Nee het is stil in de nacht, en ik was er uit he, maar ik had ij voorgenomen niet voor 5uur hier tekomenquote:Op maandag 8 februari 2021 05:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was bijna alleen,geen hunters.
Niks mis mee,je hebt je slaap nodig .quote:Op maandag 8 februari 2021 05:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat was de 4te nacht dat ik niet om
half 4 was![]()
![]()
Daarom, Mario is met teveel dingen bezigquote:Op maandag 8 februari 2021 05:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niks mis mee,je hebt je slaap nodig .
Ja, dat is het spelquote:
Je bent er ook nooit.quote:
Dus,dan zak je in punten.quote:
Nee hoor, is gezellig als FF er isquote:
Ik wil ook experimenteren met seks.Maar hou me keurig in.Is dat tegenwoordig leeftijdsgebonden?quote:Op maandag 8 februari 2021 06:04 schreef Dotteke het volgende:
Ach hemel nu is het voor de jongeren weer belangrijk dat ze tussen de 16 en 20 kunnen experimenteren kunnen met seks en dat kan door corona nu niet
Denk het, maar je mag een seksmaatje hebben toch?quote:Op maandag 8 februari 2021 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil ook experimenteren met seks.Maar hou me keurig in.Is dat tegenwoordig leeftijdsgebonden?
Als je met vanavond om 12 uur zegt,ga ik even een dutje doen.quote:
Dan slaap ikquote:Op maandag 8 februari 2021 06:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je met vanavond om 12 uur zegt,ga ik even een dutje doen.
Ja maar,dat is niet experimenteren.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het, maar je mag een seksmaatje hebben toch?
je bedoelt je gaat nog tot middernacht?quote:Op maandag 8 februari 2021 06:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je met vanavond om 12 uur zegt,ga ik even een dutje doen.
Daar kan je toch mee experimenteren, je neemt gewoon iedereen dag eenquote:Op maandag 8 februari 2021 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar,dat is niet experimenteren.
Alsof die pubers dat aankunnen.In onze jeugd viel het al mee.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan je toch mee experimenteren, je neemt gewoon iedereen dag een![]()
Er zijn erzat die het bij een hebben gehouden en dan moet de jeugd van nu weer klagen![]()
Jaren en jaren geleden hadden mensen pas seks als ze getrouwd waren en die zijn ook oud geworden
Ik was 18 voor de eerste keer en gelijk zwangerquote:Op maandag 8 februari 2021 06:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alsof die pubers dat aankunnen.In onze jeugd viel het al mee.
Dat is iets op internet zeker?quote:
Ik was 16,en mijn dinnetje was 15.Na een halfjaar een gesprek met schoonmoeke dat de pil wel verstandig was.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was 18 voor de eerste keer en gelijk zwanger
Wel verstandig, ik was niet aan de pilquote:Op maandag 8 februari 2021 06:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was 16,en mijn dinnetje was 15.Na een halfjaar een gesprek met schoonmoeke dat de pil wel verstandig was.
Heeft nog een tijdje geduurd voor de eerste keer.
Dan valt er weinig te zingen.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel verstandig, ik was niet aan de pil
Ik lieg trouwens was niet de eerste keer
Maar die eerste keer was die knul al klaar voor hij een keer op en neer kon gaan
Nee, voor ik door had wat er gebeurde had hij de boks al weer aanquote:
DT is voorbij,Liese is wakker.quote:
Meen je niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, voor ik door had wat er gebeurde had hij de boks al weer aan![]()
Ik dacht is dit het nu
Ja echt, denk ook zijn eerste keer hahahaquote:
Dit is jouw kier Dot?quote:Op maandag 8 februari 2021 06:27 schreef Dotteke het volgende:
Ik was even aan het meten hoeveel kou er door de kieren komt, ik zit hier vlak voor en is koud bbbrrrr
[ afbeelding ]
Ja deze niet, die trok zijn boks aan en ging weg.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb het ook wel gehad ,maar ging dan voor de tweede ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |