik er wat overgebleven fruit bij, een appeltje ofzo, met wat kaneel erover.
pi_197901226
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 06:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Klopt helemaal, maar ik was ook in de veronderstelling dat je op eigen terrein gewoon buiten mocht zijn.
Maar mocht ik dus 's avonds iets uit de auto willen pakken, dan ben je zonder verklaring dus in overtreding...
Ja. Dus de beste BOA was niet overijverig maar deed zijn werk :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197901255
Joe. Wakker. Koud.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197901317
Ook wakker, koud en honger.
pi_197901326
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 07:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Dus de beste BOA was niet overijverig maar deed zijn werk :)
Doel, middel
Hoofdzaak, bijzaak
Nut, noodzaak

BOA, halve debiel
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 08:08:00 #137
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197901351
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 07:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Dus de beste BOA was niet overijverig maar deed zijn werk :)
Zeker, even praatje maken, waarschuwing geven was ook een oplossing geweest. Of had jij het ook terecht gevonden als je in je eigen tuin een boete had gekregen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197901369
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 06:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Klopt helemaal, maar ik was ook in de veronderstelling dat je op eigen terrein gewoon buiten mocht zijn.
Maar mocht ik dus 's avonds iets uit de auto willen pakken, dan ben je zonder verklaring dus in overtreding...
Dat lijkt mij ook logisch.

Verder O+ aan onze superlelijke MPV met winterbanden. Niks geschept of schoongemaakt, gewoon gestart en zo krrkkrrrk de oprit af O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 9 februari 2021 @ 08:09:45 #139
63722 z80
I fink you freaky
pi_197901377
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 07:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Dus de beste BOA was niet overijverig maar deed zijn werk :)
Jawel. De overtreding was niet de avondklok. Buiten zijn voor werk mag. En op het land bezig met een landbouwvoertuig is duidelijk werkgerelateerd. Maar het niet kunnen tonen van een papiertje.
Dit had afgedaan dienen te worden met een waarschuwing/mededeling. Nu gaat deze "overtreding" weer aangevochten worden. Wat veel meer kost dan het op zou leveren. Namelijk handhaving van de avondklok.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197901393
Oh het is ook -14 hier. Ok.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197901409
Wel gek, want in je eigen tuin mag je wel komen na de avondklok..

Goeiemorgen! Ik sliep rond 23u, werd wakker om 1.10, viel toen na half uurtje weer in slaap, werd weer wakker om 4.05, zette wake up light uit en de wekker naar 8.45, viel rond 6.30 weer in slaap, werd 8.00 wakker van de wake up light die ik blijkbaar toch niet goed uit had gezet, en nu lig ik met knallende koppijn wakker te zijn. Ik heb om 9u een kennismakingsgesprek met een student voor haar thesis, ik twijfel tussen dat uitzitten en daarna naar bed of dat verplaatsen naar morgen oid en me nu omdraaien.

13.30 heb ik een oriënterend hypotheekgesprek online dus dan moet ik in elk geval weer enigszins capabel zijn.
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 08:15:32 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197901417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:09 schreef z80 het volgende:

[..]

Jawel. De overtreding was niet de avondklok. Buiten zijn voor werk mag. En op het land bezig met een landbouwvoertuig is duidelijk werkgerelateerd. Maar het niet kunnen tonen van een papiertje.
Dit had afgedaan dienen te worden met een waarschuwing/mededeling. Nu gaat deze "overtreding" weer aangevochten worden. Wat veel meer kost dan het op zou leveren. Namelijk handhaving van de avondklok.
Nee, gaat niet worden aangevochten, want ze worden toch niet in hun gelijk gesteld, is juridisch al uitgezocht. Gewoon die boete betalen kost minder energie.

Waarschuwing, via LTO en andere groepen een waarschuwing "jow denk aan je papiertje" was net zo effectief geest geweest.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197901428
Oh het sneeuwt ook. Gelukkig. Was al helemaal in de war dat er niks viel.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 08:16:59 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197901429
Heel de avondklok en de redenering daartoe is dikke royal sadness :') :') :')
Gelukkig mogen we nog drie weken extra. Kunnen de BOA's en burgers er ook even extra aan wennen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197901431
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:11 schreef Lonaa het volgende:
Oh het is ook -14 hier. Ok.
Wow! Het was hier maar -3 vanochtend.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197901442
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Wow! Het was hier maar -3 vanochtend.
Ja, ik zag net op het nieuws de enorme verschillen in temperatuur. :Y Oost-Twente en Achterhoek -14/-15, Friesland -2. :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197901453
Gister eind van de middag is er nog een tweelingetje bij gekomen. Snel vķķr de avondklok inging nog even een lading extra stro naar het stalletje gebracht. Ooi was wel zo snugger om in het stalletje te lammeren.
Vanochtend natuurlijk gelijk gaan kijken; de twee ooilammetjes staan er patent bij.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 9 februari 2021 @ 08:22:39 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197901479
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee, gaat niet worden aangevochten, want ze worden toch niet in hun gelijk gesteld, is juridisch al uitgezocht. Gewoon die boete betalen kost minder energie.

Waarschuwing, via LTO en andere groepen een waarschuwing "jow denk aan je papiertje" was net zo effectief geest geweest.
In zijn eigen tuin? :D
Waarom niet kwijtgescholden?

Auto op de openbare weg is wat anders natuurlijk

Waarschuwing via de LTO lijkt me overigens onzinnig, die hoeven toch ook niet te wijzen op je ondergoed dagelijks verschonen of een sjaal om vanwege de kou nu?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 9 februari 2021 @ 08:23:51 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197901491
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:19 schreef sigme het volgende:
Gister eind van de middag is er nog een tweelingetje bij gekomen. Snel vķķr de avondklok inging nog even een lading extra stro naar het stalletje gebracht. Ooi was wel zo snugger om in het stalletje te lammeren.
Vanochtend natuurlijk gelijk gaan kijken; de twee ooilammetjes staan er patent bij.
^O^

Lekkere tijden voor bevallingen wel, brrrr

Mental image van laag bevroren vruchtwater rond de verse lammetjes :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197901509
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:22 schreef Molo het volgende:
die hoeven toch ook niet te wijzen op je ondergoed dagelijks verschonen
:?
Maandelijks toch? Als je t volgebloed hebt?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 9 februari 2021 @ 08:30:51 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197901552
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:?
Maandelijks toch? Als je t volgebloed hebt?
True

Wel mooie crusty red flakes in dit weer O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197901561
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:?
Maandelijks toch? Als je t volgebloed hebt?
Ja, is wel wat ik doe. Is dat niet normaal?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197901592
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 06:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Klopt helemaal, maar ik was ook in de veronderstelling dat je op eigen terrein gewoon buiten mocht zijn.
Maar mocht ik dus 's avonds iets uit de auto willen pakken, dan ben je zonder verklaring dus in overtreding...
Dat dacht ik inderdaad ook.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 08:35:15 #154
63722 z80
I fink you freaky
pi_197901602
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:11 schreef Lonaa het volgende:
Oh het is ook -14 hier. Ok.
Inmiddels is het -10 hier. Wel met een zonnetje nu en windstil.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197901616
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 07:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Dus de beste BOA was niet overijverig maar deed zijn werk :)
Hij deed zn werk.. maar hjj had dat ook anders kunnen doen in het kader van.. oh u bent in uw eentje in een tractor op uw eigen grond... dat mag niet. Volgende keer kunt u niet meer claimen het niet te weten en krijgt y gewoon een boete.

Had hij OOK zn werk gedaan.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 08:36:58 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197901622
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, is wel wat ik doe. Is dat niet normaal?
Jawel, tenzij je ludolf bent
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197901623
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:22 schreef Molo het volgende:

[..]

In zijn eigen tuin? :D
Waarom niet kwijtgescholden?

Auto op de openbare weg is wat anders natuurlijk

Waarschuwing via de LTO lijkt me overigens onzinnig, die hoeven toch ook niet te wijzen op je ondergoed dagelijks verschonen of een sjaal om vanwege de kou nu?
Het was geen tuin he? Het was landbouwgrond. Dat is iets anders. En dat kan best achter zijn eigen huis liggen, maar dan is het nog geen tuin.

En er is volgens mij duidelijk aangegeven dat er gehandhaafd gaat worden.

Maar goed...we zijn hollanders dus alles moet met een waarschuwing gedaan worden :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 9 februari 2021 @ 08:42:28 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197901674
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het was geen tuin he? Het was landbouwgrond. Dat is iets anders. En dat kan best achter zijn eigen huis liggen, maar dan is het nog geen tuin.

En er is volgens mij duidelijk aangegeven dat er gehandhaafd gaat worden.

Maar goed...we zijn hollanders dus alles moet met een waarschuwing gedaan worden :')
Heeft weinig met Nederlands zijn te maken en alles met mens zijn

Er is geen enkele zinnige reden waarom dat wat die man deed tot meer coronadeling leidt iig.
Eigen terrein, eigen tuin, bij/achter je boerderij, wat een gezeik

Bekende van me werd vorige week bekeurd omdat hij zijn eigen verklaring niet mee had, alleen werkgeversverklaring. Terwijl hij op de strooiwagen in actie zat :')
Gemeentejurist had er zin in, want mooie zaak tegen de politie.door deze stupiditeit.
Echt, debielheidsstaat zijn we geworden

Regel gewoon die frigging vaccinaties voor de groepen die nu op de IC en ziekenhuisbedden liggen en gooi open die hele samenleving
Klaar mee, al dat gezeik.

Net of dit nu doden scheelt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197901697
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:16 schreef Lonaa het volgende:
Oh het sneeuwt ook. Gelukkig. Was al helemaal in de war dat er niks viel.
+1 ik bedenk me dan maar hoe ellendig het was geweest als dit allemaal als regen was gevallen :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197901716
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

+1 ik bedenk me dan maar hoe ellendig het was geweest als dit allemaal als regen was gevallen :o
Dan was het voor het grootste deel wel over geweest nu. :+
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 08:47:18 #162
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197901717
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Wel gek, want in je eigen tuin mag je wel komen na de avondklok..

Artikel 1 geldt niet voor degene die in de openlucht vertoeft:

a.in een gedeelte van zijn woning;

b.op een bij zijn woning behorend erf;

c.in het woongedeelte van zijn voertuig of vaartuig.

Ok, de tuin telt niet mee dus...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197901722
Tjonge, kind op school na 7 weken, wat een stilte in huis :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 08:49:11 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197901734
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:47 schreef Clubsoda het volgende:
Tjonge, kind op school na 7 weken, wat een stilte in huis :D
Mijn dochter was gisteren zo blij met gewone school.

Onderwijs en vorming O+ O+ O+

En mama nu maar snel aan de koffie hier :9

Succes en werkse jij, enjoy the silence!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 08:49:19 #165
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197901737
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Heeft weinig met Nederlands zijn te maken en alles met mens zijn

Er is geen enkele zinnige reden waarom dat wat die man deed tot meer coronadeling leidt iig.
Eigen terrein, eigen tuin, bij/achter je boerderij, wat een gezeik

Bekende van me werd vorige week bekeurd omdat hij zijn eigen verklaring niet mee had, alleen werkgeversverklaring. Terwijl hij op de strooiwagen in actie zat :')
Gemeentejurist had er zin in, want mooie zaak tegen de politie.door deze stupiditeit.
Echt, debielheidsstaat zijn we geworden

Regel gewoon die frigging vaccinaties voor de groepen die nu op de IC en ziekenhuisbedden liggen en gooi open die hele samenleving
Klaar mee, al dat gezeik.

Net of dit nu doden scheelt
Echt, een strooiauto aanhouden, van de gemeente nota bene :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197901760


Ik keek even het filmpje...
het was geen boa dus om te beginnen.

Maar het laatste argument is wel echt het meest schitterend: “ja en dan straks klachten over overlast?!”
pi_197901775
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Mijn dochter was gisteren zo blij met gewone school.

Onderwijs en vorming O+ O+ O+

En mama nu maar snel aan de koffie hier :9

Succes en werkse jij, enjoy the silence!
Gisteren waren ze nog thuis vanwege het weer, ik ben zķ blij voor ze dat ze weer mogen. Veel gezonder voor iedereen ;) de koffie heb ik op, ik ga me ook maar eens nuttig maken in alle rust.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 08:53:21 #168
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197901777
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Heeft weinig met Nederlands zijn te maken en alles met mens zijn

Er is geen enkele zinnige reden waarom dat wat die man deed tot meer coronadeling leidt iig.
Eigen terrein, eigen tuin, bij/achter je boerderij, wat een gezeik

Bekende van me werd vorige week bekeurd omdat hij zijn eigen verklaring niet mee had, alleen werkgeversverklaring. Terwijl hij op de strooiwagen in actie zat :')
Gemeentejurist had er zin in, want mooie zaak tegen de politie.door deze stupiditeit.
Echt, debielheidsstaat zijn we geworden

Regel gewoon die frigging vaccinaties voor de groepen die nu op de IC en ziekenhuisbedden liggen en gooi open die hele samenleving
Klaar mee, al dat gezeik.

Net of dit nu doden scheelt
En er wordt ook zo met 2 maten gemeten he.
Hier was van het weekend ineens een apres ski feestje in het park.
Op zich was het heel onschuldig ontstaan maar toch, die mensen waren echt bewust met een groep in het park.
Waarschuwing.
En dan heb je zo'n boer alleen aan het werk op zijn eigen land en die krijgt een boete. :')
pi_197901783
Tja, misschien was die boer al 5 keer gewaarschuwd. Misschien heeft die boer de BOA uitgescholden. Misschien moest hij over de openbare weg om op zijn land te komen. Misschien was die boer om 23.00 nog even zijn afval aan het verbranden en was er overlast gemeld. Of misschien verveelde de BOA zich.
Ik hou er niet zo van om zo'n via via beperkte Telegraafkop voor waar aan te nemen.

Edit: oh, er is een filmpje.
Spoilers!
pi_197901791
Oe er zijn kaaskoekjes met bierborstel onderweg :)
Van een brouwer die ook prof. bakker is.
Heel benieuwd *O*
pi_197901800
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

En er wordt ook zo met 2 maten gemeten he.
Hier was van het weekend ineens een apres ski feestje in het park.
Op zich was het heel onschuldig ontstaan maar toch, die mensen waren echt bewust met een groep in het park.
Waarschuwing.
En dan heb je zo'n boer alleen aan het werk op zijn eigen land en die krijgt een boete. :')
Mja ik denk dat hoop mensen even wat sneeuwpret echt wel konden gebruiken en er nu weer even tegen aan kunnen hopelijk.

Snap dat het niet de bedoeling is.. maar als mensen daardoor het voorlopig weer even wat beter volhouden... lijkt me dat ook wel wat waard.

En dat met die boer vind ik gewoon raar..
niet zo handig van de boer zelf.. maar ik had net gedacht als hij.. eigen land dus prima.
Als je dan de volgende dienst weer komt en hij heeft die eigen verklaring mee.. is het ook opgelost. Of je geeft alsnog die bon.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 08:55:27 #172
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197901802
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:54 schreef Sarabi het volgende:
Oe er zijn kaaskoekjes met bierborstel onderweg :)
Van een brouwer die ook prof. bakker is.
Heel benieuwd *O*
Van de zomer bij Maallust hadden we bierborstel broodjes :9
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 08:56:01 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197901812
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, misschien was die boer al 5 keer gewaarschuwd. Misschien heeft die boer de BOA uitgescholden. Misschien moest hij over de openbare weg om op zijn land te komen. Misschien was die boer om 23.00 nog even zijn afval aan het verbranden en was er overlast gemeld. Of misschien verveelde de BOA zich.
Ik hou er niet zo van om zo'n via via beperkte Telegraafkop voor waar aan te nemen.
Ik heb niet eens via de Telegraaf gelezen, geen idee of dit dezelfde zaak is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197901824
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, misschien was die boer al 5 keer gewaarschuwd. Misschien heeft die boer de BOA uitgescholden. Misschien moest hij over de openbare weg om op zijn land te komen. Misschien was die boer om 23.00 nog even zijn afval aan het verbranden en was er overlast gemeld. Of misschien verveelde de BOA zich.
Ik hou er niet zo van om zo'n via via beperkte Telegraafkop voor waar aan te nemen.

Edit: oh, er is een filmpje.
Ik dacht precies dat dus googlede even.

Filmpje is wel heel kort hoor
pi_197901850
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik heb niet eens via de Telegraaf gelezen, geen idee of dit dezelfde zaak is.
Het gaat niet om het medium Telegraaf, het gaat over het feit dat het een via via verhaal is dat lekker bekt maar waarvan we 90% van de informatie niet hebben. Het zou dus zo in De Telegraaf kunnen staan. Daar baseer ik geen mening op ;)
Spoilers!
pi_197901859
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

+1 ik bedenk me dan maar hoe ellendig het was geweest als dit allemaal als regen was gevallen :o
Ja shock hier! En dit keer ook nog vlokken die duizend dikker zijn dan de afgelopen dagen.
Maarrr dit was niet voorspeld. Dus het heurt niet te vallen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197901863
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dan was het voor het grootste deel wel over geweest nu. :+
Maar dat wil je toch niet?

Bovendien was het dan ijzel geweest. Schaatsen op straat. Huuu
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197901872
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:47 schreef Clubsoda het volgende:
Tjonge, kind op school na 7 weken, wat een stilte in huis :D
Kind
Met
Keelpijn
}:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197901880
En ik had nog wel een vrije dag.
Samen met vrouw

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197901892
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Maar dat wil je toch niet?

Bovendien was het dan ijzel geweest. Schaatsen op straat. Huuu
Huu ijzel.

Ja oke oke. Denk ik. Ik ben met sneeuw altijd wel content en blij. Ook als het veel is. Maar dan liever niet ruim een week.

Tijd voor alle warme kleren en een rondje Dora. Even kjiken of ik nog auto's moet aandrukken. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197901904
Ik had mijn schoenen in de buurt van de verwarming moeten zetten. Niet nat in de onverwarmde hal.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197901918
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:55 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Van de zomer bij Maallust hadden we bierborstel broodjes :9
Ik heb nog nooit iets geproefd met bierborstel :@
Moet eigenlijk ook leren om er mee te bakken.
pi_197901929
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Kind
Met
Keelpijn
}:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:|
Al dat afzonderen... is natuurlijk ook niet heel best voor de weerstand.
Vriendin van mij zit ook thuis met kind dat spontaan keelpijn heeft.
En hij was nog wel zo blij weer naar school te kunnen. -O-
pi_197902197
oh, balen Vanyel!

Mijn duutser is gisteren getest, gelukkig vanmorgen al een negatieve uitslag.

Verder ook -12 hier. Lekker op de fiets naar school in het zonnetje....Gister een nieuwe slee besteld, ik hoop dat die vandaag nog binnenkomt....
pi_197902212
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Kind
Met
Keelpijn
}:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:|
Och -O- :*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197902227
Van mij mag dit gerust nog een poosje duren, ik vind het zo tof. Als ik later groot ben, ga ik overwinteren in de Alpen denk ik O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 09:39:47 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197902243
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Kind
Met
Keelpijn
}:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:|
Scheisse!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 9 februari 2021 @ 09:40:49 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197902253
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:38 schreef Clubsoda het volgende:
Van mij mag dit gerust nog een poosje duren, ik vind het zo tof. Als ik later groot ben, ga ik overwinteren in de Alpen denk ik O+
Als er maar internet en een houtkacheltje is, awyeah O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197902508
Hansje is opgesloten in de stal. Om 11.00 kunnen we de Dierenambulance bellen. Op advies van de Dierenambulance die klant van ons is maar geen dieren uit ons dorp op mag vangen.
Spoilers!
  dinsdag 9 februari 2021 @ 09:59:31 #190
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197902509
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik zag net op het nieuws de enorme verschillen in temperatuur. :Y Oost-Twente en Achterhoek -14/-15, Friesland -2. :o
Ja hier is het wel helder dat Elfstedengebrabbel nergens op slaat, het vriest net-an in het zonnetje
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:00:29 #191
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197902521
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 07:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Dus de beste BOA was niet overijverig maar deed zijn werk :)
Ik vraag me nog wel af of een BOA bevoegd is privé terrein te betreden zonder begeleiding door een wel daartoe opgeleid wetshandhaver (agent) er bij.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197902551
Ah, de gezellige we-zitten-met-zn-alle-met-30-cm-sneeuw-en-onbegaanbare-wegen-gemoedstoestand is voorbij. *O* People be dicks again met dAaR hEb Ik ReChT oP. Wat overigens ook nog eens niet waar was. En al was het zo, dan was het een dickmove. So he lost. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197902586
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 06:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het is toch een soort van eigen menstruatiebloed drinken :P

Goedemorgen :+
Mogguh!

Zeg, ik al die activisten die graag shockeren ('Eet jij ook graag de menstruatie van een kip als ontbijt?') om de oren slaan met het punt dat die vergelijking niet helemaal op gaat en 'stick to the facts' , kom jij om de hoek zetten :D

Het is niet echt een menstruatie wat kippen hebben, dat is toch een ander soort proces want kippen stoten hun baarmoederslijmvlies niet af, ze hebben namelijk geen baarmoeder :P . Maar zoals Molo zegt is het wel lichaamseigen materiaal. Het is een beetje je eigen bloed (niet per se menstruatiebloed :+ ) drinken om je ijzertekorten aan te vullen.

Even uit mijn hoofd kost het zo'n 10% aan calciumvoorraad voor een kip om een ei te leggen (!). Oorspronkelijk legden kippen 15,20-30 (beetje rasafhankelijk) eieren per jaar. De 'industriekip' legt er tegen de 315-320 per jaar. Rashobbykippen zullen er afhankelijk van ras ergens tussen zitten. Kortom; ze leggen hun eigen skelet weg. Dus die moet je wel echt calcium terugvoeren. En dan zijn eieren een makkelijk middel, als je als hobby-kippenhouder toch al meer eieren raapt dan je op kunt ;) .

Goed, tot zover, eerst even verder teruglezen. :P
pi_197902614
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik vraag me nog wel af of een BOA bevoegd is privé terrein te betreden zonder begeleiding door een wel daartoe opgeleid wetshandhaver (agent) er bij.
Maakt voor dit geval niet uit.. want het was geen boa :)
pi_197902620
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:02 schreef Lonaa het volgende:
Ah, de gezellige we-zitten-met-zn-alle-met-30-cm-sneeuw-en-onbegaanbare-wegen-gemoedstoestand is voorbij. *O* People be dicks again met dAaR hEb Ik ReChT oP. Wat overigens ook nog eens niet waar was. En al was het zo, dan was het een dickmove. So he lost. :7
?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197902655
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]

?
Er was een kansloze mongol met een bus die vond dat de Caddy maar 30 meter achteruit moest rijden, omdat hij geen 5 meter achteruit wilde.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197902730
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Als er maar internet en een houtkacheltje is, awyeah O+
Nou dat. En dan een beetje door de sneeuw kuieren, glühwein drinken, beetje skiën O+ O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:17:43 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197902783
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nou dat. En dan een beetje door de sneeuw kuieren, glühwein drinken, beetje skiën O+ O+
Fondue op tafel met plateau hammetjes en augurkjes en wijn endezo

Barry White op den radio, of het kraken van de sneeuw O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197902806
Hardgelopen. Gedoucht. Nu ontbijt en koffie. ^O^

Wat valt er als boer nog te doen op je land met dit weer? :?
De bioboer waar ik 2 jaar voor gewerkt heeft, bezorgt deze week z'n groentepakketten niet. Mooie foto van het hele erf vol met sneeuw, en het zal daar vannacht ook wel -14 zijn geweest of zo.

Volgens m'n weerapp was het -10 toen ik vanochtend de deur uit ging om te lopen. Lekker crunchy sneeuw O+
pi_197902813
Ik baal wel dat ik geen slee heb. Ik kwam onderweg een paar plekken tegen waar je echt heel hard naar beneden zou kunnen O+
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:21:15 #201
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197902840
DHL bezorgt hier nog steeds niet....

DPD en PostNL zijn al langs geweest, maar DHL blijft mn pakketje (met sneeuw gerelateerde artikelen) maar wegschuiven....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:22:43 #202
63722 z80
I fink you freaky
pi_197902868
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iets geproefd met bierborstel :@
Moet eigenlijk ook leren om er mee te bakken.
Ik ken bierborstel enkel als veevoer. Wat ga je er mee maken? Koekjes, brood?

En een sneeuwschuiver uit een kerstpakket van tig jaar oud eens gebruikt. Wel 1 meter. Wie verzind het om dat ding van kunststof te maken dat knetterhard en broos wordt van kou? Die ligt nu dus in stukken in de kliko.
Schep uit de schuur gehaald en rondom de auto en een pad naar de straat sneeuwarm gemaakt.
Tevens in de tuin een voederplaats gemaakt een stuk compleet sneeuwvrij. De grond er onder is/was nog niet bevroren. Daar een vetbol op stukgeslagen. Werd direct naar binnen gefloten door een roodborstje O+ .
Als de vetbol weg is eens wat pinda's er neergooien.

En er zit een roofvogel in de buurt. Op het grasveld sneeuwveld een duidelijke afdruk van een grote vogels die met zijn poten naar voren iets gevangen heeft.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197902887
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mogguh!

Zeg, ik al die activisten die graag shockeren ('Eet jij ook graag de menstruatie van een kip als ontbijt?') om de oren slaan met het punt dat die vergelijking niet helemaal op gaat en 'stick to the facts' , kom jij om de hoek zetten :D

Het is niet echt een menstruatie wat kippen hebben, dat is toch een ander soort proces want kippen stoten hun baarmoederslijmvlies niet af, ze hebben namelijk geen baarmoeder :P .
Dank. De vergelijking is van zo stuitende aard dat ik nooit de moeite neem er tegenin te gaan, het is als praten met complotgekkies, te glibberig voor ratio.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:26:32 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197902927
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Dank. De vergelijking is van zo stuitende aard dat ik nooit de moeite neem er tegenin te gaan, het is als praten met complotgekkies, te glibberig voor ratio.
Het was Cat kennende een grapje :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197903030
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:22 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik ken bierborstel enkel als veevoer. Wat ga je er mee maken? Koekjes, brood?

99,99% gaat ook naar het vee.
Ik kende eigenlijk alleen recepten voor brood, maar daar gaat dan echt maar heel weinig in.
En nu dus iemand die koekjes er van heeft gemaakt, maar dat is echt nieuw voor mij.
Dus benieuwd hoe het smaakt.
pi_197903042
Morgen komt lekdetectie -O- duur grapje en ligt waarschijnlijk aan wat de oorzaak is of de verzekering het vergoedt.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:35:37 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197903049
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

99,99% gaat ook naar het vee.
Ik kende eigenlijk alleen recepten voor brood, maar daar gaat dan echt maar heel weinig in.
En nu dus iemand die koekjes er van heeft gemaakt, maar dat is echt nieuw voor mij.
Dus benieuwd hoe het smaakt.
Ik heb geen een keer zoete koekjes gegeten ermee en vond ik geen succes helaas maar was misschien gewoon een slechte bakker
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197903087
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb geen een keer zoete koekjes gegeten ermee en vond ik geen succes helaas maar was misschien gewoon een slechte bakker
Ik weet alleen dat in deze koekjes ook kaas zit, dus zal meer de hartige kant op gaan.
Maar heb ook mijn twijfels hoor, maar hey gratis :D proberen kan geen kwaad.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:41:10 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197903132
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik weet alleen dat in deze koekjes ook kaas zit, dus zal meer de hartige kant op gaan.
Maar heb ook mijn twijfels hoor, maar hey gratis :D proberen kan geen kwaad.
Absoluut :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197903326
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Fondue op tafel met plateau hammetjes en augurkjes en wijn endezo

Barry White op den radio, of het kraken van de sneeuw O+
Oh, en ik had al fernweh ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:55:57 #211
63722 z80
I fink you freaky
pi_197903377
Mijn huis in de afgelopen jaren beter geīsoleerd en tocht dicht gemaakt ipv een doorwaaiwoning.
Nu met deze kou ook duidelijk waar ik van de zomer wat extra kit moet gaan gebruiken. Blijkt lans de voordeur een tochtrand te zitten waardoor er een koudebrug ontstaat. Gevolg een vochtige rand op de muur.
Achterdeur wist ik reeds dat daar een kitrand vervangen moet worden. Hier waait het binnen net zo hard als buiten bij oostenwind.

Tevens is de voerplaats een landingsbaan geworden. Af en aanvliegen van kleine bolletjes veren.
De merels nog niet gezien.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 11:05:45 #212
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197903497
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:19 schreef Tele6 het volgende:
Hardgelopen. Gedoucht. Nu ontbijt en koffie. ^O^

Wat valt er als boer nog te doen op je land met dit weer? :?
De bioboer waar ik 2 jaar voor gewerkt heeft, bezorgt deze week z'n groentepakketten niet. Mooie foto van het hele erf vol met sneeuw, en het zal daar vannacht ook wel -14 zijn geweest of zo.

Volgens m'n weerapp was het -10 toen ik vanochtend de deur uit ging om te lopen. Lekker crunchy sneeuw O+
Geen idee wanneer het precies is gebeurd. Door de wind ligt op het land niet echt heel heel sneeuw hier bijvoorbeeld. Over de vorst kun je mooi kalk strooien bijvoorbeeld, je zakt nu niet weg in de modder.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197903506
Meh. Poes loopt mank. En het lijkt weer de poot te zijn waar hij al een kunstmatig kruisbandje heeft.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:13:54 #214
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197903601
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:19 schreef Tele6 het volgende:
Hardgelopen. Gedoucht. Nu ontbijt en koffie. ^O^

Wat valt er als boer nog te doen op je land met dit weer? :?
De bioboer waar ik 2 jaar voor gewerkt heeft, bezorgt deze week z'n groentepakketten niet. Mooie foto van het hele erf vol met sneeuw, en het zal daar vannacht ook wel -14 zijn geweest of zo.

Volgens m'n weerapp was het -10 toen ik vanochtend de deur uit ging om te lopen. Lekker crunchy sneeuw O+
Werkte je bij mijn bio boer? :D
Maar inderdaad die doet nu niks. Wel jammer maar niet meer dan logisch.
pi_197903952
Goedemorgen, ik heb bijzonder verlof (leertraject in m'n nieuwe functie is niks geworden, heel stom gegaan allemaal dus ik ga nu terug naar m'n oude functie) , aan de ene kant lekker even helemaal niks en bijkomem, aan de andere kant ben ik er niet zo goed in, in dat niks :')
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:39:42 #216
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197903997
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen, ik heb bijzonder verlof (leertraject in m'n nieuwe functie is niks geworden, heel stom gegaan allemaal dus ik ga nu terug naar m'n oude functie) , aan de ene kant lekker even helemaal niks en bijkomem, aan de andere kant ben ik er niet zo goed in, in dat niks :')
Noh zonde, wel vrede mee? en moet je dan ook naar je vorige locatie?
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:40:13 #217
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197904005
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Geen idee wanneer het precies is gebeurd. Door de wind ligt op het land niet echt heel heel sneeuw hier bijvoorbeeld. Over de vorst kun je mooi kalk strooien bijvoorbeeld, je zakt nu niet weg in de modder.
Hier zijn ze begonnen met (her)frezen van greppels, nu nog wel met dubbellucht want hier nauwelijks gevroren vannacht.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197904011
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen, ik heb bijzonder verlof (leertraject in m'n nieuwe functie is niks geworden, heel stom gegaan allemaal dus ik ga nu terug naar m'n oude functie) , aan de ene kant lekker even helemaal niks en bijkomem, aan de andere kant ben ik er niet zo goed in, in dat niks :')
Klote joh! Kom je straks wel ook in je oude team? Hopelijk duurt "niks" niet te lang dan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197904032
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen, ik heb bijzonder verlof (leertraject in m'n nieuwe functie is niks geworden, heel stom gegaan allemaal dus ik ga nu terug naar m'n oude functie) , aan de ene kant lekker even helemaal niks en bijkomem, aan de andere kant ben ik er niet zo goed in, in dat niks :')
Ahw, shit.

En niksen is lastig ja, na zo'n aanleiding.
pi_197904055
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen, ik heb bijzonder verlof (leertraject in m'n nieuwe functie is niks geworden, heel stom gegaan allemaal dus ik ga nu terug naar m'n oude functie) , aan de ene kant lekker even helemaal niks en bijkomem, aan de andere kant ben ik er niet zo goed in, in dat niks :')
Wandelen, Netflix *O*

En jammer van het leertraject :* Je had het ook naar je zin bij je oude baan, toch?

Dat van die boer vind ik achterlijk, want eigenlijk was die natuurlijk niet in overtreding want aan het werk voor de essentiele voedselketen. Hij had alleen geen zelf uitgeprint en ondertekent papiertje bij zich :') Ik vroeg het gisteren nog aan mijn collega's hoe het was om na 21.00 naar je werk te gaan en ze zeiden allemaal dat ze nog nooit zijn gecontroleerd.

Eens met @z80 Ik vroeg me vanmorgen nog af waarom zoveel mensen met een klein plastic sneeuwschepding bezig waren. Eén van de overburen dacht vandaag te beginnen met de felblauwe plastic schuif, maar alle sneeuw leek keihard te zijn. Hij kreeg niets voor elkaar en is weer naar binnen gegaan :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197904108
Dat van de man op de gemeentestrooiwagen vind ik zo mogelijk nog 1000x idioter overigens :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197904115
Wij hadden vroeger een metalen sneeuwschuifding waar je iemand z'n hersens mee in kon slaan. Hetzelfde model als zo'n plastic ding, maar dan helemaal van dik metaal. Nadeel daarvan was dat je er sommige bestrating mee kon beschadigen en dat het geluid van metaal over steen echt naar was. :')
pi_197904133
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:47 schreef Clubsoda het volgende:
Tjonge, kind op school na 7 weken, wat een stilte in huis :D
Zoon en schdochter vonden dat ook al, en liepen even met ziel onder arm.
Ze zijn maar samen gaan wandelen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197904156
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:02 schreef Vanyel het volgende:

Kind
Met
Keelpijn
}:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:|
Timing }:|
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:49:30 #225
63722 z80
I fink you freaky
pi_197904158
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Dat van de man op de gemeentestrooiwagen vind ik zo mogelijk nog 1000x idioter overigens :')
Dit soort acties doen terug denken aan de tijd dat er een bonnen quota was. Er MOEST minimaal zoveel geschreven worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197904168
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Noh zonde, wel vrede mee? en moet je dan ook naar je vorige locatie?
'n paar mensen hebben het persoonlijk gemaakt dus vrede mee is 'n groot woord maar het is zoals het is. En jup in principe wel maar in oude functie kan ik bijna alles thuis doen.

@Isabeau Netflix it is maar heb toch 't gevoel dat ik dingen moet doen ofzo. Wandelen doe ik ook wel regelmatig, heb nu alleen niet echt goede warme schoenen.
pi_197904169
Zo, mijn kwartier bejaardengym @NLiB zit er weer op _O- Godsamme het piept en het kraakt! Valt nog niet meer sommige oefeningen!

Na Brunch verder met opritje sneeuwruimen en kijken of g weg kan komen voor wat boodsch.
pi_197904202
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:50 schreef Blues het volgende:
Zo, mijn kwartier bejaardengym @:NLiB zit er weer op _O- Godsamme het piept en het kraakt! Valt nog niet meer sommige oefeningen!

Na Brunch verder met opritje sneeuwruimen en kijken of g weg kan komen voor wat boodsch.
Die van gisteren was makkelijker, ik hoorde/voelde ook wat knappen in het lijf. Moet de 2e helft nog inhalen, want ik kreeg een call. Dus na de lunch maar even verder hupsen
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:52:51 #229
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197904207
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

'n paar mensen hebben het persoonlijk gemaakt dus vrede mee is 'n groot woord maar het is zoals het is. En jup in principe wel maar in oude functie kan ik bijna alles thuis doen.

@:isa Netflix it is maar heb toch 't gevoel dat ik dingen moet doen ofzo. Wandelen doe ik ook wel regelmatig, heb nu alleen niet echt goede warme schoenen.
Oh meh dat klinkt kut. Hopelijk kun je je draai weer terugvinden op je oude plek dan
Hoe lang nog vrij nu?
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:53:23 #230
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197904216
ps: jij hebt miljoen schoenen en geen warme?!! :D
pi_197904217
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef Kaatje1 het volgende:

Die van gisteren was makkelijker, ik hoorde/voelde ook wat knappen in het lijf. Moet de 2e helft nog inhalen, want ik kreeg een call. Dus na de lunch maar even verder hupsen
Ah dus dat ligt niet aan mij!! Gisteren ging het makkelijker.
Donderdag die van woensdag maar doen, werkdagen kan ik er niets bij hebben qua lijf.
pi_197904219
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:49 schreef z80 het volgende:

Dit soort acties doen terug denken aan de tijd dat er een bonnen quota was. Er MOEST minimaal zoveel geschreven worden.
Is dat wel afgeschaft? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197904231
@Lucky_Strike wie is Hansje?
/gemist
pi_197904237
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:53 schreef Blues het volgende:

[..]

Ah dus dat ligt niet aan mij!! Gisteren ging het makkelijker.
Donderdag die van woensdag maar doen, werkdagen kan ik er niets bij hebben qua lijf.
Het kan ook aan ons twee liggen _O-
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:55:18 #235
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197904242
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:54 schreef Blues het volgende:
@:Lucky_Strike wie is Hansje?
/gemist
D'r 2e poes, woonachtig in de stal.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197904249
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oh meh dat klinkt kut. Hopelijk kun je je draai weer terugvinden op je oude plek dan
Hoe lang nog vrij nu?
Geen idee, het is ook weer een overplaatsing van regio dus er moeten administratief dingen geregeld worden. En ik moet ook eigenlijk ff rustig aan don maar ik kan gewoon niet goed ontspannen geloof ik. :')
pi_197904251
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:54 schreef Blues het volgende:
@:Lucky_Strike wie is Hansje?
/gemist
Een aanloopkatje in de schuur. Beetje koud nu zonder mensenhuisje. Dus heeft Lucky voer en water gegeven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197904260
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:53 schreef gcjoel het volgende:
ps: jij hebt miljoen schoenen en geen warme?!! :D
Vooral sneakers ja :')
pi_197904266
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:55 schreef Kaatje1 het volgende:

Het kan ook aan ons twee liggen _O-
Neeee!!!! Aan hullie }:|
pi_197904274
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:

Geen idee, het is ook weer een overplaatsing van regio dus er moeten administratief dingen geregeld worden. En ik moet ook eigenlijk ff rustig aan don maar ik kan gewoon niet goed ontspannen geloof ik. :')
Van onrecht ervaar ik ook altijd veel te lang stress en dan gaat ontspannen ook niet super. Er is ook niet veel om even je zinnen te verzetten, zoals sauna, bioscoop oid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197904279
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:55 schreef Isabeau het volgende:

Een aanloopkatje in de schuur. Beetje koud nu zonder mensenhuisje. Dus heeft Lucky voer en water gegeven.
Awww wat schattig.
Houdt ze hem/haar/het? En hoe gaat het samen met Piep?
pi_197904294
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:57 schreef Blues het volgende:

Awww wat schattig.
Houdt ze hem/haar/het? En hoe gaat het samen met Piep?
Er is geen interactie met Piep en aangezien ze de dierenambulance heeft gebeld geloof ik niet dat Hansje blijft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197904334
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:58 schreef Isabeau het volgende:

Er is geen interactie met Piep en aangezien ze de dierenambulance heeft gebeld geloof ik niet dat Hansje blijft.
Dank voor de samenvatting :*

Kan jij je nog vermaken?
pi_197904337
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Van onrecht ervaar ik ook altijd veel te lang stress en dan gaat ontspannen ook niet super. Er is ook niet veel om even je zinnen te verzetten, zoals sauna, bioscoop oid.
Nee precies dat. Dagje sauna en 'n massage want de spanning zit weer eens muurvast m'n nek en schouders zou nu misschien wat helpen maar dat gaat niet. Komt wel goed.


En hoe gaat jouw herstel? Heb half eea meegekregen mbt nierdonatie.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 12:01:00 #245
63722 z80
I fink you freaky
pi_197904344
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dat wel afgeschaft? :D
Officieel ja. Zelfs verboden om dit als op te leggen. Maar door er een ander naam aan te geven of er een thema van te maken kan er nog heel veel tussen de regels.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197904360
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:00 schreef Blues het volgende:

Dank voor de samenvatting :*

Kan jij je nog vermaken?
Ja hoor, ik zou alleen wel graag wat vaker een klein wandelingetje willen maken, maar Jross vindt het niet verantwoord dat ik alleen ga. Zeker niet in de sneeuw.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197904384
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee precies dat. Dagje sauna en 'n massage want de spanning zit weer eens muurvast m'n nek en schouders zou nu misschien wat helpen maar dat gaat niet. Komt wel goed.

En hoe gaat jouw herstel? Heb half eea meegekregen mbt nierdonatie.
Véél te langzaam :+ Ik wist ook niet zo goed wat ik moest verwachten natuurlijk. En er staat ook gewoon 6-8 weken voor. Maar vandaag is een goede dag. Gisteren was dikke prut. Blijkbaar wissel ik dat zo af.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197904396
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:02 schreef Isabeau het volgende:

Ja hoor, ik zou alleen wel graag wat vaker een klein wandelingetje willen maken, maar Jross vindt het niet verantwoord dat ik alleen ga. Zeker niet in de sneeuw.
Het is ook wel een extra drempel om nu te wandelen. Jammer, hoe mooi het er buiten ook uitziet.

Maar rust is wel echt het allerbelangrijkse voor herstel, maar dat hoef ik je niet te vertellen :)
Neef ook oké?
pi_197904407
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:04 schreef Blues het volgende:

Het is ook wel een extra drempel om nu te wandelen. Jammer, hoe mooi het er buiten ook uitziet.

Maar rust is wel echt het allerbelangrijkse voor herstel, maar dat hoef ik je niet te vertellen :)
Neef ook oké?
Neef ook ok :Y Die moet alleen wekelijks naar Leiden. Ben zo blij dat ik dat niet hoef :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197904452
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Véél te langzaam :+ Ik wist ook niet zo goed wat ik moest verwachten natuurlijk. En er staat ook gewoon 6-8 weken voor. Maar vandaag is een goede dag. Gisteren was dikke prut. Blijkbaar wissel ik dat zo af.
Ik zou er ook niet het geduld voor hebben geloof ik dus ik kan me er iets bij voorstellen. Gelukkig dat vandaag een goede dag is, hopelijk komen die er steeds meer :)
pi_197904546
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Vooral sneakers ja :')
Niet zo aanstellen :{w Ik zag gisteren twee meiden in hun dunne sportbroekjes met blote enkels en sneakertjes buiten staan.

(Ik droeg een muts, dikke winterjas, een thermolegging onder mijn spijkerbroek en snowboots. :+ )
pi_197904643
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Niet zo aanstellen :{w Ik zag gisteren twee meiden in hun dunne sportbroekjes met blote enkels en sneakertjes buiten staan.

(Ik droeg een muts, dikke winterjas, een thermolegging onder mijn spijkerbroek en snowboots. :+ )
Brrr. Ik vind koude voeten gewoon zo naar en zeker als ze ook wat nat worden brr
pi_197904658
Ik ga ook in snowboots naar buiten :Y Alleen denk ik dat ik het in korte broek ook nog warm zou hebben, want ik zweet enorm van een klein ommetje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197904664
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Brrr. Ik vind koude voeten gewoon zo naar en zeker als ze ook wat nat worden brr
Ik kreeg het er ook plaatsvervangend ijskoud van. Brr.
pi_197904806
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

'n paar mensen hebben het persoonlijk gemaakt dus vrede mee is 'n groot woord maar het is zoals het is. En jup in principe wel maar in oude functie kan ik bijna alles thuis doen.

Dat maakt het wel extra vervelend -O-

Hopelijk ga je het weer naar je zin krijgen in de oude functie.
pi_197904890
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat maakt het wel extra vervelend -O-

Hopelijk ga je het weer naar je zin krijgen in de oude functie.
komt wel goed, alleen praktisch is 't ver maar thuiswerken is voorlopig mogelijk dus komt ook wel weer goed.
pi_197904940
Brrrr even buiten geweest. Best wel koud, maar minder snerpend koud dan gisteren.
M'n warme stevige stappers kan ik weggooien! De zool brak af (heb die dingen zo'n 10 jaar of langer) niet aangehad.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197904942
@Blues, Hansje is inderdaad een sekseloos aanloopkatje. Ze woont sinds minimaal zaterdag in de schuur. Ze is een maand of 10 denken we. Heel aanhankelijk, mauwt heel zielig. Ik heb me direct gehecht. Maar J vindt het geen goed idee om haar te houden. Ze lijkt van niemand te zijn en is flink hongerig. Het is geen zwerver denken we.
Ze woont tussen onze steenwol. Dat kot aan haar vacht. Ze likt het op. Nu kucht en niest ze :'( De ambulance kan er ieder moment zijn.
Spoilers!
pi_197904994
Oh ja,@Blues, ik vroeg me laatst nog af hoe het met je zoon bij HC is. Goed dus. Mooi.
Spoilers!
  dinsdag 9 februari 2021 @ 12:57:22 #260
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197905222
Dat je in een meeting zit en dst er een aantal kerels aan de andere kant zitten te :7

In beeld.. uitgebreidt. :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197905307
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:Blues, Hansje is inderdaad een sekseloos aanloopkatje. Ze woont sinds minimaal zaterdag in de schuur. Ze is een maand of 10 denken we. Heel aanhankelijk, mauwt heel zielig. Ik heb me direct gehecht. Maar J vindt het geen goed idee om haar te houden. Ze lijkt van niemand te zijn en is flink hongerig. Het is geen zwerver denken we.
Ze woont tussen onze steenwol. Dat kot aan haar vacht. Ze likt het op. Nu kucht en niest ze :'( De ambulance kan er ieder moment zijn.
Toch niet van de mensen waarvan jullie dachten dat ze kon zijn?
Fijn dat ze opgehaald wordt, in asiel is veel warmer en daar kunnen ze haar signalement nog breder uitzetten en zo nodig baas vinden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197905360
Topdag tot dusver!
Extra gewerkt omdat collega ziek was... gaat vanochtend een andere collega onderuit: schaambot gebroken :X
Dus met zijn allen wat harder gewerkt.

Bij thuiskomst een verdachte plas bij de salontafel vinden... die gemigreerd lijkt te zijn vanaf het raam. Waar het vrolijk uit het plafond drupt ;( Heb ik eerder gehad, mogelijk is het gerepareerde dakleer door de vorst losgeraakt. Nu maar emmer eronder gezet.

Dadelijk auto wegbrengen voor een beurt, zul je zien dat zij vast flinke kostenposten ontdekken *O* :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197905365
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:Blues, Hansje is inderdaad een sekseloos aanloopkatje. Ze woont sinds minimaal zaterdag in de schuur. Ze is een maand of 10 denken we. Heel aanhankelijk, mauwt heel zielig. Ik heb me direct gehecht. Maar J vindt het geen goed idee om haar te houden. Ze lijkt van niemand te zijn en is flink hongerig. Het is geen zwerver denken we.
Ze woont tussen onze steenwol. Dat kot aan haar vacht. Ze likt het op. Nu kucht en niest ze :'( De ambulance kan er ieder moment zijn.
Aj, dat klinkt echt super ongezond, die steenwol :X :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197905376
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:57 schreef Barreltje het volgende:
Dat je in een meeting zit en dst er een aantal kerels aan de andere kant zitten te :7

In beeld.. uitgebreidt. :{
Roken? Rukken? Op pennen aan het sabbelen? Kletsen? Wat!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197905670
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Roken? Rukken? Op pennen aan het sabbelen? Kletsen? Wat!
Barrel laat ons in spanning :( Niet goed voor onze nieren!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197905871
Hansje Houdini liet zich niet vangen. De sukkel. Ze had nu lekker warm kunnen zitten maar nee. Ergens deze week wordt er een vangkooi gebracht.
Spoilers!
pi_197905891
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hansje Houdini liet zich niet vangen. De sukkel. Ze had nu lekker warm kunnen zitten maar nee. Ergens deze week wordt er een vangkooi gebracht.
Eigenwijze hansepansje :D

Zolang ze bij jullie een droge plek uit de wind heeft, komt ze die periode vast wel door ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197905926
quote:
Ik las het. Dit is echt te dom voor woorden. Niet eens per ongeluk verkeerde product gepakt
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:45:13 #270
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197905945
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Barrel laat ons in spanning :( Niet goed voor onze nieren!
Of amuseert zich kostelijk :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197905969
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik las het. Dit is echt te dom voor woorden. Niet eens per ongeluk verkeerde product gepakt
Echt he :N
pi_197906142
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Eigenwijze hansepansje :D

Zolang ze bij jullie een droge plek uit de wind heeft, komt ze die periode vast wel door ^O^
Ja, ze zal het wel overleven. Maar ze verdient gewoon beter. Dit is geen zwerfkat.
Spoilers!
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:58:27 #273
63722 z80
I fink you freaky
pi_197906168
Ik doe blijkbaar toch iets goed in de tuin. Inmiddels 3 roodborstjes, 2 koppeltjes merel en verzameling mussen Een kraai die het aandurfde 2 meter van het raam op de grond te gaan zitten en 2 eksters.

Blijkbaar is het sneeuwvrij hebben van een paar tegels waar mos en gras op staat zeer aantrekkelijk. De vetbol is namelijk reeds lang op.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197906265
Ik hoop dat Hansje snel gevangen kan worden en lekker warm naar binnen kan.
pi_197906400
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hansje Houdini liet zich niet vangen. De sukkel. Ze had nu lekker warm kunnen zitten maar nee. Ergens deze week wordt er een vangkooi gebracht.
Oh shit -O-
pi_197906419
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:58 schreef z80 het volgende:
Ik doe blijkbaar toch iets goed in de tuin. Inmiddels 3 roodborstjes, 2 koppeltjes merel en verzameling mussen Een kraai die het aandurfde 2 meter van het raam op de grond te gaan zitten en 2 eksters.

Blijkbaar is het sneeuwvrij hebben van een paar tegels waar mos en gras op staat zeer aantrekkelijk. De vetbol is namelijk reeds lang op.
Oh ja goed plan, doe ik zo ook nog even, wat sneeuw ruimen. Wij hebben veel aan loop vlieg van merels en roodborstjes die komen scharrelen onder het tafeltje waar geen sneeuw ligt en veel blad.
pi_197906462
In het kader van 'er staan nog niet genoeg sneeuwfoto's online :P ' foto's van mijn wandelrondje van net.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197906635
Goed idee van Zet. Achter krijg ik de deuren niet open, want zetten uit bij kou en vocht.
( en lopen de katten) en de buren hebben genoeg vetbollen hangen.
Vķor kan ik wel een bord met voer op de heg zetten. En nog zien vanuit het huis.

Goh MM ...in ieder geval kun je terug naar je vorige plek. Succes ondertussen.
pi_197906814
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:20 schreef AnneX het volgende:
Goed idee van Zet. Achter krijg ik de deuren niet open, want zetten uit bij kou en vocht.
( en lopen de katten) en de buren hebben genoeg vetbollen hangen.
Vķor kan ik wel een bord met voer op de heg zetten. En nog zien vanuit het huis.

Goh MM ...in ieder geval kun je terug naar je vorige plek. Succes ondertussen.
Was sowieso vastgelegd dat ik pas na opleidingstraject volledig over zou gaan dus maakte het voor hen ook makkelijker om niet met mij verder te willen. Maar komt goed thanks.
pi_197906886
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, ze zal het wel overleven. Maar ze verdient gewoon beter. Dit is geen zwerfkat.
En dat gaat binnenkort vast gebeuren :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197906928
quote:
Ik neem aan dat dat gorilla glue spul ook echt glue was en niet bedoeld voor in je haar?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197906964
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat gorilla glue spul ook echt glue was en niet bedoeld voor in je haar?
:Y
We have far more in common than that which devides us..
pi_197907022
Top.

Vette ijspegels bij de buren, kleine ijspegels bij mij.
Drup...drup...drup in mijn woonkamer en vochtplekken op de muren van de kamers boven de woonkamer ;(

Vannacht stopt het vast met druppen :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197907086
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Top.

Vette ijspegels bij de buren, kleine ijspegels bij mij.
Drup...drup...drup in mijn woonkamer en vochtplekken op de muren van de kamers boven de woonkamer ;(

Vannacht stopt het vast met druppen :')
Dit klinkt niet handig. Wat een gedoe in de sc met vocht op het moment :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197907230
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat gorilla glue spul ook echt glue was en niet bedoeld voor in je haar?
Ja, er is ook 'n filmpje waarin ze shampoo in d'r haar doet, kan ze er zo afvegen. Keihard en glad oppervlak geworden :')
pi_197907231
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Top.

Vette ijspegels bij de buren, kleine ijspegels bij mij.
Drup...drup...drup in mijn woonkamer en vochtplekken op de muren van de kamers boven de woonkamer ;(

Vannacht stopt het vast met druppen :')
Die kleintjes smelten natuurlijk eerder. Wat een ellende zeg. Stomme vraag misschien maar is het mogelijk om met een bezemsteel, uit het raam hangend, die pegels weg te meppen?
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:55:30 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197907300
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit klinkt niet handig. Wat een gedoe in de sc met vocht op het moment :X
Hier rij gaten aan de onderkant van de betonvloer om het gelekte water uit de badkamer te laten komen voor ik ga repareren :X
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:55:36 #288
63722 z80
I fink you freaky
pi_197907302
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ja, er is ook 'n filmpje waarin ze shampoo in d'r haar doet, kan ze er zo afvegen. Keihard en glad oppervlak geworden :')
Voorlopig geen bad hair day meer!
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:59:53 #289
63722 z80
I fink you freaky
pi_197907365
Straks rondje lopen en even bij de aldi langs. Mango in de aanbieding voor 70 cent per stuk.
En bijna windstil plus gedraaide wind over de dijk terwijl het nog licht is. Eens kijken hoe hoog het water staat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197907370
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:11 schreef Blues het volgende:
In het kader van 'er staan nog niet genoeg sneeuwfoto's online :P ' foto's van mijn wandelrondje van net.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk hč, al die sporen :D
pi_197907375
ha, energiecertificaat voor ons huis binnen gekregen. Door installatie van de zonnepanelen zitten we op een negatief niveau, in de A+ categorie. Was verwacht, maar toch fijn! :)
pi_197907529
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de Amsterdammers onder ons, en overige touristen.
pi_197907531
Ik ging op de weegschaal staan vanmorgen en ben ietsje lichter dan toen ik het ziekenhuis in ging *O* (en dat met hele dagen niks doen en best veel chocolade, fudge etc gegeten te hebben). Dus ik vertel dat net enthousiast. Jross: duh, er is een nier uit.

Eh oh ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197907559
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik ging op de weegschaal staan vanmorgen en ben ietsje lichter dan toen ik het ziekenhuis in ging *O* (en dat met hele dagen niks doen en best veel chocolade, fudge etc gegeten te hebben). Dus ik vertel dat net enthousiast. Jross: duh, er is een nier uit.

Eh oh ja.
Hoe groot is zo'n nier, eigenlijk? Zal toch geen kilo wegen?
pi_197907570
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik ging op de weegschaal staan vanmorgen en ben ietsje lichter dan toen ik het ziekenhuis in ging *O* (en dat met hele dagen niks doen en best veel chocolade, fudge etc gegeten te hebben). Dus ik vertel dat net enthousiast. Jross: duh, er is een nier uit.

Eh oh ja.
Honderdzestig gram?
pi_197907580
Inzake sollicitatie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 15:10:31 #297
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197907601
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:09 schreef Candaasje het volgende:
Inzake sollicitatie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede keus zo te horen, hopelijk komt er iets mooiers op je pad.

In anders nieuws: iemand is de straat aan het harken _O-
pi_197907622
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:09 schreef Candaasje het volgende:
Inzake sollicitatie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verstandig besluit denk ik. Geloof dat de meesten hier, zonder jouw achtergrond, dit een stap te ver vonden (ik tenminste wel).
We have far more in common than that which devides us..
pi_197907949
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Die kleintjes smelten natuurlijk eerder. Wat een ellende zeg. Stomme vraag misschien maar is het mogelijk om met een bezemsteel, uit het raam hangend, die pegels weg te meppen?
De pegels zijn een symptoom, geen oorzaak.
Die kan ik vanuit het balkon zo afbreken. Maar ik ben bang dat er water lekt onder het platdak, wat zich een weg naar beneden zoekt. Via pegels en via woonkamer plafond. Heb ik een paar jaar geleden ook gehad.
Zonder pegels dan, toen was het zomer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197907976
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:09 schreef Candaasje het volgende:
Inzake sollicitatie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je volgt je hart en overtuiging. Niks mis mee. Fijn dat zij het ook zo open bespreken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197908009
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Top.

Vette ijspegels bij de buren, kleine ijspegels bij mij.
Drup...drup...drup in mijn woonkamer en vochtplekken op de muren van de kamers boven de woonkamer ;(

Vannacht stopt het vast met druppen :')
hmm dat is wel naar...

hier flink zonnetje en de sneeuwduin boven mijn raam is inmiddels beduidend kleiner volgens mij.
Zonnetje staat er lekker op dus er kwam al een paar keer best wat omlaag vallen..
nu een soort van permanente drup voor mn raam langs..

op zich prima geen last van binnen.. maar ik voorzie dat die drups vannacht veranderen in flinke pegels en een spekgladde stoep.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')