Eens. de bedoeling was dat het niet als wisselgeld gebruikt zou worden, en dat doen ze nu wel.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. De avondklok en scholen open waren de eerste maatregelen. Inmiddels is het al een keuze geworden: Scholen open, avondklok. Scholen dicht? Nog steeds een avondklok.
Het is een oneerlijk frame van het kabinet om deze aan elkaar te hangen, want dat was helemaal niet hoe de avondklok initieel ingestoken werd.
Ik vind het te verdedigen dat er voor scholen open gekozen wordt, maar het is geen keuze tussen een pakje boter van Blue Band of van 't huismerk, het is een maatregel waar vrijheden ontnomen worden. Die maatregel wordt nogal lichtzinnig over gedaan.
Waar maak je uit op dat die nevenschade niet wordt meegenomen?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is ook ontzettend naïef om op de zorg te bezuinigen en dit 10 jaar lang uit te kleden met een vergrijzende bevolking. Allemaal op conto van de VVD.
En weet je wat pas jaren gaat duren? Voordat we weer hersteld zijn van deze complete doorgedraaide gekte. Al die maatregelen die uit paniek ingesteld worden zonder de nevenschade hierin mee te nemen. Dit ga je terugzien in je portemonnee en op mentaal vlak bij een groot deel van de bevolking. Geen middel wordt geschuwd om de onzichtbare vijand te bestrijden, men lijdt aan een tunnelvisie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
57 gemeentes met 0 besmettingen
36 gemeentes met 1 besmettingen
108 gemeentes met 2-4 besmettingen
80 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.php
Mijn voorspelling klopte
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Grootste daling tot nu toequote:
Denk dat het meeste dan van voor zondag is.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef noodgang het volgende:
Best knap nog ruim 2000 zonder testlocaties
Kan je nagaan hoeveel het nog achter looptquote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef noodgang het volgende:
Ik zeg ook niet dat je mij aanwijst, ik noemde het in het algemeen. Ik vind nog steeds dat ik niet aan het framen was, maar jij vond dat wel. Vandaar ook dat ik op je reageerde met: "als je mij verwijt een discussie te framen..."quote:Op maandag 8 februari 2021 15:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij wijs ik niemand aan. Dus ook jou niet. Overigens vond jij zelf dat je niet aan het framen was, toch? Dan is het toch goed?
Dat was volkomen de verwachten, al 2 weken melden ze ongeveer 1100-1500 ongeveer voor de voorgaande dag.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef noodgang het volgende:
Zijn cijfers van de dagen daarvoor natuurlijkquote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef noodgang het volgende:
Netjesquote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef _serial_ het volgende:
Laatste update: 08-02-2021 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 2273
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.php
Mijn voorspelling klopte
Administratie gaat niet zo lekker bij de GGDquote:Op maandag 8 februari 2021 15:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel het nog achter loopt
Pijnlijk duidelijk dat er veel achterstallige meuk is jaquote:Op maandag 8 februari 2021 15:18 schreef Oliver23 het volgende:
Dan vraag ik mij toch af. Als de teststraten gisteren allemaal dicht waren ... .... Van wanneer zijn deze positieve testuitslagen???
Gemiddeld genomen is 75% van de gegevens compleet na 5 dagen, de rest komt telkens nog binnen. Eerste dag meestal met zo'n 1000 meldingen, de dagen erna met zo'n 500/600.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:18 schreef Oliver23 het volgende:
Dan vraag ik mij toch af. Als de teststraten gisteren allemaal dicht waren ... .... Van wanneer zijn deze positieve testuitslagen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |