Vannacht gemist met zijn walgelijke praatjes?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:56 schreef Juan_Roman het volgende:
Mike valt mij overigens wel goed mee.
We hebben de beelden toch? @DGK-Tegengasquote:Op maandag 8 februari 2021 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie : 'Ik zou gezegd hebben dat we niet op de nieuwen moeten gaan stemmen, ze een eerlijke kans geven. Ik heb dat nooit gezegd'
En waarom dan?? Hoezo is dat eerlijk dan??quote:Op maandag 8 februari 2021 11:56 schreef freaky40 het volgende:
Vanmiddag moet BB gewoon besluiten dat er niet op de nieuwe gestemd mag worden. Probleem opgelost. Wel zo eerlijk.
Ja, waddan?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vannacht gemist met zijn walgelijke praatjes?
René en Patje zijn het hier NIET mee eens.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:56 schreef freaky40 het volgende:
Vanmiddag moet BB gewoon besluiten dat er niet op de nieuwe gestemd mag worden. Probleem opgelost. Wel zo eerlijk.
Mike is de Tinder koning van Brabant...zelf benoemd, dat dan weer wel...quote:Op maandag 8 februari 2021 11:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het was vlak na het lied zingen voor de nieuwen toen ze op de bank zaten zei Zoey. Zal dus ergens tussen 23.00 en 23.30 zijn geweest op donderdag. Helaas is @DGK_Tegengas op cursus vandaag zei hij gisterquote:Op maandag 8 februari 2021 11:57 schreef Harry het volgende:
[..]
We hebben de beelden toch? @:DGK-Tegengas
Yeah right, je komt 4 weken later binnen wandelen en dan nog een kado krijgen ookquote:Op maandag 8 februari 2021 11:56 schreef freaky40 het volgende:
Omdat freekje40 heeft gezegd dat Freggel er niet uit gaat (punt!). Dit is de enige manier waarop dat waarheid zou kunnen wordenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
En waarom dan?? Hoezo is dat eerlijk dan??
totaal tegen de regels van het spelquote:Op maandag 8 februari 2021 11:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Lijkt me toch duidelijk? Ze zijn nog geen week binnen. Ze maken dan gewoon een eerlijke kans om zich ontwikkelen. Over een week zien we dan wel weer verder.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Rene? Die is niet in het huis toch...?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
René en Patje zijn het hier NIET mee eens.
Vannacht niet geluisterd zeker.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:56 schreef Juan_Roman het volgende:
Mike valt mij overigens wel goed mee.
Zou Freekie40 dan een keer gelijk gaan krijgen??quote:Op maandag 8 februari 2021 11:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Omdat freekje40 heeft gezegd dat Freggel er niet uit gaat (punt!). Dit is de enige manier waarop dat waarheid zou kunnen worden
dat dusquote:Op maandag 8 februari 2021 11:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yeah right, je komt 4 weken later binnen wandelen en dan nog een kado krijgen ook
Wat zei hij?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee ook deze x zit hij ernaastquote:Op maandag 8 februari 2021 11:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Zou Freekie40 dan een keer gelijk gaan krijgen??
Hebben ze bij de anderen ook niet gedaan. Dus waarom wel bij deze eikels.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow? Dat is bespottelijke ! komen later binnen, maken kans op de gehele pot. Lies en Els waren ook net een week binnen en Patrick ook..Wat is dat nou voor flauwekul??quote:Op maandag 8 februari 2021 11:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Omdat freekje40 heeft gezegd dat Freggel er niet uit gaat (punt!). Dit is de enige manier waarop dat waarheid zou kunnen worden
De regels die BB zelf bepaald en zelf ook aangepast kunnen worden...quote:Op maandag 8 februari 2021 11:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
totaal tegen de regels van het spel
Dus? Je kan toch niet halverwege de spelregels gaan aanpassen.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Rene? Die is niet in het huis toch...?
Jill moet der drukke mondje houdenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Matt genomineerd gaat zijn, gaat Jill over de zeik zijn. Want loopt overal te verkondigen dat er geen nieuwen uitgestemd gaan worden.
Welke spelregels?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dus? Je kan toch niet halverwege de spelregels gaan aanpassen.
Hilarisch als Matt en Thomas genomineerd wordenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Matt genomineerd gaat zijn, gaat Jill over de zeik zijn. Want loopt overal te verkondigen dat er geen nieuwen uitgestemd gaan worden.
Ja, wat was er gezegd?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
net als gister zeker dat je vond dat de regel van het naakt laten zien in de douche wel aangepast kon worden, sterker nog je beweerde dat de regel er niet eens was, terwijl al 4 bewoners het op de stream hebben gezegd dat ze er voor getekend hebben.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De regels die BB zelf bepaald en zelf ook aangepast kunnen worden...
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Dag en nacht kijken gaat mij echt te ver. Als het nou nog interessant was dan had het anders geweest , maar deze BB is mij te saai om er nachten wakker voor te blijvenquote:
heb ik geen glazen bol voor nodig, wat ze bij de 1 niet doen, mogen ze bij de ander ook niet doen, alle nieuwe spelers mochten tot nu toe gewoon genomineerd wordenquote:
Ik zet mijn geld* in op dat Thomas en Jerrel genomineerd zullen zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:02 schreef puzziepie het volgende:
Op de nieuwen mag gewoon gestemd worden
regie gaf terrel nog een kans maar zijn hem ook kotsbeu, plus de dagtaak die ze nu hebben om fb en insta te modereren, onze benny heeft het toch goed met lieverdjes zoals onsquote:Op maandag 8 februari 2021 12:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Nomineren? Iedereen mag gewoon iedereen nomineren ongeacht hoe lang ze al in het huis zijn.
nochthans ging ie volgens jou net zoals els nooit naar huis.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Rene? Die is niet in het huis toch...?
Er gaat er maar 1 uit. Kunnen die 2 hobbits nog een weekje achter Jill aan drentelen.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me toch duidelijk? Ze zijn nog geen week binnen. Ze maken dan gewoon een eerlijke kans om zich ontwikkelen. Over een week zien we dan wel weer verder.
Opschepperij over tinder, hoe oudere vrouwen heeft verslonden etc. Ook nog lage opmerking tegen Naomi (dat het stoer is dat ze in de hottub gaat).quote:
die waar ze voor getekend hebben, die waar jij gister ook al van zei dat ze er niet warenquote:
Ik kan me daar wel in vindenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld* in op dat Thomas en Jerrel genomineerd zullen zijn.
(*los geld wat hier op tafel ligt. Om precies te zijn 35 cent)
Spel is een spel de deelnemers weten dat heus wel.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me toch duidelijk? Ze zijn nog geen week binnen. Ze maken dan gewoon een eerlijke kans om zich ontwikkelen. Over een week zien we dan wel weer verder.
ik durf daar wel een euro op zettenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:04 schreef Benny het volgende:
[..]
quote:
ik gooi wat 1 centen in de pot die ik altijd als wisselgeld krijg van de belgenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:04 schreef Benny het volgende:
[..]
als je lang genoeg gokt krijg je altijd wel een keer gelijkquote:Op maandag 8 februari 2021 11:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Jerrel. Sowieso. Daar is geen twijfel over mogelijkquote:Op maandag 8 februari 2021 12:06 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]maar wie moet dan weg?
Jerrelquote:Op maandag 8 februari 2021 12:06 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
quote:Op maandag 8 februari 2021 12:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
als je lang genoeg gokt krijg je altijd wel een keer gelijk
quote:Op maandag 8 februari 2021 12:04 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
nochthans ging ie volgens jou net zoals els nooit naar huis.
De deze mag ookquote:Op maandag 8 februari 2021 12:06 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 12:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Jerrel. Sowieso. Daar is geen twijfel over mogelijk
Ik trek de verschijning en alle jungle geluiden (neppe kreunen en liederlijk gegil) + de geniepige persoonlijkheid van iemand anders vele malen slechter.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:04 schreef Yolk het volgende:
Julie mag van mij als eerste van de vrouwen weg. Geen klap an en ook nog slecht verstaanbaar.
Heb je het gevoel, dat iedereen (of de meesten) op hem zullen stemmen?quote:
zei ik hem vorige keer al, statistisch gezien moet hij ooit eens gelijk hebben, maar hij doet heel erg zijn best om de statistiek te verslaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
als je lang genoeg gokt krijg je altijd wel een keer gelijk
Dat hadden ze vanaf het begin moeten doen...is niet uit te leggen om er nu mee te beginnen.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als hij daar nou voor zorgde ...maar hij is gewoon saai, kan weinig en zorgt niet eens voor reuringquote:Op maandag 8 februari 2021 12:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]echt? Ik vind hem vreselijk maar voor de reuring wel tof.
Dat weet ik nietquote:Op maandag 8 februari 2021 12:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Heb je het gevoel, dat iedereen (of de meesten) op hem zullen stemmen?
Dan zou het duidelijk zijn
Ik zie thomas niet op Mat stemmen zoey niet op thomas en Jill niet op zoeyquote:Op maandag 8 februari 2021 12:09 schreef Whuzz het volgende:
Mijn nominatie voorspelling:
Nick: Jerrel & Matt
Patje: Jerrel & Matt
Liese: Thomas & Matt
Julie: Thomas & Patje
Zoey: Thomas & Nick
Naomi: Patje & Mike
Michel: Jerrel & Matt
Jill: Zoey & Liese
Thomas: Jerrel & Matt
Matt: Jerrel & Zoey
Jerrel: Matt & Patje
Mike: Jerrel & Zoey
Jerrel: 6
Matt: 6
Zoey: 3
Patje: 3
Jerrel en Matt vind ik ook een goedequote:Op maandag 8 februari 2021 12:09 schreef Whuzz het volgende:
De enige die haar mondje roert, dus nog voor wat vuurwerk kan zorgen.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:04 schreef Yolk het volgende:
Julie mag van mij als eerste van de vrouwen weg. Geen klap an en ook nog slecht verstaanbaar.
Julie mag van mij ook wegquote:Op maandag 8 februari 2021 12:04 schreef Yolk het volgende:
Ja, dacht Theo ook.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nooit, hij is de speelbal van BB.
Ik vind Julie echt elke dat beter meevallen, van mij mag ze blijven.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De enige die haar mondje roert, dus nog voor wat vuurwerk kan zorgen.
Ik denk het ook wel, maar daar kun je je in vergissen natuurlijk..Hij is af en toe een compleet verkeerd ventje, maar we weten hoe dat gaat..Als febo wil dat hij blijft??quote:Op maandag 8 februari 2021 12:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik nietMaar ik gok van wel
Ik kan het me niet voorstellen. Ik vind jerrel saaiquote:Op maandag 8 februari 2021 12:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel, maar daar kun je je in vergissen natuurlijk..Hij is af en toe een compleet verkeerd ventje, maar we weten hoe dat gaat..Als febo wil dat hij blijft??
Thomas niet op Matt? Die twee hebben weinig met elkaar en Matt is teveel bij "zijn" Jill. Op wie zou Thomas dan stemmen denk je?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:10 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ik zie thomas niet op Mat stemmen zoey niet op thomas en Jill niet op zoey
me tooquote:Op maandag 8 februari 2021 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Ik vind jerrel saai
Jill heeft wel een goede klik met Zoey tochquote:Op maandag 8 februari 2021 12:09 schreef Whuzz het volgende:
Thomas denkt alleen aan het spel. Hij gaat er geen potentiele medestanders uitstemmen denk ik... Tenzij hij echt compleet hoteldebotel is op Jill.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Thomas niet op Matt? Die twee hebben weinig met elkaar en Matt is teveel bij "zijn" Jill. Op wie zou Thomas dan stemmen denk je?
Zoey vind dat Thomas een huichelaar is en teveel smoest met de NL-ers.
Jill vind ik een lastige om te peilen, maar op wie zou de dan stemmen?
Liese en Nickquote:Op maandag 8 februari 2021 12:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat Thomas Liese Julie gaat doenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Thomas niet op Matt? Die twee hebben weinig met elkaar en Matt is teveel bij "zijn" Jill. Op wie zou Thomas dan stemmen denk je?
als thomas niet gestuurd wordt zoals toen door jowi, maakt hij soms hele rare keuzes waar hij dan later weer over loopt te janken, Among Us spelen met Thomas is dan ook niet te doenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat gegil hoeft niet, verder vind ik haar goed te pruimen. Goed te verstaan, gevoel voor humor en minder volgzaam. Julie is opvulling, dan 100x liever Liese zelfs. Bovendien is Julie ook vaak veel te luid.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:08 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Ik trek de verschijning en alle jungle geluiden (neppe kreunen en liederlijk gegil) + de geniepige persoonlijkheid van iemand anders vele malen slechter.
Tell me, wat is de toegevoegde waarde van Zowie boven die van Julie? Iek zie ze nie... (Nick accent).
Naomi bedoel jequote:Op maandag 8 februari 2021 12:16 schreef jameshond7 het volgende:
Zoey en Mike weer in de camera man man man
Zoey gaat niet op Nick en Michel stemmen alee zehgquote:Op maandag 8 februari 2021 12:15 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ik denk dat Thomas Liese Julie gaat doen
Jill ook
Zoey Nick michel
Jill Thomas en Zoey hebben stevig gebond de laatste dagen.
De oude garde stemt op Jerrel en een andere newbie. Jerrel op Michel.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:10 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ze loopt al dagen tegen iedereen over Nick te klagen, dus waarom niet?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:17 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Zoey gaat niet op Nick en Michel stemmen alee zehg
Chili con carnequote:Op maandag 8 februari 2021 12:19 schreef waxmask het volgende:
wat gaat nick vandaag maken want qua ingrediënten lijkt het op de saus van gisteren
chili concarnequote:Op maandag 8 februari 2021 12:19 schreef waxmask het volgende:
wat gaat nick vandaag maken want qua ingrediënten lijkt het op de saus van gisteren
Nee, Zoey heeft een groepje gevormd met Jill en Thomas....nooit naar hun omgekeken maar ze moet wat nu Jowi weg is.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:10 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
chili con carne met bonen wordt hetquote:Op maandag 8 februari 2021 12:19 schreef waxmask het volgende:
Ze vormen uiteindelijk allemaal bondjes en groepjes. Ik heb dat toen gezien met Zoey en ik snap haar daar wel in.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Zoey heeft een groepje gevormd met Jill en Thomas....nooit naar hun omgekeken maar ze moet wat nu Jowi weg is.
Omdat die redelijk gelijk stemt met de andere Belgen en dus geen direct gevaar vormt. En Michel vond ze leuk dus die krijgt ook der stem nietquote:Op maandag 8 februari 2021 12:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze loopt al dagen tegen iedereen over Nick te klagen, dus waarom niet?
Nick moet wel uitkijken . Dat doet hij zelf . Hij doet mij wat te bazigquote:Op maandag 8 februari 2021 12:23 schreef Kinga het volgende:
Wtf hebben ze toch tegen Nick? Te sterke kandidaat zeker. Ik zie op het moment niemand die naast hem op de nominatiebank hem eruit kan kegelen.
dat gaat automatisch als ik met een groninger zit praat ik ook automatisch gronings, en als ik met jou zit praat ik ABN , kan dat ook niet veranderenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:22 schreef Jockari het volgende:
Ik vind het wel spijtig dat Nick in mismaakt Antwerps begint te praten als hij met Patje spreekt.
Ik vind Nick eigenlijk niet storend, soms grappig...Dat is gevaarlijk, want die sluipt ongemerkt naar de eindstreepquote:Op maandag 8 februari 2021 12:23 schreef Kinga het volgende:
Wtf hebben ze toch tegen Nick? Te sterke kandidaat zeker. Ik zie op het moment niemand die naast hem op de nominatiebank hem eruit kan kegelen.
Ok. Je hebt er in ieder geval over nagedacht. Ik zie evenmin veel toegevoegde waarde in Julie, maar zolang die niet in mijn irritatiezone zit heeft die bij mij iets meer krediet.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:16 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat gegil hoeft niet, verder vind ik haar goed te pruimen. Goed te verstaan, gevoel voor humor en minder volgzaam. Julie is opvulling, dan 100x liever Liese zelfs. Bovendien is Julie ook vaak veel te luid.
En ik denk dat Zoey nu niet op Thomas stemt, dat is ook een pluspuntje. Ik blief geen gemaakte eerlijkheid, dan liever acherbaks. Ze moet wat.
Ik dacht dat Zoey Michel voor geen cent vertrouwde. Ze vindt hem schoon (wie niet), maar verder.. Ze moet wat, anders is het over een paar weken klaar voor Zoey. Dat heeft ze wel door.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:22 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Omdat die redelijk gelijk stemt met de andere Belgen en dus geen direct gevaar vormt. En Michel vond ze leuk dus die krijgt ook der stem niet
Dat doet hij al vanaf dag 1. Het is natuurlijk lekker slim en een typische RLS truc om je op het koken te focussen en dat naar je toe te trekken, maar als ze een beetje na denken daar prikken ze daar toch ook doorheen, door deze truc.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick moet wel uitkijken . Dat doet hij zelf . Hij doet mij wat te bazig
Samen met jillquote:Op maandag 8 februari 2021 12:25 schreef Benny het volgende:
Thomas tegen BB: Kunnen julile de sauna aanzetten voor zodadelijk
Eensquote:Op maandag 8 februari 2021 12:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat doet hij al vanaf dag 1. Het is natuurlijk lekker slim en een typische RLS truc om je op het koken te focussen en dat naar je toe te trekken, maar als ze een beetje na denken daar prikken ze daar toch ook doorheen, door deze truc.
regie gaf hem nog een kans hoe dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
regie gaf terrel nog een kans maar zijn hem ook kotsbeu, plus de dagtaak die ze nu hebben om fb en insta te modereren, onze benny heeft het toch goed met lieverdjes zoals ons
Ik vind ze geen van allen echt slim..Zeker geen doorgewinterde RLS kijkers..Behalve Patrick en Michel hebben die anderen niks tegen Nick, want het is wel handig..En als zij zich het realiseren is het te laatquote:Op maandag 8 februari 2021 12:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat doet hij al vanaf dag 1. Het is natuurlijk lekker slim en een typische RLS truc om je op het koken te focussen en dat naar je toe te trekken, maar als ze een beetje na denken daar prikken ze daar toch ook doorheen, door deze truc.
Door hem uit leggen dat zijn gedrag de verkeerde kant op ging, de buitenwereld er op afknapte.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
regie gaf hem nog een kans hoe dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |