Denk dat het meeste dan van voor zondag is.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef noodgang het volgende:
Best knap nog ruim 2000 zonder testlocaties
Kan je nagaan hoeveel het nog achter looptquote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef noodgang het volgende:
Ik zeg ook niet dat je mij aanwijst, ik noemde het in het algemeen. Ik vind nog steeds dat ik niet aan het framen was, maar jij vond dat wel. Vandaar ook dat ik op je reageerde met: "als je mij verwijt een discussie te framen..."quote:Op maandag 8 februari 2021 15:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij wijs ik niemand aan. Dus ook jou niet. Overigens vond jij zelf dat je niet aan het framen was, toch? Dan is het toch goed?
Dat was volkomen de verwachten, al 2 weken melden ze ongeveer 1100-1500 ongeveer voor de voorgaande dag.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef noodgang het volgende:
Zijn cijfers van de dagen daarvoor natuurlijkquote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef noodgang het volgende:
Netjesquote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef _serial_ het volgende:
Laatste update: 08-02-2021 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 2273
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.php
Mijn voorspelling klopte
Administratie gaat niet zo lekker bij de GGDquote:Op maandag 8 februari 2021 15:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel het nog achter loopt
Pijnlijk duidelijk dat er veel achterstallige meuk is jaquote:Op maandag 8 februari 2021 15:18 schreef Oliver23 het volgende:
Dan vraag ik mij toch af. Als de teststraten gisteren allemaal dicht waren ... .... Van wanneer zijn deze positieve testuitslagen???
Gemiddeld genomen is 75% van de gegevens compleet na 5 dagen, de rest komt telkens nog binnen. Eerste dag meestal met zo'n 1000 meldingen, de dagen erna met zo'n 500/600.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:18 schreef Oliver23 het volgende:
Dan vraag ik mij toch af. Als de teststraten gisteren allemaal dicht waren ... .... Van wanneer zijn deze positieve testuitslagen???
Geen disclaimer bij zij tweet over gesloten teststratenquote:
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Netjes![]()
Maar goed, deze cijfers, en die van de komende twee dagen zijn dus niet geheel representatief wegens dichte testlocaties etc, toch?
De andere dagen.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:18 schreef Oliver23 het volgende:
Dat kan. Het kan ook gewoon 4000 zijn zoals het de afgelopen dagen was.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:19 schreef dick_laurent het volgende:
Eind van de week dus weer doodleuk minimaal 6K per dag
[ afbeelding ]
Deze snap ik niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. De avondklok en scholen open waren de eerste maatregelen. Inmiddels is het al een keuze geworden: Scholen open, avondklok. Scholen dicht? Nog steeds een avondklok.
Ze zijn initieel niet gelinkt, maar uiteraard, in mijn ogen dan, hebben ze met elkaar te maken. Zoals alles in elkaar grijpt. En als je dan de scholen wil openen, omdat dat voor veel meer en grotere schade gaat leiden als je ze dicht laat, dan vind ik het best logisch dat je van alle overige maatergelen, zelfs de avondklok, zegt dat je ze langer in stand houdt.quote:Het is een oneerlijk frame van het kabinet om deze aan elkaar te hangen, want dat was helemaal niet hoe de avondklok initieel ingestoken werd.
In jouw ogen wordt daar lichtzinnig over gedaan.quote:Ik vind het te verdedigen dat er voor scholen open gekozen wordt, maar het is geen keuze tussen een pakje boter van Blue Band of van 't huismerk, het is een maatregel waar vrijheden ontnomen worden. Die maatregel wordt nogal lichtzinnig over gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |