Wacht watquote:Op maandag 8 februari 2021 08:19 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Jill mocht met ene Fleur naar Londen. Geregeld door een vriend van die Fleur, omdat die kanker had.
Lekker hotel lekker gegeten, ook sushi. Gaf ze 15 euro fooi.
wat is en Fleur?quote:Op maandag 8 februari 2021 08:19 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Jill mocht met ene Fleur naar Londen. Geregeld door een vriend van die Fleur, omdat die kanker had.
Lekker hotel lekker gegeten, ook sushi. Gaf ze 15 euro fooi.
Als zijn koffie op is gaat hij heeft hij net tegen Michel gezegdquote:Op maandag 8 februari 2021 08:20 schreef MissyZ het volgende:
De fooi was onnodig, in Londen zit fooi in je rekening.
Thomas zou gaan sporten met Michel, maar zit nu te kletsen met Jill.
Vriend heeft in Londen gewoond of vakantie geweest. Wou dat vriendin Fleur nog kon ervaren wat hij daar had ervaren, qua eten, shoppen ed. Dus heeft geregeld voor hun dat ze naar Londen gingen. Hij kon zelf niet mee, niet duidelijk of dat met z'n ziekte te maken had.quote:
man man met 20 kunnt jill niet met geld omgaanquote:Op maandag 8 februari 2021 08:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill is 2 jaar geleden 3 dagen naar Londen geweest. Ze had zichzelf een budget meegegeven om te shoppen, zodat ze niet veel uit zou geven : 800 euro. Ze vertelt dat ze het de eerste dag al had uitgegeven, in 1 winkel : Victoria's Secret.
Even later hebben ze het over de grote winkelstraat, Jill zegt mooie winkels, Thomas : 'Ja, hele grote legowinkel'
Jill : 'Daar ben ik niet geweest'
legowinkelquote:Op maandag 8 februari 2021 08:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill is 2 jaar geleden 3 dagen naar Londen geweest. Ze had zichzelf een budget meegegeven om te shoppen, zodat ze niet veel uit zou geven : 800 euro. Ze vertelt dat ze het de eerste dag al had uitgegeven, in 1 winkel : Victoria's Secret.
Even later hebben ze het over de grote winkelstraat, Jill zegt mooie winkels, Thomas : 'Ja, hele grote legowinkel'
Jill : 'Daar ben ik niet geweest'
Doe toch eens normaalquote:Op maandag 8 februari 2021 08:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man met 20 kunnt jill niet met geld omgaan
800 weg in victoria secrets winkel,dann moest zij schlanker
gewezen zijn
Waarom moet ze dan slanker zijn geweest? En ze is prachtig. Echt een hollandse meid.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
gewezen zijn
jawel,maar ik dacht vor victoria secrets modequote:Op maandag 8 februari 2021 08:29 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Waarom moet ze dan slanker zijn geweest? En ze is prachtig. Echt een hollandse meid.
Die hebben alle gangbare maten hoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
jawel,maar ik dacht vor victoria secrets mode
Nou nouquote:Op maandag 8 februari 2021 08:34 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Die hebben alle gangbare maten hoor.
Alleen adverteren ze met magere kippen.
Hollandse meid en prachtig in 1 zin 😑quote:Op maandag 8 februari 2021 08:29 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Waarom moet ze dan slanker zijn geweest? En ze is prachtig. Echt een hollandse meid.
Ik zeg kom maar op met een lading drank!quote:Op maandag 8 februari 2021 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike wordt heel irritant als hij dronken is, vertelt hij
Dat wordt donderdag amusant na de live !quote:Op maandag 8 februari 2021 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike wordt heel irritant als hij dronken is, vertelt hij
Kroepoekgate .. maar dat is het welquote:Op maandag 8 februari 2021 08:41 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen![]()
Ff een paar cossen doorgekeken en streamverslagen.. niet veel bijzonders gebeurt ?
Ja gelezen.. hoop bla bla.. maar kwam weer niet tot een confrontatie.. zoals alles hij BBquote:Op maandag 8 februari 2021 08:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kroepoekgate .. maar dat is het wel
zij is maar ook bojna 1,80 mquote:Op maandag 8 februari 2021 08:48 schreef Poezewoes het volgende:
Liese is ook niet een van de slankste, maakt niet uit.
Gelukkig valt niet iedereen op dezelfde mensen.
ah ik vind Julie net leuker worden deze week.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:23 schreef MissyZ het volgende:
Madam Tussaud, met 2 collega's moest ze eind ronde doen tussen de poppen of alle mensen weg waren. Ging het lic ht uit, was ze bang. Al die ogen.
Ook een Marvel stukje.
Heel eng.
Ze begon haar verhaal dat werken daar niet heel boeiend was.......
huh??? ik begin langzaam te begrijpen dat de culturen bij u heel anders zijn dan bij ons, misschien kan u beter niet meer van die domme vragen stellen, het word met de dag verbazingwekkender Jill die slanker geweest moet zijn om iets bij victoria secrets te kunnen kopen WTFquote:Op maandag 8 februari 2021 08:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
gewezen zijn
als je liese en jill al dik vind dan snap ik dat er meisjes aan anorexia lijdenquote:
dat heeft niks met de ccultur te maken, dat is en modelijn enquote:Op maandag 8 februari 2021 08:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
huh??? ik begin langzaam te begrijpen dat de culturen bij u heel anders zijn dan bij ons, misschien kan u beter niet meer van die domme vragen stellen, het word met de dag verbazingwekkender Jill die slanker geweest moet zijn om iets bij victoria secrets te kunnen kopen WTF
niet voor normale maatjes? wat voor maatjes dacht jij dan waar die winkel voor was ?quote:Op maandag 8 februari 2021 08:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat heeft niks met de ccultur te maken, dat is en modelijn en
ik dacht het is te duur, en niet vor normale matjes
nee ik will ze zo zien zo ze nu zijn, zo en niet andersquote:Op maandag 8 februari 2021 08:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
als je liese en jill al dik vind dan snap ik dat er meisjes aan anorexia lijden
Gewoon niet aardig Mario.. mode is voor iedereen. Er is niks mis met Jill’s lijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
Tekkel zat hard te knikkenquote:Op maandag 8 februari 2021 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Ik heb de nieuwe bewoners gevraagd om de paden in de tuin vrij te houden. Sommigen hebben dit met verve gedaan.
vor modelmatenquote:Op maandag 8 februari 2021 08:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
niet voor normale maatjes? wat voor maatjes dacht jij dan waar die winkel voor was ?
Waar blijft de sanctie voor Tarrel.. heeft toch geen reet gedaanquote:Op maandag 8 februari 2021 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Ik heb de nieuwe bewoners gevraagd om de paden in de tuin vrij te houden. Sommigen hebben dit met verve gedaan.
gelukkig nog maar een paar dagen die uberkneusquote:
Thomas is wel de meest nieuwsgierigequote:Op maandag 8 februari 2021 08:57 schreef Kefke04 het volgende:
Thomas gaat vast stiekem kijken bij de woonkamer
normale maatjes, nou ik heb even een random artikel in de winkel gekozen, te koop van xs tot xlquote:Op maandag 8 februari 2021 08:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is egal ,ik dacht is en modelwinkel,nu goed isquote:Op maandag 8 februari 2021 08:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
normale maatjes, nou ik heb even een random artikel in de winkel gekozen, te koop van xs tot xl
https://www.victoriassecr(...)d8-abc8-00d9cbf593f3
Mooie straf voor hem.. omdat hij amper wat heeft gedaanquote:Op maandag 8 februari 2021 08:58 schreef Kefke04 het volgende:
Ferrel is zijn schoenen vergeten in de woonkamer, hop met zijn blote voeten in de tuin.
Dat maakt je uitspraak nog steeds even slecht Mario.. volgens jou is mode dus alleen voor modellen?quote:Op maandag 8 februari 2021 08:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is egal ,ik dacht is en modelwinkel,nu goed is
Hier waait je de wind je de broek uit.. dus ik zou zeggen Tarrel half uur eerder naar buitenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:00 schreef Whuzz het volgende:
Aaah, tekkel voelt zich nu wel wat schuldig en heeft kennelijk begrepen dat "Sommigen hebben goed sneeuwgeruimd" niet op hem slaat...
En terecht vervelende knul is het.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:00 schreef Whuzz het volgende:
Aaah, tekkel voelt zich nu wel wat schuldig en heeft kennelijk begrepen dat "Sommigen hebben goed sneeuwgeruimd" niet op hem slaat...
Helemaalquote:Op maandag 8 februari 2021 09:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En terecht vervelende knul is het.
Boodschappen spel is buiten en wordt nu opgebouwdquote:
Ah leukquote:Op maandag 8 februari 2021 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Boodschappen spel is buiten en wordt nu opgebouwd
nee dat denk ik nietquote:Op maandag 8 februari 2021 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat maakt je uitspraak nog steeds even slecht Mario.. volgens jou is mode dus alleen voor modellen?
Moet hij toch zelf wetenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:10 schreef Koos1958 het volgende:
Jerrel gaat zich ook weer opmaken. Hij smeert elke keer zijn hele gezicht vol met plamuur.
Mwa, maar de rest doet ook niet veel, van wat ik gezien hebquote:Op maandag 8 februari 2021 09:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zeker maar meer doet hij ook niet daar. Uren bezig met zichzelf sminken
Ah leuk even kijkenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Het spel komt hier vandaan .. dus welke zou het zijn?
https://www.carecaverhuur.nl/
Thomas, ik ben fier op u! Of vijf, of zes.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou Thomas weer in t-shirt en korte broek het spel gaan doen?
het is de triestigste sfeermaker/Dj die ik ooit zag.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:19 schreef Angel79 het volgende:
Het enthousiasme bij mett straalt er ook weer vanaf..
Ja heel veel waar jill is is mattquote:Op maandag 8 februari 2021 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt loopt maar weer achter Jill aan te drentelen
Bijna ziekelijk, lijkt wel of ze honing op haar reet heeft gesmeerd.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij heeft ook nul komma nul connectie met de rest van de bewoners. Vooral het Vlaamse gedeelte van het huis kijkt hij niet naar om (en andersom trouwens net zo goed)quote:Op maandag 8 februari 2021 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Die gaat het mentaal niet lang rekken in dat huis.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Valt wel erg op nuquote:Op maandag 8 februari 2021 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat moet toch maar eens verboden worden, en volgens mij moesten ze in de vorige edities de camera's negeren.quote:
Ooooooccchhhhhhh...........dat gaat knallen. Die gaat weigeren straks.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:26 schreef rinardo het volgende:
Jerrel - Ik weet niet hoe bigbrother werkt. Ik wist niet dat je zo’n opdracht ook echt moest doen. Ik dacht echt, ja, het zal wel.
Volgens mij loopt er een schuin plateau van het dak van het endemol gebouw de hottub in waar ze overheen moeten skiënquote:Op maandag 8 februari 2021 09:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill zegt dat ze een skilift in de tuin zag.
Haha wtf hoezo weet hij niet waar hij zich voorop heeft gegevenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:26 schreef rinardo het volgende:
Jerrel - Ik weet niet hoe bigbrother werkt. Ik wist niet dat je zo’n opdracht ook echt moest doen. Ik dacht echt, ja, het zal wel.
Gewoon gelul van hem, hij had er gewoon geen zin in.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:26 schreef rinardo het volgende:
Zou me niets verbazenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bijna ziekelijk, lijkt wel of ze honing op haar reet heeft gesmeerd.
slokje mouthwater ingesliktquote:Op maandag 8 februari 2021 09:31 schreef spapaars het volgende:
Teveel kroepoek gegeten?
[ afbeelding ]
Dit ongeveer:quote:Op maandag 8 februari 2021 09:32 schreef jameshond7 het volgende:
Wat was die kroepoek gate eigenlijk
Iets over verborgen door Nick, maar toch gevonden, en ook wat opgepeuzeld.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:32 schreef jameshond7 het volgende:
Wat was die kroepoek gate eigenlijk
oh echt??? ik moet het tot 12 uur zonder beelden doen , storing kpn hiero, dus heb enkel de chat hier op mn foonquote:Op maandag 8 februari 2021 09:35 schreef Kefke04 het volgende:
Dit spel wordt een flop, geen eten deze week, de helft ligt not te slapen en het begint in 20 minuten
Niet zoals ik het begrepen hadquote:Op maandag 8 februari 2021 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit ongeveer:
Kroepoekgate
Gisteren toen de boodschappen binnenkwamen heet Nick 2 pakken kroepoek verstopt, omdat hij en Michel die misschien een keer bij het eten willen gebruiken. 's Avonds ontstaat hier discussie over, Zoey, Julie en Jerrel vinden niet dat eten verstopt moet worden. Michel zegt dat er nu eenmaal weinig is, en dat ze rekening met elkaar moeten houden. Het wordt niet echt uitgesproken, maar vooral Nick wordt er wel een klein beetje op aangekeken door een aantal.
Maakt niet uit hoor. Dat geld krijgen ze iedere week cadeau.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:35 schreef Kefke04 het volgende:
Dit spel wordt een flop, geen eten deze week, de helft ligt not te slapen en het begint in 20 minuten
Ja Nick Michel en Ferrel liggen te slapen, wees blij zit hier al 5 minuten op een slapende Ferrel te kijken.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh echt??? ik moet het tot 12 uur zonder beelden doen , storing kpn hiero, dus heb enkel de chat hier op mn foon
Ik denk dat Zoey wel volhoudt,quote:Op maandag 8 februari 2021 09:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop wel dat het een langere opdracht is en niet weer 1 van 30 minuten.
Ik wil nu Zoey wel eens zien in de kou. Hoe ze dat volhoudt.
De Febo kennende, zullen wij enkel beelden van de woonkamer of slaapkamers te zien krijgen tijdens de opdracht.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh echt??? ik moet het tot 12 uur zonder beelden doen , storing kpn hiero, dus heb enkel de chat hier op mn foon
het tennis in de tuin werd ook uitgezondenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
De Febo kennende, zullen wij enkel beelden van de woonkamer of slaapkamers te zien krijgen tijdens de opdracht.
Ijsballen ookquote:Op maandag 8 februari 2021 09:50 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
het tennis in de tuin werd ook uitgezonden
2 in 1 klapquote:Op maandag 8 februari 2021 09:55 schreef engine het volgende:
Als jill donderdag naar huis gestemd zou worden.. Zou Matt dan ook meegaan?
Jill kan niet op gestemd worden deze keer.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:55 schreef engine het volgende:
Zou mooi zijn tochquote:
Haha zie het ook nog voor me hij plakt egt aan haarquote:Op maandag 8 februari 2021 09:55 schreef engine het volgende:
Oh dat is waar ookquote:Op maandag 8 februari 2021 09:57 schreef Koos1958 het volgende:
Jil
[..]
Jill kan niet op gestemd worden deze keer.
Hi engiequote:Op maandag 8 februari 2021 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
Zou mooi zijn toch
Goedemorgen puzzie
Zijn een vies spelletje aan het spelen en dan klagen ze over de Nederlandersquote:Op maandag 8 februari 2021 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
Die belgen blijven maar overleggen. Liese vraagt op een belg en de andere lachen. Dus denk toch thomas
Dit zie ik zo wel gebeuren ja!quote:Op maandag 8 februari 2021 10:04 schreef Kefke04 het volgende:
Thomas en Ferrel zijn de pineut.
en dan gaat ferrel naar huis![]()
![]()
I hope soquote:Op maandag 8 februari 2021 09:57 schreef puzziepie het volgende:
Er wordt vast veel op Jerrel gestemd
En Thomas psychisch geraakt dan. Gaat het spel dan nog gewiekster spelen denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:04 schreef Kefke04 het volgende:
![]()
Logisch toch. Waarom zou je je vrienden wegstemmen als er 3 irritante eikels rondlopen.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het er over dat ze op Ferrel stemmen en liever kiezen voor mensen die daar al langer zitten.
Dit is toch totaal iets anders hé.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zitten echt te overleggen zonder namen te noemen met elkaar. Ze zijn net zo erg als die nederlandse meiden waren
Er kan ook een andere op komen want jill en aanhang stemmen anders dan de belgenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:04 schreef Kefke04 het volgende:
![]()
omdat het niet in de hottub is ??quote:Op maandag 8 februari 2021 10:07 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Dit is toch totaal iets anders hé.
Ben benieuwd hoe de newbies stemmen.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er kan ook een andere op komen want jill en aanhang stemmen anders dan de belgen
Eenmaal de Belgen Zoey's tactiek doorzien, vliegt ze er uit. Maar ze zien het volgens mij nog niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb je een betere samenvatting? Pas ik het streamverslag aan
Dit is precies hetzelfde. En ze doen zich beter voorkomen maar roddelen net zo hard en dat al dagen achter elkaar. Gister in bed ook de hele tijd roddelen. De enige die nog een beetje op de vlakte blijft is liese.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:07 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Dit is toch totaal iets anders hé.
Dus Michel heeft dan 1 stem. meer zullen er niet bij komen voor hem denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de newbies stemmen.
Ferrel zeker weten op Michel. Dat is al zijn target vanaf de eerste minuut.
Zoey is de aanvoerster in het stokenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is precies hetzelfde. En ze doen zich beter voorkomen maar roddelen net zo hard en dat al dagen achter elkaar. Gister in bed ook de hele tijd roddelen. De enige die nog een beetje op de vlakte blijft is liese.
Goed veel uien erin.. zitten ze allemaal de halve nacht op de wcquote:Op maandag 8 februari 2021 10:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Eten vanavond is Chili Con Carne met bonen.
Heb je de weken voor het vertrek van Daan en co wel gekeken?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is precies hetzelfde. En ze doen zich beter voorkomen maar roddelen net zo hard en dat al dagen achter elkaar. Gister in bed ook de hele tijd roddelen. De enige die nog een beetje op de vlakte blijft is liese.
Ik heb ik weet niet wat gedaan in dat 1,5 uur en wat doen ze daar.. hangen..quote:
Er zaten 6 zakken kroepoek bij de boodschappen. Die hebben Michel en Nick in een la gelegd, omdat ze daar iets van willen bewaren voor bij het eten ipv de snackla.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er kan ook een andere op komen want jill en
[..]
zoey is al dagen bezig hoor elke dag maar weer , haar favo plek is de voorraadkamer waar ze haar kleine en grote wasjes doet (kleine wasjes,grote wasjes, doe ze in je wasmachien, laat maar lekker draaien )(kan ik ondertussen complotten bespreken)quote:
Lijkt op een rijtuig/ koetsquote:Op maandag 8 februari 2021 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
2 seconden een blik op buiten
Zoey is een alleenstaand geval met een te korte termijn visie.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
zoey is al dagen bezig hoor elke dag maar weer , haar favo plek is de voorraadkamer waar ze haar kleine en grote wasjes doet (kleine wasjes,grote wasjes, doe ze in je wasmachien, laat maar lekker draaien )(kan ik ondertussen complotten bespreken)
Vind dat wel een beetje flauw.. dat ze hier constant zo chagrijnig bij moet doen ..quote:Op maandag 8 februari 2021 10:19 schreef Tourniquet het volgende:
Zit nog even de polonaise van vanmorgen te kijken. Die kop van Zoey...![]()
slecht voor dr instamagoquote:Op maandag 8 februari 2021 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dat wel een beetje flauw.. dat ze hier constant zo chagrijnig bij moet doen ..
Tis 1 weekje .. gaan ze echt niet dood aan
quote:Op maandag 8 februari 2021 10:21 schreef greysbones het volgende:
Bb wil ook graag groepjes.. met 2 slaapkamers krijg je dat nu al heel snel
Dat gechagerijn is slecht voor haar insta imago.. laten zien dat je het gewoon even doet is veel beter voor haar imago..quote:
Grappig. Nick is juist enorm gestegen bij mij de afgelopen wekenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:20 schreef Yolk het volgende:
Thomas, Zoey, Jill en de nieuwelingen op Nick en Michel. Dat zoi hilarisch zijn (zal wel weer niet). Even een toontje lager zingen, die Nick.
Gewoon met z’n allen op een slaapkamer.. iedereen last van dat gesnurkquote:
Het enige wat hij nog zou moeten doen, is iemand direct aanspreken, en het niet eerst met de hele goegemeente bespreken.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Grappig. Nick is juist enorm gestegen bij mij de afgelopen weken
Koken met Nick, brengt wat humor in huis, gewoon neutraal binnen het huis en steekt ook niet echt met z'n kop boven het maaiveld uit
Nick is zo slim om anderen erboven uit te laten steken.. dat is wel een verschil..quote:Op maandag 8 februari 2021 10:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Koken met Nick, brengt wat humor in huis, gewoon neutraal binnen het huis en steekt ook niet echt met z'n kop boven het maaiveld uit
Op basis van wat ik hier las, en het filmpje wat ik zag;quote:Op maandag 8 februari 2021 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zullen denk buiten moeten blijven voor 6uur ofzo en wie naar binnenkort gaat - 1 bedrag uit de potquote:
Dat zou nu eens een goede opdracht zijn.. lekker koukleumenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:25 schreef Toweler het volgende:
[..]
Zullen denk buiten moeten blijven voor 6uur ofzo en wie naar binnenkort gaat - 1 bedrag uit de pot
Grmblquote:Op maandag 8 februari 2021 10:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er zaten 6 zakken kroepoek bij de boodschappen. Die hebben Michel en Nick in een la gelegd, omdat ze daar iets van willen bewaren voor bij het eten ipv de snackla.
Zoey heeft daar een heel verhaal gemaakt dat Nick ze verstopt zou hebben. Ze vindt dat het eten van iedereen is en dat iedereen het mag pakken wanneer ze willen blablabla.
Gisteravond op bed sprak Julie ze er op aan. Het was dus uit zijn verband gerukt. Ze konden er gewoon van eten, als er maar iets overblijft voor bij het eten.
Koek en zopie!quote:
Wat een lulkoek van Zoey. Die zit de hele dag te snackenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:24 schreef D. het volgende:
[..]
Op basis van wat ik hier las, en het filmpje wat ik zag;
Ze hebben 6 zakken kroepoek gehad. Nick en Michel bedachten dat als ze dat voor het eten wilden bewaren ze het beter niet in de snackla konden leggen. Zoey had gezien dat er kroepoek bij de boodschappen zat, maar vond het niet in de snackla, dus vond ze dat het ‘verstopt’ was
Toen ze de kroepoek vond heeft ze besloten dat Nick en Michel het niet hadden mogen ‘reserveren’ voor het avondeten, en heeft ze 2 zakken gepakt om te snacken.
Dat is absoluut een feitquote:Op maandag 8 februari 2021 10:27 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wat een lulkoek van Zoey. Die zit de hele dag te snacken
Door elkaar in één pot? Gatver!quote:
Dus jij wil Jill met haar Hobbits liever in de finale dan Michel? Daar moet je toch niet aan denken. Bij de Belgen is het moeilijker. Daar zijn sterkere kandidaten.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:20 schreef Yolk het volgende:
Thomas, Zoey, Jill en de nieuwelingen op Nick en Michel. Dat zoi hilarisch zijn (zal wel weer niet). Even een toontje lager zingen, die Nick.
Volgens mij heeft ze zelf ook last van haar harem.. gisteren was ze ook niet zo vrolijkquote:Op maandag 8 februari 2021 10:29 schreef puzziepie het volgende:
Jill is echt veranderd ...jammer
Niet leuk meer
Erg meisjesachtig en iets teveel aandacht vragen, wat ze nu ook krijgt in die kinderslaapkamer.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:29 schreef puzziepie het volgende:
Jill is echt veranderd ...jammer
Niet leuk meer
Ik zie haar voornamelijk uitdagenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze zelf ook last van haar harem.. gisteren was ze ook niet zo vrolijk
Maar deze ochtend zat ze alweer te grappen met haar 3 volgelingen.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze zelf ook last van haar harem.. gisteren was ze ook niet zo vrolijk
Laat zich veel te snel beïnvloeden door anderenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erg meisjesachtig en iets teveel aandacht vragen, wat ze nu ook krijgt in die kinderslaapkamer.
Eensquote:Op maandag 8 februari 2021 10:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erg meisjesachtig en iets teveel aandacht vragen, wat ze nu ook krijgt in die kinderslaapkamer.
Inderdaad, ze begint zelf steeds met die boys te klooien en die lopen er als makke hondjes achteraan.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie haar voornamelijk uitdagen
Ja dat idd .quote:Op maandag 8 februari 2021 10:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Inderdaad, ze begint zelf steeds met die boys te klooien en die lopen er als makke hondjes achteraan.
Heeft ze wederom verkeerd gekozen.. ze had gewoon bij de andere kamer moeten blijven..quote:Op maandag 8 februari 2021 10:31 schreef Sangha het volgende:
[..]
Maar deze ochtend zat ze alweer te grappen met haar 3 volgelingen.
Jazeker maar ik denk dat ze die aandacht wel heel fijn vindt...quote:Op maandag 8 februari 2021 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft ze wederom verkeerd gekozen.. ze had gewoon bij de andere kamer moeten blijven..
yep hier ookquote:Op maandag 8 februari 2021 10:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Denk dat dit ... the story of her life is.. ze maakt vaak verkeerde keuzes omdat ze denkt dat mensen oprecht zijn..quote:Op maandag 8 februari 2021 10:33 schreef Sangha het volgende:
[..]
Jazeker maar ik denk dat ze die aandacht wel heel fijn vindt...
Kost haar, voorlopig, een finaleplaatsquote:Op maandag 8 februari 2021 10:33 schreef Sangha het volgende:
[..]
Jazeker maar ik denk dat ze die aandacht wel heel fijn vindt...
Op Facebook zijn ze anders die hard Jill fan...quote:
Dat vind ik wel een goedequote:Op maandag 8 februari 2021 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
De deur zal zo inderdaad wel dicht gaan, en zo lang mogelijk buiten blijven
"Don't eat yellow snow"quote:Op maandag 8 februari 2021 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goede![]()
Er is ook geen wc buiten trouwens
Dat lijkt, omdat dat de hardste schreeuwers zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op Facebook zijn ze anders die hard Jill fan...
Kom daar ook maar niet te vaak.. krijg ik ruzie.. omdat alles verdraait wordt daar.. en ze hebben altijd gelijkquote:Op maandag 8 februari 2021 10:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lijkt, omdat dat de hardste schreeuwers zijn
Da’s hier ook vaakquote:Op maandag 8 februari 2021 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kom daar ook maar niet te vaak.. krijg ik ruzie.. omdat alles verdraait wordt daar.. en ze hebben altijd gelijk
Ja leuk en aardig. Pat en Michel hebben op dat ding staan rossen....juist degene die geen oefening nodig hebben.quote:
Nee ik ook nietquote:Op maandag 8 februari 2021 10:43 schreef Tourniquet het volgende:
Deze stem heb ik nog niet eerder gehoord!
Hij ging heel stoer als eerste en denkt nu dat hij wel even kan bepalen hoe vaak iedereen moet.quote:
Jaquote:Op maandag 8 februari 2021 10:44 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hij ging heel stoer als eerste en denkt nu dat hij wel even kan bepalen hoe vaak iedereen moet.
In dit geval heeft ie wel gelijk .. hij kan het ook als een van de weinige en ook lang volhouden denk ikquote:Op maandag 8 februari 2021 10:44 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hij ging heel stoer als eerste en denkt nu dat hij wel even kan bepalen hoe vaak iedereen moet.
DE stem zonder vervorming? Of een ander? Ik denk een ander...quote:Op maandag 8 februari 2021 10:43 schreef Tourniquet het volgende:
Deze stem heb ik nog niet eerder gehoord!
Hij zei, verder zal BB jullie begeleiden in het spel ..quote:Op maandag 8 februari 2021 10:44 schreef Sangha het volgende:
[..]
DE stem zonder vervorming? Of een ander? Ik denk een ander...
Dit was stemleiding, niet BBquote:Op maandag 8 februari 2021 10:44 schreef Sangha het volgende:
[..]
DE stem zonder vervorming? Of een ander? Ik denk een ander...
Ik heb niets met die nieuwelingen, die halen de finale toch niet. Jill mag nog steeds van mij naar de finale (liefst met Thomas, maar ja...), dus ik hoop op een leuke wending. Ik hoop van harte dat de laatste zes niet bestaan uit Nick, Michel en K4. Dan boeit het me niet meer wie er wint. Dan juich ik maar voor Liesequote:Op maandag 8 februari 2021 10:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dus jij wil Jill met haar Hobbits liever in de finale dan Michel? Daar moet je toch niet aan denken. Bij de Belgen is het moeilijker. Daar zijn sterkere kandidaten.
Hij heeft gelijk, maar het gaat om de manier waarop, en dat hij het bepaalt voor anderen, not nice.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In dit geval heeft ie wel gelijk .. hij kan het ook als een van de weinige en ook lang volhouden denk ik
Dat hoorde ik niet!quote:Op maandag 8 februari 2021 10:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zei, verder zal BB jullie begeleiden in het spel ..
Ze accepteren het .. volgens mij verwacht de rest het ook van hem (in ieder geval de meesten)quote:Op maandag 8 februari 2021 10:45 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, maar het gaat om de manier waarop, en dat hij het bepaalt voor anderen, not nice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |