abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2021 @ 13:15:41 #101
117098 Hathor
Effe niet
pi_198897104
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 11:08 schreef HansvanBemmel het volgende:

[..]

Hoe kun je nou als enorme NFL-speler klappen krijgen van een chubby gast in een winkel..?
Met alleen een grote bek win je geen gevecht, je zal ook nog rake klappen moeten kunnen uitdelen, en daar was die kleine heel wat beter in. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_198932148
Former National Football League player Phillip Adams fatally shot five people, including two children, in South Carolina.

https://www.nbcnews.com/n(...)himself-109875269545
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198932802
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 13:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Former National Football League player Phillip Adams fatally shot five people, including two children, in South Carolina.

https://www.nbcnews.com/n(...)himself-109875269545
Gaat lekker met al die gasten :D :D
Verder is het wel goed voor je brein hoor, al die klappen
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_198932868
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 14:12 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Gaat lekker met al die gasten :D :D
Verder is het wel goed voor je brein hoor, al die klappen
quote:
According to 2017 study on brains of deceased gridiron football players, 99% of tested brains of NFL players, 88% of Canadian Football League (CFL) players, 64% of semi-professional players, 91% of college football players, and 21% of high school football players had various stages of CTE.
Blijf dit inderdaad bizarre cijfers vinden. Natuurlijk wordt niet iedereen met CTE een koelbloedige moordenaar, maar CTE geeft ook kans op woedeaanvallen, depressies, zelfmoordneigingen. Alleen daar lijkt de NFL niets om te geven (alleen voor de bühne).
pi_198932890
99% ook echt :o

Dan zijn die concussion protocollen ook maar een lachertje.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_199082425
Nu de 49ers naar 3 zijn gegaan, vind ik het toeleven naar draft day 1 al wel echt lang duren. Man, man picken we Jones, Fields of Lance.

Jones: past absoluut binnen het plaatje van Shanahan voor een QB, maar voor mij absoluut de laatste keuze. Onvoorstelbaar overbetaald denk ik ook, want Jones zou je geen 2 first rounders voor moeten willen betalen. Hopelijk slaan ze hem over, maar toch ben ik er bang voor dat ze hem picken.

Fields: op dit moment de beste QB denk ik die je op 3 kan picken. Heeft al veel laten zien op een hoog niveau, kan 'gewoon' net zo goed zijn als Lawrence die de absolute nummer 1 pick heeft. Zeer tevreden als Fields het zal zijn op 3.

Lance: Poeh, bij Lance denk ik echt dat die een nog hoger plafond heeft dan Fields/Lawrence, maar heeft ook nog een behoorlijke ontwikkeltijd nodig. Waar je bij Fields eigenlijk direct kan kiezen voor een nieuwe starting QB, zal bij keuze Lance, Jimmy nog wel een jaar starten. Lance past meer in het Shanahan plaatje dan Fields. Ook met Lance zal ik blij zijn, waarbij het hopen is dat zijn potentie eruit gaat komen.

M.a.w. huilen bij With the 3th pick the 49ers select Mac Jones, blij met 1 van de andere 2 overgebleven kandidaten.

Op welke picks hopen jullie bij jullie teams?
pi_199183844
1. Jags: Lawrence
2. Jets: Wilson
3. 49ers: Jones (huil)
4. Falcons: Pitts
5. Bengals: Sewell
6. Dolphins: Chase
7. New England: Fields
8. Panthers: Slater
9. Broncos: Lance
10. Cowboys: Horn
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:38:43 #108
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199185058
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:34 schreef RudyL het volgende:
Op welke picks hopen jullie bij jullie teams?
Moet je wel picks* hebben

* Seahawks hebben er 3 dit jaar, normaal volg ik het wel maar heb er nu niet echt veel oog voor. Het zou wel handig zijn als ze Adams extended anders ben je hem en je 1st ronde volgend jaar kwijt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_199185919
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:38 schreef PirE het volgende:

[..]

Moet je wel picks* hebben

* Seahawks hebben er 3 dit jaar, normaal volg ik het wel maar heb er nu niet echt veel oog voor. Het zou wel handig zijn als ze Adams extended anders ben je hem en je 1st ronde volgend jaar kwijt.
Haha ja die hebben er wel extreem weinig dit jaar. Zijn er nog geruchten dat ze wat erbij kunnen krijgen of blijft het bij deze 3 hoogstwaarschijnlijk.

Snap dat het dan een stuk minder interessant is. Mijn interesse is vooral gewekt door de QB keuze die we kunnen maken, maar ben ook wel benieuwd naar de trades op de avond zelf. Wie gaat er met QB 4 en 5 aan de haal. Kiezen de Bengals verstandig in protectie of voor de beste WR/TE mocht Falcons toch QB gaan.

Als de laatste van de vijf QB's weg is, is het denk ik bedtijd ;)
  dinsdag 27 april 2021 @ 22:32:34 #110
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199186163
Normaal traden ze wel down voor meer picks maar dat is dag 3/4 werk en die gasten ken ik helemaal niet. Paar jaar terug wel maar toen ik keek ik makkelijk 7 of 8 college games per week (dat haal ik nu per jaar).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_199212670
Breek:

twitter

En dat een aantal uur voor de NFL draft.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_199213822
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:42 schreef Arnhemunited het volgende:
Breek:

[ twitter ]

Ja poeh dat is een verhaal. Is Love er klaar voor, wie wil Rodgers, nice twist (en in Rodgers oogpunt terecht)
pi_199214273
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:42 schreef Arnhemunited het volgende:
Breek:

[ twitter ]

En iedereen maar denken dat de 49ers up hadden getrade voor een QB in de draft ;) kan leuk worden als Rodgers vanavond ook in de mix gaat :)
pi_199214987
Nog 25 minuten te gaan voor de start, dit seizoen is het weer een live coverrage ditmaal in Cleveland, niet veel spelers zijn gekomen, Trevor Lawrence zit thuis.
pi_199215007
Geruchten dat Rodgers naar de Broncos getrade gaat worden vanavond worden hardnekkig :P
Een divisie met Rodgers, Mahomes en Herbert en de Raiders die met Carr opgescheept zitten ;)
pi_199215052
De Draftlist voor 2021:

1. Jaguars - Trevor Lawrence, QB
2. Jets - Zach Wilson, QB
3. 49ers - Trey Lance, QB
4. Falcons - Kyle Pitts, TE
5. Bengals - Jamarr Chase, WR
6. Dolphins - Jaylen Waddle, WR
7. Lions - Penei Sewell, OL
8. Panthers- Jaycee Horn, CB
9. Broncos - Patrick Surtain. CB
10. Eagles - Devonta Smith, WR (trade met de Cowboys)

[ Bericht 12% gewijzigd door Breidniet op 30-04-2021 03:37:40 ]
pi_199215135
En Mac Jones gaat naar New England.
Ik geloof het nu wel. Kijk morgen de rest wel terug.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_199216122
Wel weer een mooi staaltje dealen van Vikings GM Spielman. Van 14 naar 23 wat je twee extra third round picks oplevert en dan alsnog de OT picken die je nodig hebt.

Wel medelijden met Fields dat hij naar de Bears moet. Een rebuild daar zit er toch hard aan te komen volgens mij.
Demain, on roule
pi_199217557
Ik ben echt zeer content met Trey Lance. Dat bied zoveel mogelijkheden, heerlijk, uiteraard is het een KWW speler, maar dat zou het bij iedere QB zijn. Denk voor Lance en voor 49ers een uitstekende keuze.
pi_199221351
Blijkt toch dat veel teams niet op Fields of Jones zaten te wachten, anders waren er wel teams die naar 6,7,8 of 9 hadden getrade, Bears namen Fields op 11, betere deal voor ze dan die idiote uptrade voor Trubisky :P
Jones in de handen gevallen van de Patriots op 15, geen trade nodig gehad, mooie steal voor de Pats.

Verder vond ik het opvallend dat Caleb Farley buiten de top 20 viel, blessures gehad en iets teveel praatjes blijkbaar, hij doet niet onder voor Jaycee Horn en Patrick Surtain die op 8en 9 al gedraft werden.

En al die passrushers die pas op 18,21, 28, 30 en 31 gingen, vooral Rousseau op 30 is hard gevallen.

Dolphins pakken een top WR met Waddle en de beste passrusher op 18 met Jaelan Phillips, prima start van de draft ^O^
pi_199221604
Misschien een beetje een stomme vraag. Maar heb je als speler ook nog wat te kiezen bij zo'n draft? Dat als je uit zonnig Florida komt en opeens door de Vikings wordt gedraft dat je denkt "pfff geen zin in het koude Minnesota" of is het dan gewoon dikke pech?
pi_199221741
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 17:56 schreef tjoptjop het volgende:
Misschien een beetje een stomme vraag. Maar heb je als speler ook nog wat te kiezen bij zo'n draft? Dat als je uit zonnig Florida komt en opeens door de Vikings wordt gedraft dat je denkt "pfff geen zin in het koude Minnesota" of is het dan gewoon dikke pech?
Dan heb je pech. Nba speler Zach Lavine zei na gedraft te worden door Minnesota per ongeluk in de camera ‘fuck me’.
pi_199221782
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Dan heb je pech. Nba speler Zach Lavine zei na gedraft te worden door Minnesota per ongeluk in de camera ‘fuck me’.
Haha kan me voorstellen :D

Maar thnx, wel apart dan want je hebt als rookie dan ook geen enkele onderhandelingspositie
pi_199221939
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:10 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Haha kan me voorstellen :D

Maar thnx, wel apart dan want je hebt als rookie dan ook geen enkele onderhandelingspositie
Als je je keer op keer openlijk negatief uitlaat (wat niemand leuk vindt) dan zal een team je waarschijnlijk niet draften. Want aan een ongemotiveerde speler in je team heeft niemand wat.

Maar klopt wat je zegt, niet echt een onderhandelingspositie. Een speler kan natuurlijk wel gecut worden of geruild worden met een andere speler/picks.
pi_199222496
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Als je je keer op keer openlijk negatief uitlaat (wat niemand leuk vindt) dan zal een team je waarschijnlijk niet draften. Want aan een ongemotiveerde speler in je team heeft niemand wat.

Maar klopt wat je zegt, niet echt een onderhandelingspositie. Een speler kan natuurlijk wel gecut worden of geruild worden met een andere speler/picks.
Zou wel zuur zijn als je wordt gedraft door de rivaal van je favo team :X

Maar als je echt specifiek ergens wilt spelen moet je dus eigenlijk gewoon je rookie contract uitdienen, zorgen dat je doorbreekt en dan proberen een trade oid af te dwingen? Er van uitgaande dat het andere team je wilt hebben natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')