Kan nog wel meer komen.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:41 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Komt er hierachter nog iets of is het wel klaar?
Idd ja. Wat hier nu valt is niet eens zichtbaar op de radar.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep en het lijkt nu ook zwaarder te sneeuwen dan vanochtend.
Gaat dat gebied nog via de Noordzee linksom weer terug draaien?quote:
Die had wel alle mazzel van de wereld jaquote:Op zondag 7 februari 2021 15:52 schreef Twieki het volgende:
[..]
Die gast in 't begin die anderen wilde waarschuwen, speelde met zijn leven. Joh.
Alleen jammer dat de altijd koppige elfstedenvereniging al heeft gezegd geen aanpassingen te willen doen aan een elfstedentocht. Dus ze willen het alleen organiseren met publiek en met de toertocht.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:27 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zou een soort politieke zelfmoord zijn om het volk nu ook nog de Elfstedentocht af te pakken, als het ein-de-lijk weer eens kan na 25 jaar. Bizar toeval natuurlijk, maar omdat het zoiets unieks is kun je het nu niet opeens om zo'n kutreden als Kerona gaan afblazen, vind ik. Gun de mensen hun verzetje, dan luisteren ze daarna ook weer een poosje wat beter.
Het is toch allemaal in de (droge, vrieskou) buitenlucht. Ze zorgen maar dat eventueel publiek op de bekende hotspots wat verspreidt staat en dat elke deelnemer een test heeft gehad.
En terecht, BLM demo op de dam was toch ook geen probleem?quote:Op zondag 7 februari 2021 16:02 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de altijd koppige elfstedenvereniging al heeft gezegd geen aanpassingen te willen doen aan een elfstedentocht. Dus ze willen het alleen organiseren met publiek en met de toertocht.
Is lastig te zeggen denk ik omdat de sneeuwbuien ook ter plekken kunnen ontstaan boven Nederland. Dat zie je niet op de radar (die extrapoleert alleen maar de huidige buien)quote:Op zondag 7 februari 2021 15:41 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Komt er hierachter nog iets of is het wel klaar?
Die komt een paar keer hl goed weg ja.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:52 schreef Twieki het volgende:
[..]
Die gast in 't begin die anderen wilde waarschuwen, speelde met zijn leven. Joh.
De wadden maken nog kans op sneeuw de komende dagen. Lake effect.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is lastig te zeggen denk ik omdat de sneeuwbuien ook ter plekken kunnen ontstaan boven Nederland. Dat zie je niet op de radar (die extrapoleert alleen maar de huidige buien)
Then again, paar dagen geleden belde ik nog met bandentoko om te bevestigen dat ik geen winterwissel hoef omdat toen vooruitzicht was dat het nu zo'n 8 graden zou zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:22 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Twee weken blijft de sneeuw wel liggen in elk geval
Omdat het 8 word bel jij de bandenboer af?quote:Op zondag 7 februari 2021 16:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Then again, paar dagen geleden belde ik nog met bandentoko om te bevestigen dat ik geen winterwissel hoef omdat toen vooruitzicht was dat het nu zo'n 8 graden zou zijn.
De weersvoorspellingen zijn dermate slecht laatste tijd dat het ook zomaar +15 kan zijn over twee weken.
Niettemin, als we deze voorspelling aanhouden dan moet politiek zich idd gaan buigen over de elfstedentocht
Een klap in het gezicht van de zorg zou dat zijn...quote:Op zondag 7 februari 2021 16:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Then again, paar dagen geleden belde ik nog met bandentoko om te bevestigen dat ik geen winterwissel hoef omdat toen vooruitzicht was dat het nu zo'n 8 graden zou zijn.
De weersvoorspellingen zijn dermate slecht laatste tijd dat het ook zomaar +15 kan zijn over twee weken.
Niettemin, als we deze voorspelling aanhouden dan moet politiek zich idd gaan buigen over de elfstedentocht
Voor' de zorg' hoeft al dat geneuzel niet (meer) hoor. Die zijn veel meer geholpen met duidelijke triage protocollen.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een klap in het gezicht van de zorg zou dat zijn...
Aanstellerij. Ik word moe van die oneindige adoratie van zorgmedewerkers. Alsof alles in het teken moet staan van de mensen in de zorg. Is het niet andersom? Is de zorg er niet voor bedoeld om te zorgen dat de rest van Nederland hun leven zo optimaal mogelijk kan leven?quote:Op zondag 7 februari 2021 16:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
cOrOnA !!1!!1quote:Op zondag 7 februari 2021 16:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen op Fok altijd dat iedereen kan raden waar mensen wonen? Zeg gewoon om welke plek het gaat.quote:
En waarom denkt iedereen op FOK! het iets boeit hoe het weer “hier” is..quote:Op zondag 7 februari 2021 16:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen op Fok altijd dat iedereen kan raden waar mensen wonen? Zeg gewoon om welke plek het gaat.
Nee, dat heb ik ook.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:33 schreef INViCTuS het volgende:
Toch voelt het helemaal nog niet zo koud aan eigenlijk. Of dat ligt dan aan mij
Net wel ff m'n auto uitgegraven. Moet morgenochtend wel naar werk kunnen
Waarom proppen ze niet NOG meer informatie in n grafiek? Wordt het vast NOG overzichtelijker vanquote:
Als dit nog even zo doorgaat mogen we niet te klagen neequote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen op Fok altijd dat iedereen kan raden waar mensen wonen? Zeg gewoon om welke plek het gaat.
Dit is alleen van Zondag toch?quote:Op zondag 7 februari 2021 16:55 schreef aloa het volgende:
Dit kaartje klopt ook niet helemaal. Hier is meer dan 5 cm al gevallen.
[ afbeelding ]
Regio15God.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:02 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Zouden deze klootviolen nou trots zijn? Man man man.
quote:Op zondag 7 februari 2021 17:02 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Zouden deze klootviolen nou trots zijn? Man man man.
Gewoon met zijn allen die pipo's negeren.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:06 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Super triest.. Mensen verbieden plezier te mogen hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |