Lekker ontbijtje.quote:
Goedemorgen.quote:
Je zei het laatst nog tegen MrsL.quote:
Nach DT war er 2 stunden niemand.quote:
Ja, ik zei het al, die komt niet en als die komt staat die zo weer in de top 3quote:Op maandag 8 februari 2021 05:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zei het laatst nog tegen MrsL.
Koffie dan maar?quote:Op maandag 8 februari 2021 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zei het al, die komt niet en als die komt staat die zo weer in de top 3
1,5 dann dottekequote:Op maandag 8 februari 2021 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nach DT war er 2 stunden niemand.
Ja lekkerquote:
Ik ben net 36 uur bezig met posten.quote:
Dat is een hele ruk zeg. Ben je niet helemaal stuk?quote:Op maandag 8 februari 2021 05:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben net 36 uur bezig met posten.
Over mijn slaap heen.Was wel leuk om te doen weer even.quote:Op maandag 8 februari 2021 05:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een hele ruk zeg. Ben je niet helemaal stuk?
Hoho genoeg voor jou vandaagquote:Op maandag 8 februari 2021 05:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over mijn slaap heen.Was wel leuk om te doen weer even.
Ik zei nog tegen je dat ik het wel ging proberen.quote:Op maandag 8 februari 2021 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoho genoeg voor jou vandaag![]()
Dat is dan weer minder.
Is alleen maar goed voor jou dat je een keer normaal slaapt.quote:Op maandag 8 februari 2021 05:51 schreef mario390 het volgende:
je had ook om half 4 slapen
gaan kunnen ,het was niemand
en ik weer geslapen ,de 4te
nacht![]()
![]()
Heb je goed gedaan, FF de DTSKingquote:Op maandag 8 februari 2021 05:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen je dat ik het wel ging proberen.
Ik was bijna alleen,geen hunters.quote:
nee dat was de 4te nacht dat ik niet omquote:Op maandag 8 februari 2021 05:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is alleen maar goed voor jou dat je een keer normaal slaapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |