Whutquote:
Ah, als ik er eerder aan had gedacht, dan had ik wel kunnen navragen of ze dat kunnen uitzetten voor een keer.quote:Op maandag 8 februari 2021 02:56 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Elk jaar hetzelfde gekloot, nooit een uitzondering voor een SB nachtje kunnen maken.
Op de to do list voor volgend jaarquote:Op maandag 8 februari 2021 02:59 schreef Viv het volgende:
[..]
Ah, als ik er eerder aan had gedacht, dan had ik wel kunnen navragen of ze dat kunnen uitzetten voor een keer.
Ja afgelopen jaren waren ook veel flopshows.quote:Op maandag 8 februari 2021 02:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Whut![]()
Een van de betere in de afgelopen jaren imo
er kan nog van alles gebeuren. er was ooit een team dat met 28 - 3 achter stond en toch wonnen ze nog. dus er kan nog van alles gebeuren.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 03:03 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen. Anders trigger je Attitude.
en het is ook kort seizoen dus je zou gewoon een seizoen kunnen volgen.quote:Op maandag 8 februari 2021 03:03 schreef Rafeiro het volgende:
Moet dit eigenlijk gewoon vaker kijken, het is gewoon spannend. Meer dan voetbal eigenlijk.
2017 falcons-patriots tochquote:Op maandag 8 februari 2021 03:01 schreef Attitude het volgende:
[..]
er kan nog van alles gebeuren. er was ooit een team dat met 28 - 3 achter stond en toch wonnen ze nog. dus er kan nog van alles gebeuren.
Maar 16 wedstrijden en dan nog 4 knockouts ofzo tochquote:Op maandag 8 februari 2021 03:04 schreef Attitude het volgende:
[..]
en het is ook kort seizoen dus je zou gewoon een seizoen kunnen volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |