quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:35 schreef svann het volgende:
[..]
Hij nam alleen de verkeerde foute afslag.
Ik kijk ook niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:15 schreef Zipportal het volgende:
Ik sla over. Die nietszeggende Joost zit er ook weer.
Ik zie nix bij Tijs!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Ongelijke oorbellen, ik weet niet wat ik daarvan vind.
Haha ik heb er ook een paar gehad... abn... maar kan niet bij de ggd vandaan komen....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:47 schreef svann het volgende:
Door dat lek zijn waarschijnlijk al twee Rabo-passen die ik niet heb verlopen, aldus SMS met link.
Ik heb ook zo'n SMS'je gehad, maar heb me nog nooit laten testen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:47 schreef svann het volgende:
Door dat lek zijn waarschijnlijk al twee Rabo-passen die ik niet heb verlopen, aldus de SMS-en met link.
Heb het idee dat ze gewoon een range van 06 nummers proberen...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n SMS'je gehad, maar heb me nog nooit laten testen.
Ik word daar de afgelopen anderhalf jaar al mee gespamd idd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Haha ik heb er ook een paar gehad... abn... maar kan niet bij de ggd vandaan komen....
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:48 schreef Bocaj het volgende:
Haha ik heb er ook een paar gehad... abn... maar kan niet bij de ggd vandaan komen....
Het heerst blijkbaar sowieso.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb ook zo'n SMS'je gehad, maar heb me nog nooit laten testen.
De laatste dagen heb ik 2x per dag ziggo-zakelijk die belt. Die kvk is zo lek als een mandje.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik word daar de afgelopen anderhalf jaar al mee gespamd idd.
Bankpassen, incasso’s, verkeersboetes, belastingachterstanden, you name it
En dan hebben we nog de energiemaffia sinds ik mijn IT-bedrijf heb ingeschreven bij de KVK...
Ja, veel pipos kunnen bij de KvK info...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En dan hebben we nog de energiemaffia sinds ik mijn IT-bedrijf heb ingeschreven bij de KVK...
Je bent iig goed te vinden!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:52 schreef Drekkoning het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |