Erin geluisd door VARAquote:Op maandag 8 februari 2021 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Arme Fredje dacht lekker over sneeuwschuivers te komen praten
Ik schiet jouw dood 30 jaar later komen ze er achter en dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Een kind komt hierheen, tig jaar later blijkt het niet volgens protocol gegaan te zijn... En dan?
Dan ga ik in een talkshow zitten en de Nederlandse staat aanklagen dat ze jou moesten stoppen.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik schiet jouw dood 30 jaar later komen ze er achter en dan?
Dat zegt Fredje ookquote:Op maandag 8 februari 2021 22:54 schreef svann het volgende:
Bij lang niet alle adopties is sprake van misstanden natuurlijk.
En ik fok 'en dan'quote:Op maandag 8 februari 2021 22:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan ga ik in een talkshow zitten en de Nederlandse staat aanklagen dat ze jou moesten stoppen.
Precies het is geen dwddquote:Op maandag 8 februari 2021 22:55 schreef svann het volgende:
[..]
Nou, nou. Je bent 'linkse' nog vergeten. *rolleyes*
Hij is gevraagd voor dit onderwerp.
Ze hoeven morgen iig niet naar school.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:57 schreef xzaz het volgende:
Waarom zitten die kinderen in hemelsnaam in de studio
Dat gaat niet samen, hoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:59 schreef xzaz het volgende:
Jullie zijn kinderen bek houden en lekker puberen
Dan ben ik voor.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:05 schreef svann het volgende:
[..]
Dat was vroegah.
Tegenwoordig gratis iPhones.
Overratedquote:Op maandag 8 februari 2021 23:06 schreef xzaz het volgende:
Alsof de politiek dit kan tegenhoudende 11st. is groter dan politiek.
Ben je ook gedoopt in die sloot? Anders ben je geen echte.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben hemelsbreed 500m van de start/finish van de Elfstedentocht opgegroeid
Dat wel, maar toch even een leuker onderwerp dan de zoveelste mutatie.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
90% van de route ligt nog open. Deze discussie lijkt me dus wat voorbarig.
BonkefeartGenotquote:Op maandag 8 februari 2021 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben hemelsbreed 500m van de start/finish van de Elfstedentocht opgegroeid
Ik ben geen echte.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben je ook gedoopt in die sloot? Anders ben je geen echte.
Dat sowiesoquote:Op maandag 8 februari 2021 23:09 schreef svann het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch even een leuker onderwerp dan de zoveelste mutatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |