abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2021 @ 16:07:35 #126
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_197891060
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:07 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Bron?
Mensen die in het ziekenhuis werken die ik persoonlijk ken?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_197891073
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:05 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Mensen zitten anders in elkaar natuurlijk.
Maar blijkbaar heeft iemand dus al mentaal problemen waardoor die snel getriggered raakt door iets zoals dit.
Dat is dan iets waar iemand aan moet werken, misschien met hulp.

Er is genoeg rationele grond.
En er is genoeg om naar uit te kijken en het is echt hoe je er zelf in staat.
Compleet mee eens. Ja het is ruk, maar we weten met z’n allen ook dat dit eindig is gelukkig. Ben hier vaak genoeg negatief, maar op dit vlak ben ik geestelijk sterk genoeg om de stip op de horizon te blijven zien.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_197891080
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Moet je zondag met Lubach van gisteravond terugkijken. Daar ging het over dat Rutte echt geen idee heeft wat er in de samenleving speelt.
Was een schot in de roos idd. Hopelijk de aanzet voor een Hollandse lente.

quote:
Beste minister-president.

Kijk eens in de spiegel. Ja, ik ben een nobody en u hoeft het niet van mij aan te nemen, maar neem het dan in ieder geval van de publieke opinie aan. Van de pers (en dan bedoel ik niet dat deel dat juist onderdeel uitmaakt van de Rutte doctrine). Van Kamerleden als Omtzigt die hun ziel en zaligheid in hun controlerende werk leggen zonder dat te doen omwille van machtslust. In tegendeel, door zijn anti-establishment houding is hem het lijsttrekkerschap van het CDA ontzegt. Vertrouw ons land aan iemand die nog wel geloofwaardig en daadkrachtig is. Iemand die nog wel de democratie respecteert i.p.v. afbreekt. Dit land heeft een probleem en u bent daar onderdeel van. Die problemen lossen zich niet op zolang u aan de macht blijft.

Ik realiseer me dat die problemen ook niet op stel en sprong zijn opgelost als u zich niet verkiesbaar zou stellen maar het is wel een begin. Wacht niet op de verkiezingsuitslag want ook als u wint dan is dat enkel en alleen wegens gebrek aan beter. De snoeischaar moet er door. Het doet me ieder voorjaar ook pijn als ik de planten in de tuin snoei maar snoeien doet bloeien. Eventjes wordt het er minder mooi door maar uiteindelijk doet het een plant, of een land, goed.

U heeft zonder twijfel de beste intenties gehad al die jaren. Trekt u zich daarom alstublieft met opgeheven hoofd terug. Juist een goed leider weet ook wanneer de tijd is gekomen om te stoppen. Wanneer de houdbaarheidsdatum is verstreken. Wanneer de geloofwaardigheid is verspeeld. Nóg een kabinet Rutte maakt ons land geen beter land. U bent af. Three strikes… out.

Bedankt voor bewezen diensten, maar alstublieft, ik smeek u. Treed terug. Niet voor mij. Maar voor uzelf en ons land. Uit respect voor de kiezer. Uit respect voor wat er nog over is van onze democratie.

Alpeko
pi_197891081
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Alsnog zeg ik daar niet dat niemand het moeilijk kan krijgen.

Ik negeer helemaal niets?
Het gaat mij zeker niet voor de wind. Mijn dagelijkse leven ziet er echt compleet anders uit dan voor de Corona tijden. Maar waarom zou ik daar depressief van moeten worden?
Waarom moet je depressief worden van niet midden in de nacht buiten mogen lopen? Je hebt de hele dag nog.
Bedankt dat je mijn punt bewijst.
pi_197891089
quote:
12s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
Iemand die normaal een enorm sociaal leven heeft (en dat nodig heeft) en dat een jaar lang ziet instorten moet zich niet aanstellen?

Wel stoer in ieder geval dat het jou allemaal niet raakt en dat jij tenminste geen problemen hebt!
Wie zegt dat ik geen problemen heb?
Wie zegt dat ik niet een heel leven heb zien veranderen?

Ja, ik ook. Wie niet zou ik zeggen. (ondanks het principe van dat iedereen op FOK alleen op een zolderkamer altijd zit, maar goed).
Maar waarom moet je daar depressief van worden? Dat is gewoon je instelling.
pi_197891091
quote:

[..]

Het gaat mij zeker niet voor de wind. Mijn dagelijkse leven ziet er echt compleet anders uit dan voor de Corona tijden. Maar waarom zou ik daar depressief van moeten worden?
Waarom moet je depressief worden van niet midden in de nacht buiten mogen lopen? Je hebt de hele dag nog.
Dus omdat jij daar niet depressief van word....is het zwak als anderen wel depressief raken?
  maandag 8 februari 2021 @ 16:08:59 #132
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197891093
Ze hebben makkelijk lullen in Den Haag met hun riante salarissen en 0,0 sociaal leven.

Die leven alleen maar voor de politiek.

Er is geen ruimte voor maatwerk. Nee ipv wat er wél kan gaan we sneeuwbalgevechtprotocollen, schaatsprotocollen en samenvoetbalkijkenprotocollen opstellen.

We gaan BOA's inzetten bij sleeënde kinderen en met een politieovermacht een muzikant van het Museumplein afhalen.

Waar zijn we in godsnaam mee bezig in dit land. We zakken steeds verder af en we beginnen dictatoriale trekjes te krijgen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197891099
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:07 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Bron?
Ernst zei dat we tot midden maart met stijgende cijfers zitten dus dat is code rood en dan glijden we in april in code zwart met 1000 maatregelen.
Grimmige tijden!
Go hard or go home
  maandag 8 februari 2021 @ 16:09:24 #134
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197891102
quote:
10s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:06 schreef Noek het volgende:

[..]

En iedereen is genezen.
Het is echt fantastisch!
gewoon stoppen met depressief zijn toch ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_197891105
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het helpt niet mee dat ze hogerop niet door lijken te hebben wat de impact is op het volk. Ik hoor Rutte vaak over ''zijn omgeving'' praten op persconferenties, maar ik vraag me dan oprecht af over welke mensen hij het dan heeft. Hogerop merken ze niet veel van de maatregelen gok ik. Ze zien niet wat het aanricht bij mensen.
Dat is retorisch. De ethos, pathos en logos. Dat "zijn omgeving" is de pathos
  maandag 8 februari 2021 @ 16:09:45 #136
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197891109
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 8 februari 2021 @ 16:10:04 #137
445514 DonDruiper
pi_197891118
quote:

[..]

Inlevingsvermogen. Misschien moet je daar eens hulp voor gaan zoeken.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197891119
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:08 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Compleet mee eens. Ja het is ruk, maar we weten met z’n allen ook dat dit eindig is gelukkig. Ben hier vaak genoeg negatief, maar op dit vlak ben ik geestelijk sterk genoeg om de stip op de horizon te blijven zien.
Als de doelen zijn verschoven van de zwakkeren beschermen tot het hele virus elimineren weet ik niet wanneer we hiermee gaan eindigen.
pi_197891125
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:09 schreef zalkc het volgende:

[..]

Gewoon even lachen, jatog?!
Go hard or go home
pi_197891133
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:07 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Mensen die in het ziekenhuis werken die ik persoonlijk ken?
Waarom vraag je dat aan mij?

Dat zegt mij niet zoveel eerlijk gezegd.
pi_197891136
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:08 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik geen problemen heb?
Wie zegt dat ik niet een heel leven heb zien veranderen?

Ja, ik ook. Wie niet zou ik zeggen. (ondanks het principe van dat iedereen op FOK alleen op een zolderkamer altijd zit, maar goed).
Maar waarom moet je daar depressief van worden? Dat is gewoon je instelling.
Ik, ik, ik, ik... Dat noemen wij narcisme.
pi_197891137
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:09 schreef zalkc het volgende:

[..]

When I'm sad I stop being sad and be awesome instead.
pi_197891140
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:10 schreef Specularium het volgende:

[..]

Als de doelen zijn verschoven van de zwakkeren beschermen tot het hele virus elimineren weet ik niet wanneer we hiermee gaan eindigen.
Zodra het vaccin zijn werk gaat doen.. en zo lang is dat niet meer :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator maandag 8 februari 2021 @ 16:11:18 #144
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_197891143
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:05 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Mensen zitten anders in elkaar natuurlijk.
Maar blijkbaar heeft iemand dus al mentaal problemen waardoor die snel getriggered raakt door iets zoals dit.
Dat is dan iets waar iemand aan moet werken, misschien met hulp.

Er is genoeg rationele grond.
En er is genoeg om naar uit te kijken en het is echt hoe je er zelf in staat.
Wederom, het is dus een situatie met heel, heel veel verschillende invalshoeken.
Inderdaad zijn diegenen die depressief zijn geworden of suicidaal of noem maar op heus niet allemaal zwakke zielepoten die het zelf schuld zijn, zeker niet.

Maar ik blijf wel bij mijn eerdere standpunt dat gewoon een redelijk groot deel mensen vóór covid al zwak stond op mentale sociologische status. Dan is een crisis als deze (zeker als ie maar lang genoeg aanhoudt) precies datgene wat hen over the edge kan duwen.....
pi_197891151
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:11 schreef chratnox het volgende:

[..]

When I'm sad I stop being sad and be awesome instead.
Word!
Go hard or go home
pi_197891152
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:06 schreef chratnox het volgende:

[..]

Herken je nu werkelijk niet dat mensen het zwaar kunnen hebben zonder dat er een overlijden is?
Ook dat zeg ik nergens. Dat noem ik als voorbeeld.

Het slaan alleen nergens op dat iemand depressief gaat worden vanwege een avondklok, of daar uberhaupt problemen mee gaat hebben.
Alsof iemand vergeet dat we van 4:30-21:00 ook een dag hebben.

Iemand die van zoiets als dit al zo ver zou gaan daar is het de laatste piepkleine druppel voor.
De druppel die de emmer doet overlopen.
Maar een avondklok is absoluut geen reden om depri van te worden, echt gewoon niet.
Ongeacht hoe je leven er normaal uit zou zien en hoe sociaal je ook bent.
  maandag 8 februari 2021 @ 16:11:34 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197891153
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:10 schreef Specularium het volgende:

[..]

is dat zo dan?
  maandag 8 februari 2021 @ 16:12:25 #148
445514 DonDruiper
pi_197891176
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Zodra het vaccin zijn werk gaat doen.. en zo lang is dat niet meer :)
Hugo..? Ben jij het?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197891182
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dus omdat jij daar niet depressief van word....is het zwak als anderen wel depressief raken?
Wel als je depri wordt van even niet tussen 9-4:30 buiten mogen lopen.....
pi_197891193
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Maar ik blijf wel bij mijn eerdere standpunt dat gewoon een redelijk groot deel mensen vóór covid al zwak stond op mentale sociologische status. Dan is een crisis als deze (zeker als ie maar lang genoeg aanhoudt) precies datgene wat hen over the edge kan duwen.....
Als dat zo zou zijn, wat zegt dat dan over ons als samenleving?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')