Die rol heeft hij inmiddels wel ja.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze accepteren het .. volgens mij verwacht de rest het ook van hem (in ieder geval de meesten)
Mogguh!quote:Op maandag 8 februari 2021 10:48 schreef waxmask het volgende:
morguh luitjes, wilde kapen maar was te traag
Mogen ze zich de pestpokke meppenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze kunnen 3 euro aan boodschappen geld winnen, elke keer wanneer ze de bel raken
Zou wel mooi zijn ja, dat ze veel moeten meppenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mogen ze zich de pestpokke meppen![]()
Patje!
denk jij dat michel die hamer nog doorgeeft dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Pat alles doet
Wie o wie zou dat dan zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 10:52 schreef Keep_on_Track het volgende:
Michel slaat de machine bijna stuk. Staat er een klein fotootje op die slagpin?
Patje en Mich slaan voor 10kg kroepoek ..paybackquote:Op maandag 8 februari 2021 10:51 schreef waxmask het volgende:
die gaan bb eindelijk eens even leeg trekken nu ze de kans hebben, benieuwd of de regels halverwege aangepast gaan worden
Ja... mooi hequote:Op maandag 8 februari 2021 10:51 schreef Ireth het volgende:
Patje mept zich gewoon een finale plek toe!![]()
Zei Jerrel niet dat Patje te oud was voor fysieke spellen
Had wel meer verwacht voor meer als 1uur voorbereidenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:52 schreef greysbones het volgende:
Is dit werkelijk het enige dat ze hoeven te doen..
Neequote:Op maandag 8 februari 2021 10:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
denk jij dat michel die hamer nog doorgeeft dan?
Ik kan de hele dag wel kijken hoe Michel dit doetquote:Op maandag 8 februari 2021 10:53 schreef engine het volgende:
Nu nog 10 minuten kijken hoe pat en michel dat ding bewerken
Zat ik ook al aan te denken! Dit wordt jackpot! Heeft iemand meegeteld?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:51 schreef waxmask het volgende:
die gaan bb eindelijk eens even leeg trekken nu ze de kans hebben, benieuwd of de regels halverwege aangepast gaan worden
Grapjasquote:Op maandag 8 februari 2021 10:53 schreef waxmask het volgende:
zou jerrel het beter dan patje kunnen?
Precies dat.. dan moeten ze daarvoor ook eens normale prijzen doenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:52 schreef Tourniquet het volgende:
Straks ¤1500 boodschappenbudget.![]()
Maarja, dan kosten de boodschappen ¤150 per stuk.
Naomi is ook schattig en scoorde ook gewoon 3 euro meteen met haar eerste slag. Jill ook. Ik wil ook lol hebbenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:53 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik kan de hele dag wel kijken hoe Michel dit doetEn vooruit, Patje ook omdat ie zo schattig is
Lelijk is een smaakkwestiequote:Op maandag 8 februari 2021 10:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
naomi kleed zich echt elke dag lelijk aan
Ja inderdaad, het heeft eigenlijk geen zin, ze passen het toch aan.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies dat.. dan moeten ze daarvoor ook eens normale prijzen doen
Is ie toch ookquote:Op maandag 8 februari 2021 10:55 schreef Clasientje het volgende:
Michel wil ff laten dat hij de man is in huis hahaha
Hij mag best afgeven hoorquote:Op maandag 8 februari 2021 10:56 schreef Keep_on_Track het volgende:
Michel moet wisselen inderdaad.
Die machine wordt langzaam de grond in getimmerd. Lekker hoor.
Wat een machine die Michel !quote:Op maandag 8 februari 2021 10:57 schreef Koos1958 het volgende:
Michel bezig aan zijn ochtendtraining
Is die wel al geweest?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:53 schreef waxmask het volgende:
zou jerrel het beter dan patje kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |