abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 april 2021 @ 13:15:41 #101
117098 Hathor
Effe niet
pi_198897104
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 11:08 schreef HansvanBemmel het volgende:

[..]

Hoe kun je nou als enorme NFL-speler klappen krijgen van een chubby gast in een winkel..?
Met alleen een grote bek win je geen gevecht, je zal ook nog rake klappen moeten kunnen uitdelen, en daar was die kleine heel wat beter in. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_198932148
Former National Football League player Phillip Adams fatally shot five people, including two children, in South Carolina.

https://www.nbcnews.com/n(...)himself-109875269545
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198932802
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 13:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Former National Football League player Phillip Adams fatally shot five people, including two children, in South Carolina.

https://www.nbcnews.com/n(...)himself-109875269545
Gaat lekker met al die gasten :D :D
Verder is het wel goed voor je brein hoor, al die klappen
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_198932868
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 14:12 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Gaat lekker met al die gasten :D :D
Verder is het wel goed voor je brein hoor, al die klappen
quote:
According to 2017 study on brains of deceased gridiron football players, 99% of tested brains of NFL players, 88% of Canadian Football League (CFL) players, 64% of semi-professional players, 91% of college football players, and 21% of high school football players had various stages of CTE.
Blijf dit inderdaad bizarre cijfers vinden. Natuurlijk wordt niet iedereen met CTE een koelbloedige moordenaar, maar CTE geeft ook kans op woedeaanvallen, depressies, zelfmoordneigingen. Alleen daar lijkt de NFL niets om te geven (alleen voor de bühne).
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198932890
99% ook echt :o

Dan zijn die concussion protocollen ook maar een lachertje.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_199082425
Nu de 49ers naar 3 zijn gegaan, vind ik het toeleven naar draft day 1 al wel echt lang duren. Man, man picken we Jones, Fields of Lance.

Jones: past absoluut binnen het plaatje van Shanahan voor een QB, maar voor mij absoluut de laatste keuze. Onvoorstelbaar overbetaald denk ik ook, want Jones zou je geen 2 first rounders voor moeten willen betalen. Hopelijk slaan ze hem over, maar toch ben ik er bang voor dat ze hem picken.

Fields: op dit moment de beste QB denk ik die je op 3 kan picken. Heeft al veel laten zien op een hoog niveau, kan 'gewoon' net zo goed zijn als Lawrence die de absolute nummer 1 pick heeft. Zeer tevreden als Fields het zal zijn op 3.

Lance: Poeh, bij Lance denk ik echt dat die een nog hoger plafond heeft dan Fields/Lawrence, maar heeft ook nog een behoorlijke ontwikkeltijd nodig. Waar je bij Fields eigenlijk direct kan kiezen voor een nieuwe starting QB, zal bij keuze Lance, Jimmy nog wel een jaar starten. Lance past meer in het Shanahan plaatje dan Fields. Ook met Lance zal ik blij zijn, waarbij het hopen is dat zijn potentie eruit gaat komen.

M.a.w. huilen bij With the 3th pick the 49ers select Mac Jones, blij met 1 van de andere 2 overgebleven kandidaten.

Op welke picks hopen jullie bij jullie teams?
pi_199183844
1. Jags: Lawrence
2. Jets: Wilson
3. 49ers: Jones (huil)
4. Falcons: Pitts
5. Bengals: Sewell
6. Dolphins: Chase
7. New England: Fields
8. Panthers: Slater
9. Broncos: Lance
10. Cowboys: Horn
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:38:43 #108
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199185058
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:34 schreef RudyL het volgende:
Op welke picks hopen jullie bij jullie teams?
Moet je wel picks* hebben

* Seahawks hebben er 3 dit jaar, normaal volg ik het wel maar heb er nu niet echt veel oog voor. Het zou wel handig zijn als ze Adams extended anders ben je hem en je 1st ronde volgend jaar kwijt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_199185919
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:38 schreef PirE het volgende:

[..]

Moet je wel picks* hebben

* Seahawks hebben er 3 dit jaar, normaal volg ik het wel maar heb er nu niet echt veel oog voor. Het zou wel handig zijn als ze Adams extended anders ben je hem en je 1st ronde volgend jaar kwijt.
Haha ja die hebben er wel extreem weinig dit jaar. Zijn er nog geruchten dat ze wat erbij kunnen krijgen of blijft het bij deze 3 hoogstwaarschijnlijk.

Snap dat het dan een stuk minder interessant is. Mijn interesse is vooral gewekt door de QB keuze die we kunnen maken, maar ben ook wel benieuwd naar de trades op de avond zelf. Wie gaat er met QB 4 en 5 aan de haal. Kiezen de Bengals verstandig in protectie of voor de beste WR/TE mocht Falcons toch QB gaan.

Als de laatste van de vijf QB's weg is, is het denk ik bedtijd ;)
  dinsdag 27 april 2021 @ 22:32:34 #110
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199186163
Normaal traden ze wel down voor meer picks maar dat is dag 3/4 werk en die gasten ken ik helemaal niet. Paar jaar terug wel maar toen ik keek ik makkelijk 7 of 8 college games per week (dat haal ik nu per jaar).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_199212670
Breek:

twitter


En dat een aantal uur voor de NFL draft.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_199213822
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:42 schreef Arnhemunited het volgende:
Breek:

[ twitter ]

En dat een aantal uur voor de NFL draft.
Ja poeh dat is een verhaal. Is Love er klaar voor, wie wil Rodgers, nice twist (en in Rodgers oogpunt terecht)
pi_199214273
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:42 schreef Arnhemunited het volgende:
Breek:

[ twitter ]

En dat een aantal uur voor de NFL draft.
En iedereen maar denken dat de 49ers up hadden getrade voor een QB in de draft ;) kan leuk worden als Rodgers vanavond ook in de mix gaat :)
pi_199214987
Nog 25 minuten te gaan voor de start, dit seizoen is het weer een live coverrage ditmaal in Cleveland, niet veel spelers zijn gekomen, Trevor Lawrence zit thuis.
pi_199215007
Geruchten dat Rodgers naar de Broncos getrade gaat worden vanavond worden hardnekkig :P
Een divisie met Rodgers, Mahomes en Herbert en de Raiders die met Carr opgescheept zitten ;)
pi_199215052
De Draftlist voor 2021:

1. Jaguars - Trevor Lawrence, QB
2. Jets - Zach Wilson, QB
3. 49ers - Trey Lance, QB
4. Falcons - Kyle Pitts, TE
5. Bengals - Jamarr Chase, WR
6. Dolphins - Jaylen Waddle, WR
7. Lions - Penei Sewell, OL
8. Panthers- Jaycee Horn, CB
9. Broncos - Patrick Surtain. CB
10. Eagles - Devonta Smith, WR (trade met de Cowboys)

[ Bericht 12% gewijzigd door Breidniet op 30-04-2021 03:37:40 ]
pi_199215135
En Mac Jones gaat naar New England.
Ik geloof het nu wel. Kijk morgen de rest wel terug.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_199216122
Wel weer een mooi staaltje dealen van Vikings GM Spielman. Van 14 naar 23 wat je twee extra third round picks oplevert en dan alsnog de OT picken die je nodig hebt.

Wel medelijden met Fields dat hij naar de Bears moet. Een rebuild daar zit er toch hard aan te komen volgens mij.
Demain, on roule
pi_199217557
Ik ben echt zeer content met Trey Lance. Dat bied zoveel mogelijkheden, heerlijk, uiteraard is het een KWW speler, maar dat zou het bij iedere QB zijn. Denk voor Lance en voor 49ers een uitstekende keuze.
pi_199221351
Blijkt toch dat veel teams niet op Fields of Jones zaten te wachten, anders waren er wel teams die naar 6,7,8 of 9 hadden getrade, Bears namen Fields op 11, betere deal voor ze dan die idiote uptrade voor Trubisky :P
Jones in de handen gevallen van de Patriots op 15, geen trade nodig gehad, mooie steal voor de Pats.

Verder vond ik het opvallend dat Caleb Farley buiten de top 20 viel, blessures gehad en iets teveel praatjes blijkbaar, hij doet niet onder voor Jaycee Horn en Patrick Surtain die op 8en 9 al gedraft werden.

En al die passrushers die pas op 18,21, 28, 30 en 31 gingen, vooral Rousseau op 30 is hard gevallen.

Dolphins pakken een top WR met Waddle en de beste passrusher op 18 met Jaelan Phillips, prima start van de draft ^O^
pi_199221604
Misschien een beetje een stomme vraag. Maar heb je als speler ook nog wat te kiezen bij zo'n draft? Dat als je uit zonnig Florida komt en opeens door de Vikings wordt gedraft dat je denkt "pfff geen zin in het koude Minnesota" of is het dan gewoon dikke pech?
pi_199221741
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 17:56 schreef tjoptjop het volgende:
Misschien een beetje een stomme vraag. Maar heb je als speler ook nog wat te kiezen bij zo'n draft? Dat als je uit zonnig Florida komt en opeens door de Vikings wordt gedraft dat je denkt "pfff geen zin in het koude Minnesota" of is het dan gewoon dikke pech?
Dan heb je pech. Nba speler Zach Lavine zei na gedraft te worden door Minnesota per ongeluk in de camera ‘fuck me’.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199221782
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Dan heb je pech. Nba speler Zach Lavine zei na gedraft te worden door Minnesota per ongeluk in de camera ‘fuck me’.
Haha kan me voorstellen :D

Maar thnx, wel apart dan want je hebt als rookie dan ook geen enkele onderhandelingspositie
pi_199221939
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:10 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Haha kan me voorstellen :D

Maar thnx, wel apart dan want je hebt als rookie dan ook geen enkele onderhandelingspositie
Als je je keer op keer openlijk negatief uitlaat (wat niemand leuk vindt) dan zal een team je waarschijnlijk niet draften. Want aan een ongemotiveerde speler in je team heeft niemand wat.

Maar klopt wat je zegt, niet echt een onderhandelingspositie. Een speler kan natuurlijk wel gecut worden of geruild worden met een andere speler/picks.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199222496
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Als je je keer op keer openlijk negatief uitlaat (wat niemand leuk vindt) dan zal een team je waarschijnlijk niet draften. Want aan een ongemotiveerde speler in je team heeft niemand wat.

Maar klopt wat je zegt, niet echt een onderhandelingspositie. Een speler kan natuurlijk wel gecut worden of geruild worden met een andere speler/picks.
Zou wel zuur zijn als je wordt gedraft door de rivaal van je favo team :X

Maar als je echt specifiek ergens wilt spelen moet je dus eigenlijk gewoon je rookie contract uitdienen, zorgen dat je doorbreekt en dan proberen een trade oid af te dwingen? Er van uitgaande dat het andere team je wilt hebben natuurlijk.
pi_199222527
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 19:07 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Zou wel zuur zijn als je wordt gedraft door de rivaal van je favo team :X

Maar als je echt specifiek ergens wilt spelen moet je dus eigenlijk gewoon je rookie contract uitdienen, zorgen dat je doorbreekt en dan proberen een trade oid af te dwingen? Er van uitgaande dat het andere team je wilt hebben natuurlijk.
Je kunt ook gedraft worden en dan al direct voor een trade vragen. Dat deed Elway in 83 bijvoorbeeld.

Er is heus wel wat mogelijk, maar in andere sporten ben je inderdaad vrijer.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199223329
Eli Manning werd destijds gedraft door de Chargers, maar gaf vervolgens aan dat hij daar niet wilde spelen. Is toen nog dezelfde avond alsnog naar de Giants getrade.
pi_199223746
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:10 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Haha kan me voorstellen :D

Maar thnx, wel apart dan want je hebt als rookie dan ook geen enkele onderhandelingspositie
Ze kiezen er zelf voor om zich in te schrijven voor de draft, alle salarissen van de eerste ronde zijn volledig gegarandeerd, de latere ronde alleen gedeeltes.
Plus dat er zelden spelers in de draft zitten die zo goed zijn dat ze van te voren teams kunnen uitsluiten, je kunt wel naar een bepaald team willen maar als die pas laat kan kiezen ipv een team dat in de top 10 een pick heeft kost je dat als speler heel veel geld ;)
  vrijdag 30 april 2021 @ 22:29:05 #129
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_199225501
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 19:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Je kunt ook gedraft worden en dan al direct voor een trade vragen. Dat deed Elway in 83 bijvoorbeeld.

Er is heus wel wat mogelijk, maar in andere sporten ben je inderdaad vrijer.
Er is nog een mooier voorbeeld: In de jaren '80 werd Jim Kelly gedraft door de Buffalo Bills, terwijl hij aangaf niet voor teams te willen spelen in het noordoosten(dus ook Buffalo) waar hij het te koud vond. Direct na de draft werd hij geïnterviewd waarin hij aangaf iets in de trend van: Buffalo, great team, great city and a dream comes trough en meer van dat soort open deuren onzin. Dus eigenlijk zeer ontevreden dwong hij een trade af naar een USFL team dat in de zomer speelde(Houston geloof ik). Een jaar later werd die USFL opgeheven(dank u Donald Trump) en keerde terug naar Buffalo, waar hij 4 Super Bowls achter mekaar haalde(en niet 1 x won).
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 mei 2021 @ 01:42:15 #130
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199227804
Pff weet niet wat ik van Panthers draft moet vinden. Op zich echt een prima speler, blij mee, maar weet niet of het slim was om Fields te laten gaan. Ik heb weinig vertrouwen in Sam.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 mei 2021 @ 01:46:58 #131
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199227817
Oh, en dan ook nog je 2nd round pick traden en Jenkins aan de Bears geven. Hadden ook een tackle nodig, bullshit dit zeg. Waar zijn ze mee bezig ..... Hopen dat Moehrig nog te pakken is met drop van 13 plaatsen.

Edit: Na trade ene na andere tackle en nu ook Moehrig weg. Vage move dit van de Panthers. Hebben juist tackle nodig....

[ Bericht 16% gewijzigd door Evenstar op 01-05-2021 02:02:07 ]
pi_199228682
Joe Staley is wat gewicht verloren :o

Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199228685
Foutje
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199228687
Foutje
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199234547
Ben tot noch toe ook wel tevreden met de 49ers picks. Uiteraard wist ik vooraf niets van pick 2,3 & 4, maar nu ik wat gelezen heb, lijkt het wel wat. Over de corner nog de meeste twijfels en ook of de Guard het op Nfl niveau zo kan verdedigen. De RB lijkt me een steal, daar al blij mee.

Nu hoop ik op een of andere wijze dat we WR Shi Smith kunnen draften. Zie dat ook de eerstvolgende positie waarna we zoeken. Benieuwd wat het gaat worden
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 mei 2021 @ 17:42:20 #136
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199234563
Nu ik even terugkijk ben ik op zich wel tevreden. Prima spelers gepakt.

Als Terrace Marshall echt weer 100% gezond is is het echt een "steal" geweest. Beetje stijl van DJ Moore en heeft natuurlijk gewerkt met Joe Brady (offensive coach) bij LSU.

Tremble heb ik nooit een bal zien vangen volgens mij. Is wel echt een hele lekkere blocker, misschien willen ze hem wel converten :D

Christiansen ken ik niet echt om eerlijk te zijn.

Met alle trades hebben ze nu eigenlijk Sam Darnold gratis gekregen, want de picks die ze kwijt waren geraakt voor die trade zijn nu zo goed als "terug". Goed gedaan. Nu vooral hopen dat Sam het goed gaat doen. Bij de Jets had hij simpelweg geen targets en bij Panthers heeft hij ze voor het uitkiezen. Kan wel eens een grote verassing worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Evenstar op 01-05-2021 17:47:47 ]
pi_199236769
Nu we Jaylon Moore hebben als eerste 5th rounder worden meteen vergelijkingen gemaakt met Staley. Dat is alleen vanwege TE verleden, maar hij mag van mij net zo goed worden haha. Verbaas me wel over weer die positie, zou andere verwachten.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 mei 2021 @ 21:08:41 #138
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199237397
Ik neem alles terug _O-

Panthers "robbery" op dit moment. Wat een value hebben ze weten te krijgen zeg.

Darnold trade recht weten te trekken, dus gratis QB gekregen met veel potentie. Twee goeie CB, TE die goed kan tacklen, WR die heeft samengewerkt met Joe Brady en dan nu in de vijfde ronde Dixon .... (snap serieus niet wat die gast zo laag doet, zou een 2nd/3rd moeten zijn).

Die Scott Fitterer die toch jarenlang veel succes heeft gehad bij de Seahawks lijkt een gouden zet te zijn geweest als GM nu.
pi_199237610
Deommodore Lenoir, alleen die naam is toch al fantastisch. Veel positieve geluiden ook weer over deze pick (ik heb hem uiteraard nog nooit gezien), maar met zo'n naam heb je al wat gewonnen.

Nu op naar een WR (aub).

Edit: safety ook prima

Edit 2: laatste pick weer een RB, ik had er wel een verwacht maar twee echt niet. Ook deze heeft wel weer wat, super snelheid, zoals Mostert. Het omgekeerde van de eerdere RB pick wellicht.

Ik had een WR verwacht ergens in deze dag, maar goed zij weten het beter.

Door Trey Lance al ontzettend tevreden

[ Bericht 23% gewijzigd door RudyL op 01-05-2021 22:13:25 ]
  zaterdag 1 mei 2021 @ 23:01:13 #140
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199239352
Al Davis zou trots zijn op deze draft van Seattle. Snelle WR, snelle CB en een absolute unit genaamd Stone voor de OL in de toekomst.

Nu gewoon zorgen dat je Adams vastlegt en het is best een goede draft.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 mei 2021 @ 01:26:38 #141
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199240841
Eerste dag was ik echt aan het balen, maar wat een draft van de Panthers. Heel blij mee, nu hopen dat het ook zo uitpakt.

Hebben echt value lopen draften en kregen er gratis Sam Darnold bij.
pi_199243571
Vooral kijkend naar de namen uit de eerste ronden vind ik de Chargers & Giants de 'winnaars' van de draft.
pi_199289157
Trevor Lawrence heeft nog nooit een regular season game verloren in vier jaar high school en drie jaar Clemson, dus óf de Jags gaan 17-0 dit jaar of hij gaat z'n eerste ooit verliezen.
pi_199525542
Het is officieel Tebow-time in Jacksonville. *)
(Nu nog het definitieve roster halen).
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_199627296
Spelen hier mensen de NFL fantasy football?
pi_199772765
Julio Jones naar de Titans
pi_200359525
Heeft iemand anders ook een mail gehad over Gamepass verlenging?
Er staat in dat het verlengd wordt voor 86.99 USD

Leuke prijs :D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_200475369
Wooeehoooeee, 5 jaar verlenging voor mijn inziens de beste LB in de NFL momenteel.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 06:20:05 #149
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_200766655
Is het misschien al tijd om te plannen wanneer we de draft doen?
pi_200768578
Goed idee
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')