Hè kijk, het zijn net mensen.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8063615_25f8260a
Maar er zelf wel aan meedoen...
Ik heb geen idee, zal het aan mijn butler vragen.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:42 schreef Kriegel het volgende:
Hoe troffen jullie eigenlijk vandaag je auto aan? De mijne had een sneeuwduin op bezoek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanwaar die stuuruitslag?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:42 schreef Kriegel het volgende:
Hoe troffen jullie eigenlijk vandaag je auto aan? De mijne had een sneeuwduin op bezoek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In sloten springen was ook lachen (als je ze nog terug kon vinden). Tot je middel de sneeuw in.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Zo, toch nog een flink potje kunnen langlaufen, over de straat nota bene(vriendin, ik keek toe want kan het niet)
Mooi man, op letterlijk de vooravond van het wedstrijdseizoen
Om je vervolgens keihard in je reet te naaien. Maar het blijven dan ook een bijzonder soort sneue mensen.quote:
Oh, die parkeerplek heeft een lichte helling en had de handrem eraf vanwege de vorst. Wel in 1 gezet.quote:
Die van mij stond lekker nuttig onder de carport..quote:Op zondag 7 februari 2021 20:42 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen bij de ruitenwissers wat sneeuw, de rest is weggewaaid.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:42 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
School van m'n dochter biedt wel nog beperkt noodopvang aan voor ouders die in de zorg of bij de hulpdiensten werken.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:28 schreef quirina het volgende:
Morgen weer scholen dicht vanwege dit weer. En geen noodopvang meer.
Meestal helpt zo'n ding.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:52 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Die van mij stond lekker nuttig onder de carport..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2021 21:02 schreef INViCTuS het volgende:
Ski gebied is geopend
[imghttps://pbs.twimg.com/media/EtoV6g8WgAMvX_U?format=jpg&name=small[/img]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2021 20:42 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowww, das nog een nette Astraquote:Op zondag 7 februari 2021 21:17 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
[ afbeelding ] mijne stond vol in de wind, heb alleen een sneeuwduin op het raam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |