SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was niet in den haagquote:Op maandag 8 februari 2021 10:06 schreef Haags het volgende:
NWS / Politie zoekt ‘mollige man met pet op’ na overval in Haagse binnenstad
Dit zou zomaar over @:dud0r kunnen gaan
geen idee, ben nog niet buiten geweestquote:
heb je je balkon inmiddels gevonden?quote:
Mijn bureau heeft uitzicht op een steile helling, dat is ook niet per ongelukquote:Op maandag 8 februari 2021 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb er hier wel al een paar onderuit zien gaan op het bruggetje
Leedrecreërenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn bureau heeft uitzicht op een steile helling, dat is ook niet per ongeluk![]()
Ik mis uitzicht op een doorgaande weg.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn bureau heeft uitzicht op een steile helling, dat is ook niet per ongeluk![]()
kun je en stream hier van maken?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hier op kantoor kan ik helemaal niet naar buiten kijkenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis uitzicht op een doorgaande weg.
Rampentoerist vanuit huis. Is wat voor te zeggen. Kopje thee erbij.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
So sad.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb al m'n bandbreedte nodig voor die kutmeetings de hele dag
Ja de onderbuurvrouw is flink aan het stoken geloof ik.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je je balkon inmiddels gevonden?
Kan nog wel even duren, grootste problemen waren bevroren wissels en seinen, maar ontdooien zit er ook niet in op korte termijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:14 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat treinen straks weer gaan rijden.
Hier ookquote:Op maandag 8 februari 2021 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de onderbuurvrouw is flink aan het stoken geloof ik.
altijd fijn. scheelt in je eigen stookkostenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de onderbuurvrouw is flink aan het stoken geloof ik.
hier probeert er nu een scootmobiel het bruggetje over te komen. lukt niet echt.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag vanmorgen wel een vrouw stuntelen met een winkelwagentje. Die glibberde bijna de parkeerplaats af.
Had je een strakke broek aan?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag vanmorgen wel een vrouw stuntelen met een winkelwagentje. Die glibberde bijna de parkeerplaats af.
Dat zou wel erg kut zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan nog wel even duren, grootste problemen waren bevroren wissels en seinen, maar ontdooien zit er ook niet in op korte termijn.
Zou er vandaag niet al te hard op rekenen in ieder geval.quote:
Is het as van een brandquote:Op maandag 8 februari 2021 10:22 schreef gianni61 het volgende:
er dwarrelt hier zowaar iets door de lucht wat op sneeuw zou kunnen lijken
Ik weet niet of het nieuwe sneeuw is of dat het opwaaiende sneeuw is.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:22 schreef gianni61 het volgende:
er dwarrelt hier zowaar iets door de lucht wat op sneeuw zou kunnen lijken
ja maar zoals het er nu uitziet rijden er weinig treinen vandaagquote:
dat kan hier inderdaad ook altijdquote:
Komende dagen ook niet denk ik maar goed dit weer zit al anderhalve week in de voorspelling dan ook.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou er vandaag niet al te hard op rekenen in ieder geval.
Er is vrij weinig dat kan opwaaienquote:Op maandag 8 februari 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nieuwe sneeuw is of dat het opwaaiende sneeuw is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |