Die rol heeft hij inmiddels wel ja.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze accepteren het .. volgens mij verwacht de rest het ook van hem (in ieder geval de meesten)
Mogguh!quote:Op maandag 8 februari 2021 10:48 schreef waxmask het volgende:
morguh luitjes, wilde kapen maar was te traag
Mogen ze zich de pestpokke meppenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze kunnen 3 euro aan boodschappen geld winnen, elke keer wanneer ze de bel raken
Zou wel mooi zijn ja, dat ze veel moeten meppenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mogen ze zich de pestpokke meppen![]()
Patje!
denk jij dat michel die hamer nog doorgeeft dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Pat alles doet
Wie o wie zou dat dan zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 10:52 schreef Keep_on_Track het volgende:
Michel slaat de machine bijna stuk. Staat er een klein fotootje op die slagpin?
Patje en Mich slaan voor 10kg kroepoek ..paybackquote:Op maandag 8 februari 2021 10:51 schreef waxmask het volgende:
die gaan bb eindelijk eens even leeg trekken nu ze de kans hebben, benieuwd of de regels halverwege aangepast gaan worden
Ja... mooi hequote:Op maandag 8 februari 2021 10:51 schreef Ireth het volgende:
Patje mept zich gewoon een finale plek toe!![]()
Zei Jerrel niet dat Patje te oud was voor fysieke spellen
Had wel meer verwacht voor meer als 1uur voorbereidenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:52 schreef greysbones het volgende:
Is dit werkelijk het enige dat ze hoeven te doen..
Neequote:Op maandag 8 februari 2021 10:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
denk jij dat michel die hamer nog doorgeeft dan?
Ik kan de hele dag wel kijken hoe Michel dit doetquote:Op maandag 8 februari 2021 10:53 schreef engine het volgende:
Nu nog 10 minuten kijken hoe pat en michel dat ding bewerken
Zat ik ook al aan te denken! Dit wordt jackpot! Heeft iemand meegeteld?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:51 schreef waxmask het volgende:
die gaan bb eindelijk eens even leeg trekken nu ze de kans hebben, benieuwd of de regels halverwege aangepast gaan worden
Grapjasquote:Op maandag 8 februari 2021 10:53 schreef waxmask het volgende:
zou jerrel het beter dan patje kunnen?
Precies dat.. dan moeten ze daarvoor ook eens normale prijzen doenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:52 schreef Tourniquet het volgende:
Straks ¤1500 boodschappenbudget.![]()
Maarja, dan kosten de boodschappen ¤150 per stuk.
Naomi is ook schattig en scoorde ook gewoon 3 euro meteen met haar eerste slag. Jill ook. Ik wil ook lol hebbenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:53 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik kan de hele dag wel kijken hoe Michel dit doetEn vooruit, Patje ook omdat ie zo schattig is
Lelijk is een smaakkwestiequote:Op maandag 8 februari 2021 10:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
naomi kleed zich echt elke dag lelijk aan
Ja inderdaad, het heeft eigenlijk geen zin, ze passen het toch aan.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies dat.. dan moeten ze daarvoor ook eens normale prijzen doen
Is ie toch ookquote:Op maandag 8 februari 2021 10:55 schreef Clasientje het volgende:
Michel wil ff laten dat hij de man is in huis hahaha
Hij mag best afgeven hoorquote:Op maandag 8 februari 2021 10:56 schreef Keep_on_Track het volgende:
Michel moet wisselen inderdaad.
Die machine wordt langzaam de grond in getimmerd. Lekker hoor.
Wat een machine die Michel !quote:Op maandag 8 februari 2021 10:57 schreef Koos1958 het volgende:
Michel bezig aan zijn ochtendtraining
Is die wel al geweest?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:53 schreef waxmask het volgende:
zou jerrel het beter dan patje kunnen?
nog 5 minuten en iedereen moet een keer geslagen hebbenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd? Ik verstond het niet?
En zelf kan hij nietsquote:Op maandag 8 februari 2021 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
En jerrel zegt weer dat ze allemaal raak moeten slaan. Die maakt er dus weer iets anders van de lullo.
Ik denk maar zo dat jerrel nog niet geslagen heeft.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
nog 5 minuten en iedereen moet een keer geslagen hebben
Mja heeft een keer geaaid...weet niet of dat telt.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk maar zo dat jerrel nog niet geslagen heeft.
Oke dank je ik had het van hem namelijk niet gezien.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jerrel heeft wel geslagen
Op wat of wie ;-)quote:Op maandag 8 februari 2021 10:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jerrel heeft wel geslagen
kop van jutquote:
stond duidelijk op de kinderstand voor de vrouwen, op de kermis is de Kop Van Jut echt niet zo makkelijkquote:Op maandag 8 februari 2021 10:59 schreef Jockari het volgende:
Deze proef had BB onderschat. Da's duidelijk.
Ja, hij kan ook doen alsof hij het niet kan....het is nooit goed, wat hij ook doet.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:55 schreef Clasientje het volgende:
Michel wil ff laten dat hij de man is in huis hahaha
Hij was 1 van de eerste!quote:Op maandag 8 februari 2021 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft de hamer terecht laten komen op het plateau. Of je het "slaan" wil noemen is een 2equote:Op maandag 8 februari 2021 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook zo’n kinderding..quote:Op maandag 8 februari 2021 11:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
stond duidelijk op de kinderstand voor de vrouwen, op de kermis is de Kop Van Jut echt niet zo makkelijk
kan je ook de weerstand op aanpassenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook zo’n kinderding..
Dat zeiden ze niet bij de uitleg. Allemaal 1x geslagen hebbenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:01 schreef Angel79 het volgende:
Als bb nu bedoeld heeft dat iedereen minimaal 1xde bel heeft moeten laten klinken dan is het mislukt
Geldt dat niet voor alle bewoners?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, hij kan ook doen alsof hij het niet kan....het is nooit goed, wat hij ook doet.
Heb je Patje niet gezien?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:02 schreef greysbones het volgende:
Wat een faal weer dit.
Michel doet het echt super hoor.. maar de rest doet vrij weinig
Yes...quote:Op maandag 8 februari 2021 11:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor alle bewoners?
Gewoon prijzen omhoog. Paar blikjes Red Bull en wat kroepoekquote:Op maandag 8 februari 2021 11:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
1200 als lionheart goed heeft geteld
Jerrol probeerde, maar die brak doormidden toen hij de hamer optilde.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:06 schreef jameshond7 het volgende:
Zo zwaar is dat toch niet? Konden die andere jongens niet beter?
BB zei Speel het slim" en dat deden ze, diegene met ouwewijvenklappies gingen 1x Patje en Mich mepte het geld binnenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:02 schreef greysbones het volgende:
Wat een faal weer dit.
Michel doet het echt super hoor.. maar de rest doet vrij weinig
Amper de kans gehad ook. Maar ik heb Jill Naomi en Zoey ook de bil horen rinkelen...daar hoef je echt geen rico verhoeven voor te zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:06 schreef jameshond7 het volgende:
Dat is een retorische vraag? Toch?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:06 schreef jameshond7 het volgende:
Ja ook sorry patje ook.. maar ze zitten met 12..quote:
Hoezo? Hebben nu toch twee grote hamers?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:09 schreef Blackprinces het volgende:
Wie stopt jerrel met zn hoofd ff in die suikerspin apparaat...
Het ging toch om de knikkers! Dan kun je beter je trots opzij zetten en het overlaten aan diegenen die de buit binnen kunnen halen.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:07 schreef engine het volgende:
[..]
Amper de kans gehad ook. Maar ik heb Jill Naomi en Zoey ook de bil horen rinkelen...daar hoef je echt geen rico verhoeven voor te zijn.
Of ramt hem met die hamer als een heipaal in de grond.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:09 schreef Blackprinces het volgende:
Wie stopt jerrel met zn hoofd ff in die suikerspin apparaat...
Rond 15.00 uur..quote:Op maandag 8 februari 2021 11:11 schreef Whuzz het volgende:
Hoe laat zijn de nominaties normaal?
"Bewoners! Het is tijd.... om Jerrel te nomineren."
Meestal in de loop van de middag, uurtje of 3 ofzo.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:11 schreef Whuzz het volgende:
Hoe laat zijn de nominaties normaal?
"Bewoners! Het is tijd.... om Jerrel te nomineren."
Jawel ik neem dat Michel ook niet zozeer kwalijk. BB had andere regels moeten doen want dit spel sloeg nergens op.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het ging toch om de knikkers! Dan kun je beter je trots opzij zetten en het overlaten aan diegenen die de buit binnen kunnen halen.
infantiel wichtquote:Op maandag 8 februari 2021 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind Naomi's enthousiasme voor bijna alles wel leuk
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind Naomi's enthousiasme voor bijna alles wel leuk
Liefst van die Amerikaanse zoete popcorn waar helemaal zo’n laagje op zitquote:Op maandag 8 februari 2021 11:18 schreef Kefke04 het volgende:
hoezo is er zo veel vraag naar zoete popcorn, ik vind dat popcorn zout moet zijn.
Ik gok op BBquote:Op maandag 8 februari 2021 11:20 schreef waxmask het volgende:
maar wie kan niet tellen, bb of lionheart
Ja ... volgens mij waren het er meer ... maar ja...quote:Op maandag 8 februari 2021 11:20 schreef waxmask het volgende:
maar wie kan niet tellen, bb of lionheart
Ik doe net als Naomi altijd. Zoet en zout.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:18 schreef Kefke04 het volgende:
hoezo is er zo veel vraag naar zoete popcorn, ik vind dat popcorn zout moet zijn.
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:21 schreef jameshond7 het volgende:
Boodschappen komende week:
Broodje kroket: 600 euro
Zak chips: 450 euro
Borrelnootjes: 700 euro
Vegan kaas: 800 euro
Wij stemmen op jouquote:Op maandag 8 februari 2021 11:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ... volgens mij waren het er meer ... maar ja...
popcorn honingquote:Op maandag 8 februari 2021 11:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik doe net als Naomi altijd. Zoet en zout.
Te lief, te persoonlijk te alles, stembanden zijn gesmeerd met een pot vaseline.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:20 schreef Jockari het volgende:
"Jullie hebben het ALLEMAAL ontzettend goed gedaan". Wie is eigenlijk die BB? Animator in een bejaardentehuis ?
Gevoelstemperatuur ligt boven de -10quote:Op maandag 8 februari 2021 11:22 schreef Tourniquet het volgende:
Temperatuur ook goed ingeschat door Nick. -5°C.
Ze is niet echt vegan, want ze vond honing en nog iets geen probleem. Mensen die vegan zijn eten geen honing.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ja... je bent vegan of je bent het niet...
Mosselen at ze toch ookquote:Op maandag 8 februari 2021 11:23 schreef Shola het volgende:
[..]
Ze is niet echt vegan, want ze vond honing en nog iets geen probleem. Mensen die vegan zijn eten geen honing.
Ja, maar ze bedoelde niet het schelpdier...quote:
Jij..quote:Op maandag 8 februari 2021 11:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar ze bedoelde niet het schelpdier...
Het valt me op alles wat Thomas doet is met het tongetje naar buiten, en houd hem niet stil ookquote:Op maandag 8 februari 2021 11:28 schreef Harry het volgende:
Ik vind dat een prachtig gezicht, Thomas die met de tong uit de mond suikerspin maakt.
Midden in de nacht uit bed om niks te missen en dan de rest van de dag bijslapen.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:34 schreef Joyce-43 het volgende:
En wie zitten alweer binnen, valt me trouwens op dat zoey ook vaker als een zombie zit. En doet weinig mee behalve met roddelen dan
Nou idd en sjagie doen ook.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Midden in de nacht uit bed om niks te missen en dan de rest van de dag bijslapen.
Daanvibes.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Midden in de nacht uit bed om niks te missen en dan de rest van de dag bijslapen.
Zou moeten verboden worden om Frans en Engels te pratenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze lult weer Frans ook
Over wie heeft ze het versta er fuck van
Ze komt beetje in de knoop met haar eigen gelul hierquote:Op maandag 8 februari 2021 11:41 schreef freaky40 het volgende:
Wat een in en in triest meisje die Zoey.
Black Cobra in actie. Een target plaatsen op Julie om zelf uit de wind te blijven.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:40 schreef engine het volgende:
Zoey zweert dat Julie gezegd heeft dat ze niet op de nieuwe gaat stemmen.
Julie is het er niet mee eens
Frans is een van de officiële landstalen in België dus dat kunnen ze moeilijk verbieden denk ik, aangezien het BB BE-NL is en niet BB Vlaanderen-NLquote:Op maandag 8 februari 2021 11:41 schreef Toweler het volgende:
[..]
Zou moeten verboden worden om Frans en Engels te praten
Recount plsquote:Op maandag 8 februari 2021 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Big Brother heeft ze wel bedonderd. Nogmaals het kwartier teruggeluisterd en nu geturfd. Ik kom op 389. Foto staat nog 390, maar 1 'vijfje' is niet vol.
Dus 150 euro boodschappengeld door de neus geboord.
[ afbeelding ]
Haha, wow!quote:Op maandag 8 februari 2021 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Big Brother heeft ze wel bedonderd. Nogmaals het kwartier teruggeluisterd en nu geturfd. Ik kom op 389. Foto staat nog 390, maar 1 'vijfje' is niet vol.
[ afbeelding ]
Was goed te horen .. en ben streng geweestquote:Op maandag 8 februari 2021 11:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, wow!![]()
Kan het zijn dat niet bij elke slag de bel te horen was? Ik vond het belletje moeilijk te horen.
misschien niet allemaal raakquote:Op maandag 8 februari 2021 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Zoey ook meteen in de stress toen julie met de nieuwe wou gaan pratenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:44 schreef suzi1 het volgende:
dus nu bepaalt zoey hoe julie niet mag praten in de dbk pff
Je kunt het belletje horen, dus het is simpel te turven.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
misschien niet allemaal raak
Yep, en deze bitchfight gaan ze beide niet vergeten, roddelsessies incquote:Op maandag 8 februari 2021 11:47 schreef Benny het volgende:
Zoey en Julie zijn echt wolven verkleed als een lief schattig schaapje.
Met een strikje. Belangrijk detail.
Neuh ben het ondertussen wel een beetje kwijtquote:
Heerlijk....Zoey denkt alles te kunnen draaien naar haar hand....en dan gaat lekker weer op zijn frans....van mij mag zij eruit.quote:
De kwestie is, dat Zoey zegt dat Julie letterlijk heeft gezegd dat niet op de nieuwe personen gestemd gaat worden, om ze een eerlijke kans te geven. Zoey wil dat Julie dat in de DBK toe gaat lichten, anders wordt het een groot ding. Julie ontkent.quote:
Vele weken eerder is al vastgesteld dat Zowi een zeer gehaaid persoon is en nog weleens voor problemen zou kunnen zorgen.Daar zou ze weleens heel ver mee kunnen komen, mits men dat niet doorheeft.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heerlijk....Zoey denkt alles te kunnen draaien naar haar hand....en dan gaat lekker weer op zijn frans....van mij mag zij eruit.
Waarom zou ze dat duidelijk moeten maken....ook al verandert ze het expres dan nog is het aan haar.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:50 schreef Harry het volgende:
[..]
De kwestie is, dat Zoey zegt dat Julie letterlijk heeft gezegd dat niet op de nieuwe personen gestemd gaat worden, om ze een eerlijke kans te geven. Zoey wil dat Julie dat in de DBK toe gaat lichten, anders wordt het een groot ding. Julie ontkent.
comprenez vous ?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja.... dat is wel jammer .. als die twee met een beetje emotie praten is het echt niet te verstaan .. en daarna over in het frans.
Ja prachtig. Voor lekker in Frankrijk (of Wallonië) houden graagquote:
Jill heeft dat zelf zo gedraaid ja. Ook omdat het in haar voordeel is.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:53 schreef Tourniquet het volgende:
Zoey heeft het gewoon zelf verkeerd begrepen, net als Jill.
Maar als je nu keihard binnen een paar uur je eerlijke kans meer dan vreselijk kapot gooit?! Dus niks mis met dat voornemen, en niks mis als het vanwege 1 persoon toch anders gaat werken...quote:Op maandag 8 februari 2021 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie : 'Ik zou gezegd hebben dat we niet op de nieuwen moeten gaan stemmen, ze een eerlijke kans geven. Ik heb dat nooit gezegd'
putain de merdequote:Op maandag 8 februari 2021 11:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja prachtig. Voor lekker in Frankrijk (of Wallonië) houden graag
Merci!
Ik vind niks schattigs aan Zoey, niet knap en ook nog eens regelmatig gekleed als iemand die het oudste beroep ter wereld beoefend.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:47 schreef Benny het volgende:
Zoey en Julie zijn echt wolven verkleed als een lief schattig schaapje.
Met een strikje. Belangrijk detail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |