Ooh zo heerlijk!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:33 schreef anndb het volgende:
Vrijdag dus zometeen broodje met garnalenkroket en eentje met gehaktbal.
Straks even stukje wandelen, breng op de terugweg een kippetje van het spit mee met krieltjes uit het braadvet van de kippen.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:22 schreef Prego het volgende:
Vanavond pizza met zwarte truffel, ik heb er al de hele dag zin in![]()
ananas?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:34 schreef maily het volgende:
Kaasfondue met champignons, bloemkool en ananas en afbakstokbrood.
En fijngesneden bieslook om in te dippen![]()
Had er gisteren al zin in
Blokje ananas in de kaasfondue ... en gewoon ook lekker fris om erbij te happenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ananas?
dit klinkt.. intrigerend.
Goed menuquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
Rosbief ligt in bad
daarbij aardappel dauphinois, sperziebonen/spek, gegrilde groene asperges en (ik denk) een rode port/rozemarijn jus.
Hier ook kaasfondue, maar hij bleef nattig....deceptie.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:34 schreef maily het volgende:
Kaasfondue met champignons, bloemkool en ananas en afbakstokbrood.
En fijngesneden bieslook om in te dippen![]()
Had er gisteren al zin in
Wij hebben zo'n kant-en-klaar-pak kaasfondue, met als extra Gruyère en Appenzeller. Scheutje Kirsch en scheutje witte wijn erin. Altijd goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hier ook kaasfondue, maar hij bleef nattig....deceptie.
Wel gegeten, met bloemkool, witlof en brood.
Snap niet wat er fout ging!
CUL / [KAASFONDUE!] recepten graag!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hier ook kaasfondue, maar hij bleef nattig....deceptie.
Wel gegeten, met bloemkool, witlof en brood.
Snap niet wat er fout ging!
Ook een idee! Beetje van jezelf en een beetje van Emmiquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:58 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n kant-en-klaar-pak kaasfondue, met als extra Gruyère en Appenzeller. Scheutje Kirsch en scheutje witte wijn erin. Altijd goed.
Er is ook een kaasfonduetopic in CUL ...
Die fondue van de Lidl is ook prima!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:05 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ook een idee! Beetje van jezelf en een beetje van Emmi![]()
Ik heb op zich wel mijn vaste recept, maar misschien de verkeerde wijn genomen. Geen idee wat er fout ging.
Ah, okee, daar kom ik nooit eigenlijk, er is geen Laidel in mijn buurt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:06 schreef maily het volgende:
[..]
Die fondue van de Lidl is ook prima!
Oeh, krijg acuut kaasfondue-zin....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
CUL / [KAASFONDUE!] recepten graag!
Lekker!!!!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:08 schreef Karzai het volgende:
andijviestamppot met spekjes en oude gerapste kaas en gehaktballen
[ afbeelding ]
Appelcakequote:Op zondag 7 februari 2021 17:12 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Appel/kaneelcake met warme chocolademelk.
Knolselderijsoep en roggebrood met katenspek.
En een wijntje natuurlijk.
Zien er goed gelukt uit, heerlijk!quote:Op zondag 7 februari 2021 19:36 schreef foodlover het volgende:
[..]
Lekker!!!!
Hier vanavond zelfgemaakte loempia's.
[ link | afbeelding ]
Moet vaak googlen bij jouw Zeeuwse gerechtenquote:
Nja hutspot gaan, waar ik vandaan kom, meer groenten in dan alleen wortel en ui.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moet vaak googlen bij jouw Zeeuwse gerechtenNu gewoon hutspot lees ik. Met worst/spek/gehaktbal?
oh vertelquote:Op maandag 8 februari 2021 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja hutspot gaan, waar ik vandaan kom, meer groenten in dan alleen wortel en ui.
Maar met worst en spekjes idd.
daar gaat nog oa koolraap/meiraap, groene kool, knolselder, soms spruiten/witte bonen/bloemkool etc. doorheenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |