SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was niet in den haagquote:Op maandag 8 februari 2021 10:06 schreef Haags het volgende:
NWS / Politie zoekt ‘mollige man met pet op’ na overval in Haagse binnenstad
Dit zou zomaar over @:dud0r kunnen gaan
geen idee, ben nog niet buiten geweestquote:
heb je je balkon inmiddels gevonden?quote:
Mijn bureau heeft uitzicht op een steile helling, dat is ook niet per ongelukquote:Op maandag 8 februari 2021 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb er hier wel al een paar onderuit zien gaan op het bruggetje
Leedrecreërenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn bureau heeft uitzicht op een steile helling, dat is ook niet per ongeluk![]()
Ik mis uitzicht op een doorgaande weg.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn bureau heeft uitzicht op een steile helling, dat is ook niet per ongeluk![]()
kun je en stream hier van maken?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hier op kantoor kan ik helemaal niet naar buiten kijkenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis uitzicht op een doorgaande weg.
Rampentoerist vanuit huis. Is wat voor te zeggen. Kopje thee erbij.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
So sad.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb al m'n bandbreedte nodig voor die kutmeetings de hele dag
Ja de onderbuurvrouw is flink aan het stoken geloof ik.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je je balkon inmiddels gevonden?
Kan nog wel even duren, grootste problemen waren bevroren wissels en seinen, maar ontdooien zit er ook niet in op korte termijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:14 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat treinen straks weer gaan rijden.
Hier ookquote:Op maandag 8 februari 2021 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de onderbuurvrouw is flink aan het stoken geloof ik.
altijd fijn. scheelt in je eigen stookkostenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de onderbuurvrouw is flink aan het stoken geloof ik.
hier probeert er nu een scootmobiel het bruggetje over te komen. lukt niet echt.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag vanmorgen wel een vrouw stuntelen met een winkelwagentje. Die glibberde bijna de parkeerplaats af.
Had je een strakke broek aan?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag vanmorgen wel een vrouw stuntelen met een winkelwagentje. Die glibberde bijna de parkeerplaats af.
Dat zou wel erg kut zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan nog wel even duren, grootste problemen waren bevroren wissels en seinen, maar ontdooien zit er ook niet in op korte termijn.
Zou er vandaag niet al te hard op rekenen in ieder geval.quote:
Is het as van een brandquote:Op maandag 8 februari 2021 10:22 schreef gianni61 het volgende:
er dwarrelt hier zowaar iets door de lucht wat op sneeuw zou kunnen lijken
Ik weet niet of het nieuwe sneeuw is of dat het opwaaiende sneeuw is.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:22 schreef gianni61 het volgende:
er dwarrelt hier zowaar iets door de lucht wat op sneeuw zou kunnen lijken
ja maar zoals het er nu uitziet rijden er weinig treinen vandaagquote:
dat kan hier inderdaad ook altijdquote:
Komende dagen ook niet denk ik maar goed dit weer zit al anderhalve week in de voorspelling dan ook.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou er vandaag niet al te hard op rekenen in ieder geval.
Er is vrij weinig dat kan opwaaienquote:Op maandag 8 februari 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nieuwe sneeuw is of dat het opwaaiende sneeuw is.
Neuh, maar als de wegen dan weer schoner zijn, heb je wat meer kans op bussen.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komende dagen ook niet denk ik maar goed dit weer zit al anderhalve week in de voorspelling dan ook.
rijden hier gewoon volopquote:Op maandag 8 februari 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar als de wegen dan weer schoner zijn, heb je wat meer kans op bussen.
Pehehehe.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
rijden hier gewoon volop
op zomerbanden
Bussen en vrachtwagens zul je ook niet vaak op winterbanden zienquote:Op maandag 8 februari 2021 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
rijden hier gewoon volop
op zomerbanden
Gebeurt welquote:Op maandag 8 februari 2021 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bussen en vrachtwagens zul je ook niet vaak op winterbanden zien
Kutzooi.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Het is de week van de liefde![]()
Valentijnsdag is de dag van de liefde, daarom organiseren we rondom die dag de Week van de Liefde.
In 2021 vindt de week plaats van 8 tot en met 12 februari.
de hele week m'n liefde verspreidenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Valentijnsdag is de dag van de liefde, daarom organiseren we rondom die dag de Week van de Liefde.
Ruim je het ook weer op?quote:
quote:
Moet morgen heen.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoest met je nek? Mag je langskomen?
Bedank Hans.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
ik lever een handdoek mee bij het verspreidenquote:
Een hele week zelfs.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Heb ik genoeg ervaring meequote:Op maandag 8 februari 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een weekje kun je toch wel volhouden?
Flikkers. Daar noemen ze elk kutstormpje maar Beast. En dat nog bloemrijk noemen ookquote:Op maandag 8 februari 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
In Engeland zijn ze zoveel bloemrijker dan in dit bescheten kikkerlandje, daar heet deze winter gewoon The Beast From The East Storm Darcy.
Met gemak.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een weekje kun je toch wel volhouden?
Vanmorgen was het nog 1,8 kilo, toch? Grote gerrie gedaan?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooooow.
Eerste gesprek ingepland![]()
5 kilo kwijt![]()
Geouwehoer over tuinhekje uitgepraat![]()
Wat een dag
1,8 kilo deze week, 5 kilo sinds 1 januariquote:Op maandag 8 februari 2021 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmorgen was het nog 1,8 kilo, toch? Grote gerrie gedaan?
Darcyquote:Op maandag 8 februari 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
In Engeland zijn ze zoveel bloemrijker dan in dit bescheten kikkerlandje, daar heet deze winter gewoon The Beast From The East Storm Darcy.
Netjes hoorquote:Op maandag 8 februari 2021 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1,8 kilo deze week, 5 kilo sinds 1 januari
dan heb je hard doorgewerkt als je voor de hele week al klaar bentquote:
Mja, de rest van de week is toch weer één grote bullshitbingo, dus die kan ik best overslaanquote:Op maandag 8 februari 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan heb je hard doorgewerkt als je voor de hele week al klaar bent
n de buurman van Al Bundy in Married with childrenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Darcy was een hydroloog die de Wet van Darcy bedacht heeft. Gaat over stroming van water. In de elektro bekend als de wet van Ohm, dat is eigenlijk hetzelfde.
Wilde ook de bassist van Smashing Pumpkins noemen, maar dat is D'Arcy.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:08 schreef gianni61 het volgende:
E
[..]
n de buurman van Al Bundy in Married with children
ja, Jefferson, ook, maar ja, dat hoor je niet als je het uitspreektquote:Op maandag 8 februari 2021 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wilde ook de bassist van Smashing Pumpkins noemen, maar dat is D'Arcy.
Herkenbaar. Had ik vanmorgen ook. Heb je een late dienst?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:11 schreef Muck het volgende:
Ik moet zo beginnen met werken, maar ik heb echt zeldzaam weinig zin
Hangt er vanaf of je ermee wilt neuken maar ja dat wil je altijd wel dus "Dank je wel dat is lief"quote:Op maandag 8 februari 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg een gehaakt dekentje tegen de kou van een vrouwelijke collega, weet nu niet of ik "dankjewel dat is lief" moet zeggen of "geef dat kleedje maar aan stichting de Zonnebloem"
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg een gehaakt dekentje tegen de kou van een vrouwelijke collega, weet nu niet of ik "dankjewel dat is lief" moet zeggen of "geef dat kleedje maar aan stichting de Zonnebloem"
Mijn hart is bezetquote:Op maandag 8 februari 2021 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je ermee wilt neuken maar ja dat wil je altijd wel dus "Dank je wel dat is lief"
"nee laat maar zitten dat dekentje want je hebt een hoofd als een ziek paard"quote:Op maandag 8 februari 2021 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Ik ben allergisch voor wol."
Het is katoen.
"Ik ben allergisch voor gehaakte materialen."
Nu ben ik nieuwsgierig..quote:Op maandag 8 februari 2021 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit doet me aan een horror herinnering denken van mijn 1e of 2e reis las derde stuurman
hwtk die z'n badjas niet helemaal dicht had toen ie 's avonds laat alarm had. en die roze garnaal bij iedere stap even kwam koekeloerenquote:
het is een lief gebaarquote:Op maandag 8 februari 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"nee laat maar zitten dat dekentje want je hebt een hoofd als een ziek paard"
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hwtk die z'n badjas niet helemaal dicht had toen ie 's avonds laat alarm had. en die roze garnaal bij iedere stap even kwam koekeloeren
Ja heb al gezegd dat ik het lief en attent vind en ook een beetje raar.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het is een lief gebaar
Ik had vroeger bij de krant een collega die nogal manisch was. Die had soms weken dat ze ineens met een kinderstemmetje sprak.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"nee laat maar zitten dat dekentje want je hebt een hoofd als een ziek paard"
ja ik weet de reden ervan ook niet he . waarom ze die voor je wil maken. heb je dat gevraagd?.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heb al gezegd dat ik het lief en attent vind en ook een beetje raar.
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hwtk die z'n badjas niet helemaal dicht had toen ie 's avonds laat alarm had. en die roze garnaal bij iedere stap even kwam koekeloeren
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het is een lief gebaar
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger bij de krant een collega die nogal manisch was. Die had soms weken dat ze ineens met een kinderstemmetje sprak.
Die kwam op een dag de redactie opgehuppeld met tupperware-bakjes met zelfgemaakte gehaktballetjes. Ik heb zo'n balletje gepakt. Maar ik durfde 'm echt niet op te eten.
Ik ga dit echt niet vragen.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ik weet de reden ervan ook niet he . waarom ze die voor je wil maken. heb je dat gevraagd?.
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik had een collega en die zag er echt niet uit, zwaar suiker had die ook, beetje als Chiel Beelen maal 20 of zo, altijd koud zweet op zijn voorhoofd en afgekloven vingernagels, die kwam voor acht uur in de ochtend al langs met frikadellen om te trakteren, ik ging echt over mijn nek zowat
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ik weet de reden ervan ook niet he . waarom ze die voor je wil maken. heb je dat gevraagd?.
aarschijnlijk heeft ze het gehaakt met haar eigen lichaamshaar zodat je 's nachts kan voelen hoe het is om naast haar te liggenquote:
Is het angorawol, US?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:26 schreef dud0r het volgende:
w
[..]
aarschijnlijk heeft ze het gehaakt met haar eigen lichaamshaar zodat je 's nachts kan voelen hoe het is om naast haar te liggen
Ik vind het altijd wat sneu's hebben als mensen met zelfgebakken shit langs komen, mijn gezicht staat dan altijd op "rot op met die gore bende"quote:Op maandag 8 februari 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Gatver!
Ik ben niet onder de indruk van de gemiddelde hygiëne bij mensen thuis, dus ik eet liever niks dat uit iemands eigen keukentje komt
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:27 schreef dud0r het volgende:
ruik er eens aan of het naar zweet en vocht ruikt
Bij mij ligt het heel erg aan wie de bakker is.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wat sneu's hebben als mensen met zelfgebakken shit langs komen, mijn gezicht staat dan altijd op "rot op met die gore bende"
Ze heeft wel van dat vlasachtige haar, beetje als dat spul wat je soms ook vind in afzuigkappen.quote:
Zo'n lekker vissig dekentje.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:27 schreef dud0r het volgende:
Ik ook niet. Heb een collega die cupcakes bakt, had ze een keer van die verfrommelde mislukte dingen bij om te trakteren. Vriendelijk bedankt.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Gatver!
Ik ben niet onder de indruk van de gemiddelde hygiëne bij mensen thuis, dus ik eet liever niks dat uit iemands eigen keukentje komt
Het is de week van de liefde.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
misschien heeft ze wel dikker haar op andere plekken op haar lichaamquote:Op maandag 8 februari 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft wel van dat vlasachtige haar, beetje als dat spul wat je soms ook vind in afzuigkappen.
Vissigquote:Op maandag 8 februari 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n lekker vissig dekentje.
Ik heb een collega die taarten bakt. Doet ze op zolder. Waar ze ook 5 kattenbakken voor haar 10 katten heeft staanquote:Op maandag 8 februari 2021 11:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb een collega die cupcakes bakt, had ze een keer van die verfrommelde mislukte dingen bij om te trakteren. Vriendelijk bedankt.
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:27 schreef dud0r het volgende:
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een collega die taarten bakt. Doet ze op zolder. Waar ze ook 5 kattenbakken voor haar 10 katten heeft staan![]()
Haartaartenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een collega die taarten bakt. Doet ze op zolder. Waar ze ook 5 kattenbakken voor haar 10 katten heeft staan![]()
Bah,quote:Op maandag 8 februari 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
Krijg ik dat kleedje dadelijk zitten er allemaal harde plekken in, zul je zien.
Krakquote:Op maandag 8 februari 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
Dankbaar in ontvangst nemen en meteen in een ziplock bag naar het forensisch lab sturenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Waarom beige?
"Past mooi bij de kleur van je ogen en bij mijn witte vloed"
Echt zo'n stalker in spé dit.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Waarom beige?
Ik vind het maar zwaar, dat ploegen door de sneeuwquote:Op maandag 8 februari 2021 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik eet over een halfuurtje mijn yoghurt en dan ga ik eens fijn een rondje lopen
Nu moet ik denken aan die "kunstenaar" die d'r kut als wolopbergplaats gebruikte.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je de steken telt kun je zien wanneer ze ongesteld was.
Maak je wel een foto van het dekentje?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Waarom beige?
zodra UPS geweest is ga ik ookquote:Op maandag 8 februari 2021 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik eet over een halfuurtje mijn yoghurt en dan ga ik eens fijn een rondje lopen
"ik heb een hamster gekocht en die heb ik naar jou vernoemd, die ga ik pijn doen als je geen koffie komt drinken"quote:Op maandag 8 februari 2021 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt zo'n stalker in spé dit.
Serieus, dit werd me net gevraagdquote:Op maandag 8 februari 2021 11:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maak je wel een foto van het dekentje?
Op de meeste plekken is het nu aangestampt en glibberig. En bij de wegen een bruine brij. Dus echt beter wordt het nietquote:Op maandag 8 februari 2021 11:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het maar zwaar, dat ploegen door de sneeuw
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan die "kunstenaar" die d'r kut als wolopbergplaats gebruikte.
Bah, ik heb ooit een filmpje gezien van een dikke dame die er 20 knakworsten uitperstequote:Op maandag 8 februari 2021 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan die "kunstenaar" die d'r kut als wolopbergplaats gebruikte.
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bah, ik heb ooit een filmpje gezien van een dikke dame die er 20 knakworsten uitperste
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bah, ik heb ooit een filmpje gezien van een dikke dame die er 20 knakworsten uitperste
Hou ooooop!!!!!quote:Op maandag 8 februari 2021 11:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tjee, ik wist niet dat je kwaad werdquote:4. Sneeuwruimen betekent wekenlang bruine blubber
Sneeuwruimen is niet echt opruimen, maar meer het verplaatsen van een probleem. Sneeuw verdwijnt namelijk normaal gesproken als sneeuw voor de zon wanneer deze netjes verdeeld is over het land. Hetzelfde kan niet worden gezegd van “opgeruimde” sneeuwhompen aan de kant van de weg.
Zulke bruine blubber blijft vaak nog wekenlang liggen als kapotgeschoten karkassen op een slagveld. Een stille getuigen van het zoveelste falen van de mens om de natuur naar haar hand te zetten. Niet doen dus.
Na drie keer twijfelen gekliktquote:Op maandag 8 februari 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)d-inside-vagina.html
De grote mop is dat het hier DANKZIJ HET WEER op hopen ligt.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tjee, ik wist niet dat je kwaad werd
En dankzij dat ik het op hopen geschoven hebquote:Op maandag 8 februari 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De grote mop is dat het hier DANKZIJ HET WEER op hopen ligt.
Ik moet nog schuiven, want het is allemaal tegen de voordeur gewaaid.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dankzij dat ik het op hopen geschoven heb
Niet geklikt...quote:Op maandag 8 februari 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)d-inside-vagina.html
Het is ook geen aanrader.quote:
Dit was een briefje van de buurman?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dankzij dat ik het op hopen geschoven heb
Ik kan dit vanaf de schutting. Berg ligt er al.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
ik ga denk ik straks eens alle sneeuw op een hele grote berg duwen zodat ik vanaf m'n balkon er in kan springen
zo hoog is de berg hier niet maar vanaf de schutting kan ook wel.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan dit vanaf de schutting. Berg ligt er al.
je gehaakte dekentjequote:
Maak je er een filmpje van?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
ik ga denk ik straks eens alle sneeuw op een hele grote berg duwen zodat ik vanaf m'n balkon er in kan springen
Geef maar hoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Nu durf ik niemand meer mijn baksels aan te bieden.
Voor jou maken we een uitzondering.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:48 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Die liefde tussen julliequote:Op maandag 8 februari 2021 11:54 schreef dud0r het volgende:
heb ik lunchgenot gemist of is die dikke palingpijper niet langsgeweest?
quote:
Nee ik heb gewoon een baantje geschoven van de voordeur naar het tuinhek. Like 3 meter of zo. En die sneeuw aan de zijkant gedropt. In mijn tuin. Komt geen buurman aan te pasquote:Op maandag 8 februari 2021 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit was een briefje van de buurman?
eindelijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:11 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ja uitstekend. Ze zouden eigenlijk met z'n tweeën moeten maar de ander had moeite om op locatie te komen.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
eindelijk.
doet je cursusleider het goed?
kan ik me met dit weer ook nog wel voorstellenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja uitstekend. Ze zouden eigenlijk met z'n tweeën moeten maar de ander had moeite om op locatie te komen.
Geen idee, ik moet nog halen.quote:
huh watquote:
Is dat een ander woord voor hutspot?quote:
in de rest van het land heet het hutspotquote:Op maandag 8 februari 2021 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor hutspot?
Check, heb ik ongeveer het goede in m'n hoofd.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in de rest van het land heet het hutspot
Hutspot bevat, waar ik vandaan kom iig, meer soorten groenten dan alleen ui en wortel.
wat dan nog?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hutspot bevat, waar ik vandaan kom iig, meer soorten groenten dan alleen ui en wortel.
hutspot is hier bijna groentesoep waarbij de bouillon vervangen wordt door aardappelquote:Op maandag 8 februari 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check, heb ik ongeveer het goede in m'n hoofd.
Geen idee nog. Het is koud dus zit aan stamppot te denken. Maar dan hutspot of boerenkool weet ik nog niet.quote:
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar gaat nog oa koolraap/meiraap, groene kool, knolselder, soms spruiten/witte bonen/bloemkool etc. doorheen
Maar dan is het toch geen hutspot?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hutspot is hier bijna groentesoep waarbij de bouillon vervangen wordt door aardappel
Oh, da's gewoon geen hutspot dus.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hutspot is hier bijna groentesoep waarbij de bouillon vervangen wordt door aardappel
zo noemen ze het hier wel. en de hutspot die men in NL kent met wortel en ui, noemen wij dus peeklutsquote:Op maandag 8 februari 2021 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar dan is het toch geen hutspot?
Frantic heeft sowieso een raar taaltje af en toequote:
Maar dan hebben jullie het gewoon foutquote:Op maandag 8 februari 2021 13:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo noemen ze het hier wel. en de hutspot die men in NL kent met wortel en ui, noemen wij dus peekluts
ja het is niet zo vloeibaar hoorquote:Op maandag 8 februari 2021 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, da's gewoon geen hutspot dus.
ga jij maar vlaaien draaien enzoquote:Op maandag 8 februari 2021 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar dan hebben jullie het gewoon fout
In Rotterdam en omgeving heet hutspot ook wel peen en ui.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar er hoort geen koolraap in.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja het is niet zo vloeibaar hoorgewoon stamppot consistentie
Dat kan Kwiwi veel beterquote:Op maandag 8 februari 2021 13:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga jij maar vlaaien draaien enzo
Hier geloof ik peeënstamp.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Rotterdam en omgeving heet hutspot ook wel peen en ui.Maar daar zit verder alleen aardappelen in.
"met je peen en uien muil"quote:Op maandag 8 februari 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Rotterdam en omgeving heet hutspot ook wel peen en ui.Maar daar zit verder alleen aardappelen in.
was wel een pinnig windje buitenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:11 schreef FranticDJ het volgende:
Tering wat word ik ongedurig van wachtenwil naar buiten
ja, ik moet straks eens gaan zoeken naar mn handschoenen. die wist ik vanmorgen niet zo snel te liggen.quote:
Larie.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Hutspot hoort pastinaak eigenlijk in
quote:
Heb ik niet.quote:
Geldt dat niet voor stamppot in het algemeen?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:15 schreef FranticDJ het volgende:
hutspot is eigenlijk niks anders dan (rest)groenten bij elkaar in een pan te tiefen. kapot koken en dan kapot stampen.
quote:Op maandag 8 februari 2021 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor stamppot in het algemeen?
Nee hoor, ik kom gewoon uit een andere regio.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
Jullie zijn culinaire cultuurbarbaren
ik heb nog wortels bij me om op te knabbelen. dat helptquote:Op maandag 8 februari 2021 13:31 schreef mootie het volgende:
Wel flauw, nu heb ik enorme zin in hutspot.
Die duinen komen wel uit de dakgoot.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Het dwarrelt hier ook. Maar dat zal geen nieuwe sneeuwduinen meer veroorzaken op het budabalkon.
Ik heb genoeg in huis om 80 verschillende dingen te maken, maar geen peentjes.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog wortels bij me om op te knabbelen. dat helpt
ik weet sowieso dat ik vanavond spruitjes moet maken.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg in huis om 80 verschillende dingen te maken, maar geen peentjes.
ah... zit jij hiero? ik miste je al...quote:Op maandag 8 februari 2021 11:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het maar zwaar, dat ploegen door de sneeuw
Ja, ze is nu van ons!quote:Op maandag 8 februari 2021 13:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... zit jij hiero? ik miste je al...
quote:Op maandag 8 februari 2021 13:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik had wel een mooi ijsbaardje toen ik thuiskwam![]()
ik heb nog nooit een aflevering gezienquote:Op maandag 8 februari 2021 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Zin om alle seizoenen GoT te bingen
Niet zo erg, maar wel wat ijs er op...quote:
hmm.. ik zit eerder aan een lotr en Harry Potter marathon te denkenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
ik wel. 1,5 misschien zelfsquote:Op maandag 8 februari 2021 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een aflevering gezien
Alle sneeuwpoppen in de buurt hun neus stelenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg in huis om 80 verschillende dingen te maken, maar geen peentjes.
Overal en nergens!quote:Op maandag 8 februari 2021 13:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... zit jij hiero? ik miste je al...
Ik doe mee! Ben bijna door True Blood heen.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Spruitjesstamp is ook yummie.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet sowieso dat ik vanavond spruitjes moet maken.
Al kun je die ook stampen.
Harry Potter heb ik nog niks van gezien.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm.. ik zit eerder aan een lotr en Harry Potter marathon te denken
Ja dat kan van een panpizza shoarma ook welquote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat kan van een panpizza shoarma ook wel
quote:Op maandag 8 februari 2021 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hebben jullie een online game meet?
ik hou het in gedachtequote:
Nee, instant verstopt met die bonen.quote:
weg laten danquote:Op maandag 8 februari 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, instant verstopt met die bonen.
Dadelijk nog even trainenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mario karten op de switch met
@:engine
@:liesje1979
@:kwiwi
@:haags
@:ygritte
en ik
en wie nog meer wil aanhaken, starten om 20.00 dm ff je friend code
O ja, ff alarm zetten om 8uquote:Op maandag 8 februari 2021 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en ik
dat was duidelijkquote:Op maandag 8 februari 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ikom de inhoud overigens, niet om de gare link.
Leukquote:Op maandag 8 februari 2021 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en ik
Forum Opties | |
---|---|