Hij wil de zorg niet onnodig belasten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:46 schreef Pino112 het volgende:
Wennemars daar??
Moet ie niet schaatsen joh.
Ook de GGZ is overbelast.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:49 schreef Nober het volgende:
NOS doet niet aan interview met de winnares. Gelijk naar de studio.
[..]
Hij wil de zorg niet onnodig belasten.
FAKE NEWS. Alles is weer opgelost!quote:
https://nos.nl/artikel/23(...)r-op-zoek-waren.htmlquote:Merk jij het ook? Dat je een mentale boost hebt gekregen de afgelopen dagen? Misschien heb je wel iets meer energie? Dan ben je niet de enige. De sneeuwpret heeft namelijk een positief effect gehad op onze mentale gesteldheid tijdens deze coronacrisis. "Veel mensen zijn opgelucht en opgewekt. Het lijkt erop dat de sneeuw de zuurstof is waar we al heel lang naar op zoek waren", zegt psycholoog Hermanja Hage-Kok.
Volgende week allemaal weer depressief dus.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FAKE NEWS. Alles is weer opgelost!
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)r-op-zoek-waren.html
Toch jammer dat Jorien er niet meer bij is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:54 schreef hhh38 het volgende:
Er wordt gedweild halverwege zo neem ik aan?
Ja. Swings moet een tijd zetten voor de dweil.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:54 schreef hhh38 het volgende:
Er wordt gedweild halverwege zo neem ik aan?
1 jaar voor de OS in een leeg Thialf? Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:57 schreef Jason22 het volgende:
Ik heb het gevoel dat als Kramer vandaag geen medaille haalt, hij zijn afscheid gaat aankondigen.
Die is druk bezig met Romme tegenwoordigquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch jammer dat Jorien er niet meer bij is.
Die gaat sowieso wel door tot de Spelen, lijkt mequote:Op donderdag 11 februari 2021 15:57 schreef Jason22 het volgende:
Ik heb het gevoel dat als Kramer vandaag geen medaille haalt, hij zijn afscheid gaat aankondigen.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Ah daar is Arnold Karskens.
Oh nee vader Wim.
We gaan het zien, volgens de ISU site zouden ze om 16:01 beginnen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zou niet gebeuren, volgens de NOS zelf.
Dit had ik niet willen visualiseren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is druk bezig met Romme tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |