Erin geluisd door VARAquote:Op maandag 8 februari 2021 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Arme Fredje dacht lekker over sneeuwschuivers te komen praten
Ik schiet jouw dood 30 jaar later komen ze er achter en dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Een kind komt hierheen, tig jaar later blijkt het niet volgens protocol gegaan te zijn... En dan?
Dan ga ik in een talkshow zitten en de Nederlandse staat aanklagen dat ze jou moesten stoppen.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik schiet jouw dood 30 jaar later komen ze er achter en dan?
Dat zegt Fredje ookquote:Op maandag 8 februari 2021 22:54 schreef svann het volgende:
Bij lang niet alle adopties is sprake van misstanden natuurlijk.
En ik fok 'en dan'quote:Op maandag 8 februari 2021 22:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan ga ik in een talkshow zitten en de Nederlandse staat aanklagen dat ze jou moesten stoppen.
Precies het is geen dwddquote:Op maandag 8 februari 2021 22:55 schreef svann het volgende:
[..]
Nou, nou. Je bent 'linkse' nog vergeten. *rolleyes*
Hij is gevraagd voor dit onderwerp.
Ze hoeven morgen iig niet naar school.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:57 schreef xzaz het volgende:
Waarom zitten die kinderen in hemelsnaam in de studio
Dat gaat niet samen, hoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:59 schreef xzaz het volgende:
Jullie zijn kinderen bek houden en lekker puberen
Dan ben ik voor.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:05 schreef svann het volgende:
[..]
Dat was vroegah.
Tegenwoordig gratis iPhones.
Overratedquote:Op maandag 8 februari 2021 23:06 schreef xzaz het volgende:
Alsof de politiek dit kan tegenhoudende 11st. is groter dan politiek.
Ben je ook gedoopt in die sloot? Anders ben je geen echte.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben hemelsbreed 500m van de start/finish van de Elfstedentocht opgegroeid
Dat wel, maar toch even een leuker onderwerp dan de zoveelste mutatie.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
90% van de route ligt nog open. Deze discussie lijkt me dus wat voorbarig.
BonkefeartGenotquote:Op maandag 8 februari 2021 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben hemelsbreed 500m van de start/finish van de Elfstedentocht opgegroeid
Ik ben geen echte.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben je ook gedoopt in die sloot? Anders ben je geen echte.
Dat sowiesoquote:Op maandag 8 februari 2021 23:09 schreef svann het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch even een leuker onderwerp dan de zoveelste mutatie.
Bij de grenzen: Bûter, brea en griene tsiis, wa dat net sizze kin is gjin oprjochte Friesquote:Op maandag 8 februari 2021 23:15 schreef svann het volgende:
Hoe houdt je de randstad-idioten (not me) weg?
Grenscontrole bij Lemmer invoerenquote:Op maandag 8 februari 2021 23:15 schreef svann het volgende:
Hoe houdt je de randstad-idioten (not me) weg?
Met melk en suiker graag.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bij de grenzen: Bûter, brea en griene tsiis, wa dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries
.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:08 schreef alors het volgende:
Jezus Fred Teeven
Maar er waren wensouders die graag een kindje een betere toekomst wilden geven. In ons perfecte westerse wereld die veel beter voor een kind is.
Ohja dus als een rijk stel in Afrika of Dubai graag zo’n leuk blond kindje wil, dan mag jeugdzorg hier wel een kindje weghalen bij een gezin met geld problemen en verkopen aan rijke mensen. Want ja in een rijk gezin wordt dat kind vast gelukkiger.
Echt een idiote redenering vanuit een heel arrogante houding...
ja ik een keer door Aliensquote:
Maar de elfsteden rijders moeten ook voor 9 uur avonds binnen zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 23:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Ja joh lekker om 9 uur thuis maar wel 11 elfstedentocht. Prioriteiten
Ja nog zo’n prachtig paternalistisch stukje prozaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:56 schreef Idisrom het volgende:
[..]
.
In 1984 zongen wij nog (en op Sky Radio elk jaar nog steeds) " And there won't be snow in Africa this Christmas time"
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:28 schreef Monolith het volgende:
Het gaat echt fantastisch met het FvD in de peilingen inderdaad.
Ja 3-5 afhankelijk van de peiler, gemiddeld 4 dus.quote:
Het is zo zonde... Hij was goed op weg!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja 3-5 afhankelijk van de peiler, gemiddeld 4 dus.
Het is wat je van mijlenver zag aankomen. Sherry schurkt al jaren tegen extreem-rechts aan, maar echt openlijk antisemitisme en schedelmeterij gaat de gemiddelde Nederlander toch net wat te ver.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het is zo zonde... Hij was goed op weg!
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:35 schreef svann het volgende:
[..]
Hij nam alleen de verkeerde foute afslag.
Ik kijk ook niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:15 schreef Zipportal het volgende:
Ik sla over. Die nietszeggende Joost zit er ook weer.
Ik zie nix bij Tijs!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Ongelijke oorbellen, ik weet niet wat ik daarvan vind.
Haha ik heb er ook een paar gehad... abn... maar kan niet bij de ggd vandaan komen....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:47 schreef svann het volgende:
Door dat lek zijn waarschijnlijk al twee Rabo-passen die ik niet heb verlopen, aldus SMS met link.
Ik heb ook zo'n SMS'je gehad, maar heb me nog nooit laten testen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:47 schreef svann het volgende:
Door dat lek zijn waarschijnlijk al twee Rabo-passen die ik niet heb verlopen, aldus de SMS-en met link.
Heb het idee dat ze gewoon een range van 06 nummers proberen...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n SMS'je gehad, maar heb me nog nooit laten testen.
Ik word daar de afgelopen anderhalf jaar al mee gespamd idd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Haha ik heb er ook een paar gehad... abn... maar kan niet bij de ggd vandaan komen....
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:48 schreef Bocaj het volgende:
Haha ik heb er ook een paar gehad... abn... maar kan niet bij de ggd vandaan komen....
Het heerst blijkbaar sowieso.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb ook zo'n SMS'je gehad, maar heb me nog nooit laten testen.
De laatste dagen heb ik 2x per dag ziggo-zakelijk die belt. Die kvk is zo lek als een mandje.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik word daar de afgelopen anderhalf jaar al mee gespamd idd.
Bankpassen, incasso’s, verkeersboetes, belastingachterstanden, you name it
En dan hebben we nog de energiemaffia sinds ik mijn IT-bedrijf heb ingeschreven bij de KVK...
Ja, veel pipos kunnen bij de KvK info...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En dan hebben we nog de energiemaffia sinds ik mijn IT-bedrijf heb ingeschreven bij de KVK...
Je bent iig goed te vinden!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:52 schreef Drekkoning het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |