Enige flop was dat hele SpongeBob gebeurenquote:Op maandag 8 februari 2021 03:01 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja afgelopen jaren waren ook veel flopshows.
Zeker waar. Tip is vooral de samenvattingen kijken, want zo krijg je het wel heel statisch mee.quote:Op maandag 8 februari 2021 03:03 schreef Rafeiro het volgende:
Moet dit eigenlijk gewoon vaker kijken, het is gewoon spannend. Meer dan voetbal eigenlijk.
Toevallig vriendjes met superniger?quote:Op maandag 8 februari 2021 03:05 schreef Wicky15 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dit is wel over toch?
Redzone aan en gaan!quote:Op maandag 8 februari 2021 03:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker waar. Tip is vooral de samenvattingen kijken, want zo krijg je het wel heel statisch mee.
De zebra's zijn echte stekeblind vanavond.quote:Op maandag 8 februari 2021 03:06 schreef Evenstar het volgende:
Refs...gooi dan ook een flag voor hit on the head.
quote:Op maandag 8 februari 2021 03:06 schreef Attitude het volgende:
[..]
Toevallig vriendjes met superniger?
BBC: 1 in 25 teams kwam ooit terug van double digit achterstand met halftime.quote:Op maandag 8 februari 2021 03:05 schreef Wicky15 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dit is wel over toch?
Vooral voor Bucs jaquote:Op maandag 8 februari 2021 03:07 schreef Breidniet het volgende:
[..]
De zebra's zijn echte stekeblind vanavond.
Zoiets ja. Maar er worden vaak samenvattingen geplaatst op FrontPage en daarbij worden ook samenvattingen ( youtube) gepost. Dan ben je aardig op de hoogte.quote:Op maandag 8 februari 2021 03:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar 16 wedstrijden en dan nog 4 knockouts ofzo toch
En verder ook geen andere toernooien?
Samenvattingen doe ik ook tijdens regular season, wedstrijden duren me echt te lang anders. Post season pak ik meestal wel meequote:Op maandag 8 februari 2021 03:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker waar. Tip is vooral de samenvattingen kijken, want zo krijg je het wel heel statisch mee.
Ow damn, dat is wel heel weinig. Maar lekker slapen zo dan denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2021 03:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
BBC: 1 in 25 teams kwam ooit terug van double digit achterstand met halftime.
Dus ja, ws wel.
Op zondag avond om 19.00 .. Prima tijd toch.quote:Op maandag 8 februari 2021 03:08 schreef Rafeiro het volgende:
De tijd is altijd zo lastig, MLB is ook wel leuk af en toe, maar het tijdsverschil is irritant.
Grootste deel is Zondag 1900 en 2200quote:Op maandag 8 februari 2021 03:08 schreef Rafeiro het volgende:
De tijd is altijd zo lastig, MLB is ook wel leuk af en toe, maar het tijdsverschil is irritant.
Ligt wel een beetje aan de tijdstippen, een post-season avondgame (Europese tijd) pak ik wel, alleen voor de Super Bowl blijf ik wakker.quote:Op maandag 8 februari 2021 03:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Samenvattingen doe ik ook tijdens regular season, wedstrijden duren me echt te lang anders. Post season pak ik meestal wel mee
De samenvattingen die de NFL plaatst op YT zijn wel top, daar kunnen de Europese leagues nog wat van leren.quote:Op maandag 8 februari 2021 03:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Grootste deel is Zondag 1900 en 2200
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |