Ik was 18 voor de eerste keer en gelijk zwangerquote:Op maandag 8 februari 2021 06:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alsof die pubers dat aankunnen.In onze jeugd viel het al mee.
Dat is iets op internet zeker?quote:
Ik was 16,en mijn dinnetje was 15.Na een halfjaar een gesprek met schoonmoeke dat de pil wel verstandig was.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was 18 voor de eerste keer en gelijk zwanger
Wel verstandig, ik was niet aan de pilquote:Op maandag 8 februari 2021 06:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was 16,en mijn dinnetje was 15.Na een halfjaar een gesprek met schoonmoeke dat de pil wel verstandig was.
Heeft nog een tijdje geduurd voor de eerste keer.
Dan valt er weinig te zingen.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel verstandig, ik was niet aan de pil
Ik lieg trouwens was niet de eerste keer
Maar die eerste keer was die knul al klaar voor hij een keer op en neer kon gaan
Nee, voor ik door had wat er gebeurde had hij de boks al weer aanquote:
DT is voorbij,Liese is wakker.quote:
Meen je niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, voor ik door had wat er gebeurde had hij de boks al weer aan![]()
Ik dacht is dit het nu
Ja echt, denk ook zijn eerste keer hahahaquote:
Dit is jouw kier Dot?quote:Op maandag 8 februari 2021 06:27 schreef Dotteke het volgende:
Ik was even aan het meten hoeveel kou er door de kieren komt, ik zit hier vlak voor en is koud bbbrrrr
[ afbeelding ]
Ja deze niet, die trok zijn boks aan en ging weg.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb het ook wel gehad ,maar ging dan voor de tweede ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |